1. Pracodawca
  2. Sandomierz
  3. LEADERSHIP CENTER sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

LEADERSHIP CENTER sp. z o.o.

Sandomierz, ul. Ignacego Maciejowskiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Asystent / Asystentka ds. sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa szkoleń: Koordynacja i organizacja zgodnie z ustalonym procesem
  • Komunikacja z Klientami: Za pośrednictwem telefonu, e-maila, Microsoft Teams, Zoom
  • Współpraca z Trenerami: Bezpośredni kontakt i wsparcie
  • Zarządzanie sklepem online: Obsługa zamówień, odpowiedzi na zapytania klientów
  • Obsługa techniczna: Zarządzanie Wordpress i platformą LearnDash
  • Logistyka: Koordynacja wysyłek sklepu online
  • Tworzenie materiałów: Opracowanie prezentacji, materiałów przy użyciu Canva
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta B2B

Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • - Obsługa szkoleń zgodnie z ustalonym procesem
  • Do Twoich obowiązków będzie należało przejąć kontakt od działu sprzedaży, potwierdzić wszelkie kwestie techniczne (ilość uczestników, data, potrzebne materiały, przesłać ankiety badania szkoleń i zadowolenia po szkoleniu, przesłanie certyfikatów)
  • W przypadku szkoleń stacjonarnych, zadbanie o materiały i certyfikaty w formie fizycznej, przygotowanie wszystkiego dla trenera (od materiałów szkoleniowych, bo informację o parkingu i zorganizowanie noclegu)
  • - Kontakt z klientami przez telefon, e-mail, Microsoft Teams, Zoom
  • - Kontakt z trenerami
  • - Obsługa sklepu online  (obsługa zamówień, zapytań klientów)
  • - Obsługa techniczna Wordpressa i platformy LearnDash
  • - Obsługa wysyłek sklepu online (przygotowanie paczek, wysyłka)
  • - Montaż filmów na podstawowym poziomie (znajomość programów do edycji video będzie dodatkowym atutem) oraz ich publikacja (YT, Vimeo)
Pokaż więcej >>
od 3010 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Social Media Assistant

Warszawa
Wygasła: 05.05.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec - Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 06.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec - Key Account Manager

Wrocław
Wygasła: 06.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec - Key Account Manager

Poznań
Wygasła: 06.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne