Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Starszy Specjalista w Wydziale Planowania w Departamencie Finansowo-Księgowym
Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
przygotowywanie częściowego budżetu PGW Wody Polskie (środki na finansowanie i współfinansowanie realizowane z projektów pochodzących z Unii Europejskiej),
udział w tworzeniu i nadzorowanie realizacji planów finansowych,
nadzór nad terminowym sporządzaniem budżetów, raportów, sprawozdań i informacji na potrzeby organów wewnętrznych oraz wskazanych interesariuszy,
rozliczanie dotacji udzielonych Państwowemu Gospodarstwu Wodnemu Wody Polskie, weryfikacja rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,
opracowywanie wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej,
sporządzanie wniosków o dokonanie zmiany w planie finansowym PGW Wody Polskie oraz decyzji Prezesa zmieniających ten plan,
współpracę z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych przedsiębiorstwa oraz zleceń płatności w systemie bankowości elektronicznej,
weryfikację i ocenę ekonomiczną i finansową przedsięwzięć inwestycyjnych planowanych do realizacji przez komórki merytoryczne,
opracowywanie pism, analiz, sprawozdań, zestawień wymaganych w bieżącej pracy Wydziału
prowadzenie, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne,
częściowe opracowanie dokumentacji postępowania,
opracowywanie ogłoszeń związanych z prowadzonym postępowaniami i ich zamieszczanie we właściwym publikatorze,
sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzyskiwanie niezbędnych zgód na przeprowadzenie postepowania we współpracy z komórkami organizacyjnymi,
prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych zamówień
prowadzenie, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne,
częściowe opracowanie dokumentacji postępowania,
opracowywanie ogłoszeń związanych z prowadzonym postępowaniami i ich zamieszczanie we właściwym publikatorze,
sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzyskiwanie niezbędnych zgód na przeprowadzenie postepowania we współpracy z komórkami organizacyjnymi,
prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych zamówień
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie oceny wodnoprawnej w II instancji,
opracowywanie wytycznych i procedur postępowania w systemie ocen wodnoprawnych oraz wytycznych dotyczących ocen oddziaływania inwestycji na stan wód i ocen zasadności odstępstw od celów środowiskowych, o których mowa w art. 66-68 ustawy Prawo wodne,
opiniowanie i współtworzenie projektów aktów prawnych związanych z jakością i ochroną wód oraz ocenami wodnoprawnymi,
współtworzenie projektów planów gospodarowania wodami na obszarach dorzeczy i ich cykliczne aktualizacje,
udział w pracach krajowych oraz międzynarodowych grup roboczych związanych z wdrażaniem Ramowej Dyrektywy Wodnej 2000/60/WE,
opiniowanie dokumentów opracowywanych przez jednostki Wód Polskich i wykonawców zewnętrznych na potrzeby przygotowywania dokumentów planistycznych w gospodarce wodnej
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie oceny wodnoprawnej w II instancji,
opracowywanie wytycznych i procedur postępowania w systemie ocen wodnoprawnych oraz wytycznych dotyczących ocen oddziaływania inwestycji na stan wód i ocen zasadności odstępstw od celów środowiskowych, o których mowa w art. 66-68 ustawy Prawo wodne,
opiniowanie i współtworzenie projektów aktów prawnych związanych z jakością i ochroną wód oraz ocenami wodnoprawnymi,
współtworzenie projektów planów gospodarowania wodami na obszarach dorzeczy i ich cykliczne aktualizacje,
udział w pracach krajowych oraz międzynarodowych grup roboczych związanych z wdrażaniem Ramowej Dyrektywy Wodnej 2000/60/WE,
opiniowanie dokumentów opracowywanych przez jednostki Wód Polskich i wykonawców zewnętrznych na potrzeby przygotowywania dokumentów planistycznych w gospodarce wodnej
reprezentowanie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w postępowaniach przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi, KIO, organami egzekucyjnymi i innymi, w których stroną jest PGW Wody Polskie,
udzielanie konsultacji oraz porad poszczególnym komórkom i jednostkom organizacyjnym,
opiniowanie projektów i przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych,
sporządzanie projektów, analizę, negocjowanie i opiniowanie umów cywilnoprawnych,
wsparcie Departamentu Prawnego poprzez realizację innych zadań zleconych wynikających z ustawy o radcach prawnych
Specjalista w Wydziale Gospodarowania Mieniem Skarbu Państwa i Współpracy z Użytkownikami Wód
Wrocław
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i aktualizacja ewidencji nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa w posiadaniu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w tym bazy komputerowej,
prowadzenie spraw związanych z:
▸regulowaniem praw właścicielskich w stosunku do gruntów pokrytych wodami i innych nieruchomości, niezbędnych do realizacji zadań statutowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu,
▸ustalaniem linii brzegu cieków w stosunku, do których uprawnienia właścicielskie wykonują PGW WP RZGW we Wrocławiu,
▸odszkodowaniami za trwałe, naturalne zajęcia gruntów przez wody płynące,
▸wykupem gruntów, z wyłączeniem spraw związanych z nabywaniem gruntów w ramach realizacji inwestycji,
▸przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do zlecania wycen nieruchomości przez biegłych rzeczoznawców oraz przetargów na wyłonienie wykonawców geodezyjnych w celu sporządzenia dokumentacji geodezyjno-prawnej z zakresu pracy Wydziału oraz planowanie wydatków z tym związanych,
przygotowywanie dokumentów umożliwiających terminowe opłacanie: należności z tytułu podatków lokalnych tj. od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz należności z tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolnej i leśnej,
prowadzenie spraw związanych ze zwrotem gminom utraconych dochodów oraz wypłatą należności z tytułu utraconych korzyści,
przygotowywanie danych do obowiązującej sprawozdawczości oraz opracowanie materiałów do analiz i planów w zakresie zadań Wydziału dla Wód Polskich
Specjalista w Wydziale Gospodarowania Mieniem Skarbu Państwa i Współpracy z Użytkownikami Wód
Gliwice
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i aktualizacja ewidencji nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa w posiadaniu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w tym bazy komputerowej,
prowadzenie spraw związanych z:
▸regulowaniem praw właścicielskich w stosunku do gruntów pokrytych wodami i innych nieruchomości, niezbędnych do realizacji zadań statutowych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu,
▸ustalaniem linii brzegu cieków w stosunku, do których uprawnienia właścicielskie wykonują PGW WP RZGW we Wrocławiu,
▸odszkodowaniami za trwałe, naturalne zajęcia gruntów przez wody płynące,
▸wykupem gruntów, z wyłączeniem spraw związanych z nabywaniem gruntów w ramach realizacji inwestycji,
▸przygotowywaniem dokumentacji niezbędnej do zlecania wycen nieruchomości przez biegłych rzeczoznawców oraz przetargów na wyłonienie wykonawców geodezyjnych w celu sporządzenia dokumentacji geodezyjno-prawnej z zakresu pracy Wydziału oraz planowanie wydatków z tym związanych,
przygotowywanie dokumentów umożliwiających terminowe opłacanie: należności z tytułu podatków lokalnych tj. od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz należności z tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolnej i leśnej,
prowadzenie spraw związanych ze zwrotem gminom utraconych dochodów oraz wypłatą należności z tytułu utraconych korzyści,
przygotowywanie danych do obowiązującej sprawozdawczości oraz opracowanie materiałów do analiz i planów w zakresie zadań Wydziału dla Wód Polskich
prowadzenie procesów w obszarach rekrutacji, zatrudnienia, wdrożenia, rozwoju i komunikacji,
wsparcie merytoryczne i szkolenie rekruterów w jednostkach podległych,
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy, w tym prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wydawanie zaświadczeń,
zarządzanie procesem szkoleniowym pracowników w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych, realizacji planu szkoleń w regionie, w tym prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
współpracę z uczelniami i szkołami w zakresie organizacji staży, praktyk i wolontariatów,
opiekę nad prawidłowym obiegiem benefitów,
kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji w otoczeniu
▸udzielanie informacji zwrotnych kandydatom, budowanie relacji z kandydatami,
▸udzielanie informacji wszystkim osobom zaangażowanym w proces rekrutacyjny na każdym z jego etapów,
współpraca i wsparcie rekruterów w innych jednostkach organizacyjnych; weryfikacja przygotowywanych przez nich ogłoszeń,
tworzenie zapytań ofertowych oraz udział w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zadań Wydziału, w tym: tworzenie opisu przedmiotu zamówienia oraz przygotowywanie i procedowanie zapisów w umowach z wykonawcami,
koordynowanie i monitorowanie stanu wykorzystania dostępnych limitów ogłoszeń płatnych,
przygotowywanie raportów, zestawień i wkładów do sprawozdań, w zakresie wykonywanych zadań,
udział w tworzeniu zasad i procedur w zakresie działania Wydziału oraz optymalizację rozwiązań, narzędzi i procesów w obszarze rekrutacji
opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych,
określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację,
prowadzenie postępowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 Ustawy Prawo wodne,
prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów,
prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych,
uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych,
współudział w opiniowaniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dotyczących wód i urządzeń wodnych
Marszałka Józefa Piłsudskiego 22, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie materiałów roboczych do postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych i uregulowań wewnętrznych,
koordynacja i współpraca z podległymi jednostkami w zakresie przygotowywania postępowań zbiorczych,
prowadzenie rejestru umów i ich koordynowanie,
przygotowywanie projektów umów oraz nadzór nad realizacją zawartych umów,
przygotowywanie pism wychodzących z instytucji w zakresie merytorycznym właściwym kompetencyjnie Wydziałowi Organizacyjnemu
nadzorowanie terminowości oraz jakości monitorowanych projektów, raportowanie ich postępu, przygotowywanie i raportowanie zadań inwestycyjnych,
monitoring i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp.,
zlecanie w imieniu inwestora wykonania dodatkowych prac dokumentacyjnych, robót oraz dostaw zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, niezbędnych dla przygotowania i realizacji robót budowlanych,
prowadzenie rozliczenia inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym,
prowadzenie spraw dotyczących odbiorów częściowych i odbiorów końcowych,
opracowywanie projektów rocznych, wieloletnich planów i harmonogramów prac prowadzonych przez dział oraz zbiorczych dla całego procesu inwestycyjnego,
sporządzanie rocznych i wieloletnich planów i harmonogramów rzeczowo-finansowych dla realizowanych i planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych,
przygotowywanie wniosków rzeczowo-finansowych o przyznanie środków finansowych,
prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania i rozliczania środków z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy do finasowania przedsięwzięć rzeczowych gospodarki wodnej
nadzorowanie terminowości oraz jakości monitorowanych projektów, raportowanie ich postępu, przygotowywanie i raportowanie zadań inwestycyjnych,
monitoring i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp.,
zlecanie w imieniu inwestora wykonania dodatkowych prac dokumentacyjnych, robót oraz dostaw zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, niezbędnych dla przygotowania i realizacji robót budowlanych,
prowadzenie rozliczenia inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym,
prowadzenie spraw dotyczących odbiorów częściowych i odbiorów końcowych,
opracowywanie projektów rocznych, wieloletnich planów i harmonogramów prac prowadzonych przez dział oraz zbiorczych dla całego procesu inwestycyjnego,
sporządzanie rocznych i wieloletnich planów i harmonogramów rzeczowo-finansowych dla realizowanych i planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych,
przygotowywanie wniosków rzeczowo-finansowych o przyznanie środków finansowych,
prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania i rozliczania środków z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy do finasowania przedsięwzięć rzeczowych gospodarki wodnej
nadzorowanie terminowości oraz jakości monitorowanych projektów, raportowanie ich postępu, przygotowywanie i raportowanie zadań inwestycyjnych,
monitoring i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp.,
zlecanie w imieniu inwestora wykonania dodatkowych prac dokumentacyjnych, robót oraz dostaw zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, niezbędnych dla przygotowania i realizacji robót budowlanych,
prowadzenie rozliczenia inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym,
prowadzenie spraw dotyczących odbiorów częściowych i odbiorów końcowych,
opracowywanie projektów rocznych, wieloletnich planów i harmonogramów prac prowadzonych przez dział oraz zbiorczych dla całego procesu inwestycyjnego,
sporządzanie rocznych i wieloletnich planów i harmonogramów rzeczowo-finansowych dla realizowanych i planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych,
przygotowywanie wniosków rzeczowo-finansowych o przyznanie środków finansowych,
prowadzenie spraw dotyczących pozyskiwania i rozliczania środków z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy do finasowania przedsięwzięć rzeczowych gospodarki wodnej
przygotowywanie materiałów roboczych do postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych i uregulowań wewnętrznych,
koordynacja i współpraca z podległymi jednostkami w zakresie przygotowywania postępowań zbiorczych,
prowadzenie rejestru umów i ich koordynowanie,
przygotowywanie projektów umów oraz nadzór nad realizacją zawartych umów,
przygotowywanie pism wychodzących z instytucji w zakresie merytorycznym właściwym kompetencyjnie Wydziałowi Organizacyjnemu
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej funkcji organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu postepowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o legalizację urządzeń wodnych wykonanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
sporządzanie projektów decyzji,
prowadzenie korespondencji i udzielanie wyjaśnień w prowadzonych postępowaniach,
redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału,
prowadzenie bieżącej obsługi administracyjno – biurowej zespołu,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej funkcji organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu postepowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o legalizację urządzeń wodnych wykonanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
sporządzanie projektów decyzji,
prowadzenie korespondencji i udzielanie wyjaśnień w prowadzonych postępowaniach,
redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału,
prowadzenie bieżącej obsługi administracyjno – biurowej zespołu,
realizacja zadań w zakresie ochrony danych osobowych na terenie danego Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej,
monitorowanie przestrzegania przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz polityk administratora w dziedzinie danych osobowych,
realizacja działań zwiększających świadomość pracowników przetwarzających dane osobowe, organizacja szkoleń oraz prowadzenie audytów,
opiniowanie projektów umów w zakresie zabezpieczenia ochrony danych osobowych oraz powierzenia przetwarzania danych,
informowanie administratora danych oraz pracowników przetwarzających dane o obowiązkach w zakresie ochrony danych i doradzanie w tej sprawie,
współpraca z Inspektorem Ochrony Danych PGW Wody Polskie w realizacji ochrony danych
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej funkcji organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu postepowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o legalizację urządzeń wodnych wykonanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów,
sporządzanie projektów decyzji,
prowadzenie korespondencji i udzielanie wyjaśnień w prowadzonych postępowaniach,
redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału,
prowadzenie bieżącej obsługi administracyjno – biurowej zespołu,
obsługa świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Pracowniczych Planów Kapitałowych,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla zatrudnionych i byłych pracowników (na wniosek pracowników i instytucji zewnętrznych – ZUS, US, banki),
sporządzanie raportów, zestawień płacowych na wewnętrzne potrzeby organizacji
Specjalista w Wydziale Zarządzania Obwodami Rybackimi i Gospodarki Rybackiej
Szczecin
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja postępowań obejmujących prowadzenie i koordynowanie prac związanych z oddaniem w użytkowanie obwodów rybackich,
przygotowanie, koordynowanie prac dotyczących wykonywania gospodarki rybackiej w obwodach, których użytkownikiem jest PGW Wody Polskie,
organizowanie, planowanie, realizowanie działań dotyczących przygotowania obwodów rybackich do prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej oraz planowanie i organizowanie kontroli terenowych w obwodach rybackich,
realizowanie zadań związanych z opracowywaniem operatów rybackich,
kontrola realizacji postanowień umów użytkowania obwodów rybackich, umów dzierżawy praw rybackiego użytkowania,
prowadzenie dokumentacji związanej z użytkowaniem obwodów rybackich,
wystawienie faktur, sprawozdawczość do wyznaczonych instytucji,
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z Prawem zamówień publicznych, głównie w zakresie trybu podstawowego i przetargu nieograniczonego,
sporządzanie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,
prowadzenie Centralnego Rejestru Zamówień Publicznych,
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z Prawem zamówień publicznych, głównie w zakresie trybu podstawowego i przetargu nieograniczonego,
sporządzanie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne,
prowadzenie Centralnego Rejestru Zamówień Publicznych,
Młodszy Operator w Zespole ds. Obiektu Hydrotechnicznego
Pakość
Wygasła: 26.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
wykonywanie drobnych prac i czynności na obiektach oraz urządzeniach wchodzących w skład zbiornika w celu utrzymania ich we właściwym stanie technicznym i porządkowym,
udział w regulacji odpływu wody ze zbiornika zgodnie z instrukcją i wytycznymi przełożonego,
wykonywanie koniecznych obserwacji oraz pomiarów w zakresie dotyczącym obiektów i urządzeń zbiornika,
utrzymywanie we właściwym stanie, konserwowanie, w tym dbanie o mienie PGW Wody Polskie, w tym powierzony sprzęt,
udział w obsłudze i dozorowanie pracy urządzeń mechanicznych i elektrycznych zainstalowanych na obiektach zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych,
wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych,
rozpatrywanie skarg i wniosków oraz prowadzenie ich rejestru,
Radca Prawny - Ekspert w Wydziale Taryf (Departament Gospodarki Wodno-Ściekowej)
Żelazna 59A, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań sądowo-administracyjnych przez WSA,
samodzielne prowadzenie postępowań w zakresie rozstrzygania sporów między przedsiębiorstwami wodociągowo-kanalizacyjnymi a odbiorcami usług oraz w zakresie nakładania administracyjnych kar pieniężnych,
przygotowywanie informacji, opinii, interpretacji oraz wyjaśnień na wniosek zainteresowanych stron, przedsiębiorstw, samorządów, urzędów oraz organów państwowych,
udział w przygotowywaniu rozwiązań systemowych w zakresie tworzenia i efektywnego prowadzenia punków informacyjnych dla obiorców usług,
przygotowywanie i prezentowanie wystąpień publicznych a także prowadzenie szkoleń w zakresie merytorycznym dla pracowników Wód Polskich,
sprawozdawczość statystyczną, przygotowywanie analiz, zestawień i raportów dla ministra właściwego ds. gospodarki wodnej
prowadzenie, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne,
opracowywanie dokumentacji postępowania, w tym sporządzania specyfikacji warunków zamówienia,
opracowywanie ogłoszeń związanych z prowadzonymi postępowaniami i ich zamieszczanie we właściwym publikatorze,
koordynowanie czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych,
prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych zamówień
prowadzenie, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne,
opracowywanie dokumentacji postępowania, w tym sporządzania specyfikacji warunków zamówienia,
opracowywanie ogłoszeń związanych z prowadzonymi postępowaniami i ich zamieszczanie we właściwym publikatorze,
koordynowanie czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych,
prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych zamówień
nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących utrzymania i eksploatacji administrowanych urządzeń wodnych oraz cieków na terenie Nadzoru Wodnego poprzez wykonywanie: przeglądów okresowych, kontroli prac firm zewnętrznych oraz sporządzanie protokołów z przeglądów, odbiorów robót i wizji,
współpraca z właściwymi organami administracji publicznej, jednostkami naukowymi, instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie gospodarki wodnej,
współpraca z gminnymi i powiatowymi zespołami reagowania kryzysowego oraz Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego,
nadzór nad realizacją zadań ujętych w planach rzeczowo – finansowych oraz nad firmami zewnętrznymi obsługującymi urządzenia wodne,
uczestnictwo w akcjach przeciwpowodziowych, w szacowaniu szkód powodziowych, sporządzaniu wykazów i materiałów przetargowych do ich usuwania,
nadzór nad prowadzeniem ewidencji urządzeń melioracji wodnych będących w administrowaniu Nadzoru Wodnego
prowadzenie, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne,
opracowywanie dokumentacji postępowania, w tym sporządzania specyfikacji warunków zamówienia,
opracowywanie ogłoszeń związanych z prowadzonymi postępowaniami i ich zamieszczanie we właściwym publikatorze,
koordynowanie czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych,
prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych zamówień
nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących utrzymania i eksploatacji administrowanych urządzeń wodnych oraz cieków na terenie Nadzoru Wodnego poprzez wykonywanie: przeglądów okresowych, kontroli prac firm zewnętrznych oraz sporządzanie protokołów z przeglądów, odbiorów robót i wizji,
współpraca z właściwymi organami administracji publicznej, jednostkami naukowymi, instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie gospodarki wodnej,
współpraca z gminnymi i powiatowymi zespołami reagowania kryzysowego oraz Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego,
nadzór nad realizacją zadań ujętych w planach rzeczowo – finansowych oraz nad firmami zewnętrznymi obsługującymi urządzenia wodne,
uczestnictwo w akcjach przeciwpowodziowych, w szacowaniu szkód powodziowych, sporządzaniu wykazów i materiałów przetargowych do ich usuwania,
nadzór nad prowadzeniem ewidencji urządzeń melioracji wodnych będących w administrowaniu Nadzoru Wodnego
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji,
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji,
prowadzenie postępowań dotyczących ocen wodnoprawnych oraz wydawanie deklaracji zgodności,
prowadzenie postępowań dotyczących opiniowania potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięć oraz uzgadniania warunków realizacji przedsięwzięć,
prowadzenie spraw związanych z obszarami NATURA 2000 zależnymi od wód,
prowadzenie postępowań dotyczących ocen wodnoprawnych oraz wydawanie deklaracji zgodności,
prowadzenie postępowań dotyczących opiniowania potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięć oraz uzgadniania warunków realizacji przedsięwzięć,
prowadzenie spraw związanych z obszarami NATURA 2000 zależnymi od wód,
Udział w prowadzeniu spraw związanych z opracowywaniem programów
planów wieloletnich i rocznych oraz realizacji zadań w zakresie utrzymania.
Współpraca przy określaniu potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i przy wnioskowaniu o środki na ich realizację.
Udział przy prowadzeniu postępowań administracyjnych.
Współudział przy pracach związanych z uzyskiwaniem wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych. Praca w godz.8-16.Wypłacany jest dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%
od 4 050 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny Specjalista w Wydziale Obsługi Zamówień Publicznych
Warszawa
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
weryfikowanie w ramach kontroli zarządczej, postępowań przetargowych oraz zapytań ofertowych, pod względem zgodności formalno-prawnej z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w PGW Wody Polskie,
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia, o wartości przekraczającej progi unijne, w procedurze krajowej oraz z dofinansowaniem zewnętrznym,
przygotowywanie niezbędnych dokumentów przetargowych w zakresie formalno-prawnym, a także ich publikację,
udział w pracach komisji przetargowych,
sporządzanie opinii, analiz prawnych oraz prowadzenie wymaganych rejestrów zamówień publicznych
Starszy Specjalista Działu Utrzymania (umowa na zastępstwo) w Zarządzie Zlewni w Inowrocławiu/nr 2348
Inowrocław
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów
planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania; określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i przy wnioskowaniu o środki na realizację; ocena szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi; realizacja prac związanych z utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych; prowadzenie postępowań administracyjnych
o których mowa w art. 191 Ustawy Prawo Wodne oraz uzgadnianie projektów decyzji na podstawie art. 53 ust. 4 pkt 6 oraz art. 60 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; współpraca z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych; uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych; współpraca z komisjami ds. szacowania szkód po wystąpieniu powodzi; współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie zapewnienia wody na potrzeby rolnictwa; dokonywanie okresowych przeglądów budowli i urządzeń wodnych oraz wykonywanie kontroli stanu technicznego a także udział w przeglądach gwarancyjnych
przyjmowanie, analizowanie i realizowanie skarg powszechnych, wniosków i petycji oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi,
pozyskiwanie materiałów niezbędnych do wyjaśnienia prowadzonych spraw, w tym współpracę z jednostkami organizacyjnymi Wód Polskich oraz organami administracji rządowej i samorządowej,
przygotowywanie informacji okresowych w zakresie przyjmowanych i rozpatrywanych skarg, wniosków i petycji dla Prezesa Wód Polskich,
prowadzenie statystyk i sprawozdań dotyczących działania Prezesa Wód Polskich w zakresie realizowanych zadań