1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. DOM AUKCYJNY NUMIMARKET.PL sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

DOM AUKCYJNY NUMIMARKET.PL sp. z o.o.

Poznań, ul. Wierzbięcice

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Manager zarządzający

Poznań
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Dziękujemy, że zainteresowałaś/eś się naszym ogłoszeniem
  • Szukamy osoby, która zostanie naszą „prawą ręką” i będzie zarządzać firmą od strony organizacyjno-administracyjnej. Od ponad 15 lat działamy w niszowej, ale jednocześnie bardzo ciekawej i perspektywicznej branży jaką jest numizmatyka. Zajmujemy się również handlem złotem inwestycyjnym. Z małej firmy opartej na pracy właścicieli staliśmy się jednym z liderów branży i całkiem sporym, kilkunastoosobowym zespołem. Niedawno otworzyliśmy oddział w Toruniu. W najbliższym czasie czeka nas przeprowadzka głównej siedziby do nowego, znacznie większego lokalu w centrum Poznania. Jesteśmy doskonałymi fachowcami w dziedzinie numizmatyki. Mamy potencjał i olbrzymie ambicje do dalszego rozwoju, ale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie zrealizujemy celu zajmując się na co dzień sprawami organizacyjno-administracyjnymi. Dlatego szukamy osoby, która zdejmie z nas te obowiązki oraz pomoże nam opracować i wcielić w życie rozwiązania, które usprawnią działanie firmy i poprawią jej efektywność. Opisując zakres obowiązków możemy stwierdzić, że jest to praktycznie wszystko, co wiąże się z prowadzeniem i zarządzaniem firmą (oczywiście poza zadaniami, które wymagają fachowej wiedzy numizmatycznej)
  • Poniżej kilka punktów opisujących to, z czym na pewno będziesz mieć do czynienia:
  • - Pomoc w zarządzaniu firmą
  • - Koordynacja pracy zespołu oraz rekrutacja
  • - Ciągłe poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy
  • - Przygotowywanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych
  • - Aktywny udział w zaplanowaniu i realizacji przeprowadzki do nowej siedziby
  • - Przygotowywanie prognoz, raportów i zestawień
  • - Reprezentowanie firmy na targach branżowych
  • - Kontakty z urzędami i biurem rachunkowym
  • - Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

Wierzbięcice 22, Wilda, Poznań
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jesteśmy firmą, która od blisko 20 lat działa w niszowej, ale bardzo ciekawej branży, jaką jest numizmatyka. Prowadzona przez nas działalność skupiona jest wokół marki Numimarket. W jej ramach prowadzimy największy numizmatyczny marketplace w Polsce (numimarket.pl) oraz dom aukcyjny organizujący, kilka razy w roku, aukcje o międzynarodowym zasięgu (aukcje.numimarket.pl). Ponadto w ubiegłym roku pod marką Numigold.pl weszliśmy na rynek złota inwestycyjnego. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy osoby, która pokieruje marketingiem całej firmy
  • Zakres obowiązków:
  • 1. Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla marki Numimarket oraz podmiotów powiązanych
  • 2. Budowanie silnej marki oraz zarządzanie nią
  • 3. Zarządzanie działaniami promocyjnymi w sieci: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Google
  • 4. Opracowanie i wprowadzenie polityki Newsletter oraz zarządzanie nią
  • 5. Zarządzanie wprowadzaniem treści na strony internetowe, bloga, treści artykułów, itp
  • 6. Redagowanie tekstów prasowych, kontakty z mediami
  • 7. Zlecanie oraz nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych i promocyjnych
  • 8. Bieżąca analiza trendów oraz działań promocyjnych w branży
  • 9. Przygotowywanie raportów zawierających informacje o podjętych działaniach oraz ich skuteczności
  • 10. Planowanie oraz nadzór nad budżetem
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy - back office

Wierzbięcice 22, Wilda, Poznań
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Jako jedna z wiodących firm w branży numizmatycznej poszukujemy osoby, która z zaangażowaniem, dokładnością i odpowiedzialnością, zajmie się administracją biurową związaną z rozwojem oferty firmy
  • Do głównych obowiązków, z którymi na pewno będziesz mieć do czynienia będą należały:
  • - sporządzanie zestawień, rejestrów i raportów,
  • - identyfikacja, opisywanie i wycena monet, banknotów oraz przedmiotów kolekcjonerskich,
  • - wystawianie w/w przedmiotów na portalach sprzedażowych,
  • - układanie harmonogramów sprzedaży
  • Co bardzo ważne, nie wymagamy, abyś miał jakąkolwiek wiedzę numizmatyczną. Szukamy osoby dokładnej, zaangażowanej w swoją pracę, uczciwej, bazującej przede wszystkim, na logicznym myśleniu, posiadającej wysokie zdolności analityczne
Pokaż więcej >>
od 6000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Łazienna 9, Stare Miasto, Toruń
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Do obowiązków osoby, której szukamy będzie należało wszystko, co jest związane z obsługą zamówień internetowych,
  • Kompletowanie zamówień internetowych (sklep internetowy, allegro i inne portale sprzedażowe),
  • Pakowanie i przygotowywanie przedmiotów do wysyłek i odbiorów osobistych,
  • Kontakt z firmami kurierskimi,
  • Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
  • Wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej,
  • Zamawianie materiałów potrzebnych w dziale wysyłkowym,
  • Prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • Współpraca i pomoc w innych działach sklepu internetowego,
  • Dbanie o porządek i czystość miejsca pracy
Pokaż więcej >>
od 3600 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Wierzbięcice 22, Wilda, Poznań
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Dziękujemy, że zainteresowałaś/eś się naszym ogłoszeniem. Zanim wyślesz CV, prosimy przeczytaj je do końca
  • Od ponad 15 lat działamy w niszowej, ale jednocześnie bardzo ciekawej i perspektywicznej branży, stale się rozwijając i zatrudniając dodatkowych pracowników. Z uwagi na stały rozwój i dużą ilość klientów chcących z nami współpracować, szukamy osoby, która chciałaby pod naszą opieką uczyć się numizmatyki i pomóc nam w pracy związanej głównie z katalogowaniem, opisywaniem i wyceną oferowanych przez nas monet. Co ważne, nie szukamy specjalisty, ale kogoś kto chce tym specjalistą zostać
  • Do głównych obowiązków, z którymi na pewno będziesz mieć do czynienia będą należały:
  • - Prace administracyjne związane z rozwojem oferty firmy poprzez identyfikację, opisywanie i wycenę monet, banknotów oraz przedmiotów kolekcjonerskich. Nie przejmuj się, jeśli się na tym nie znasz, wszystkiego można się nauczyć, a my nie wymagamy od kandydatów wiedzy w tym zakresie,
  • - Szukanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy w obszarze związanym z powierzonymi obowiązkami,
  • - Tworzenie procedur,
  • - Pomoc w pracach biurowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Wierzbięcice 22, Wilda, Poznań
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dziękujemy, że zainteresowałaś/eś się naszym ogłoszeniem. Zanim wyślesz CV, prosimy przeczytaj je do końca
  • Od ponad 15 lat działamy w niszowej, ale jednocześnie bardzo ciekawej branży, stale się rozwijając. Znamy się świetnie na numizmatyce, ale bardzo chętnie zatrudnimy kogoś, kto zajmie się prowadzeniem naszego biura i wszelkich spraw organizacyjno-administracyjnych. Szukamy osoby, która pomoże nam opracować i wcielić w życie rozwiązania, które usprawnią działanie firmy i jej efektywność. Zakres obowiązków to praktycznie wszystko, co jest związane z prowadzeniem i zarządzaniem pracą 10-osobowej firmy (oczywiście poza zadaniami, które wymagają wiedzy numizmatycznej)
  • Poniżej kilka przykładowych obowiązków, z którymi na pewno będziesz mieć do czynienia:
  • -Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
  • -Szukanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy,
  • -Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
  • -Kierowanie pracą biura,
  • -Pomoc w zaplanowaniu i realizacji przeprowadzki do nowej, większej siedziby (w 2023 roku),
  • -Przygotowywanie i aktualizowanie procedur związanych z działaniem firmy,
  • -Kontakty z urzędami i biurem rachunkowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Poznań
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prace administracyjne związane z rozwojem oferty firmy poprzez identyfikację, opisywanie i wycenę monet, banknotów oraz artykułów kolekcjonerskich na platformach sprzedażowych. Nie przejmuj się, jeśli się na tym nie znasz, wszystkiego można się nauczyć, a my nie wymagamy od kandydatów wiedzy w tym zakresie,
  • Wspieranie w przygotowywaniu materiałów marketingowych oraz prowadzeniu social mediów,
  • Proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia funkcjonowania działu,
  • Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Wierzbięcice 22, Poznań
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Szukamy do pracy inteligentnej i pracowitej osoby, która pomoże nam prowadzić i rozwijać dom aukcyjny. Do zadań będzie należało praktycznie wszystko, co jest związane z prowadzeniem firmy handlującej monetami (zarówno stacjonarnie, jak i przez internet) z wyjątkiem czynności wymagających specjalistycznej wiedzy numizmatycznej. Potrzebujemy kogoś, kto zajmie się prowadzeniem biura i sprawami organizacyjnymi, dzięki czemu będziemy mogli skupić się na sednie tego biznesu, czyli numizmatyce. Poniżej kilka przykładowych obowiązków:
  • Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
  • Szukanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy,
  • Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
  • Wystawianie faktur, przygotowywanie umów komisowych i innych dokumentów związanych z kupnem i sprzedażą monet,
  • Przyjmowanie klientów przychodzących do naszego sklepu/biura,
  • Prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • Obsługa zamówień internetowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Łazienna 9, Stare Miasto, Toruń
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków osoby, której szukamy będzie należało wszystko, co jest związane z prowadzeniem kilkuosobowej firmy handlującej monetami (zarówno stacjonarnie, jak i przez Internet) z wyjątkiem czynności wymagających specjalistycznej wiedzy numizmatycznej. Poniżej kilka przykładowych obowiązków:
  • Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
  • Kompleksowa obsługa zamówień internetowych,
  • Wystawianie faktur, przygotowywanie umów komisowych i innych dokumentów związanych z kupnem i sprzedażą monet,
  • Obsługa klientów przychodzących do naszego sklepu/biura,
  • Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
  • Prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • Dbanie o porządek i czystość miejsca pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Łazienna 9, Stare Miasto, Toruń
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do obowiązków osoby, której szukamy będzie należało wszystko, co jest związane z prowadzeniem kilkuosobowej firmy handlującej monetami (zarówno stacjonarnie, jak i przez Internet) z wyjątkiem czynności wymagających specjalistycznej wiedzy numizmatycznej. Poniżej kilka przykładowych obowiązków:
  • Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
  • Kompleksowa obsługa zamówień internetowych,
  • Wystawianie faktur, przygotowywanie umów komisowych i innych dokumentów związanych z kupnem i sprzedażą monet,
  • Obsługa klientów przychodzących do naszego sklepu/biura,
  • Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
  • Prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • Dbanie o porządek i czystość miejsca pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie DOM AUKCYJNY NUMIMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.