1. Pracodawca
  2. Wałbrzych
  3. TEATR DRAMATYCZNY IM.JERZEGO SZANIAWSKIEGO W WAŁBRZYCHU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TEATR DRAMATYCZNY IM.JERZEGO SZANIAWSKIEGO W WAŁBRZYCHU

Wałbrzych, pl. Teatralny 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Główny Księgowy

Wałbrzych
Wygasła: 07.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości oraz Ustawie o finansach publicznych. 2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z uwzględnieniem terminowego regulowania akceptowanych zobowiązań
  • szczególnie zobowiązań publiczno-prawnych. 3. Dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • uwzględniając maksymalny poziom zaciąganych zobowiązań do wysokości wynikającej z różnicy planowanych wydatków
  • pomniejszonych o wydatki na wynagrodzenia i uposażenia oraz o obligatoryjne naliczenia pochodnych od wynagrodzeń i uposażeń. 4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w zakresie określonym w Ustawie o finansach publicznych. 5. Przestrzeganie wewnętrznych uregulowań prawnych w tym szczególnie zasad Polityki rachunkowości. 6. Ustalanie procedur w zakresie gromadzenia i wydatkowania środków instytucji według standardów określonych w Ustawie o finansach publicznych. 7. Zapewnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur
  • o których mowa w pkt.5. 8. Gromadzenie i wydatkowanie środków oraz gospodarowanie mieniem instytucji. 9. Badanie i porównywanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym oraz prezentowanie wyników tych badań dyrektorowi instytucji. 10. Organizacja
  • koordynacja
  • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi i podatkowymi aspektami działalności instytucji. 11. Sporządzanie rocznych planów finansowych w ujęciu: a) przychodów stanowiących realne prognozy ich wielkości
  • b) wydatków (kosztów) stanowiących realne wielkości
  • stanowiących nieprzekraczalny limit
  • który może zostać podwyższony jedynie w przypadku zrealizowania przychodów wyższych od prognozowanych
  • a zmiana wydatków nie powoduje zwiększenia dotacji
  • 11. Przedkładanie planów do zatwierdzenia zgodnie z Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej. 12. Prowadzenie i zamykanie ksiąg oraz sporządzanie sprawozdań finansowych. 13. Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi. 14. Prowadzenie efektywnej i rzetelnej gospodarki finansowej. 15. Nadzór i organizacja pracy podległego zespołu
Pokaż więcej >>
od 7 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne