Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (19)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 19 )
Specjalista ds. Sprzedaży Hurtowej/Przedstawiciel handlowy
Mielec
Wygasła: 22.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz możliwości biznesowych - sklepy
sklepy internetowe
hurtownie
sieci handlowe
export
Analiza rynku i konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych
Przygotowanie ofert handlowych oraz prezentowanie produktów
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych z klientami
Umowa o pracę lub FV
Rozwój obecnych kanałów sprzedaży (sklepy internetowe i marketplace)
Wdrażanie nowych kanałów sprzedaży (sklepy internetowe i marketplace) w Polsce oraz innych krajach
Poszukiwanie i realizacja rozwiązań
narzędzi i trendów skierowanych na wzrost sprzedaży
Optymalizacja lejka zakupowego
Umowa o pracę lub FV
Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym; - Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów; - Obsługa zamówień - akceptacja finansowa;
Praca w godzinach 8-16
14-22 (godziny pracy 14-22 co 3-4 tygodnie uzależnione od ilości pracowników)
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostepnego w sklepie internetowym;
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów;
- Obsługa zamówień - akceptacja finansowa;
- Rozwój kategorii produktowych.
Praca na okres sezonu październik
- wystawianie produktów do sprzedaży online na kanałach sprzedażowych
- aktualizacja oferty sklepów internetowych
- redagowanie opisów produktów
- dobór zdjęć i grafik
- obsługa internetowej platformy sprzedażowej
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Mielec
Wygasła: 24.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
*Zarządzanie zespołem pracowników
koordynowanie prac
wyznaczanie zadań
definiowanie KPI i nadzór nad ich wykonaniem w celu realizacji procesów obsługi klienta
*Monitorowanie jakości realizowanych procesów
analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podnoszenie poziomu obsługi
*Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej efektywności procesu obsługi klienta
*Inicjowanie działań podnoszących jakość i usprawniających proces obsługi klienta
- Udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji na mailowe oraz telefoniczne pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień
dostępności produktów
szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym;
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłka produktów do Klientów;
- Obsługa zamówień - akceptacja finansowa
- Rozwój kategorii produktowych
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze firmy