1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. WARDYN PNEUMATYKA WARDYŃSKI I WSPÓLNICY sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

WARDYN PNEUMATYKA WARDYŃSKI I WSPÓLNICY sp. k.

WARSZAWA, UL. ALEJE UJAZDOWSKIE 10

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (26) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 26 )

Asystent / Asystentka w praktyce prawa (biuro w Krakowie)

Ludwinowska 7, Dębniki, Kraków
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim lub administracyjnym w firmie usług profesjonalnych (mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej B2)
  • doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (z naciskiem na Word)
  • bardzo dobra organizacja pracy (planowanie i priorytetyzacja)
  • umiejętność komunikowanie się w zespole i w całej organizacji oraz zarządzanie przepływem informacji
  • umiejętność adaptacji do szybko zmieniających się okoliczności (praca pod presją czasu)
  • odpowiedzialność za wykonane zadania
  • dokładność i sumienność
  • postawa proaktywna
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pomoc asystencka w kancelarii prawnej

Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • w zależności od praktyki prawa będzie to:
  • prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw
  • kontakty z instytucjami publicznymi (sądy, prokuratura, policja)
  • praca z dokumentami (edycja, porównywanie wersji, drukowanie, obsługa virtual data rooms)
  • działania wspierające tzw. business development (przede wszystkim wyszukiwanie informacji zlecane przez wspólnika kierującego zespołem)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka w praktyce prawa

Warszawa
Wygasła: 04.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań
  • organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ Asystentka w praktyce prawa

Kraków
Wygasła: 18.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • obsługa recepcji/sekretariatu
  • prowadzenie kontroli nad zapasami biurowymi i zamawianie materiałów biurowych
  • rozliczanie dokumentów zakupowych z działem księgowości
  • koordynowanie i nadzorowanie prac konserwacyjnych i remontowych w biurze
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań,
  • organizacja podróży służbowych;
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa/ Młodszy Księgowy

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • weryfikacja formalno-rachunkowa faktur zakupowych (w tym faktur korygujących, pozostałych dokumentów) otrzymanych od dostawców krajowych i zagranicznych płatnych przelewem lub kartami płatniczymi,
  • prowadzenie uzgodnień reklamacyjnych z dostawcami,
  • kierowanie dokumentów zakupowych do weryfikacji merytorycznej, wprowadzanie obciążeń w systemie wewnętrznym oraz terminowe płatności,
  • wystawianie not korygujących do faktur zakupowych płatnych przelewem lub kartami płatniczymi,
  • weryfikacja poprawności i zgodności danych adresowych dostawców z dokumentami rejestrowymi i Białą Listą do zestawienia JPK VAT,
  • aktualizacja kartotek dostawców w systemie księgowym SunSystems,
  • prowadzenie rejestru umów zawartych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
  • terminowe kierowanie do zapłaty oraz prowadzenie rejestru faktur procedurowych,
  • księgowanie dokumentów na podstawie dokumentów wewnętrznych typu polecenie księgowania,
  • archiwizacja dokumentacji księgowej w zakresie prowadzonych rejestrów księgowych,
  • prowadzenie ewidencji wewnętrznych w zespole oraz zamówień artykułów biurowych na bieżące potrzeby zespołu,
  • zastępstwo w zakresie księgowania i weryfikacji formalno-rachunkowej faktur osób współpracujących
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka / Asystent w kancelarii prawnej

Ludwinowska 7, Dębniki, Kraków
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • obsługa recepcji/sekretariatu
  • prowadzenie kontroli nad zapasami biurowymi i zamawianie materiałów biurowych
  • rozliczanie dokumentów zakupowych z działem księgowości
  • koordynowanie i nadzorowanie prac konserwacyjnych i remontowych w biurze
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań,
  • organizacja podróży służbowych;
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ Asystentka w praktyce prawa

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań
  • organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych
  • naliczenie wynagrodzeń z tytułu umów zleceń oraz umów o dzieło
  • rozliczenia z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych ZUS
  • zgłaszanie pracowników, zleceniobiorców oraz ich rodzin do ubezpieczeń społecznych
  • rozliczenia z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od płac US oraz wpłaty na PFRON
  • deklaracje: PIT-4R, PIT 8AR, PIT 8C, PIT-11, RMUA
  • rozrachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • sprawozdawczość GUS
  • zaświadczenia o wynagrodzeniu
  • dokumentacja emerytalna RP-7
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa telefoniczna recepcji kancelarii: odbieranie i łączenie rozmów od klientów, przekazywanie dokładnych informacji ustnych i pisemnych
  • Obsługa spotkań w salach konferencyjnych: przygotowanie sali konferencyjnych, zarządzanie kalendarzem rezerwacji, obsługa gości
  • Rejestracja dokumentów w systemie oraz współpraca z firmami kurierskimi
  • Dbałość o wizerunek kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator / Administratorka praktyk prawa

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • rejestracja zleceń w wewnętrznym systemie,
  • przygotowywanie projektów umów z klientami,
  • ustalanie i aktualizacja danych klientów dla celów rozliczeń,
  • nadzór nad prawidłową i terminową rejestracją czasu pracy prawników w systemie rozliczeniowym,
  • czuwanie nad prawidłową rejestracją kosztów w systemie rozliczeniowym,
  • przygotowywanie analiz i raportów finansowych,
  • bieżąca współpraca z prawnikami i zespołem księgowości w zakresie rozliczeń z klientami,
  • przygotowywanie i opracowywanie projektów faktur,
  • monitorowanie terminowości opłacania faktur przez klientów,
  • prowadzenie korespondencji dotyczącej rozliczeń z klientami kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Finansowa

