1. Pracodawca
  2. Katowice
  3. IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KATOWICACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KATOWICACH

Katowice, ul. Konstantego Damrota

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (25) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 24 )

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) w Urzędzie Skarbowym w Mysłowicach oraz Urzędzie Skarbowy w Jaworznie

Mysłowice
Ważna do: 11.05.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika Miejsce wykonywania pracy: Urząd Skarbowy w Mysłowicach oraz Urząd Skarbowy w Jaworznie. Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek
Pokaż więcej >>
od 4 021 PLN
Ważna do: 11.05.2024

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) w Urzędzie Skarbowym w Mysłowicach oraz Urzędzie Skarbowy w Jaworznie

Jaworzno
Wygasła: 12.04.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika Miejsce wykonywania pracy: Urząd Skarbowy w Mysłowicach oraz Urząd Skarbowy w Jaworznie Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek
Pokaż więcej >>
od 4 021 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) w Urzędzie Skarbowym w Pszczynie oraz Urzędzie Skarbowym w Czechowicach- Dziedzicach

Pszczyna
Wygasła: 08.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła) w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji Na polecenie bezpośredniego przełożonego w sytuacjach awaryjnych wykonywanie w/w zadań w innych jednostkach podległych Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach w obrębie woj. Śląskiego
Pokaż więcej >>
od 4 021 do 4 021 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent do spraw: obsługi stosunku służbowego w Drugim Dziale Kadr i Administracji Personalnej (IPK2)

Katowice
Wygasła: 19.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku: Prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy oraz na bieżąco administruje danymi w systemach informatycznych w zakresie powierzonych spraw w celu zapewnienia systematycznego gromadzenia dokumentacji kadrowej oraz aktualnych danych w systemach informatycznych. Prowadzi sprawy związane z zaopatrzeniem emerytalnym i rentowym funkcjonariuszy
  • współpracuje z Zakładem Emerytalno-Rentowym w celu prawidłowego ustalenia uprawnień emerytalnych funkcjonariuszy Prowadzi sprawy związane z nawiązywaniem
  • zmianą i rozwiązaniem stosunku służbowego
  • w tym w ramach gospodarowania etatami funkcjonariuszy w celu realizacji polityki kadrowej IAS oraz obowiązujących standardów i przepisów Prowadzi sprawy osobowe funkcjonariuszy w zakresie udzielania informacji i wyjaśnień w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym w celu realizacji polityki kadrowej IAS oraz obowiązujących standardów i przepisów Co oferujemy Stabilną pracę w jednostkach administracji publicznej
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30
  • przy czym zastosowanie ruchomego rozkładu czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw
  • trzynastka) Nagrody jubileuszowe Pakiet socjalny m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci
  • pożyczki pracownicze na preferowanych warunkach
  • dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową Dofinansowanie do zakupu okularów Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach Praca w przyjaznej atmosferze oraz dogodna lokalizacja miejsca pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów) zagrożenie korupcją. Dostępność Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć
  • wiek
  • niepełnosprawność
  • rasę
  • narodowość
  • przekonania polityczne
  • przynależność związkową
  • pochodzenie etniczne
  • wyznanie
  • orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
  • w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • wyniósł co najmniej 6%. Informacje o dostępności w IAS Katowice: https://www.slaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-katowicach/zalatwianie-spraw/dostepnosc Budynek i stanowisko pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób niedowidzących
  • niewidomych
  • niedosłyszących i głuchych oraz nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową
Pokaż więcej >>
od 6 000,96 do 6 000,96 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) w Urzędzie Skarbowym w Mysłowicach oraz Urzędzie Skarbowy w Jaworznie

Mysłowice
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji. Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Skarbowy w Mysłowicach oraz Urząd Skarbowy w Jaworznie
Pokaż więcej >>
od 3 351,18 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) 1/2etatu

Racibórz
Wygasła: 15.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji
Pokaż więcej >>
od 1 675,59 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Operator urządzeń powielających w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (SKI) - Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej

Bielsko-Biała
Wygasła: 27.11.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: prowadzenie ewidencje podatników i płatników; prowadzi analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się do podatku od towarów i usług (VAT); rejestruje i wykreśla z rejestru krajowych i unijnych podatników podatku od towarów i usług (VAT i VAT-UE); prowadzi postępowania w sprawach odmowy nadania numerów identyfikacji podatkowej
  • uchylenia z urzędu oraz unieważnienia NIP; ewidencjonuje dane w Centralnym Rejestrze Podmiotów Krajowej Ewidencji (CRP-KEP); przygotowuje zaświadczenia o nadaniu NIP na wniosek podatnika i informacje o nadanym NIP na wniosek osoby trzeciej; udostępnia dane zgromadzone w CRP-KEP w tym NIP. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów)
  • zagrożenie korupcją
  • obsługa klientów zewnętrznych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: informacje o dostępności: https://www.slaskie.kas.gov.pl/pierwszy-urzad-skarbowy-w-bielsku-bialej/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/7rnM/content/deklaracja-dostepnosci-architektonicznej-pierwszego-urzedu-skarbowego-w-bielsku-bialej?redirect=https%3A%2F%2Fwww.slaskie.kas.gov.pl%2Fpierwszy-urzad-skarbowy-w-bielsku-bialej%2Fzalatwianie-spraw%2Fdostepnosc%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_7rnM%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1#p_p_id_101_INSTANCE_7rnM_ stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych
  • niedosłyszących i głuchych a także z niepełnosprawnością ruchową
Pokaż więcej >>
od 3 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent do spraw: Identyfikacji i rejestracji podatkowej w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (SKI)

Pszczyna
Wygasła: 19.11.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku: Prowadzi ewidencje podatników i płatników w celu stworzenia kompletnej i aktualnej bazy podmiotów podlegających lub niepodlegających obowiązkom podatkowym oraz zapewnienia pozostałym komórkom organizacyjnym dostępu do informacji o podatnikach i płatnikach Prowadzi analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się do podatku od towarów i usług (VAT) w celu wyeliminowania podmiotów fikcyjnych i objęcia monitoringiem podmiotów o podwyższonym i wysokim ryzyku rejestracji Rejestruje i wykreśla z rejestru krajowych i unijnych podatników podatku od towarów i usług (VAT i VAT-UE) w celu tworzenia aktualnej bazy podmiotów czynnych lub zwolnionych oraz zapewnienia tych informacji podmiotom zewnętrznym Prowadzi postępowania w sprawach odmowy nadania numerów identyfikacji podatkowej
  • uchylenia z urzędu oraz unieważnienia NIP w celu wyeliminowania zaistniałych nieprawidłowości rejestracyjnych oraz zapobieganiu wyłudzeniom podatku od towarów i usług Ewidencjonuje dane w Centralnym Rejestrze Podmiotów - Krajowej Ewidencji (CRP-KEP) w celu aktualizacji danych podmiotów i płatników Przygotowuje zaświadczenia o nadaniu NIP na wniosek podatnika i informacje o nadanym NIP na wniosek osoby trzeciej w celu urzędowego poświadczenia stanu faktycznego Udostępnia dane zgromadzone w CRP-KEP w tym NIP w celu realizacji wniosków uprawnionych podmiotów Co oferujemy Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30
  • przy czym zastosowanie ruchomego rozkładu czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) Nagrody jubileuszowe Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową Dofinansowanie do zakupu okularów Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach Pracę w przyjaznej atmosferze oraz dogodną lokalizacje miejsc pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów) Zagrożenie korupcją Obsługa klientów zewnętrznych Praca w terenie Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek i stanowisko pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób niedowidzących
  • niewidomych
  • niedosłyszących i głuchych oraz nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową informacje dotyczące dostępności: https://tiny.pl/c4rhv
Pokaż więcej >>
od 5 080 do 5 080 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy inspektor do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy Dziale Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (IWH)

Czechowice-Dziedzice
Wygasła: 26.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku: Prowadzi postępowania w związku z wypadkami przy pracy
  • w drodze do lub z pracy oraz wypadkami pozostającymi w związku ze służbą funkcjonariuszy
  • opracowuje wnioski wynikające z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
  • kontroluje realizację tych wniosków w celu wsparcia pracodawcy w realizacji obowiązków w tym zakresie Przeprowadza kontrolę warunków pracy i pełnienia służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w celu wsparcia pracodawcy w realizacji obowiązków w tym zakresie Prowadzi instruktaże ogólne w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przed przyjęciem do pracy
  • staż
  • praktykę
  • mające na celu realną ochronę zdrowia i życia pracowników Prowadzi sprawy związane z dokonywaniem oceny ryzyka zawodowego
  • mającego na celu zapewnienie jak najlepszej ochrony życia i zdrowia zatrudnionych w określonych warunkach Realizuje zadania wynikające z profilaktycznej opieki zdrowotnej w celu zapewnienia zatrudnionym urządzeń korygujących wzrok podczas pracy przy obsłudze monitorów ekranowych Prowadzi sprawy z zakresu ochrony radiologicznej w celu zapewnienia jak najlepszej ochrony życia i zdrowia zatrudnionych w określonych warunkach Doradza w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej w celu zabezpieczenia zatrudnionych przed działaniem niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia czynników występujących w środowisku pracy Co oferujemy Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy (po tym okresie możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony
  • pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w ustawie o służbie cywilnej) Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30
  • przy czym zastosowanie zastosowanie ruchomego czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) Nagrody jubileuszowe Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową Dofinansowanie do zakupu okularów Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach Pracę w przyjaznej atmosferze oraz dogodną lokalizacje miejsc pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów) Praca w terenie- konieczność przemieszczania się pomiędzy Urzędami Skarbowymi zlokalizowanymi w Czechowicach- Dziedzicach oraz w Bielsku- Białej Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy (dotyczy Urzędu Skarbowego w Czechowicach- Dziedzicach) Budynek i stanowisko pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób niedowidzących
  • niewidomych
  • niedosłyszących i głuchych oraz nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. https://tiny.pl/cjsfd
Pokaż więcej >>
od 5 080 do 5 080 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent do spraw: identyfikacji i rejestracji podatkowej w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (SKI)

Będzin
Wygasła: 24.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku: Prowadzi ewidencje podatników i płatników Prowadzi analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się do podatku od towarów i usług (VAT) Rejestruje i wykreśla z rejestru krajowych i unijnych podatników podatku od towarów i usług (VAT i VAT-UE) Prowadzi postępowania w sprawach odmowy nadania numerów identyfikacji podatkowej
  • uchylenia z urzędu oraz unieważnia NIP Ewidencjonuje dane w Centralnym Rejestrze Podmiotów - Krajowej Ewidencji (CRP-KEP) Przygotowuje zaświadczenia o nadaniu NIP na wniosek podatnika i informacje o nadanym NIP na wniosek osoby trzeciej Udostępnia dane zgromadzone w CRP-KEP w tym NIP Co oferujemy Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30
  • przy czym zastosowanie ruchomego rozkładu czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) Nagrody jubileuszowe Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową Dofinansowanie do zakupu okularów Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach Pracę w przyjaznej atmosferze oraz dogodną lokalizacje miejsc pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów) zagrożenie korupcją obsługa klientów zewnętrznych Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stnowiska pracy: informacje o dostępności: https://www.slaskie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-bedzinie/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/D5pa/content/deklaracja-dostepnosci-architektonicznej-urzedu-skarbowego-w-bedzinie?redirect=https%3A%2F%2Fwww.slaskie.kas.gov.pl%2Furzad-skarbowy-w-bedzinie%2Fzalatwianie-spraw%2Fdostepnosc%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_D5pa%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1#p_p_id_101_INSTANCE_D5pa_ stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych
  • niedosłyszących i głuchych a także z niepełnosprawnością ruchową. Dostępność Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć
  • wiek
  • niepełnosprawność
  • rasę
  • narodowość
  • przekonania polityczne
  • przynależność związkową
  • pochodzenie etniczne
  • wyznanie
  • orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
  • w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • wyniósł co najmniej 6%
Pokaż więcej >>
od 5 000,8 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog w Wydziale Personalnym (IPP)

