1. Pracodawca
  2. Racibórz
  3. POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W RACIBORZU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W RACIBORZU

Racibórz, ul. Klasztorna

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Główny księgowy

Racibórz
Wygasła: 31.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Główne obowiązki: - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • - dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • - prowadzenie gospodarki finansowej
  • w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie
  • - sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dot. realizacji wydatków budżetowych
  • - sporządzanie rocznego bilansu i opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu
  • - sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu
  • - sporządzanie i naliczanie list płac pracowników oraz osób pracujących na podstawie umów cywilnoprawnych
  • zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w tym zakresie
  • - prowadzenie dokumentacji płacowej
  • - naliczanie i terminowe odprowadzanie do Urzędu Skarbowego podatków od wypłaconych wynagrodzeń
  • sporządzanie i ewidencja deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego
  • - wystawienie tytułów egzekucyjnych pieniężnych do Urzędu Skarbowego; - prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości i rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • - naliczanie
  • sporządzanie dokumentów i terminowe odprowadzanie do ZUS składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy
  • - sporządzanie i naliczenia odpisów na ZFŚS
  • - prowadzenie spraw finansowych związanych z PPK; - sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych
  • - nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych
  • - wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań
  • które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownika jednostki należą do kompetencji księgowego. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1/ ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej
  • Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym
  • chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 2/ ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3/ nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu
  • przeciwko obrotowi gospodarczemu
  • przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego
  • przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 4/ posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 5/ spełnia jeden z poniższych warunków: a/ ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie
  • ekonomiczne wyższe studia zawodowe
  • uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości
  • b/ ukończyła średnią
  • policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości
  • c/ jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
  • d/ posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • wydane na podstawie odrębnych przepisów. 6/ Znajomość ustawy o finansach publicznych. 7/ Znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych. 8/Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 9/ Znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych. 10/ Znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej. 11/Znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych. 12/ Znajomość ustawy o służbie cywilnej. 13/Rzetelność i odpowiedzialność. WYMAGANIA DODATKOWE: - umiejętność obsługi programu Microsoft Office; - umiejętność obsługi programu PŁATNIK
  • - umiejętność obsługi programu BeSTia - znajomość obsługi programów finansowo - księgowych: Finanse i Księgowość. CO OFERUJEMY: - Indywidualny rozkład czasu pracy - Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna
  • home office)
Pokaż więcej >>
od 752,5 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne