Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT / HelpDesk
Warszawa
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie techniczne dla pracowników Sądu w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów związanych z działaniem sprzętu komputerowego, systemów i aplikacji funkcjonujących w sądzie,
instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych,
przygotowywanie stanowisk pracy,
zarządzanie uprawnieniami w systemie informatycznym,
udział w projektach wdrożeniowych,
dbanie o stabilność i bezpieczeństwo infrastruktury informatycznej,
dbanie o ciągłość pracy sprzętu teleinformatycznego,
obsługa zgłoszeń/awarii,
obsługa systemu wideokonferencji,
prowadzenie bieżącej inwentaryzacji sprzętu informatycznego
na zlecenie i pod kierunkiem sędziego
- analiza akt sprawy we wskazanym zakresie
- kontrola stanu spraw odroczonych
zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd
- zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania
- sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi
- gromadzenie
we wskazanym zakresie
orzecznictwa lub literatury przydatnych do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale
w uzasadnionych wypadkach
jeżeli wymagają tego zasady sprawności
racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania
także wykonywanie innych czynności
niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania