1. Pracodawca
  2. Sopot
  3. BAŁTYCKA AGENCJA ARTYSTYCZNA BART
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BAŁTYCKA AGENCJA ARTYSTYCZNA BART

Sopot, ul. Stanisława Moniuszki

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (16) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 16 )

Zastępca Kierownika Działu Techniczno - Operacyjnego

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 18.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
  • planowanie pracy zespołu techniczno-gospodarczego oraz nadzór nad zleconymi zadaniami oraz opracowywania grafików pracy zatrudnionych w dziale pracowników
  • pozyskiwanie (rekrutacja) pracowników sezonowych do pracy w dziale w zależności od potrzeb i planowanych imprez,
  • przygotowywanie umów oraz rozliczenia wynagrodzeń pracowników sezonowych
  • dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
  • prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
  • przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
  • prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
  • kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
  • diagnostyka i analiza awarii;
  • działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
  • planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
  • współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań;
  • sporządzanie raportów wewnętrznych
  • współtworzenie kosztorysów, budżetów, analiz i statystyk na potrzeby sprawozdawczości zewnętrznej,
  • opisywanie zgodnie z polityką firmy faktur za dostarczane media
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kierownika Działu Techniczno - Operacyjnego

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
  • planowanie pracy zespołu techniczno-gospodarczego oraz nadzór nad zleconymi zadaniami oraz opracowywania grafików pracy zatrudnionych w dziale pracowników
  • pozyskiwanie (rekrutacja) pracowników sezonowych do pracy w dziale w zależności od potrzeb i planowanych imprez,
  • przygotowywanie umów oraz rozliczenia wynagrodzeń pracowników sezonowych
  • dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
  • prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
  • przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
  • prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
  • kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
  • diagnostyka i analiza awarii;
  • działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
  • planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
  • współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań;
  • sporządzanie raportów wewnętrznych
  • współtworzenie kosztorysów, budżetów, analiz i statystyk na potrzeby sprawozdawczości zewnętrznej,
  • opisywanie zgodnie z polityką firmy faktur za dostarczane media
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych BART-u zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • Bieżące i prawidłowe prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych
  • Prowadzenie gospodarki finansowej BART-u zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • Nadzór nad prawidłowością wykorzystania środków pochodzących z budżetu Państwa
  • Nadzór i koordynacja działań związanych z realizacją procesu budżetowania
  • Zgodne z prawem i terminowe wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych aktów normatywnych BART-u, regulujących kwestię zakupu dostaw, robót i usług, z zachowaniem zasad wydatkowania środków publicznych określonych w ustawie o finansach publicznych oraz ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Ds. Technicznych

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
  • dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
  • prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
  • przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
  • prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
  • kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
  • diagnostyka i analiza awarii;
  • działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
  • planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
  • współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacji imprez i widowni

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywny udział we wszystkich przedsięwzięciach związanych z realizacją zadań instytucji, w tym organizacja i obsługa wydarzeń takich jak koncerty, festiwale, spektakle, eventy artystyczne itp
  • Analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację wydarzeń,
  • Współtworzenie ofert i założeń merytorycznych wydarzeń w ramach działalności instytucji,
  • Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowania imprez, m.in. sporządzanie umów, kosztorysów, kart projektów itp
  • Współpraca z podwykonawcami – technika sceniczna (oświetlenie, multimedia, nagłośnienie, backline),
  • Organizacja widowni, budowanie relacji z publicznością,
  • Monitorowanie wyników sprzedaży, bieżące reagowanie na odchylenia od założonych poziomów sprzedaży w ścisłej współpracy z działem promocji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Gastronomii

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie, organizacja i realizacja imprez okolicznościowych i bankietów,
  • Obsługa rezerwacji przestrzeni bankietowych,
  • Planowanie zaopatrzenia i dokonywanie zamówień,
  • Kontrola i autoryzacja dostaw,
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji stanów magazynowych,
  • Dbałość o prawidłowe magazynowanie zakupionych towarów,
  • Ewidencja towarów i ich rozchodów,
  • Organizacja strefy food truck (negocjacje, nadzór, rozliczenia),
  • Pozyskiwanie pracowników obsługi eventów,
  • Nadzór, koordynacja i rozliczanie pracy pracowników obsługujących eventy,
  • Dbałość o czysty i estetyczny wygląd przestrzeni bankietowych i w tym o należyty stan urządzeń i sprzętu,
  • Racjonalne gospodarowanie środkami operacyjnymi (środki czystości, zastawy, elementy dekoracyjne),
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta,
  • Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży,
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji, wystawianie faktur, bieżąca współpraca z działem księgowości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Ds. Technicznych

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
  • dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
  • prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
  • przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
  • prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
  • kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
  • diagnostyka i analiza awarii;
  • działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
  • planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
  • współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań;
  • drobne prace elektryczne (naprawa i wymiana uszkodzonych gniazdek i kontaktów, żarówek itp);
  • dbałość o prawidłowe funkcjonowanie elementów wyposażenia obiektów (drzwi, okna, ich zamknięcia, zamki)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą płacową oraz sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna, między innymi sporządzanie sprawozdań i zaświadczeń oraz zestawień zawierających dane o wynagrodzeniach z podziałem na koszty w poszczególnych jednostkach organizacyjnych,
  • Weryfikacja, ewidencja i rozliczanie PPK,
  • Naliczanie wynagrodzeń w systemie płacowo- kadrowym, sporządzanie list płac i dokumentów związanych z obsługą płacową, (w tym list płac: osobowej, bezosobowej, dotyczącej ZFŚS z naliczaniem obciążeń publiczno-prawnych),
  • Organizowanie i realizowanie systemu wypłat wynagrodzeń, zasiłków, świadczeń z ZFŚS zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami,
  • Prowadzenie kasy (wpłaty i wypłaty oraz raporty kasowe),
  • Rozliczanie umów cywilno- prawnych,
  • Współpraca z ZUS, US, kancelariami komorniczymi odnośnie płac, w niezbędnym do realizacji przepisów zakresie,
  • Sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (PIT, ZUS),
  • Weryfikacja prawidłowości sald na kontach księgowych związanych z rozliczaniem list płac, podatku dochodowego, składek na ubezpieczenia społeczne i PPK,
  • Udzielanie informacji pracownikom z zakresu rozliczenia wynagrodzeń w oparciu o obowiązujące regulacje prawne,
  • Archiwizacja i przetwarzanie dokumentacji płacowej do celów emerytalnych, podatkowych oraz dla potrzeb ewidencji księgowej,
  • Współpraca z innymi działami instytucji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Gastronomii

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Tworzenie budżetu działu i nadzór nad jego prawidłową realizacją,
  • Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy działu,
  • Planowanie kalendarza eventów okolicznościowych i bankietów,
  • Tworzenie cenników, kosztorysów i ofert,
  • Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi partnerami i klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
  • Sporządzanie umów i nadzorowanie ich prawidłowego wykonania,
  • Nadzór nad organizacją i realizacją eventów okolicznościowych i bankietów,
  • Nadzór nad procesem pozyskiwania pracowników obsługi eventów i ich rozliczaniem,
  • Organizacja strefy food truck,
  • Planowanie zakupów i nadzór nad stanami magazynowymi,
  • Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad jej aktualnością i prawidłowością (HACCP, pozwolenia sanitarne oraz inne wymagane rodzajem prowadzonej działalności),
  • Odpowiedzialność za czysty i estetyczny wygląd przestrzeni/sprzętów eventowo-gastronomicznych,
  • Ścisła współpraca z innymi działami instytucji,
  • Opracowywanie sprawozdań i statystyk dotyczących realizacji planu sprzedaży,
  • Ewidencja towarów i ich rozchodów,
  • Realizacja inwentaryzacji stanów magazynowych BART,
  • Dbałość o prawidłowe magazynowanie zakupionych towarów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Gastronomii

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Tworzenie budżetu działu i nadzór nad jego prawidłową realizacją,
  • Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy działu,
  • Planowanie kalendarza eventów okolicznościowych i bankietów,
  • Tworzenie cenników, kosztorysów i ofert,
  • Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi partnerami i klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
  • Sporządzanie umów i nadzorowanie ich prawidłowego wykonania,
  • Nadzór nad organizacją i realizacją eventów okolicznościowych i bankietów,
  • Nadzór nad procesem pozyskiwania pracowników obsługi eventów i ich rozliczaniem,
  • Organizacja strefy food truck,
  • Planowanie zakupów i nadzór nad stanami magazynowymi,
  • Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad jej aktualnością i prawidłowością (HACCP, pozwolenia sanitarne oraz inne wymagane rodzajem prowadzonej działalności),
  • Odpowiedzialność za czysty i estetyczny wygląd przestrzeni/sprzętów eventowo-gastronomicznych,
  • Ścisła współpraca z innymi działami instytucji,
  • Opracowywanie sprawozdań i statystyk dotyczących realizacji planu sprzedaży,
  • Ewidencja towarów i ich rozchodów,
  • Realizacja inwentaryzacji stanów magazynowych BART,
  • Dbałość o prawidłowe magazynowanie zakupionych towarów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji biurowej

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • organizacja sprawnej pracy biura,
  • przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji związanych z firmą,
  • bieżąca obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu,
  • prowadzenie ewidencji podróży służbowych,
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • obsługa i nadzór nad serwisem urządzeń biurowych,
  • nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,
  • sprawozdawczość GUS,
  • prowadzenie terminarza spotkań oraz organizacja biura Dyrektora Naczelnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacji i promocji imprez

Moniuszki 12, Sopot
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • planowanie, organizacja i realizacja wydarzeń w ramach działalności BART-u,
  • współpraca z instytucjami, placówkami kultury oraz organizacjami pozarządowymi,
  • obsługa administracyjno-merytoryczna realizowanych wydarzeń,
  • koordynacja i organizacja wydarzeń we współpracy z właściwymi zespołami BART-u,
  • pozyskiwanie środków zewnętrznych na organizację wydarzeń kulturalnych (programy operacyjne MKiDN, środki Unijne),
  • koordynacja logistyki związanej z organizacją wydarzeń,
  • analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację wydarzeń,
  • promocja wydarzeń w ścisłej współpracy z zespołem ds. komunikacji,
  • koordynacja i realizowanie procesu zawierania umów i zamówień do wydarzeń, zgodnie z przyjętymi w BART zasadami,
  • współpraca z osobami odpowiedzialnymi za zamówienia publiczne w BART, w szczególności w zakresie organizacji wydarzeń (umowy, zamówienia na zakup towarów i usług),
  • obecność podczas realizacji imprez,
  • przygotowywanie dokumentacji organizowanego przedsięwzięcia (konstruowanie m.in. kart projektów, kosztorysów, umów cywilno-prawnych, sprawozdań, regulaminów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Działu Technicznego

Tadeusza Kościuszki 61, 81-703 Sopot, Polska
Wygasła: 20.10.2019
Pełny etat
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Promocji i Public Relations

Tadeusza Kościuszki 61, 81-703 Sopot, Polska
Wygasła: 14.08.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Sopot
Wygasła: 11.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Sopot
Wygasła: 25.02.2018
Specjalista
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BAŁTYCKA AGENCJA ARTYSTYCZNA BART, podziel się opinią i pomóż innym.