Katowice
Wygasła: 27.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • OSOBA NA TYM STANOWISKU: prowadzi działania w zakresie poradnictwa psychicznego i interwencji w kryzysie dla funkcjonariuszy i pracowników w trudnych sytuacjach zawodowych w celu zapewnienia dobrostanu psychicznego pracowników i funkcjonariuszy a także zapobiegania sytuacjom zagrożenia zdrowia realizuje zadania z zakresu profilaktyki psychologicznej ze szczególnym uwzględnieniem funkcjonariuszy wykonujących zadania z zakresu zwalczania przestępczości w celu kształtowania poczucia bezpieczeństwa i zapewnienia maksymalnego komfortu psychicznego funkcjonariuszom szczególnie narażonym na stres i realne niebezpieczeństwo tworzy dobre praktyki w zakresie psychologicznych aspektów zarządzania w celu zapewnienia dostarczenia kadrze kierowniczej najlepszych narzędzi do zarządzania kapitałem ludzkim podejmuje działania zmierzające do eliminowania zjawisk niepożądanych
  • tj. mobbingu
  • dyskryminacji i nierównego traktowania w celu zapewnienia przestrzegania przepsiów prawa a także standardów charakteryzujących nowoczesnych
  • troskliwych pracodawców prowadzi działania edukacyjne poprzez uczestniczenie w szkoleniach strzeleckich oraz zakresu taktyki i techniki interwencji a także prowadzi szkolenia interpersonalne z zakresu wybranych elementów psychologii w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu wyszkolenia planuje
  • opracowuje i realizuje komunikację dotyczącą wartości organizacji i jej zasad etycznych
  • przygotowuje materiały komunikacyjne dla kadry kierowniczej w celu kształtowania najbardziej pożądanych postaw
Pokaż więcej >>
od 5 695,17 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) 1/2 etatu

Chorzów
Wygasła: 03.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji
Pokaż więcej >>
od 1 675,59 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) 1/2 ETATU

Racibórz
Wygasła: 03.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji
Pokaż więcej >>
od 1 675,59 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych (SPV) Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach

Gliwice
Wygasła: 18.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku: Prowadzi postępowania podatkowe w celu prawidłowego wymiaru należności budżetu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego Wnioskuje o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych oraz nadanie rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji w celu dywersyfikacji ryzyka niewykonania zobowiązania podatkowego Prowadzi czynnosci sprawdzające
  • niezastrzeżone dla innych komórek organizacyjnych
  • w celu weryfikacji prawidłowości rozliczeń podatkowych Wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotów podatku w celu weryfikacji prawidłowości zwrotu Orzeka w zakresie zgody lub odmowy wydania zgody na przekazanie środków zgromadzonych na rachunku VAT w celu realizacji wniosków Orzeka w zakresie kar porządkowych w celu zdyscyplinowania uczestników postępowania Co oferujemy Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30
  • przy czym zastosowanie ruchomego rozkładu czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) Nagrody jubileuszowe Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową Dofinansowanie do zakupu okularów Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach Pracę w przyjaznej atmosferze oraz dogodną lokalizacje miejsc pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów) zagrożenie naciskami grup przestępczych zagrożenie korupcją obsługa klientów zewnętrznych Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stnowiska pracy: informacje o dostępności: https://www.slaskie.kas.gov.pl/drugi-urzad-skarbowy-w-gliwicach/zalatwianie-spraw/dostepnosc stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych
  • niedosłyszących i głuchych a także z niepełnosprawnością ruchową. Dostępność Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć
  • wiek
  • niepełnosprawność
  • rasę
  • narodowość
  • przekonania polityczne
  • przynależność związkową
  • pochodzenie etniczne
  • wyznanie
  • orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie
  • w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • wyniósł co najmniej 6%
Pokaż więcej >>
od 5 000,8 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier w Pierwszym Referacie Depozytów (COD1) Magazyn Depozytowo - Likwidacyjny w Śląskim Urzędzie Celno-Skarbowym

Katowice
Wygasła: 03.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: prowadzenie magazynu depozytowego i nadzór nad towarami przechowywanymi w tym magazynie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo- likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; przyjmowanie oraz wydawanie towarów z magazynu
  • rejestrowanie w księdze magazynowej
  • prowadzonej w systemie informatycznym
  • wszelkie operacje odnoszące się do przyjęcia na stan magazynu depozytowego i wydania z niego towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; udostępnianie towarów do badań i ekspertyz prowadzonych w magazynie biegłym i rzeczoznawcom
  • na zlecenie właściwej komórki merytorycznej oraz udostępnianie potencjalnym nabywcom towary do oględzin
  • w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; przygotowywanie towarów dla komisji ds. wyceny i zniszczenia oraz do celów spisów inwentarzowych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; dbanie o prawidłowość i aktualność oznaczeń przechowywanych towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; sporządzanie na zlecenie przełożonego zestawienia ilościowe i wartościowe przechowywanych towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; układanie towarów na paletach towarowych
  • przemieszczanie towarów w magazynie (w tym magazynie wysokiego składowania) w celu ich wydania lub udostępniania; obsługiwanie wózka jezdniowego podnośnikowego w celu umieszczania towarów na regałach magazynowych (w tym wysokiego składowania) w celu ich wydania lub udostępniania
Pokaż więcej >>
od 3 030,67 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Kontroli Podatkowej, Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych (SKP)

Piekary Śląskie
Wygasła: 01.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • OSOBA NA TYM STANOWISKU: Prowadzi postępowania podatkowe w celu prawidłowego wymiaru należności budżetu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. Wnioskuje o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych oraz nadanie rygoru natychmiastowej wykonalności decyzji w celu dywersyfikacji ryzyka niewykonania zobowiązania podatkowego. Prowadzi czynności sprawdzające
  • niezastrzeżone dla innych komórek organizacyjnych
  • w celu weryfikacji prawidłowości rozliczeń podatkowych. Wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotów podatku w celu weryfikacji prawidłowości zwrotu. Wydaje zaświadczenia w zakresie właściwości rzeczowej komórki organizacyjnej w celu poświadczenia nabycia praw majątkowych. Orzeka w zakresie zgody lub odmowy wydania zgody na przekazanie środków zgromadzonych na rachunku VAT w celu realizacji wniosków. Orzeka w zakresie kar porządkowych w celu zdyscyplinowania uczestników postępowania. Co oferujemy Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy (po tym okresie możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony
  • pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w ustawie o służbie cywilnej) Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30
  • przy czym zastosowanie ruchomego rozkładu czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) Nagrody jubileuszowe Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową Dofinansowanie do zakupu okularów Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach Pracę w przyjaznej atmosferze oraz dogodną lokalizacje miejsc pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych
Pokaż więcej >>
od 5 000,8 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent do spraw: przetwarzania danych w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej (SOB-2)

Katowice
Wygasła: 25.08.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • OSOBA NA TYM STANOWISKU: Wprowadza i przetwarza dane z deklaracji podatkowych i innych dokumentów w systemach informatycznych w celu stworzenia kompletnej i aktualnej bazy danych oraz zapewnienia pozostałym komórkom organizacyjnym urzędu dostępu do informacji
  • do których składania zobowiązani są podatnicy
  • płatnicy i inkasenci Co oferujemy Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30
  • przy czym zastosowanie ruchomego rozkładu czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka) Nagrody jubileuszowe Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową Dofinansowanie do zakupu okularów Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach Pracę w przyjaznej atmosferze oraz dogodną lokalizacje miejsc pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych
Pokaż więcej >>
od 4 972,32 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator

Gliwice
Wygasła: 25.08.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegóły oferty: BIP Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w zakładce Ogłoszenia/Nabór Wykształcenie: zasadnicze
  • brak przeciwskazań do pracy na wysokości
  • umiejętność przeprowadzania drobnych napraw związanych z wymianą poszczególnych elementów glazury
  • terakoty
  • wykładzin oraz odświeżanie powłok malarskich
  • umiejętność przeprowadzania drobnych napraw stolarki budynku
  • mebli
  • elementów wyposażenia
  • prawo jazdy kategorii B minimum 2 letni okres posiadania dokumentu uprawniającego do kierowania i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów samochodowych
  • znajomość podstawowych zagadnień dotyczących systemu sygnalizacji pożaru
  • kontroli dostępu
  • umiejętność obsługi aplikacji komputerowych w środowisku Windows
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości; wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych
  • odświeżanie powłok malarskich; prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; inne prace zlecone
  • miejsce pracy: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach oraz Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach
Pokaż więcej >>
od 3 351,18 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Funkcjonariusz Służby Celno-Skarbowej

Katowice
Wygasła: 20.09.2022
Mianowanie
Obowiązki:
  • Warunki służby: - funkcjonariusze Służby Celno-Skarbowej realizują zadania w obszarze właściwości miejscowej wskazanej Izby Administracji Skarbowej
  • - po zakończonym postępowaniu kwalifikacyjnym Dyrektor Izby określi miejsce pełnienia służby funkcjonariusza
  • - realizacja zadań służbowych na stanowiskach w Pionie Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej związana jest z wykorzystaniem broni palnej i środków przymusu bezpośredniego
  • - w ramach służby przygotowawczej obowiązuje wyjazd na Zasadniczy Kurs Zawodowy trwający od 2 do 3 miesięcy w zależności od komórki organizacyjnej
  • w której będzie pełniona służba (Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 lipca 2017 r. w sprawie służby przygotowawczej w Służbie Celno-Skarbowej Dz. U. z 2022 r. poz. 1241). Co oferujemy - służbę dającą poczucie stabilizacji zawodowej
  • - ścieżkę kariery zawodowej od aplikanta do inspektora
  • - wysokość uposażenia zasadniczego na stanowisku 3.981
  • 00 zł brutto (kwota wynagrodzenia zasadniczego + dodatek za stopień służbowy) oraz dodatki do uposażenia; - dodatek za wysługę lat w wysokości od 2% do 25% wynagrodzenia zasadniczego po udokumentowaniu co najmniej 2-letniego stażu pracy
  • - inne dodatki do uposażenia przewidziane przepisami oraz po spełnieniu warunków np. dodatek kontrolerski
  • dodatek za pracę w godzinach nocnych
  • dodatek żywieniowy
  • równoważnik za dojazdy
  • - nagrodę roczną
  • tzw. "trzynastkę"
  • - nagrody jubileuszowe
  • - możliwość przejścia na emeryturę po 25 latach służby
  • - dodatkowy urlop wypoczynkowy po 15 latach służby
  • - możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
  • - świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku dla funkcjonariusza i członków jego rodziny
  • zapomoga - wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach
  • dopłata do kosztów udziału do zajęć kulturalno-oświatowych lub sportowo-rekreacyjnych i in.)
  • - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych. Praca w godzinach: 7:00-15:00 lub całodobowo w zależności od miejsca pełnienia służby
Pokaż więcej >>
od 3 981 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier w Referacie Depozytów (COD1)

Katowice
Wygasła: 05.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie Izby Administracji Skarbowej w Katowicach: https://www.slaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-katowicach/ogloszenia/nabor/oferty-pracy - Izba Administracji Skarbowej w Katowicach Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko: Magazynier w Referacie Depozytów (COD1) Magazyn Depozytowo-Likwidacyjny - Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r
  • z późn.zm. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek - Wymiar etatu: 1 - Liczba stanowisk pracy: 1 - Adres urzędu: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25
  • 40-022 Katowice - Miejsce wykonywania pracy: Śląski Urząd Celno-Skarbowy w Katowicach Magazyn Depozytowo-Likwidacyjny w Katowicach
  • ul. Żelazna 15b - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: 1. prowadzenie magazynu depozytowego i nadzór nad towarami przechowywanymi w tym magazynie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo- likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 2. przyjmowanie oraz wydawanie towarów z magazynu
  • rejestrowanie w księdze magazynowej
  • prowadzonej w systemie informatycznym
  • wszelkie operacje odnoszące się do przyjęcia na stan magazynu depozytowego i wydania z niego towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 3. udostępnianie towarów do badań i ekspertyz prowadzonych w magazynie biegłym i rzeczoznawcom
  • na zlecenie właściwej komórki merytorycznej oraz udostępnianie potencjalnym nabywcom towary do oględzin
  • w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 4. przygotowywanie towarów dla komisji ds. wyceny i zniszczenia oraz do celów spisów inwentarzowych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 5. dbanie o prawidłowość i aktualność oznaczeń przechowywanych towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 6. sporządzanie na zlecenie przełożonego zestawienia ilościowe i wartościowe przechowywanych towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 7. układanie towarów na paletach towarowych
  • przemieszczanie towarów w magazynie (w tym magazynie wysokiego składowania) w celu ich wydania lub udostępniania; 8. obsługiwanie wózka jezdniowego podnośnikowego w celu umieszczania towarów na regałach magazynowych (w tym wysokiego składowania) w celu ich wydania lub udostępniania. - Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku: 1. praca administracyjno-biurowa oraz praca fizyczna z wykorzystaniem środków transportu wewnętrznego (spalinowych i elektrycznych wózków jezdniowych podnośnikowych
  • w tym wysokiego składowania
  • ręcznych wózków paletowych)
  • wymagane stosowanie odzieży ochronnej
  • 2. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • 3. użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów)
  • 4. kontakt z klientem zewnętrznym
  • wewnętrznym
  • 5. zagrożenie korupcją
  • 6. praca pod presją czasu przy dużym obciążeniu pracą
  • 7. ryzyko zawodowe określone w odrębnej regulacji Pracodawcy. - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 1. stanowisko pracy znajduje się w budynku magazynu depozytowego w Katowicach przy ul.Żelaznej 15b obiekt parterowy
  • posiada powierzchnię składowania towarów na poziomie parteru
  • 2. wyodrębnioną część stanowi magazyn wysokiego składowania obsługiwany specjalistycznym wózkiem jezdniowym podnośnikowym
  • 3. stanowisko pracy biurowej znajduje się na parterze w wydzielonych pomieszczeniach
  • 4. bariery architektoniczne: obiekt nieprzystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • 5. budynek i stanowisko pracy nieprzystosowane dla potrzeb osób: niewidomych
  • niedowidzących
  • niesłyszących oraz niedosłyszących i głuchoniemych
  • 6. stanowisko niedostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. - Godziny pracy: 7:00-15:00
Pokaż więcej >>
od 4 085,92 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier w Referacie Depozytów (COD1)

Katowice
Wygasła: 19.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie Izby Administracji Skarbowej w Katowicach: https://www.slaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-katowicach/ogloszenia/nabor/oferty-pracy - Izba Administracji Skarbowej w Katowicach Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko: Magazynier w Referacie Depozytów (COD1) Magazyn Depozytowo-Likwidacyjny - Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r
  • z późn.zm. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek - Wymiar etatu: 1 - Liczba stanowisk pracy: 2 - Adres urzędu: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25
  • 40-022 Katowice - Miejsce wykonywania pracy: Śląski Urząd Celno-Skarbowy w Katowicach Magazyn Depozytowo-Likwidacyjny w Katowicach
  • ul. Żelazna 15b - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: 1. prowadzenie magazynu depozytowego i nadzór nad towarami przechowywanymi w tym magazynie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo- likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 2. przyjmowanie oraz wydawanie towarów z magazynu
  • rejestrowanie w księdze magazynowej
  • prowadzonej w systemie informatycznym
  • wszelkie operacje odnoszące się do przyjęcia na stan magazynu depozytowego i wydania z niego towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 3. udostępnianie towarów do badań i ekspertyz prowadzonych w magazynie biegłym i rzeczoznawcom
  • na zlecenie właściwej komórki merytorycznej oraz udostępnianie potencjalnym nabywcom towary do oględzin
  • w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 4. przygotowywanie towarów dla komisji ds. wyceny i zniszczenia oraz do celów spisów inwentarzowych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 5. dbanie o prawidłowość i aktualność oznaczeń przechowywanych towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 6. sporządzanie na zlecenie przełożonego zestawienia ilościowe i wartościowe przechowywanych towarów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania magazynu depozytowo-likwidacyjnego oraz właściwego zabezpieczenia przechowywanych w nim depozytów i dowodów rzeczowych; 7. układanie towarów na paletach towarowych
  • przemieszczanie towarów w magazynie (w tym magazynie wysokiego składowania) w celu ich wydania lub udostępniania; 8. obsługiwanie wózka jezdniowego podnośnikowego w celu umieszczania towarów na regałach magazynowych (w tym wysokiego składowania) w celu ich wydania lub udostępniania. - Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku: 1. praca administracyjno-biurowa oraz praca fizyczna z wykorzystaniem środków transportu wewnętrznego (spalinowych i elektrycznych wózków jezdniowych podnośnikowych
  • w tym wysokiego składowania
  • ręcznych wózków paletowych)
  • wymagane stosowanie odzieży ochronnej
  • 2. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • 3. użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka
  • kserokopiarka
  • niszczarka dokumentów)
  • 4. kontakt z klientem zewnętrznym
  • wewnętrznym
  • 5. zagrożenie korupcją
  • 6. praca pod presją czasu przy dużym obciążeniu pracą
  • 7. ryzyko zawodowe określone w odrębnej regulacji Pracodawcy. - Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 1. stanowisko pracy znajduje się w budynku magazynu depozytowego w Katowicach przy ul.Żelaznej 15b obiekt parterowy
  • posiada powierzchnię składowania towarów na poziomie parteru
  • 2. wyodrębnioną część stanowi magazyn wysokiego składowania obsługiwany specjalistycznym wózkiem jezdniowym podnośnikowym
  • 3. stanowisko pracy biurowej znajduje się na parterze w wydzielonych pomieszczeniach
  • 4. bariery architektoniczne: obiekt nieprzystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • 5. budynek i stanowisko pracy nieprzystosowane dla potrzeb osób: niewidomych
  • niedowidzących
  • niesłyszących oraz niedosłyszących i głuchoniemych. - Godziny pracy: 7:00-15:00
Pokaż więcej >>
od 4 085,92 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator

Żywiec
Wygasła: 26.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • -Utrzymywanie w sprawności urządzeń
  • sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości Urzędu Skarbowego w Żywcu; -Wykonywanie drobnych napraw urządzeń
  • sprzętów i instalacji
  • prac remontowych
  • porządkowych
  • transportowych oraz rozładunkowych; -Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3
  • 5 tony; -Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych; -Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego; -Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw; -Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych; -Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
  • obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody
  • oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw; -Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; -Kontrola sieci wodociągowej
  • urządzeń wymiennikowni budynku
  • diagnozowanie usterek
  • przeprowadzanie drobnych napraw; -Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej
  • w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów
  • parkingów i ciągów komunikacyjnych; -Kontrola prawidłowości działania pomp odprowadzających wody opadowe. Monitorowanie stanu oraz obsługa pomp wód deszczowych i wód drenażu. Kontrola sprawności urządzeń oraz dokonywanie ewentualnych napraw; -Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej
  • wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie; -Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych; -Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody
  • drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych
  • tak zwanego białego montażu oraz armatury; -Monitorowanie stanu rurociągów i armatury; -Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji
Pokaż więcej >>
od 4 010,02 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Inspektor / Inspektor Nadzoru Inwestorskiego

Katowice
Wygasła: 27.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Danych - Starszy Ekspert Skarbowy

Katowice
Wygasła: 14.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk danych - starszy ekspert skarbowy w Dziale Strategiczne Centrum Analiz (ICZ)

Katowice
Wygasła: 10.08.2018
Specjalista
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne