1. Pracodawca
  2. Gowarczów
  3. TAPISO Maciej Grabowski
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TAPISO Maciej Grabowski

Gowarczów, al. Wyzwolenia

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (41) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 41 )

E-commerce Marketplace Specialist

Gdańsk
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwój i obsługa sprzedaży w kanałach marketplace (Amazon, Ebay, eMag, Cdiscount),
  • Prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych,
  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych,
  • Automatyzacja procesu tworzenia i zarządzania ofertami,
  • Optymalizacja treści pod kontem wyszukiwania,
  • Weryfikacja poprawności ofert, opisów produktów, contentu oraz cen,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny/a Księgowy/a

Gdańsk
Wygasła: 29.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja pracy działu księgowego,
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Przygotowywanie i sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • Sporządzanie sprawozdania finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości,
  • Prognozowanie i raportowanie przepływów pieniężnych,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, urzędami, audytorami, bankami,
  • Sporządzanie raportów zarządczych,
  • Monitorowanie zmian w ustawodawstwie,
  • Ciągłe doskonalenie procesów finansowych i księgowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

E-commerce Marketplace Specialist

Gdańsk
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwój i obsługa sprzedaży w kanałach marketplace (Amazon, Ebay, eMag, Cdiscount),
  • Prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych,
  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych,
  • Automatyzacja procesu tworzenia i zarządzania ofertami,
  • Optymalizacja treści pod kontem wyszukiwania,
  • Weryfikacja poprawności ofert, opisów produktów, contentu oraz cen,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

E-commerce Marketplace Specialist

Gdańsk
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwój i obsługa sprzedaży w kanałach marketplace (Amazon, Ebay, eMag, Cdiscount),
  • Prowadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnych,
  • Realizacja ustalonych celów sprzedażowych,
  • Automatyzacja procesu tworzenia i zarządzania ofertami,
  • Optymalizacja treści pod kontem wyszukiwania,
  • Weryfikacja poprawności ofert, opisów produktów, contentu oraz cen,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Social Media & Brand Marketing Coordinator

Gdańsk
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Planowanie i prowadzenie komunikacji marki oraz sklepów internetowych w mediach społecznościowych,
  • Wzmocnienie i wyróżnienie marki wśród konkurencji,
  • Koordynowanie działań komunikacji wewnętrznej,
  • Nadzór nad działaniami reklamowymi w celu zachowania spójności marki,
  • Współpraca przy produkcji contentu na potrzeby kampanii online,
  • Analiza trendów i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej,
  • Współpraca z influencerami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. performance marketingu

Gdańsk
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie budżetem reklamowym dla sklepów e-commerce na rynkach zagranicznych,
  • Koordynacja i optymalizacja kampanii performance marketing Google Ads i Facebooka Ads,
  • Prowadzenie działań mailingowych,
  • Nadzór i koordynacja działań afiliacyjnych oraz SEO,
  • Praca kreatywna i analityczna w zakresie tworzenia strategii marketingowej,
  • Udział w projektach e-commerce w obszarach UX, Social Media oraz Marketing Automation,
  • Analiza i raportowanie efektów działań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Category Manager / Product Manager Home & Deco

Gdańsk
Wygasła: 25.05.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Stworzenie unikalnej oferty kategorii oraz produktów w obszarze home&decor,
  • Podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie analizy rynku, trendów oraz opinii klientów,
  • Monitoring oraz raportowanie działań konkurencji,
  • Budowa i realizacja strategii sprzedaży oraz rozwoju oferty w oparciu o zdefiniowany budżet,
  • Negocjacje warunków handlowych (ustalanie cen, jakości, terminów realizacji) z fabrykami i dostawcami z Europy, Turcji oraz Azji,
  • Kontrola terminów oraz jakości realizacji w stosunku do złożonych zamówień u producentów,
  • Odpowiedzialność za składanie reklamacji u dostawców,
  • Kontrola stanów magazynowych oraz domówienia najlepiej rotujących towarów,
  • Bieżąca analiza sprzedaży oraz rekomendacje handlowe w obszarze e-commerce,
  • Ścisła współpraca z działem marketingu przy kreowaniu strategii oraz kampanii reklamowych,
  • Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu ustalenia polityki cenowej,
  • Kreowanie strategii sprzedaży na topowe produkty oraz produkty o niskiej rotacji,
  • Realizacja planów zakupowych oraz sprzedażowych, analiza wskaźników celem maksymalizacji rentowności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Category Manager / Product Manager

Gdynia
Wygasła: 14.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Stworzenie unikalnej oferty kategorii oraz produktów w obszarze home&decor,
  • Podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie analizy rynku, trendów oraz opinii klientów,
  • Monitoring oraz raportowanie działań konkurencji,
  • Budowa i realizacja strategii sprzedaży oraz rozwoju oferty w oparciu o zdefiniowany budżet,
  • Negocjacje warunków handlowych (ustalanie cen, jakości, terminów realizacji) z fabrykami i dostawcami z Europy, Turcji oraz Azji,
  • Kontrola terminów oraz jakości realizacji w stosunku do złożonych zamówień u producentów,
  • Odpowiedzialność za składanie reklamacji u dostawców,
  • Kontrola stanów magazynowych oraz domówienia najlepiej rotujących towarów,
  • Bieżąca analiza sprzedaży oraz rekomendacje handlowe w obszarze e-commerce,
  • Ścisła współpraca z działem marketingu przy kreowaniu strategii oraz kampanii reklamowych,
  • Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu ustalenia polityki cenowej,
  • Kreowanie strategii sprzedaży na topowe produkty oraz produkty o niskiej rotacji,
  • Realizacja planów zakupowych oraz sprzedażowych, analiza wskaźników celem maksymalizacji rentowności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Category Manager / Product Manager

Gdańsk
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Stworzenie unikalnej oferty kategorii oraz produktów w obszarze home&decor,
  • Podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie analizy rynku, trendów oraz opinii klientów,
  • Monitoring oraz raportowanie działań konkurencji,
  • Budowa i realizacja strategii sprzedaży oraz rozwoju oferty w oparciu o zdefiniowany budżet,
  • Negocjacje warunków handlowych (ustalanie cen, jakości, terminów realizacji) z fabrykami i dostawcami z Europy, Turcji oraz Azji,
  • Kontrola terminów oraz jakości realizacji w stosunku do złożonych zamówień u producentów,
  • Odpowiedzialność za składanie reklamacji u dostawców,
  • Kontrola stanów magazynowych oraz domówienia najlepiej rotujących towarów,
  • Bieżąca analiza sprzedaży oraz rekomendacje handlowe w obszarze e-commerce,
  • Ścisła współpraca z działem marketingu przy kreowaniu strategii oraz kampanii reklamowych,
  • Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu ustalenia polityki cenowej,
  • Kreowanie strategii sprzedaży na topowe produkty oraz produkty o niskiej rotacji,
  • Realizacja planów zakupowych oraz sprzedażowych, analiza wskaźników celem maksymalizacji rentowności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor zarządzający

aleja "Solidarności" 68, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
dyrektor
Obowiązki:
  • Dlaczego szukamy dyrektora zarządzającego?
  • Zamierzamy zostać globalnym liderem sprzedaży online. Aby, to osiągnąć potrzebujemy, aby nasz zespół pracował sprawnie, był bardzo zdyscyplinowany, ale też zmotywowany. Potrzebujemy mierzyć wydajność procesów, optymalizować je oraz automatyzować
  • Potrzebujemy osoby, która zadba o równowagę w firmie. Będzie dobrze organizować czas pracy i egzekwować realizację KPIów. Wpłynie na maksymalizację ZADOWOLENIA KLIENTÓW oraz zadba o optymalizację kosztów. Szukamy prawdziwego lidera umiejącego zadbać o dobro firmy i ludzi w niej zatrudnionych
  • From Founder: Jesteśmy obecnie na etapie transformacji. Przez ostatnie 7 lat firma urosła małym zespołem do bardzo dużych obrotów i obecnym problemem jest zbudowanie skalowalnej struktury. Moje oczekiwania to współpraca z osobą umiejącą budować struktury, układać procesy i je egzekwować. Idealnie by było, gdyby nowy dyrektor był otwarty na zarządzanie według metodologii: LEAN, AGILE, SCRUM
  • Obszary zarządzania:
  • Dział HR
  • Dział administracji
  • Dział produktowy (wprowadzanie nowych produktów, optymalizacja obecnych)
  • Dział logistyki
  • Dział sprzedaży e-commerce (sklepy i platformy)
  • Dział IT
  • Dział obsługi klienta
  • Obszary do współpracy:
  • Dział księgowości i finansów
  • Dział business development
  • Nasza kultura organizacji inspiruje się takimi książkami jak: "Scaling Up by Verne Harnish", "Good to Great by Jim Collins", "How to Get Rich by Felix Dennis", "Wszystkie książki od Tim Ferriss", "Mit przedsiębiorczości - Gerber Michael E", "The Daily Stoic by Ryan Holiday "
Pokaż więcej >>
od 20000 do 30000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka zarządu

Kolejowa 43, Wola, Warszawa
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
  • Szukamy osoby do pomocy w orgazniowaniu pracy i rozwoju formy. Osoba taka musi się wykazywać organizacją pracy i umiejętnościami analitycznymi. Szukamy kogoś inteligentnego i lubiącego technologie, żeby ułatwiać prace i optymalizować procesy. Nie będzie to typowa praca asystenta na przerzucaniu papierów (chociaż taka też się pojawi, ale powiedzmy w 20%). To, co możemy zaoferować to doświadczenie w szerokim zarządzaniu w firmie, praca bezpośrednio z zarządem firmy, poznanie procesów, jakie zachodzą i DUŻY wpływ na rozwój firmy, bo od takiej osoby będzie zależało, z jakich programów będziemy korzystać, czy z jakimi firmami będziemy współpracować. Ścieżka rozwoju dla takiej osoby to albo specjalistyczna (będzie ekspertem w danej dziedzinie), albo managerska (po pewnym czasie może się stać kierownikiem działu)
  • Przykładowe prace:
  • Robienie reshareów, ofertowanie, pierwsze spotkania z firmami osobami. np:
  • p1> Magazyn w UK - otwieramy sprzedaż na rynek UK, potrzebujemy dostać oferty na magazyny w tamtym kraju
  • p2> programy - np. szukamy programu do track owania czasu, menegera haseł, zarządzani projektami. Trzeba będzie zebrać ich x, przetestować i zrobić krótkie/wdrożenie prezentacje jak z nich korzystać
  • p3> firmy współpracujące - szukanie firm do współpracy np. agencje SEO, SEM. Szukanie partnerów biznesowych do handlu np firmy produkujące tekstylia lub meble. Tutaj chciałbym, żeby osoba przeszukiwała rynek, zbierała oferty i kontaktowała się w sprawie spotkań, próbek itp
  • Układanie procedur i procesów (będzie szkolenie od nas) - to jest kolejny duży obowiązek. Stawiamy w firmie na mocne układanie procesów i mamy do większości działań procedury. Osoba na tym stanowisku będzie miała za zadanie pomóc je tworzyć i nadzorować czy ludzie w firmie je wykonują w odpowiedni sposób i w określonym czasie. Osoba nie musi się znać na całym procesie ma nadzorować czy coś jest spisane i czy ludzie raportują wykonanie procedur w założonym czasie. Np. (Procedura logistyczna transportu towaru / procedury finansowe / procedury sprzedażowe)
  • Przygotowywanie raportów w excel, przebieg prac zespołów, wyniki sprzedażowe itp( podstawowa analityka)
  • Pilnowanie kalendarza i tasków
  • Przeglądanie maili
  • Organizacją dokumentów offline/online
  • Notatki ze spotkań
Pokaż więcej >>
od 9000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista ds. Finansów

dolnośląskie
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
  • Nadzorowanie istniejących, rozproszonych procesów finansowo - księgowych
  • Kontrolowanie całokształtu finansów spółki
  • Zapewnienie zgodności działania organizacji z obowiązującym prawem (księgowość, podatki) oraz zarządzanie ryzykiem finansowym/operacyjnym
  • Monitorowanie i wzięcie odpowiedzialności za realizację założeń budżetowych
  • Wprowadzanie działań mających na celu usprawnienie płynności finansowej (cash flow), zbudowanie struktury akceptacji przelewów, a także przygotowywanie regularnych raportów
  • Raporty zysków i strat z podziałem na obszary sprzedaży
  • Czynne uczestnictwo w opracowywaniu celów strategicznych firmy
  • Uzgadnianie sald, konsolidacja wyników, podsumowanie sprzedaży
  • Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i podatkowym oraz zagranicznymi jednostkami spółki
  • Sprawdzanie poprawności księgowania (przychody, koszty, stawki VAT itp)
  • Zarządzanie przepływem dokumentów i ich poprawnością między spółkami polskimi i zagranicznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager

Białystok
Wygasła: 18.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
  • Kompleksowa opieka nad produktem – dywany i chodniki
  • Opracowanie i koordynacja strategii zamówień
  • Szukanie i wdrażanie nowych wzorów i produktów
  • Współpraca z dostawcami w zakresie zamówień i logistyki
  • Negocjacje z producentami, ustalenie cen i warunków dostawy
  • Opracowanie polityki cenowej
  • Monitorowanie trendów, konkurencji, weryfikacja efektów
  • Stałe monitorowanie efektywności sprzedaży w oparciu o KPI
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Monitorowanie i analizowanie konkurencji oraz potrzeb klientów
  • Formułowanie i realizację rocznych planów sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Logistyki

łódzkie
Wygasła: 28.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii logistyki wewnątrz firmy
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem logistyki
  • Zarządzanie procesami w zakresie zaopatrzenia, planowania materiałowego, magazynowania, logistyki wewnętrznej, planowania produkcji i transportu
  • Nadzór nad racjonalną gospodarką materiałową
  • Nadzór nad wewnętrznym i zewnętrznym przepływem materiałów,
  • Zapewnianie ekspertyz w technikach logistycznych, technologiach i rozwiązaniach materiałowych i produktów,
  • Motywowanie, zarządzanie i ciągły rozwój podległego zespołu
  • Zarządzanie budżetem, ustalanie i monitoring wskaźników KPI oraz raportowanie
  • Tworzenie analiz maksymalnych wypełnień magazynów w okresie krótko i długoterminowym
  • Nadzór nad inwentaryzacjami wyrywkowymi oraz inwentaryzacją roczną
  • Wdrażanie projektów optymalizacyjnych
  • Zaprojektowanie i uruchomienie nowego magazynu centralnego Spółki
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Logistyki

świętokrzyskie
Wygasła: 28.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii logistyki wewnątrz firmy
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem logistyki
  • Zarządzanie procesami w zakresie zaopatrzenia, planowania materiałowego, magazynowania, logistyki wewnętrznej, planowania produkcji i transportu
  • Nadzór nad racjonalną gospodarką materiałową
  • Nadzór nad wewnętrznym i zewnętrznym przepływem materiałów,
  • Zapewnianie ekspertyz w technikach logistycznych, technologiach i rozwiązaniach materiałowych i produktów,
  • Motywowanie, zarządzanie i ciągły rozwój podległego zespołu
  • Zarządzanie budżetem, ustalanie i monitoring wskaźników KPI oraz raportowanie
  • Tworzenie analiz maksymalnych wypełnień magazynów w okresie krótko i długoterminowym
  • Nadzór nad inwentaryzacjami wyrywkowymi oraz inwentaryzacją roczną
  • Wdrażanie projektów optymalizacyjnych
  • Zaprojektowanie i uruchomienie nowego magazynu centralnego Spółki
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Logistyki

śląskie
Wygasła: 28.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii logistyki wewnątrz firmy
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem logistyki
  • Zarządzanie procesami w zakresie zaopatrzenia, planowania materiałowego, magazynowania, logistyki wewnętrznej, planowania produkcji i transportu
  • Nadzór nad racjonalną gospodarką materiałową
  • Nadzór nad wewnętrznym i zewnętrznym przepływem materiałów,
  • Zapewnianie ekspertyz w technikach logistycznych, technologiach i rozwiązaniach materiałowych i produktów,
  • Motywowanie, zarządzanie i ciągły rozwój podległego zespołu
  • Zarządzanie budżetem, ustalanie i monitoring wskaźników KPI oraz raportowanie
  • Tworzenie analiz maksymalnych wypełnień magazynów w okresie krótko i długoterminowym
  • Nadzór nad inwentaryzacjami wyrywkowymi oraz inwentaryzacją roczną
  • Wdrażanie projektów optymalizacyjnych
  • Zaprojektowanie i uruchomienie nowego magazynu centralnego Spółki
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Logistyki

łódzkie
Wygasła: 11.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii logistyki wewnątrz firmy
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem logistyki
  • Zarządzanie procesami w zakresie zaopatrzenia, planowania materiałowego, magazynowania, logistyki wewnętrznej, planowania produkcji i transportu
  • Nadzór nad racjonalną gospodarką materiałową
  • Nadzór nad wewnętrznym i zewnętrznym przepływem materiałów,
  • Zapewnianie ekspertyz w technikach logistycznych, technologiach i rozwiązaniach materiałowych i produktów,
  • Motywowanie, zarządzanie i ciągły rozwój podległego zespołu
  • Zarządzanie budżetem, ustalanie i monitoring wskaźników KPI oraz raportowanie
  • Tworzenie analiz maksymalnych wypełnień magazynów w okresie krótko i długoterminowym
  • Nadzór nad inwentaryzacjami wyrywkowymi oraz inwentaryzacją roczną
  • Wdrażanie projektów optymalizacyjnych
  • Zaprojektowanie i uruchomienie nowego magazynu centralnego Spółki
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Logistyki

świętokrzyskie
Wygasła: 11.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii logistyki wewnątrz firmy
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem logistyki
  • Zarządzanie procesami w zakresie zaopatrzenia, planowania materiałowego, magazynowania, logistyki wewnętrznej, planowania produkcji i transportu
  • Nadzór nad racjonalną gospodarką materiałową
  • Nadzór nad wewnętrznym i zewnętrznym przepływem materiałów,
  • Zapewnianie ekspertyz w technikach logistycznych, technologiach i rozwiązaniach materiałowych i produktów,
  • Motywowanie, zarządzanie i ciągły rozwój podległego zespołu
  • Zarządzanie budżetem, ustalanie i monitoring wskaźników KPI oraz raportowanie
  • Tworzenie analiz maksymalnych wypełnień magazynów w okresie krótko i długoterminowym
  • Nadzór nad inwentaryzacjami wyrywkowymi oraz inwentaryzacją roczną
  • Wdrażanie projektów optymalizacyjnych
  • Zaprojektowanie i uruchomienie nowego magazynu centralnego Spółki
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Logistyki

śląskie
Wygasła: 11.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii logistyki wewnątrz firmy
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań logistycznych oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem logistyki
  • Zarządzanie procesami w zakresie zaopatrzenia, planowania materiałowego, magazynowania, logistyki wewnętrznej, planowania produkcji i transportu
  • Nadzór nad racjonalną gospodarką materiałową
  • Nadzór nad wewnętrznym i zewnętrznym przepływem materiałów,
  • Zapewnianie ekspertyz w technikach logistycznych, technologiach i rozwiązaniach materiałowych i produktów,
  • Motywowanie, zarządzanie i ciągły rozwój podległego zespołu
  • Zarządzanie budżetem, ustalanie i monitoring wskaźników KPI oraz raportowanie
  • Tworzenie analiz maksymalnych wypełnień magazynów w okresie krótko i długoterminowym
  • Nadzór nad inwentaryzacjami wyrywkowymi oraz inwentaryzacją roczną
  • Wdrażanie projektów optymalizacyjnych
  • Zaprojektowanie i uruchomienie nowego magazynu centralnego Spółki
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

dolnośląskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

lubelskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

lubuskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

łódzkie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

małopolskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

mazowieckie
Wygasła: 22.04.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

opolskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

podkarpackie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

podlaskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

pomorskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

śląskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

świętokrzyskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

warmińsko-mazurskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

wielkopolskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer

zachodniopomorskie
Wygasła: 19.05.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
prezes
Obowiązki:
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju (krótko-, średnio- i długoterminowych celów strategicznych)
  • Współpraca z Zarządem w kontekście dalszych planów rozwojowych
  • Nadzór nad bieżącą działalnością firmy pod kątem finansowo – księgowym (akceptacja i weryfikacja przelewów, zarzadzanie i optymalizacja podatków, transfery pieniężne pomiędzy spółkami, monitorowanie i kontrolowanie terminów płatności, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów)
  • Analizowanie wyników finansowych i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów
  • Wsparcie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów (ustalanie marży/cen na poszczególne rynki, obliczanie rentowności transakcji)
  • Umiejętność współpracy z działem IT, inicjowanie i wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych
  • Współtworzenie i implementacja nowych produktów
  • Wdrożenie i nadzorowanie polityki zatrudnienia, rozwoju talentów oraz rekrutacji
  • Monitorowanie pracy magazynów (kontrolowanie stanów magazynowych, terminowości wysyłki produktów)
  • Współpraca z podwykonawcami (utrzymywanie dobrych relacji, negocjacja cen produktów, optymalizacja kosztów wysyłki towarów)
  • Inicjowanie nowych projektów/ kampanii marketingowych przy współpracy z zespołem oraz agencjami zewnętrznymi
  • Kontrolowanie działalności organizacji pod kątem prawnym przy wsparciu działu prawnego
  • Reprezentowanie firmy na zewnątrz
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. HR

Żelazna 59
Wygasła: 03.01.2021
Pełny etat
Kontrakt B2B
Specjalista
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Owner - zdalnie

mazowieckie
Wygasła: 06.08.2020
Pełny etat
praca zdalna
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista SEO - E-commerce - Rynki zagraniczne

Żelazna 59
Wygasła: 07.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
praca zdalna
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny/a Księgowy/a

Warszawa
Wygasła: 02.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu

Warszawa
Wygasła: 02.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. E-commerce z językiem francuskim

Warszawa
Wygasła: 12.09.2018
Asystent
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne