1. Pracodawca
  2. Międzyzdroje
  3. DOM WCZASÓW DZIECIĘCYCH W MIĘDZYZDROJACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

DOM WCZASÓW DZIECIĘCYCH W MIĘDZYZDROJACH

Międzyzdroje, ul. Leśna

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Kucharz

Międzyzdroje
Wygasła: 09.03.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1. Koordynowanie pracy pomocy kuchennej przy przygotowywaniu posiłków
  • 2. przygotowywanie pólproduktów i produktów do sprządzania posiłków. 3. dbanie o umiejętne
  • racjonalne gotowanie i smaczne przyrządzanie potraw w ramach ustalomego jadłospisu oraz estetyczne ich wydawanie 4. układanie jadłospisów wraz referentem
  • 5. przedkładanie referentowi listy zakupów niezbędnych produktów żywnościowych zgodnie z jadlospisem i przetargiem 6. planowanie wraz z referentem zapotrzebowania na artykuły spożywcze przy organizowaniu przetargów
  • 7. przyjmowanie od referenta produktów żywnościowych (po dokładnym ich zważeniu
  • podliczeniu w obecności osoby trzeciej) oraz podpisywanie odbioru w RW ( ROZCHÓD WEWNĘTRZNY)
  • 8.prawidłowe prowadzenie dokumentacji dotyczącej HACCAP
  • 9.należyte przechowywanie przepisów i oszczędne zużywanie produktów żywnościowych
  • 10.znajomość i przestrzeganie przepisów odnośnie przyrządzania i przechowywania wszystkich produktów przeznaczonych do spożycia w żywieniu zbiorowym
  • 11.codzienne pobieranie
  • przed wszystkimi posiłkami
  • próbek posiłków do wyparzonych słoików (o metalowych nakrętkach) przy użyciu przeznaczonej do tego celu łyżki
  • dbanie o właściwe ich oznaczenia i przechowywanie przez okres 48 godz
  • 12.przestrzeganie ustalonych przez dyrektora godzin wydawania posiłków
  • 13.dbanie o czystość odzieży ochronnej personelu i obowiązkowe noszenie jej podczas pracy
  • 14.dbanie o czystość
  • ład i porządek w pomieszczeniach kuchennych o raz w stołówce
  • 15.dbanie o czystość naczyń i naryć stołowych oraz systematyczne ich wyparzanie po umyciu
  • 16.dbanie o powierzony sprzęt i naczynia kuchenne
  • zabezpieczenie ich przed zniszczeniem i kradzieżą. Wszelkie opakowania szklane pochodzące z otrzymanego towaru gromadzi w magazynie o przeznaczeniu tych naczyń decyduje dyrektor
  • 17.dbanie o prawidłowe wykorzystanie sprzętu kuchennego oraz używanie go w wyznaczonym miejscu
  • 18.wygaszanie wszystkich punktów gazowych i wyłączanie elektrycznych po skończonej pracy. Zamykanie wszystkich okien oraz właściwe zamknięcie wszystkich drzwi przed opuszczenie zakładu pracy
  • 19.zakazywanie przebywania na terenie kuchni osobom trzecim ( z wyjątkiem osób uprawnionych do kontroli) 20.efektywne wykorzystanie czasu pracy. Wykonywanie pracy starannie i sumienie
  • przestrzeganie dyscypliny pracy i stosowanie się do poleceń przełożonych
  • 21.zgłaszanie poprzez wpis do zeszytu zauważonych w placówce usterek
  • 22.zgłaszanie Dyrektorowi zauważonych nieprawidłowości oraz nowych rozwiązań mających na celu poprawę warunków i zmniejszenia kosztów pracy w kuchni 23.wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Domu Wczasów Dziecięcych wynikających z potrzeb placówki
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw kadr

Międzyzdroje
Wygasła: 25.02.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1.Prowadzenie korespondencji
  • ewidencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną DWDz
  • 2.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 3.Prowadzenie akt osobowych nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi. 4.Sporządzanie umów o pracę
  • aktów mianowania
  • rozwiązań umów o pracę
  • i świadectw pracy. 5.Sporządzanie pism dotyczących zatrudnienia i przeszeregowań pracowników oraz przyznawania dodatków do wynagrodzeń. 6.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi. 7.Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich. 8.Nadzór nad realizacją praw pracowników
  • np. związanych z uprawnieniami rodzicielskimi oraz egzekwowanie od pracowników ich obowiązków
  • np. poddanie się okresowym i kontrolnym badaniom lekarskim. 9.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie kadrowo-płacowym. 10.Współpraca z organem prowadzącym w zakresie kadrowo płacowym. 11.Prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej
  • 12.Kompletowanie dokumentacji dotyczącej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 13.Sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych oraz pracowników administracji i obsługi. 14.Sporządzanie wypłat nagród
  • odpraw emerytalnych
  • rentowych
  • ekwiwalentów za urlop
  • dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  • świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych świadczeń dla pracowników. 15.Prowadzenie kart wynagrodzeń
  • kart zasiłkowych
  • kart podatkowych. 16.Naliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych(PIT-11
  • PIT-4R). 17.Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 18.Sporządzanie przelewów w systemie bankowym. 19. Udział w sporządzaniu dokumentacji finansowo księgowej. 20.Dokonywanie niezbędnych prac dotyczących kosztów
  • przychodów
  • rozchodów oraz dochodów i wydatków dotyczących planu finansowego DWDz. w zakresie kadrowo-płacowym
  • 21.Wystawianie rachunków za świadczone usługi. 22.Nadzór nad archiwum
Pokaż więcej >>
od 3 034,52 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw kadr

Międzyzdroje
Wygasła: 15.01.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1.Prowadzenie korespondencji
  • ewidencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną DWDz
  • 2.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 3.Prowadzenie akt osobowych nauczycieli oraz pracowników administracji i obsługi. 4.Sporządzanie umów o pracę
  • aktów mianowania
  • rozwiązań umów o pracę
  • i świadectw pracy. 5.Sporządzanie pism dotyczących zatrudnienia i przeszeregowań pracowników oraz przyznawania dodatków do wynagrodzeń. 6.Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi. 7.Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich. 8.Nadzór nad realizacją praw pracowników
  • np. związanych z uprawnieniami rodzicielskimi oraz egzekwowanie od pracowników ich obowiązków
  • np. poddanie się okresowym i kontrolnym badaniom lekarskim. 9.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie kadrowo-płacowym. 10.Współpraca z organem prowadzącym w zakresie kadrowo płacowym. 11.Prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej
  • 12.Kompletowanie dokumentacji dotyczącej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 13.Sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych oraz pracowników administracji i obsługi. 14.Sporządzanie wypłat nagród
  • odpraw emerytalnych
  • rentowych
  • ekwiwalentów za urlop
  • dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  • świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych świadczeń dla pracowników. 15.Prowadzenie kart wynagrodzeń
  • kart zasiłkowych
  • kart podatkowych. 16.Naliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych(PIT-11
  • PIT-4R). 17.Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 18.Sporządzanie przelewów w systemie bankowym. 19. Udział w sporządzaniu dokumentacji finansowo księgowej. 20.Dokonywanie niezbędnych prac dotyczących kosztów
  • przychodów
  • rozchodów oraz dochodów i wydatków dotyczących planu finansowego DWDz. w zakresie kadrowo-płacowym
  • 21.Wystawianie rachunków za świadczone usługi. 22.Nadzór nad archiwum
Pokaż więcej >>
od 3 034,52 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne