1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. NARODOWY INSTYTUT POLSKIEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO ZA GRANICĄ POLONIKA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

NARODOWY INSTYTUT POLSKIEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO ZA GRANICĄ POLONIKA

Warszawa, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Specjalista ds. promocji

mazowieckie
Wygasła: 19.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowanie zaplecza organizacyjnego dla wydarzeń instytutu (wynajem sal, catering, nagłośnienie, obsługa wydarzeń online w mediach społecznościowych oraz na stronie www, nagrywanie podcastów i inne)
  • współuczestniczenie w procesie koncepcyjnym projektów z Programów Strategicznych Instytutu oraz w promocji projektów
  • współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi wykonawcami usług marketingowych
  • współuczestnictwo w opracowywaniu i współpraca z grafikami podczas przygotowywania do druku informatorów, folderów, kalendarzy i innych materiałów promocyjnych Instytutu
  • organizacja i obsługa pobytów studyjnych oraz wizyt ekspertów i współpracowników Instytutu
  • koordynacja kalendarza imprez kulturalnych, konferencji, seminariów, konkursów i wydarzeń nawiązujących tematycznie do obszarów działalności Instytutu
  • zarządzanie treścią i publikowanie tekstów na stronie internetowej Instytutu
  • planowanie i realizacja zakupu gadżetów i materiałów promocyjnych
  • nadzór nad magazynem gadżetów i materiałów promocyjnych
  • gromadzenie, archiwizacja i udostępnianie dokumentacji dotyczącej projektów Instytutu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Komunikacji i Promocji

Antoniego Józefa Madalińskiego 101, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.01.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizacja pracy Działu Komunikacji i Promocji oraz zarządzanie podległymi pracownikami a także nadzór nad realizacją powierzonych im zadań;
  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Instytucie projektów oraz nadzór nad ich realizacją;
  • tworzenie i wdrażanie zasad komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • inicjowanie i koordynowanie współpracy Działu Komunikacji i Promocji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Instytutu przy realizowanych projektach;
  • definiowanie celów promocyjnych;
  • nadzór i koordynowanie działań wszystkich kanałów komunikacji (media społecznościowe, strona internetowa);
  • nadzorowanie współpracy z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami) oraz działalności z zakresu public relations;
  • nadzór nad obsługą i rozwojem kontaktów z mediami;
  • zarządzanie i nadzór nad przygotowywaniem tekstów informacyjnych i komunikacyjnych oraz materiałów promocyjno-reklamowych od strony merytorycznej i graficznej;
  • koordynacja przygotowywania materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym fotograficznych, wideo i graficznych na potrzeby promocji działań;
  • monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych, analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień;
  • zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych, zarówno w relacjach z mediami, jak i wewnętrznych;
  • nadzór merytoryczny nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem powierzonym budżetem;
  • przygotowywanie planów, sprawozdań, raportów z wykonanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rzecznik Prasowy - Specjalista ds. PR

Antoniego Józefa Madalińskiego 101, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie aktywnego medialnego i marketingowego wsparcia działalności Instytutu;
  • budowanie strategii public relations oraz proponowanie sposobów jej prowadzenia w porozumieniu z Działem Komunikacji i Promocji oraz Działem Strategii i Analiz;
  • udział w wystąpieniach publicznych;
  • organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów, wydarzeń okolicznościowych i spotkań z mediami pod względem logistycznym i merytorycznym;
  • prowadzenie monitoringu mediów krajowych i zagranicznych oraz reagowanie na zaistniałe wydarzenia medialne oraz zapytania od mediów;
  • informowanie mediów o projektach realizowanych przez Instytut, redagowanie materiałów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy;
  • komentowanie wydarzeń krajowych i zagranicznych oraz udzielanie odpowiedzi na publikacje oraz materiały rozpowszechniane w środkach masowego przekazu dotyczące działalności Instytutu, w tym prowadzenie tzw. banku odpowiedzi do mediów;
  • przygotowywanie i dystrybucja do środków masowego przekazu i elektronicznych form komunikacji Instytutu informacji prasowych oraz innych materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach działalności Instytutu;
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z przedstawicielami mediów;
  • pozyskiwanie patronatów medialnych;
  • koordynacja działań PR;
  • opracowywanie i realizacja strategii komunikacji medialnej;
  • opracowywanie i koordynacja kampanii informacyjnych;
  • przygotowywanie i stała aktualizacja bazy adresowej mediów oraz prowadzenie monitoringu mediów wschodzących w zakres zainteresowań Instytutu;
  • przeglądanie, analizowanie i archiwizowanie publikacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie NARODOWY INSTYTUT POLSKIEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO ZA GRANICĄ "POLONIKA", podziel się opinią i pomóż innym.