1. Pracodawca
  2. Kielce
  3. HB OFFICE INWESTYCJE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HB OFFICE INWESTYCJE sp. z o.o.

KIELCE, UL. WOJCIECHA BARTOSA GŁOWACKIEGO 4A / 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Specjalista ds. Kadr i Płac

Micigózd (pow. kielecki)
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administrowanie sprawami pracowniczymi i prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy – listy obecności, urlopy, zwolnienia lekarskie itp.;
  • sporządzanie list płac, w tym umiejętność naliczania zasiłków i pozostałych świadczeń pracowniczych;
  • sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;
  • weryfikacja list obecności i rozliczanie czasu pracy;
  • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS;
  • sporządzanie deklaracji i sprawozdań do Urzędów Skarbowych, GUS i P-FRON;
  • nadzór nad terminowością szkoleń BHP, badań lekarskich (wstępnych, okresowych, kontrolnych);
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa/Księgowy

Kielce
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • nadzór na prowadzeniem pełnej księgowości grupy spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,
  • nadzór nad poprawnością dokumentów finansowych i księgowych, kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości oraz naliczanie podatków (CIT, PIT),
  • zarządzanie zespołem i współpraca z pozostałymi działami,
  • współpraca z organami oraz instytucjami zewnętrznymi – US, banki, instytucje finansujące, ubezpieczyciele, GUS, INTRASTAT
  • prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Micigózd (pow. kielecki)
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa księgowa kilku spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,
  • przygotowywanie deklaracji VAT,
  • wystawianie fv i kontrola rozliczeń,
  • dekretowanie i księgowanie fv zgodnie z zakładowym planem kont,
  • przygotowywanie potwierdzeń sald dla klientów,
  • kontrole rozrachunków z kontrahentami, wyjaśnianie niezgodności,
  • przygotowanie raportów sprawdzających stan kont bilansowych i innych analiz na potrzeby firmy
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • analiza rozrachunków z kontrahentami i bieżące wyjaśnianie niezgodności
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR

Micigózd (pow. kielecki)
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym ich optymalizacja przy użyciu dostępnych narzędzi
  • Proaktywne poszukiwanie i pozyskiwanie najbardziej wartościowych kandydatów przy użyciu wszelkich metod wyszukiwania bezpośredniego
  • Wyszukiwanie, rekomendowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi oceny kompetencji kandydatów
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (portale ogłoszeniowe, agencje zatrudnienia, itp)
  • Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz personalnych z wyselekcjonowanymi kandydatami oraz rekomendacja kandydatów
  • Realizowanie działań związanych z marketingiem rekrutacyjnym, employer brandingiem, onboardingiem pracowników
  • Analiza bazy i rynku oraz aktywne poszukiwania, w celu dotarcia do najlepszych kandydatów (zarówno aktywnych, jak i pasywnych)
  • Prowadzenie bieżącej administracji i dokumentacji przebiegu procesu rekrutacji
  • Przygotowywanie raportów dotyczących realizowanych procesów
  • Czynny udział w tworzeniu polityki personalnej w organizacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HB OFFICE INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.