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja formalno-rachunkowa otrzymanych projektów rachunków oraz dokumentów wewnętrznych w zakresie sprzedaży,
  • prawidłowe oraz terminowe wystawianie dokumentów sprzedaży krajowej i zagranicznej (faktury, korekty, duplikaty) zgodnie z obwiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi,
  • weryfikacja otrzymanych danych do fakturowania,
  • obsługa kasy rejestrującej oraz prowadzenie ewidencji tej sprzedaży,
  • monitorowanie zwrotów wysłanych kopii faktur korygujących sprzedaż oraz duplikatów,
  • dekretowanie faktur sprzedaży oraz faktur korygujących sprzedaż,
  • opisywanie wyciągów bankowych oraz dokumentów sprzedaży, wyjaśnianie rozbieżności w zapłatach oraz zwroty otrzymanych nadpłat,
  • kontrola terminów płatności, wskazywanie płatności zaległych, przygotowywanie ponagleń, monitów i wezwań do zapłaty,
  • prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie potwierdzeń sald należności oraz weryfikacja danych adresowych do wysłania potwierdzeń,
  • przygotowywanie zestawień, raportów oraz wzorów dokumentów finansowych,
  • kontakty i korespondencja z bankiem w zakresie płatności i zaświadczeń o rachunkach bankowych,
  • archiwizacja dokumentacji księgowej w zakresie prowadzonych rejestrów księgowych,
  • bieżąca współpraca z innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji i dokumentów,
  • inne zadania w zakresie zajmowanego stanowiska wynikające z poleceń pracodawcy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Student/ Studentka - pomoc biurowa w zespole prawnym

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.03.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie asystenckie prawników zespole prawa własności intelektualnej
  • Prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw
  • Kontakty z instytucjami publicznymi (sądy, prokuratura, policja)
  • Archiwizacja dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka/Asystent

Marcelińska 90, Grunwald, Poznań
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • rejestrowanie i wysyłka dokumentów
  • obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych i prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Ludwinowska 7, Dębniki, Kraków
Wygasła: 27.11.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • obsługa telefoniczna recepcji kancelarii: odbieranie i łączenie rozmów od klientów, przekazywanie dokładnych informacji ustnych i pisemnych
  • obsługa spotkań w salach konferencyjnych: przygotowanie sali konferencyjnych, zarządzanie kalendarzem rezerwacji, obsługa gości
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • archiwizacja dokumentów
  • współpraca z firmami kurierskimi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Prawników

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka w kancelarii prawnej

Marcelińska 90, Grunwald, Poznań
Wygasła: 17.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych i prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.07.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa telefoniczna recepcji kancelarii: odbieranie i łączenie rozmów od klientów, przekazywanie dokładnych informacji ustnych i pisemnych
  • Obsługa spotkań w salach konferencyjnych: przygotowanie sali konferencyjnych, zarządzanie kalendarzem rezerwacji, obsługa gości
  • Rejestracja dokumentów w systemie oraz współpraca z firmami kurierskimi
  • Dbałość o wizerunek kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. personalnych

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie w zakresie prowadzenia administracji personalnej ( m.in. przygotowywanie umów, administrowanie danymi i wprowadzanie ich do programu kadrowego)
  • wsparcie przy tworzeniu i aktualizacji procedur HR
  • przygotowywanie i aktualizowanie wewnętrznych raportów/ ewidencji
  • wsparcie procesów HR związanych z rekrutacją i wprowadzaniem nowych osób do firmy
  • udział w innych projektach prowadzonych przez zespół HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/ Młodszy Prawnik w praktyce postępowań sądowych i arbitrażowych

Ludwinowska 7, Dębniki, Kraków
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • analiza aktów prawnych i orzecznictwa
  • przygotowywanie projektów pism procesowych, opinii prawnych i korespondencji
  • kontakty i występowanie przed sądami oraz organami władzy publicznej
  • uczestniczenie w działaniach na rzecz klientów kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ Asystentka w zespole prawnym

Aleje Ujazdowskie 10, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • obsługa telekonferencji, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań, czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów, a także o spójność polskiej i angielskiej wersji językowej (we współpracy z zespołem tłumaczy Kancelarii)
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń wewnętrznych i prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka ds. Administracji

Aleje Ujazdowskie 41, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie kalendarzy terminów sądowych oraz monitorowanie terminowości prowadzonych działań
  • Tworzenie, aktualizacja i zarządzanie danymi w systemie
  • Współpraca z prawnikami i asystentkami w zakresie przyjmowania zleceń (dostarczanie, odbieranie dokumentów z instytucji prawniczych, urzędów, notariuszy, siedziby klientów)
  • Przeglądanie akt w sądach
  • Wykonywanie zadań o charakterze administracyjno-organizacyjnym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik w praktyce podatkowej

Warszawa
Wygasła: 30.01.2022
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udzielanie kompleksowego doradztwa prawnego Klientom kancelarii
  • bieżąca współpraca z Partnerami, prawnikami oraz nadzór merytoryczny pracy młodszych prawników
  • przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad i opinii
  • analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa polskiego i wspólnotowego w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji
  • bieżąca analiza zmian legislacyjnych w zakresie prawa podatkowego, regulacji branżowych oraz orzecznictwa i interpretacji organów regulacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka ds. Administracji

Warszawa
Wygasła: 22.06.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/ Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 03.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka w Kancelarii Prawnej

Kraków
Wygasła: 03.08.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka w Kancelarii Prawnej

Poznań
Wygasła: 05.04.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie WARDYN PNEUMATYKA WARDYŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA", podziel się opinią i pomóż innym.