Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (38)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 38 )
Starszy instruktor ( miejsce wykonywania pracy: Ul. Zwirki i Wigury 3, 62 - 230 Witkowo - GARNIZON POWIDZ).
Powidz
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
a. opracowywanie zasadniczych przedsięwzięć Klubu i planów działalności;
b. opracowywanie planów i scenariuszy organizowanych imprez kulturalnych;
c. udział w organizacji i zabezpieczeniu uroczystości państwowych i wojskowych;
d. obsługa fotograficzna uroczystości;
e. projektowanie oraz wykonywanie banerów informacyjnych ulotek promocyjnych oraz plakatów związanych z działalnością Skrzydła:
f. przygotowywanie pism okolicznościowych i materiałów informacyjnych dotyczących organizowanych uroczystości jubileuszy oraz przedsięwzięć związanych z działalnością Dowództwa Skrzydła;
g. redagowanie oraz przygotowywanie propozycji przemówień
życzeń oraz listów okolicznościowych;
h. przygotowywanie wystaw okolicznościowych;
i. opracowywanie planów i scenariuszy uroczystości organizowanych w Dowództwie Skrzydła;
j. upowszechnianie działalności kulturalnej poprzez:
organizowanie przedsięwzięć integrujących środowisko wojskowe
upowszechnianie kultury narodowej w środowisku wojskowym
promowanie dorobku kulturalnego wojska w środowisku wojskowym i społeczności lokalnej:
k. prowadzenie działalności kulturalno-oświatowej w ramach działających w Klubie kół i sekcji zainteresowan;
l. współtworzenie Kroniki Klubu i Kroniki Dowództwa Skrzydła
1)Znajomość technicznych zasad obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych;
2) znajomość obiektów
urządzeń i sieci na administrowanym terenie;
3) uczestniczecie przy wykonywaniu bieżących i okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych SUT (w zakresie automatyki oraz elektroniki obsługwianych instalacji i urządzeń: klimatyzacyjno-wentylacyjnych
sap/ppoż
urządzeń dźwigowych
bramowych
pompowni
urządzeń sozotechnicznych itp.)
4) udział w przygotowaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług (w tym usług serwisiwych) oraz zlecaniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regula
inami wewnętrznymi Jednostki;
5) nadzorowanie firm zewnętrznych realizujących umowy w zakresie utrzymywania urządzeń zamontowanych w obiektach budowalnych na administracyjnym terenie;
6) udziału w komisjach odbioru robót celem reprezentowania w nich interesów Jednostki Wojskowej;
7) uczestniczenie w przeglądach pogwarancyjnych zamierzeń realizowanych na administrowanym terenie;
8) rozliczeni się z pobranych matriałów iurządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaleniami w Jednostce;
9) niezwłoczne zgłasznie przełożonym przypadków dewastaci i uszkodzeń;
10) prowadzenia książek eksploatacji SUT a w szczególności odnotowaniem wykonywanych prac awaryjnych
serwisowych
konserwacyjnych i remontowych;
11) przygotowaywanie korespondencji
sprawozdań
meldunków
analiz i dokumentów związanych z zadaniami wg potrzeb;
12) prowadzenie dokumentacji dotyczącej użytkowania i napraw wojskowych obiektów budowalnych;
13) prowadzenie dokumentacji dotyczącej użytkowania i napraw wojskowych obiektów budowlanych
SAMODZIELNY REFERNT (Pracodawca: POWIETRZNA JEDNOSTKA OPERACJI SPECJALNYCH W POWIDZU)
Powidz
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników i żołnierzy Jednostki Wojskowej oraz wymaganej w tym zakresie dokumentacji
2. Ewidencja w wojskowym systemie doskonalenia zawodowego
3. Przyjmowanie
opracowywanie i przedstawianie Dowódcy PJOS wniosków i propoycji żołnierzy
4. Prowadzenie spraw finansowych żołnierzy:
- przygotowywanie dokuemntacji finansowych (decyzje
rozkazy)
- planowanie finansowe
- wystawianie dokumentacji na podróze służbowe oraz ich rozliczanie
1. Eksplantacja i konserwacja podległych sobie urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rocznym harmonogramem pracy
2. Znać aktualny schemat zasilania elektroenergetycznego lotniska
systemu elektroświetlnego
3. Utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej lotniskowe urządzenia elektroenergetyczne
systemy elektroświetlne
agregaty prądotwórcze
4. Usuwanie powstałych awarii i zakłóceń lotniskowych urządzeń elektroenergetycznyc
1 przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
ze
szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy
na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią
pracownicy wykonujący w nocy
oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie
pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę:
2 udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy zapewniający poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny
pracy;
3udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji 33 BLTr albo jego części
a także nowych inwestycji;
4 udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części
w
których przewiduje się pomieszczenia pracy
urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
5 zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych;
6 udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny
pracy oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
7 opiniowanie stanowiskowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach
pracy;
8) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania
przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
a także kontrola realizacji tych wniosków
9) prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
stwierdzonych
chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
a także przechowywania wyników badań i pomiarów czynników
szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
m.in:
1.Świadczenie kompleksowych usług prawnych bieżącej
i sądowej obsługi prawnej.
2.Świadczenie pomocy prawnej w zakresie działalności Zleceniodawcy (w szczególności poprzez udzielanie opinii
i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa).
3.Zastępstwo procesowe oraz występowanie w charakterze pełnomocnika w postepowaniu sądowym
egzekucyjnym
administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi.
4.Konsultacje na temat obowiązujących aktów prawnych.
5.Sporządzanie opinii prawnych w formie pisemnej w
skierowanej do Zleceniobiorcy sprawie.
6.Konsultowanie oraz ocena decyzji administracyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
7.Uczestnictwo w konstruowaniu specyfikacji istotnych warunków za mówienia.
8.Uczestnictwo w konstruowaniu umów innych dokumentów związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne
9.Windykacja należności.
10. Nadzorowanie postępowań egzekucyjnych
Wykonywanie czynności proceduralnych w zakresie przygotowania i przeprowadzania w jednostce wojskowej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Udział w procesie udzielania zamówień publicznych na podstawie regulacji wewnętrznych.
Sprawne i terminowe wykonywanie zleconych zadań.
Współpraca z innymi komórkami/sekcjami podczas procesu udzielania zamówień publicznych w jednostce wojskowej
od 3 785 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik sekcji (sekcja gospodarki komunalnej i energetycznej).
Powidz
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Ogólny zakres obowiązków:
1) kierowanie i nadzór nad działalnością sekcji oraz zapewnienie waściwej organizacji pracy
2) planowanie i realizacja wydatków oraz rzeczowego zużycia mediów komunalnych i energetycznych w kompleksach wojskowch administrowanych prze 33.Bazę Lotnictwa Transportowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) planowanie i realizacja wydatków dotyczących zakupu usług komunalnych związanych z realizacją rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK) w kompleksach wojskowych administrowanych przez 33.BLTr zgodnie z obowiązującymi przepisami;
4) przestrzeganie dyscypliny budżetowej
przydzielonych limitów finansowych
zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz sprawdzenie i podpisywanie dowadów księgowych za realizowane wydatki pod względem merytorycznym;
5) podejmowanie kompleksowych i systematycznych działań obejmujących planowanie i rozliczanie zużycia rzeczowo - finansowego czyników energetycznych oraz wydatków na ustugi komunalne:
6) prowadzenie analiz rzeczowego zużycia i wielkości wydatków ponoszonych na zakup mediów i
ustug komunalnych;
7) nadzorowanie opracowania zbiorczych rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK);
8) weryfikowanie i ocena zadań umowanych w rocznych planach gospodarki komunalnej (RPGK);
9) prowadzenie ewidencji oraz weryfikacji kalkulacji kosztów stanowiących podstawę do zawarcia umów i ustug komunalnych dla odbiorców i najemcow nieruchomości
10) przygotowywanie umów oraz prowadzenie ich ewidencji
dotyczących odsprzedaży mediów i
usług komunalnych dla odbiorców i najemców nieruchomości
11) organizowanie i realizacja dzialań zmierzających do optymalizacji zarządzania energią elektryczną
cieplną oraz gazem
a takze podejmowanie działań racjonalizujących wielkość zużycia rzeczowego oraz wydatków na usługi komunalne;
12) uzgodnienie programów energetycznych oraz koordynowanie przedsięwzięć zwiazanych z racjonalnym wykorzystaniem nośników energi przez użytkowników nieruchomości wojskowych
13) opracowanie zbiorczych anallz kosztów utrzymania kompleksów wojskowych w obszarze infrastruktury
14) prowadzenie rejestru zawieranych umów wynikających z realizacji rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK) na rzecz kompleksów wojskowych
ze szczególnym zwróceniem uwagi na
właściwe zabezpieczenię interesów wojska;
15) sporządzanie rzeczowych planów zakupów w zakresie materialów stanowiących zabezpieczenie
realizacji RPGK;
16) nadzorowanie ewidencjonowania majątku Oddziału Gospodarczego
17) branie udzialu w realizacji postępowań udzielenie zamówień publicznych:
18) ścisle przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń przełożonych;
19) wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb i decyzji przełożonych;
20) prowadzenie szkolenia fachowego dla personelu w zakresie gospodarki komunalneji energetycznj.
21) kontrolowanie prawidłowej realizacji postępowań o dostawy: drobnego sprzętu gospodarczego
materiałów Wod Kan Gaz i C.O
materiałów ogólnobudowlanych i innych artykutow niezbednych
do funkcjonowania
1) Wykonywanie dokumentów zgodnie z obowiązujacymi w tym zakresie przepisami i zarządzeniami. 2) Opracowanie pism oraz odpowiedzi na korespondencję w zakresie bieżącego funkcjonowania zespołu. 3) Prowadzenie bieżacego zestawienia sprawności statków powietrznych. 4) Prowadzenie ewidencji przedsięwzięć profilaktycznych. 5) Gromadzenie danych do meldunków i sprawozdań dotyczących sprzętu lotniczego i działania służby inżynieryjno - lotniczej. 6) Terminowe opracowywanie dokumentów ewidencyjnych i sprawozdawczych. 7) Monitorowanie aktualności danych wprowadzanych do systemów informatycznych wykorzystywanych w procesie eksploatacji statków powietrznych w podległych jednostkach wojskowych. 8) Sprawowanie nadzoru nad bieżącym uaktualnianiem baz danych systemów informatycznych wykorzystywanych w procesie eksploatacji statków powietrznychw podległych jednostkach wojskowych
od 3 470 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista - psycholog
Kalisz
Wygasła: 09.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie badań selekcyjno-kwalifikacyjnych osób zgłaszających chęć pełnienia czynnej służby wojskowej. Orzekanie i opiniowanie psychologiczne
zgodnie z posiadanymi uprawnieniami. Pomoc psychologiczna osobom uprawnionym na podstawie ustawy o weteranach działań poza granicami państwa. Prace nad normalizacją wyników badań. Wykonywanie analiz i opracowań statystycznych wyników badań psychologicznych
od 3 700 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielna księgowa
Powidz
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
:- obsługa programów PŁATNIK
PODATEK
PROSTA C ZWSI RON w zakresie pracowników RON.- zastępowanie w razie nieobecności Kierownika Sekcji
- dokonywanie wstępnej kontroli wykonywanych dokumentów dotyczących wypłat pracowników
- kontrola realizacji planu finansowego w zakresie rozdziałów
paragrafów
i pozycji
z których są dokonywane wypłaty należności pracownikom
- dokonywanie potrąceń na listach płac i przekazywanie ich terminowo i zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w tytułach wykonawczych poszczególnym wierzycielom
- realizacja potraceń zgodnie z postanowieniami określonymi w przepisach dotyczących potrąceń- w przypadkach skomplikowanych uzyskiwanie opinii radcy prawnego
- systematyczne sprawdzanie uprawnień pracowników
naliczanie i wprowadzanie do systemu potrąceń z tytułu zwolnień lekarskich
macierzyńskich i rodzicielskich
-dokonywanie naliczeń z tytułu odpraw
nagród jubileuszowych
dodatkowego wynagrodzenia rocznego
należności za podróże służ
gratyfikacji urlopowych
dopłat do wypoczynku i innych wynikających z przepisów dotyczących pracowników
- potrącanie należnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych ze wszystkich należności podlegających temu podatkowi
-korzystanie z edytora WORD
arkusza kalkulacyjnego EXCEL
programu poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej w zakresie umożliwiającym samodzielną pracę
- zapoznanie się z zarejestrowanymi aktualnymi instrukcjami do programu Prosta C
Podatek
Płatnik
przekaz elektronicznych dokumentów do ZUS.. W przypadku zmiany danych tam zawartych branie udziału w ich aktualizacji
- zapoznanie się i przestrzeganie instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych
- prowadzenie rejestrów pomocniczych rejestr niepodjętych należności w terminie płatności
ewidencję pomocnicza otrzymanych wyroków sądowych oraz innych tytułów egzekucyjnych będącą podstawą do dokonywania potrąceń z wynagrodzeń
ewidencję pomocniczą naliczonych i wypłaconych nagród ( zakupionych nagród rzeczowych) w szczególności podziału prowadzone rejestry muszą być zarejestrowane w RWD w Kancelarii Jawnej JW. 3293 Powidz
-przygotowanie danych niezbędnych do ustalania świadczeń emerytalno-rentowych pracowników. Kompletowanie dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o emeryturę oraz przekazywanie do ZUS dokumentacji umożliwiającej ustalenie kapitału początkowego dla potrzeb i filaru systemu emerytalnego w terminie i trybie ustalonym przez ZUS
-uczęszczanie lub wyjeżdżanie na szkolenia oraz podwyższania swoich kwalifikacji w zakresie w wykonywanych obowiązków
-systematyczne studiowanie przepisów finansowych
podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych
-prowadzenie i uaktualnianie kart wynagrodzenia pracowników cywilnych
1) Eksploatacja i konserwacja podległych sobie urządzeń.
2) Utrzymanie w stałej gotowości ruchowo - eksploatacyjnej podległych sobie urzadzeń elektroenergetycznych.
3) Prowadzenie obowiązującej dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej.
4) Czynny udział w wykonywaniu obsługi i napraw powierzonego pojazdu
od 3 207 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
elektroenergetyk
Powidz
Wygasła: 16.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1)Utrzymywać w stałej sprawności eksploatacyjnej lotniskowe urządzenia elektroenergetyczne
systemy elektroświetlne
agregaty prądotwórcze
2)Usuwać powstałe awarie i zakłócenia lotniskowych urzadzeniach elektrenergetycznych
3)Prowadzenie dokumentacji ruchowo-eksploatacyjne na urządzeniach elektroenergetycznych
1)OPRACOWANIE ROZKAZU DZIENNEGO dOWÓDCY 33.BLTr zgodnie z obowiązyjącymi przepisami i instrukcjami
2)przyjmowanie propozycji punktow do rozkazu dziennego
3)drukowanie rozkazu dziennego
przedstawianie przełożonym do zatwierdzenia
4)założenie i prowadzenie ewidencji wykonanych i wydanych wyciągów z rozkazu dziennego Dowódcy 33.BLTr dotyczacych krajowych i zagranicznych podróży służbowych trwajacych powyżej 24 godzin
spraw finansowych oraz spraw personalnych skutkującymi zmianami uposażenia żołnierzy zawodowych i pracownikow wojska.
3)
rotacji i napraw bieżących oraz obsługi technicznej sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu urzędu.
Udzielanie pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą sieci i systemów. Administrowanie siecią LAN. Współpraca z Oddziałem Gospodarczym w zakresie zabezpieczenia w materiały eksploatacyjne. Opracowywanie procedur użytkowania sprzętu informatycznego oraz prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego. Obsługa strony www oraz profili na portalach społecznościowych. Prowadzenie szkoleń z użytkownikami systemów informatycznych
od 3 700 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
referent
Powidz
Wygasła: 15.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
4) Ogólny zakres obowiązków:
Do obowiązków należy m.in.
a) znać i przestrzegać w czasie inwentaryzacji przepisy i zasady jej prowadzenia
uczestniczyć w prowadzonych spisach z
natury;
b) uczestniczyć w opracowaniu planu przeprowadzania inwentaryzacji;
c) przygotować szkolenie składu Komisji inwentaryzacyjnej;
d) przygotowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej
w tym:
-przygotowanie formularzy arkuszy spisu z natury;
-ponumerowanie
ostemplowanie pieczęcią służbową
nagłówkową i oznaczenie w sposób uniemożliwiający zamianę arkuszy spisu z natury;
-przygotowanie druków Zestawienie różnic inwentaryzacyjnych";
-przygotowanie druków Wniosek o dokonanie kompensaty różnic inwentaryzacyjnych";
-przygotowanie druków
Protokół z przebiegu inwentaryzacji".
e) prowadzenie ewidencji arkuszy spisu z natury;
f) wydawanie
za pokwitowaniem
przewodniczącym podkomisji arkuszu spisu z natury;
g) rozliczenie po zakończeniu spisu z natury przewodniczących podkomisji z pobranych arkuszy spisu z natury;
h) oznaczenie
w uzgodnieniu z kierownikiem kancelarii oddziału gospodarczego
właściwą klauzulą tajności wypełnianych arkuszy spisu z natury oraz innych wykazów inwentaryzacyjnych zawierających wiadomości stanowiące tajemnicę
państwową lub służbową;
i) sprawować bezpośredni nadzór nad opracowaniem dokumentacji inwentaryzacyjnej przez przewodniczących podkomisji oraz wypełnianiem i prowadzeniem arkuszy spisu z natury;
j) sprawować nadzór nad realizacją planu przeprowadzenia inwentaryzacji;
k) uczestniczyć w opracowaniu protokołu z przebiegu inwentaryzacji;
l) zebrać dokumentację inwentaryzacyjną z poszczególnych działów zaopatrzenia od przewodniczących podkomisji oraz wykonać teczki z ta dokumentacją;
m) przesznurować i oplombować teczki z dokumentacją inwentaryzacyjną poszczególnych działów zaopatrzenia;
n) przekazać do Kancelarii oddziału gospodarczego całość dokumentacji inwentaryzacyjnej:
o) składać raz w tygodniu Kierownikowi sekcji inwentaryzacyjnej informacje o realizacji planu przeprowadzenia inwentaryzacji oraz na bieżąco o rozliczaniu się przewodniczących podkomisji z pobranych arkuszy
spisu z natury;
p) wykonywać inne polecenia nakazane przez przewodniczącego Komisji inwentaryzacyjnej;
q) obsługa programu inwentaryzacji ZWSiRON;
r) posiadanie umiejętności korzystania z edytora Word i arkusza kalkulacyjnego Excel;
s) nadzór nad obiegiem dowodów księgowych egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów
kontrola weryfikacja obiegu poszczególnych dokumentów
Terminowe przygotowanie ośrodka do realizacji przedsięwzięć szkoleniowytch
wynikających z planistycznej dokumentacji szkoleniowej
planów wykorzystania ośrodka i wskazówek kierowników zajć.
Zapewnienie technicznej obsługi przedsięwzięć szkoleniowych realizowanych w oparciu o ośrodek szkolenia.
Scisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej
utrzymanie w stałej sprawności technicznej ośrodka wraz a wyposażeniem.
Utrzymanie w należytym porządku terenu ośrodka
1)Udział w opracowaniu zestawienia do Planu zamówień publicznych
2)Rejestrowanie wnioskow o zamówienia punliczne w ptrzypadku zamówien
których wartosc przekracza oraz nie przekracza 130 tys. zł netto
3)Udział w komisjach przetargowych
4)Podawanie punktu do Rozkazu Dziennego Dowódcy o powołaniu komisji przetargowej
5)Prowadzenie dokumentacji postepowan o zamówienia publiczne zgodnie z zasadami zawartymi w Ustawie Prawo zamówień publicznych
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik
Powidz
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Ogólny zakres obowiązków:
1. Jakość i terminowość wykonywanych obsług i napraw sprzętu inżynieryjnego
infrastruktury
agrotechnicznego i samochodowego;
2. Powierzone mienie oraz środki i materiały pobrane na podstawie asygnaty
protokołu przekazania lub innego dokumentu materiałowego z obowiązkiem ich zwrotu lub rozliczenia;
3. Utrzymanie należytego porządku na stanowisku pracy w czasie jej wykonywania oraz po jej zakjończeniu.
Do obowiązków mechanika należy:
1. Znajomość budowy oraz procesu technologicznego naprawy i obsługi sprzętu inżynieryjnego
infrastruktury
agrotechnicznego i samochodowego;
2. Wykonywanie w ściśle określonym czasie z odpowiednimi normami i przepisami prac w warsztacie sprzętu;
3. Dbanie o właściwą eksploatację i konserwację oraz użytkowanie przydzielonych urządzeń i narzędzi;
4. Doszkalanie się zawodowo poprzez samokształcenie oraz organizowane szkolenia i kursy;
5.Bezzwłoczne zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu wszelkich zaistniałych wypadków przy pracy oraz uszkodzeń i zaginięcia powierzonego mienia i sprzętu technicznego
Opracowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Rocznego Planu Gospodarki Komunalnej oraz Korekty RPGK;
sporządzanie miesięcznych analiz rzeczowo finansowych dotyczących gospodarki komunalne) i energetycznej oraz wpływów na rachunek dochodów budżetowych z podziałem na beneficjentów oraz Ich archiwizowanie;
sporządzanie planów finansowych na szczeblu JW. 3293 i Ich aktualizowanie w ramach przydzielonych środków finansowych;
przestrzeganie dyscypliny budżetowej
przydzielonych limitów finansowych
zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych;
zapewnienie nadzoru merytorycznego w zakresie zasadności zakupów mediów i usług komunalnych oraz uczestniczenie w procesie zawierania umów na dostawy / odsprzedaż mediów i usług komunalnych z zachowaniem obowiązujących przepisów;
opracowywanie niezbędnych dokumentów i kalkulacji
będących podstawą do prawidłowego opracowania umów z zakresu gospodarki komunalnej i wystawiania załączników do obciążeń na odsprzedaż przedmiotowych mediów i usług;
opracowywanie dokumentów ewidencyjnych
informacyjnych i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
kompletowanie dowodów rachunkowych wynikających z umów i protokołów przyjęć;
prowadzenie gospodarki komunalnej w zakresie: sporządzanie protokołów odbioru wykonywanych usług komunalnych;
kompletowanie kwitów wagowych i potwierdzeń wywozu nieczystości stałych
płynnych i sprawdzenie czy wykazane ilości są prawidłowe;
sporządzanie kwartalnych sprawozdań rzeczowo - finansowych na poszczególnych beneficjentów;
sporządzanie kwartalnych sprawozdań rzeczowo - finansowych środków odprowadzanych na dochody budżetowe;
sporządzanie rocznych planów gospodarki komunalnej na poszczególnych beneficjentów;
sporządzanie korekt do rocznych planów gospodarki komunalnej;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej partycypacji kosztów budowy oczyszczalni ścieków i budowy wysypiska śmieci w Gminie Powidz
a) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
ze
szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy
na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią
pracownicy wykonujący w nocy
oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie
pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę:
b) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy zapewniający poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny
pracy;
c) udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji 33 BLTr albo jego części
a także nowych inwestycji;
d) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części
w
których przewiduje się pomieszczenia pracy
urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
e) zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy
w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych;
f) udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny
pracy oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
g) opiniowanie stanowiskowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach
pracy;
h) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania
przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
a także kontrola realizacji tych wniosków
i) prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
stwierdzonych
chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
a także przechowywania wyników badań i pomiarów czynników
szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy:
1. Staranne mycie naczyń stołowych i kuchennych po uprzednim posegregowaniu i dokładnym oczyszczeniu z resztek posiłków;
2. Stała znajomośc instrukcji i zasad prawidłowego procesu technologii mycia naczyń ze szczególnym uwzględnieniem wyparzania naczyń;
3. Wykonywanie prac porządkowych w kuchni oraz zapleczu kuchennym wg wskazówek kierownika
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz - grupa wsparcia
Powidz
Wygasła: 15.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Terminowe wykonywanie oraz wydawanie posiłków zgodnie z jadłospism
dbałość o jakość i ilość przyrządzanych potraw
pobieranie i wydawanie produktów z magazynu oddziałowego i przykuchennego zgodnie z asygnatą kuchenną i jadłospisem
dbałość o należyty stan sanitarno - higieniczny pomieszczeń kuchennych
znajomość sprzętu i urządzeń technicznych znajdujących się w dyspozycji
przestrzeganie i właściwe stosowanie procedur HACAP
systematyczne pogłębianie wiedzy ogólnej i wojskowej
Psycholog-konsultant d-cy ds. profilaktyki psychologicznej
Jarocin
Wygasła: 29.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
udzielanie porad psychologicznych
współdziałanie w kształtowaniu zachowań korzystnych dla zdrowia psychicznego
od 3 385 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista-informatyk
Jarocin
Wygasła: 29.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
od 3 017 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent - sekcja techniczno - logistyczna.
Powidz
Wygasła: 10.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Prowadzenie na bieżąco ewidencji sprzętu i materiałów z zakresu służby OPBMR.
Prowadzenie rejestrów dokumentów przychodowo - rozchodowych.
Prowadzenie rejestru
wydawania i przyjmowanie kart usług technicznych oraz kart pracy sprzętu w służbie OPBMR.
Księgowanie dokumentów przychodowo - rozchodowych w dokumentacji pomocniczej służby OPBMR
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starsza księgowa
Powidz
Wygasła: 15.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Do zakresu obowiązków między m.in.:
1) wykonywanie dekretacji dokumentów płacowych;
2) analizowanie rozkazów dziennych jednostki oraz pododdziałów będących na zaopatrzeniu dotyczących spraw
finansowych żołnierzy zawodowych;
3) wprowadzanie rzetelnie
prawidłowo i terminowo danych do programu PROSTA_K w zakresie Grupy Obsługi Statków
Powietrznych i Grupy Wsparcia mając na celu sporządzenie list uposażeń żołnierzy zawodowych
oraz w zastępstwie list
uposażeń zołnierzy niezawodowych NSR i służby przygotowawczej;
4) dokonywanie potrąceń na listach uposażeń i przekazywanie ich terminowo i zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w
tytułach wykonawczych poszczególnym wierzycielom. Realizacje potrąceń dokonuje zgodnie z postanowieniami
określonymi w przepisach dotyczących potrąceń - w przypadkach skomplikowanych ma obowiązek uzyskać opinię radcy
prawnego;
5) systematycznie sprawdzać uprawnienia żołnierzy do poszczególnych składników uposażenia w celu uniknięcia niedopłat
lub nadpłat należności oraz konieczności wypłat odsetek;
6) sprawdzanie uprawnień do dodatkowych należności z tytułu odpraw
nagród jubileuszowych
dodatkowego wynagrodzenia
rocznego
przeniesień służbowych
przejazdy raz w m-cu
gratyfikacji urlopowych
dopłat do wypoczynku i innych
wynikających z przepisów dotyczących żołnierzy:
7) sporządzanie na podstawie wyciągów z rozkazu listy wypłat dodatkowych należności nie ujmowanych na listach
uposażeń;
8) dokonywanie wstępnej kontroli wykonywanych dokumentów dotyczących wypłat żołnierzy
pożarniczym i gospodarczym zgodnie z przepisami obowiązującymi w wojsku;
organizowanie i wykonywanie przeklasyfikowania i wybrakowania sprzętu kwaterunkowego
pożarniczego
materiałów i narzędzi;
sporzadzanie meldunków i sprawozdań do JW 3293 Powidz w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym w zakresie przekazywania zbędnych rsm do AMW;
nazdór nad terminowym wykonywaniem konserwacji sprzętu pożarniczego;
przeprowadzanie kontroli hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych;
coroczne naliczanie należności sprzętu kwaterunkowego i pożarniczego;
odpowiedzialność za pobrane mienie
1. Zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów.
2. Użytkowanie w bieżącej pracy sprzętu komputerowego.
3. Użytkowanie ZWSI RON zgodnie z przepisami.
4. Wprowadzanie danych do "Modułu Potrzeby" w systemie LBPP w zakresie Pionu Ochrony Informacji Niejawnych jednostek będących na zaopatrzeniu 33 BLT
zgodnie z planem przydziałów gospodarczych.
5. Opracowanie pism
1. Uczestniczenie w prowadzeniu ewidencji służby żywnościowej w ZWIS RON w zakresie przyjęcia środków spożywczych na podstawie faktur i WZ z RB Log.
2.Ewidencjonowanie: limity finansowe
ryczałt na wyżywienie ludzi i zwierząt oraz jego rozliczanie
3. Prowadzenie ewidencji realizowanych umów
4. Użytkowanie ZWIS RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzeń
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent
Powidz
Wygasła: 10.03.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1. Znajomość struktury organizacyjnej 33. BLTr oraz wynikającego stąd zakresu kompetencji poszczególnych osób funkcyjnych
podległych bespośrednio Dowódcy Bazy
2.Pośredniczenie w prowaedzeniu rozmów telefoni8cznych i łączenie interesantów z dowódcą.
3. Prowadzenie ewidencji telefonów przyjętych podczas nieobecności Dowódcy.
4. Przyjmowanie poczty
1)Wykonywanie prac pomocniczych dla stanowiska: murarz
stolarz
malarz budowlany
monter
ślusarz-spawacz
2)Układanie materiałów zgodnie z nakazanymi przepisami i przechowywanie ich wg.przepisów o gospodarce magazynowej
3)Właściwe składowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska
oraz terminowe przekazywanie tych środków wytypowanym odbiorcom
wspołdziałanie w kształtowaniu zachowań korzystnych dla zdrowia psychicznego
od 3 385 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Audytor wewnętrzny
Powidz
Wygasła: 23.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) Przygotowanie w porozumieniu z Dowódcą Bazy i przekazanie rocznego planu audytu wew.Oddziału Gospodarczego w terminie do 31 grudnia każdego roku na rok następny
zawierającego w szczególności analizę obszarów ryzyka
zadań wynikających z planu zamierzeń
a także
wytycznych MON
tematy audytu wew
proponowany haromonogram realizacji audytu wew
zasoby którymi powinny zostać objęte audytem wew w kolejnych latach;
2) Prowadzenie audytu wew. zgodnie z zatwierdzonym rocznym planem audytu wew. na podstawie imiennego upoważnienia
3) Terminowe przekazywanie Dowódcy Bazy jak również na wyraźne żądanie Ministrowi Finansów sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych
4) Prowadzenie audytu wew poza planem na pisemne polecenie Dowódcy Bazy
5) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej audytu wew w oddziale gospodarczym z podziałem na akta stałe audytu wew oraz akta bieżące
4) Ogólny zakres obowiązków:
1. Wykonywanie czynności proceduralnych w zakresie przygotowania i przeprowadzenia w jednostce wojskowej postępowań o udzielnie zamówienia publicznego
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Udział w procesie udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000 złotych bądź 431 000 euro.
3. Koordynowanie i kontrola pracy co najmniej trójki specjalistów.
4. Opracowanie i nadzór nad realizacją Planu postępowań o udzielenie zamówień oraz sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych bądź do odpowiednich organów wojskowych.
5. Nadzór nad obiegiem dokumentów w sekcji zamówień publicznych.
6. Współpraca z innymi komórkami/sekcjami podczas procesu udzielania zamówień publicznych w jednostce wojskowej.
7. Aktualizacja aktów wewnętrznych
obowiązujących w jednostce
w zakresie zamówień publicznych.
8. Tworzenie meldunków oraz udział w odprawach z wyższymi przełożonymi i szefami służb.
9. W razie konieczności
uczestnictwo w procedurach Krajowej Izby Odwoławczej
Znajomość budowy i działania układów elektrycznych pojazdów mechanicznych
Wykonywanie w ściśle określonym czasie z odpowiednimi normami i przepisami prac w warsztacie elektromechanicznym
dbanie o właściwą eksplantację
konserwację oraz użytkowanie przydzielonych urządzeń i narędzi
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy referent - grupa obsługi technicznej
Powidz
Wygasła: 22.01.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w sekcji ZLT w zakresie samolotów M- 28
śmigłowców W- 3 i Mi - 17 oraz rejestrowanie dowodów materiałowych.
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie materiałów - technicznego zaopatrywania techniki lotniczej
Porównywanie ewidencji sprzętu i materiałów z użytkownikami co najmniej dwa razy w roku
Porównanie co najmniej dwa razy w roku ewidencji służby z ewidencją pionu głównego księgowego
użytkowanie ZWSi RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzę gospodarczych
wykonywanie raportów w ZWSI RON zgodnie z określonymi zasadami i terminami