Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (39)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 39 )
Specjalista ds. archiwum
Czerniakowska 71, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją, właściwego zarządzania nią oraz odpowiedniego przygotowania do przekazania archiwum,
Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie poprawnie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych,
Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji,
Gromadzenie akt wraz z przygotowywaniem właściwych opisów,
Udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania na życzenie interesanta,
Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody AP wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, jak również sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum,
Udział w inicjowaniu i realizacji projektów o charakterze międzynarodowym, systemowym i regionalnym, aktywizujących młodzież zagrożoną wykluczeniem oraz marginalizacją oraz projektów o charakterze inwestycyjnym,
Udział w opracowywaniu nowych projektów, opracowanie części merytorycznej i finansowej dokumentacji aplikacyjnej,
Monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich oraz weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania,
Koordynowanie działań jednostek realizujących projekty,
Rejestracja i organizacja wizyt gości, w tym spotkań o charakterze biznesowym;
Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji;
Przygotowywanie/redagowanie pism, analiz, raportów i korespondencji;
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie;
Udział w spotkaniach/odprawach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu
Dbałość o aktywną oraz rzetelną współpracę z jednostkami/działami w obszarze struktury MWK OHP;
Rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością jednostki oraz wykonywaniem pracy własnej, zgodnie z wewnętrznymi regulacjami oraz ogólnie przyjętymi przepisami prawa
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania archiwum
- przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie poprawnie sporządzonych spisów zdawczo-odbiorczych
- przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji
- gromadzenie akt wraz z przygotowywaniem właściwych opisów
- udostępnianie dokumentacji
przygotowanie do przekazania na życzenie interesanta
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody AP wybrakowanej dokumentacji na makulaturę
jak również sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum.
- stała opieka nad zbiorami
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia
szkolenia i
przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników
w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych
rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych
zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych
rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami
władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży
sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją działalności szkoleniowej warsztatów, w tym kadry szkolenia zawodowego i pracowników obsługi warsztatów;
organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów realizacji praktycznej nauki zawodu lub przygotowania do określonej pracy;
zapewnienie prawidłowego prowadzenia dokumentacji pedagogicznej warsztatów oraz organizacji i obiegu dokumentów dotyczących warsztatów;
planowanie, zapotrzebowanie i wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych dla warsztatów;
przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
opiniowanie i wnioskowanie do Komendanta Wojewódzkiego OHP w zakresie spraw dotyczących polityki kadrowej wszystkich pracowników ośrodka, w tym przyznawania nagród i udzielania kar oraz nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
współpraca z kadrą wychowawczą uczestników oraz z innymi jednostkami w zakresie prac związanych z działalnością ośrodka i realizacją zajęć praktycznych;
kierowanie całościową działalnością ośrodka;
gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;
dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz ośrodka
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczna analiza pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników, w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych, zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami, władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży;
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników, w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych, zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami, władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników, w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych, zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami, władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników, w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych, zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami, władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników, w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych, zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami, władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy OHP;
Kompleksowe prowadzenie spraw pracowników młodocianych od zatrudnienia po rozwiązanie umowy o pracę i przygotowanie wniosków o dofinansowanie kosztów kształcenia;
Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem;
Nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań lekarskiego;
ORGANIZOWANIE I RELIZOWANIE RÓŻNYCH FORM PRACY WYCHOWAWCZEJ ORAZ AKTYWNYCH FORM SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO
COMIESIĘCZNA ANALIZA PRACY WYCHOWAWCZEJ I POSTĘPÓW W NAUCE
od 3 710 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Wychowawca
Mława
Wygasła: 12.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia
szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników
w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych
rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych
zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych
rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami
władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży
udział w inicjowaniu i realizacji projektów o charakterze międzynarodowym, systemowym i regionalnym, aktywizujących młodzież zagrożoną wykluczeniem oraz marginalizacją oraz projektów o charakterze inwestycyjnym,
udział w opracowywaniu nowych projektów, opracowanie części merytorycznej i finansowej dokumentacji aplikacyjnej,
monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich oraz weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania,
koordynowanie działań jednostek realizujących projekty,
prowadzenie obsługi administracyjnej projektów,
monitorowanie realizacji wskaźników i weryfikacja dokumentacji,
gromadzenie i opracowywanie danych dotyczących monitorowanych projektów (w tym opracowywanie raportów, zestawień, tabel monitorujących)
Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników, w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
Kształtowanie właściwych postaw społecznych, zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych;
Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami, władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży