1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. BARTŁOMIEJ GŁUCHOWSKI i2D
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BARTŁOMIEJ GŁUCHOWSKI i2D

Warszawa, ul. Wołoska 58/62

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Asystent / Asystentka ds. administracji i rozliczeń

Wołoska 58/62, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Jesteśmy małą, zgraną firmą, start-upem z sektora IT z kilkuletnim doświadczeniem na rynku i stale rosnącymi przychodami. Poszukujemy sumiennej osoby, która wpasuje się do naszego zespołu i z entuzjazmem zaangażuje się w rozwój projektów: polskich i międzynarodowych (głównie USA)
  • 1. Prowadzenie rozliczeń / współpraca z księgowością (20% czasu pracy)
  • - Wystawianie i ewidencja faktur
  • - Rozliczenia wydatków
  • - Definiowanie przelewów
  • - Kontrola ręcznych wpłat (większość rozliczeń odbywa się automatycznie)
  • - Przygotowywanie oraz ewidencjonowanie umów i dokumentów
  • 2. Podstawowa obsługa klientów naszych serwisów internetowych (20% czasu)
  • - Praca z CRM: zakładanie kont dla użytkowników
  • - Przypominanie o płatnościach
  • 3. Nawiązywanie kontaktów z klientami z USA w mediach społecznościowych (20% czasu)
  • - Wyszukiwanie potencjalnych klientów przez LinkedIn
  • - Zapraszanie do nawiązania kontaktu i obserwowania naszej firmy
  • 4. Wprowadzanie danych (30% czasu)
  • - Dane dotyczące ofert nieruchomości
  • 5. Koordynacja biura (10% czasu)
  • - Zamówienia sprzętu, kawy i innych niezbędnych do życia artykułów biurowych
  • - Kontakty z kontrahentami w sprawach administracyjnych (telefon / e-mail)
Pokaż więcej >>
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Wołoska 58/62, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Jesteśmy małą, zgraną firmą, start-upem z sektora IT z kilkuletnim doświadczeniem na rynku i stale rosnącymi przychodami. Poszukujemy energicznej osoby, która wpasuje się do naszego zgranego zespołu i z entuzjazmem zaangażuje się w rozwój projektów: polskich i międzynarodowych (głównie USA)
  • 1. Obsługa klientów naszych serwisów internetowych (70% czasu pracy)
  • - Nawiązywanie i utrzymywanie relacji (e-mail, telefon, facebook, LinkedIn)
  • - Praca z CRM: zakładanie kont dla użytkowników, przypominanie o płatnościach, oferowanie rabatów, badanie satysfakcji
  • - Pomoc dla użytkowników (nasze serwisy są bardzo łatwe w obsłudze, ale jest grupa ludzi, która lubi zadzwonić i pogawędzić; raczej są to osoby z Polski)
  • - Wrzucanie od czasu do czasu posta na Facebook / LinkedIn
  • 2. Prowadzenie rozliczeń / współpraca z księgowością (20% czasu)
  • - Wystawianie i ewidencja faktur
  • - Definiowanie przelewów
  • - Kontrola ręcznych wpłat (większość rozliczeń odbywa się automatycznie)
  • - Przygotowywanie oraz ewidencjonowanie umów i dokumentów
  • 3. Koordynacja biura (10% czasu)
  • - Zamówienia sprzętu, kawy i innych niezbędnych do życia artykułów biurowych
  • - Kontakty z kontrahentami (telefon / e-mail)
  • - Inne prace biurowe (wprowadzanie danych, pisanie prostych pism, tekstów)
Pokaż więcej >>
od 4000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży - Aplikacja do eventów biznesowych dla USA - UK

Wołoska 58/62, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Opracowaliśmy produkt internetowy dla branży eventów biznesowych, który fajnie sprzedaje się organicznie, zwłaszcza w USA. Szukamy osoby, która pozwoli nam dotrzeć do większej liczby zagranicznych klientów poprzez:
  • Działania na LinkedIn: budowa profesjonalnej grupy, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (głównie USA)
  • Content Marketing: tworzenie profesjonalnych treści w jęz. angielskim. Porady dotyczące formatów eventów, case studies
  • Praca z klientami rejestrującymi się w aplikacji: analiza potrzeb, udzielanie wskazówek (e-mail / czat)
  • Budowa relacji online z klientami
  • Sugerowanie kierunków rozwoju produktu w oparciu o potrzeby klientów
  • Realizacja własnych pomysłów sprzedażowo-marketingowych mile widziana!
Pokaż więcej >>
od 6000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z dobrym angielskim

Warszawa
Wygasła: 11.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk - Projektant Aplikacji Webowych

Warszawa
Wygasła: 25.01.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne