1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. CHILLI S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CHILLI S. A.

KRAKÓW, UL. SAMUELA BOGUMIŁA LINDEGO 1C

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Office Manager

Łódź
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • dbanie o dobrostan najemców,
  • budowanie relacji z Klientami oraz utrzymanie bieżącego kontaktu,
  • zarządzanie administracją biura i dbanie o prawidłowe funkcjonowaniem biura,
  • obsługa i rozliczenia Klientów w zakresie korzystania z biura, stanowisk do pracy, sali spotkań,
  • monitoring i zapewnienie wyposażania w artykuły niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura,
  • dbanie o prawidłową realizację budżetu firmy,
  • kontakt z dostawcami i kontrahentami,
  • reprezentowanie firmy lub przełożonego w kontaktach z klientami oraz partnerami zewnętrznymi,
  • aktywny udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
  • udział w procesie komercjalizacji przestrzeni oraz utrzymanie obecnych klientów,
  • współpraca w zakresie funkcjonowania biura z Office Managerami z innych lokalizacji firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 09.11.2023
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dbanie o bezpieczeństwo budynku poprzez kontrolę osób wchodzących i wychodzących z obiektu,
  • rejestr osób wchodzących do obiektu,
  • monitoring i zapewnienie wyposażania w artykuły niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura,
  • dbanie o dobrostan najemców,
  • zarządzanie administracją biura i dbanie o prawidłowe funkcjonowaniem biura,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • dbanie o prawidłową realizację budżetu firmy,
  • kontakt z dostawcami i kontrahentami,
  • aktywny udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Kraków
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • dbanie o dobrostan najemców,
  • budowanie relacji z Klientami oraz utrzymanie bieżącego kontaktu,
  • zarządzanie administracją biura i dbanie o prawidłowe funkcjonowaniem biura,
  • obsługa i rozliczenia Klientów w zakresie korzystania z biura, stanowisk do pracy, sali spotkań,
  • monitoring i zapewnienie wyposażania w artykuły niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura,
  • dbanie o prawidłową realizację budżetu firmy,
  • kontakt z dostawcami i kontrahentami,
  • reprezentowanie firmy lub przełożonego w kontaktach z klientami oraz partnerami zewnętrznymi,
  • aktywny udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
  • udział w procesie komercjalizacji przestrzeni oraz utrzymanie obecnych klientów,
  • współpraca w zakresie funkcjonowania biura z Office Managerami z innych lokalizacji firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Aleja Grunwaldzka 415, Oliwa, Gdańsk
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • dbanie o dobrostan najemców,
  • budowanie relacji z Klientami oraz utrzymanie bieżącego kontaktu,
  • zarządzanie administracją biura i dbanie o prawidłowe funkcjonowaniem biura,
  • obsługa i rozliczenia Klientów w zakresie korzystania z biura, stanowisk do pracy, sali spotkań,
  • monitoring i zapewnienie wyposażania w artykuły niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura,
  • dbanie o prawidłową realizację budżetu firmy,
  • kontakt z dostawcami i kontrahentami,
  • reprezentowanie firmy lub przełożonego w kontaktach z klientami oraz partnerami zewnętrznymi,
  • aktywny udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
  • udział w procesie komercjalizacji przestrzeni oraz utrzymanie obecnych klientów,
  • współpraca w zakresie funkcjonowania biura z Office Managerami z innych lokalizacji firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 16.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitoring i zapewnienie wyposażania w artykuły niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura,
  • dbanie o dobrostan najemców,
  • zarządzanie administracją biura i dbanie o prawidłowe funkcjonowaniem biura,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • dbanie o prawidłową realizację budżetu firmy,
  • kontakt z dostawcami i kontrahentami,
  • aktywny udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy,
  • współpraca w zakresie funkcjonowania biura z Office Managerami z innych lokalizacji firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CHILLI SPÓŁKA AKCYJNA, podziel się opinią i pomóż innym.