Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Będziesz zajmować się administracją systemami Windows/Windows Server/Linux, środowiskami wirtualnymi Hyper-V i Vmware, serwerami aplikacyjnymi, plików, bazodanowymi, pocztowym, systemami storage, usługami katalogowymi Active Directory
Będziesz monitorował systemy IT
Będziesz diagnozował i rozwiązywał zagadnienia techniczne związane z oprogramowaniem i sprzętem użytkowanym w sądach okręgu jeleniogórskim
Będziesz zajmował się instalacją, konfiguracją, utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych
Będziesz rozwiązywał zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywał nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz opracowywał/aktualizował dokumentacje dla systemów teleinformatycznych
1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu
znakowanie imienną pieczątką wpływu
rejestrowanie zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w systemie informatycznym oraz w urządzeniach ewidencyjnych
rejestracja zwrotnych potwierdzeń odbioru.
2. Doręczanie korespondencji sądowej (wielotomowych akt oraz pism) do obu budynków sądu.
3. Ekspedycja poczty sądowej.
4. Przyjmowanie i obsługa interesantów zgłaszających się do Biura Obsługi Interesantów
w tym udzielanie informacji osobiście
telefonicznie i drogą elektroniczną na podstawie systemu repertoryjno-biurowego.
5. Zamawianie do Czytelni akt w wydziałach orzeczniczych
udostępnianie ich do wglądu
udostępnianie protokołów elektronicznych.
6. Weryfikacja użytkowników w Portalu Informacyjnym.
7. Obsługa schodołazu do transportowania akt po schodach.
8. Przestrzeganie i stosowanie zapisów Regulaminu Biura Obsługi Interesantów i Standardów Obsługi Interesantów.
9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C
H.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin złożenia dokumentów:
Termin złożenia dokumentów: do dnia 5 stycznia 2024 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
1. Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
parter
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
2. Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
* W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej w dniu przystąpienia do drugiego etapu.
3. Drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 10 stycznia 2024 r. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Konkurs K-1102-59/23 na stanowisko stażysty w Oddziale Administracyjnym Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów:
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu nie dotyczy to klauzuli informacyjnej
którą należy podpisaną dołączyć wraz z wymaganymi dokumentami);
etap drugi: praktyczny sprawdzian umiejętności polegający na wypełnieniu testu jednokrotnego wyboru sprawdzającego znajomość wskazanych w ogłoszeniu aktów prawnych po uzyskaniu minimum 60% poprawnych odpowiedzi z testu
kandydat zakwalifikowany zostanie do etapu trzeciego rozmowy kwalifikacyjnej;
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna
podczas której komisja w szczególności oceni umiejętności kandydata pod kątem wykorzystania ich w praktyce na stanowisku
którego konkurs dotyczy.
Informacje dodatkowe:
1) Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
2) Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.
3) Kandydatury zgłoszone lub wysłane drogą mailową po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem
w tym dotyczące specyfiki pracy i zakresu czynności
można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów (71) 798 77 31 i (71) 798 77 51
- proces archiwizacji dokumentacji związanej z działalnością Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa;
- prowadzenie obsługi biurowej Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa;
- udział w organizacji
prowadzeniu i uczestnictwie w szkoleniach;
- planowanie i organizowanie zakupów informatycznych realizowanych na potrzeby Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu i innych sądów obszaru apelacji wrocławskiej;
- prowadzeniem repozytorium dla powierzonych zadań;
- przygotowanie statystyk
zestawień i raportów na potrzeby analizy wybranych obszarów funkcjonalnych wchodzących w skład zakresu działania Sekcji Organizacji Pracy i Zakupów;
- współpraca z Sekcją Utrzymania Usług i Aplikacji
Sekcji Utrzymania Infrastruktury
Sekcji Wsparcia Użytkowników w celu zapewnienia określonego poziomu świadczenia usług informatycznych.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 20.10.2023 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
- na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl *
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Biura Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio Komisji konkursowej.
- bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
- drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Specjalista ds. administracyjnych i projektowych K-1101-57/23 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach: w trybie tradycyjnym oraz w trybie wideokonferencji jak również nagrywanie rozpraw
wysyłanie stronom
uczestnikom postępowania oraz innym podmiotom uprawnionym odpisów orzeczeń
zszywanie akt po rozprawie
rozpisywanie spraw terminowych
zszywanie i przygotowywanie akt spraw przeznaczonych do zwrotu sądom okręgowym.
wykonywanie kserokopii orzeczeń
wykonywanie zarządzeń przewodniczącego wydziału i sędziów
wykonywanie innych czynności zleconych przez przewodniczącego wydziału i kierownika sekretariatu.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 20.10.2023 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
- na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl *
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Biura Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio Komisji konkursowej.
- bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
- drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Specjalista ds. administracyjnych i projektowych K-1101-58/23 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych
Specjalista / Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
Energetyczna 4, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Czynności dotyczące postępowań o udzielanie zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: Ustawa PZP):
1) przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowań,
2) rejestracja wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
3) opracowywanie dokumentacji postępowania, w szczególności:
a) specyfikacji warunków zamówienia,
b) zaproszeń do negocjacji,
c) protokołów postępowania,
d) odpowiedzi na zapytania wykonawców,
e) notatek z posiedzeń komisji przetargowej,
f) pism z informacjami o rozstrzygnięciu postępowań,
4) przekazywanie wszelkich ogłoszeń wymaganych Ustawą PZP do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, oraz na stronie prowadzonego postepowania i BIP Sądu,
5) przygotowywanie ostatecznej umowy z wykonawcą który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu lub w wyniku przeprowadzonych negocjacji w trybach niekonkurencyjnych,
6) przechowywanie dokumentacji postępowania oraz przekazywanie jej do archiwum
2. Pełnienie doradztwa w zakresie stosowania Ustawy PZP dla komórek organizacyjnych Sądu
3. Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych za rok poprzedni do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
4. Sporządzanie i przekazywanie do publikacji planu postępowań o zamówienia publiczne, w oparciu o dane przekazywane z komórek organizacyjnych Sądu
5. Działanie na rzecz sprawnej realizacji zamówień publicznych w Sądzie, zgodnie z przepisami prawa oraz obowiązującym Regulaminem Zamówień Publicznych w Sądzie
6. Prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i wykazem rzeczowym akt w Sądzie
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych
Specjalista ds. zarządzania rolami i uprawnieniami w systemie SAP
Energetyczna 4, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz zajmować się zarządzaniem uprawnieniami użytkowników systemu;
Będziesz analizować zmiany uprawnień oraz tworzyć nowe role;
Będziesz monitorować system i rozwiązywać zgłoszenia użytkowników;
Będziesz opracowywać dokumentację techniczną;
Będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi, administratorami biznesowymi; architektami systemu oraz administratorami z Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądów w Ministerstwie Sprawiedliwości
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ROLAMI I UPRAWNIENIAMI W SYSTEMIE SAP
Wrocław
Wygasła: 16.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
W naszym zespole:
Będziesz zajmować się zarządzaniem uprawnieniami użytkowników systemu;
Będziesz analizować zmiany uprawnień oraz tworzyć nowe role;
Będziesz monitorować system i rozwiązywać zgłoszenia użytkowników;
Będziesz opracowywać dokumentację techniczną;
Będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi
administratorami biznesowymi; architektami systemu oraz administratorami z Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądów w Ministerstwie Sprawiedliwości.
Pracując z nami
zyskasz:
Możliwość pracy na oprogramowaniu firmy SAP i zdobycie doświadczenia zawodowego na największym zintegrowanym systemie informatycznym rachunkowości i kadr w Polsce (kilkadziesiąt tysięcy użytkowników końcowych);
Udział w szkoleniach i podnoszeniu kwalifikacji;
Pracę w doświadczonym i miłym zespole
realizującym nowe interesujące projekty.
Okres trwania umowy: pierwsza umowa na czas określony tj. 3 miesięcy
następnie umowa na czas nieokreślony.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 16.08.2022 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro II
pokój nr 23
w godzinach urzędowania sądu
tj. od 7.30 do 15.30;
Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl*
* W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej dzień przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Biura Obsługi Interesanta we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4. Drogą pocztową /w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na Specjalistę ds. zarządzania rolami i uprawnieniami w systemie SAP.
Szczegóły dotyczące oferty pod linkiem: https://wroclaw.sa.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-specjalisty-ds-zarzadzania-rolami-i-uprawnieniami-w-systemie-sap
new
m2
177
394.html
255
Na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem znajdującym się w Ośrodkach Przetwarzania Danych CKIS
Będziesz zajmować się instalacją, konfiguracją, utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych będących w zasobach CKIS
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjne i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych
uczestnikom postępowania oraz innym podmiotom uprawnionym odpisów orzeczeń
3. zszywanie akt po rozprawie
4. wykonywanie zarządzeń przewodniczącego Wydziału i sędziów;
5. redagowanie pism i wysyłanie korespondencji;
6. rozpisywanie spraw
7. zszywanie i przygotowywanie akt spraw przeznaczonych do zwrotu sądom okręgowym
8. wykonywanie kserokopii orzeczeń
9. wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Wydziału i Kierownika Sekretariatu.
Oferta dostępna w sali E
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31
71 798 77 51.
Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 kwietnia 2022 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
a) bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
b) drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
K-1102-18/22 Konkurs na stanowisko: protokolant sądowy w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Więcej informacji:
https://wroclaw.sa.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-protokolant-sadowystaz-urzedniczy
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem wykorzystywanym przez pracowników sądu
Będziesz zajmować się instalacją, konfiguracją, utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji będących w użytkowaniu przez pracowników sądu
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie kopii zapasowych oraz nadzorować archiwizację zasobów
Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie działania sieci LAN i WAN
Będziesz odpowiadać za administrowanie bazami danych MS SQL
weryfikacją i opiniowaniem dokumentów analitycznych opracowywanych w ramach przedsięwzięć informatycznych,
przygotowywaniem ekspertyz odnośnie modeli biznesowych i ich integracji z technologią,
projektowaniem systemów informatycznych i nadzorowaniem procesu ich wdrażania pod względem zapewnienia zgodności z założeniami biznesowymi i technicznymi,
współpracą z wykonawcami zewnętrznymi,
opracowywaniem wymagań rozwojowych dla powierzonych systemów,
tworzeniem dokumentacji w tym opisów przedmiotów zamówienia, specyfikacji wymagań itp
uczestniczeniem w określaniu aspektów usług informatycznych niezbędnych do zapewnienia właściwej eksploatacji na wymaganym poziomie;
zarządzaniem przedsięwzięciami zgodnie z cyklem życia projektu (nadzorem nad wdrażaniem nowych wersji, monitorowaniem procesów utrzymaniowych), oraz zarzadzaniem ryzykiem, komunikacją, raportowaniem,
wymiarowaniem rozwiązań pod względem terminów, wymaganych zasobów i narzędzi oraz możliwości ich realizacji
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych