1. Pracodawca
  2. Swarzędz
  3. CLIP HOTEL sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CLIP HOTEL sp. z o.o.

Jasin, ul. Rabowicka

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Kierownik Recepcji

Swarzędz
Wygasła: 21.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiada za administrowanie współdziałanie oraz koordynowanie wszystkimi działaniami obszaru recepcji (meldowanie i wymeldowanie gościa), rezerwacji oraz dodatkowych serwisów operacyjnych
  • Kierowanie pracą recepcji na zmianie, tak aby pracownicy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z polityką i procedurami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Odpowiada za osiągnięcie celów finansowych, poprzez maksymalizowanie dochodów i minimalizowanie kosztów
  • Współuczestniczy w opracowaniu, wprowadzeniu, aktualizacji i egzekwowaniu procedur recepcyjnych i rezerwacyjnych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
  • Wita gości zarówno przez telefon jak i przy recepcji i ma za zadanie zapewnienie sprawnej procedury związanej z meldowaniem i wymeldowaniem gości hotelowych
  • Bieżąca obsługa wszystkich Gości Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Odpowiedzialność za organizację i jakość sprzedaży pokoi poprzez optymalne zwiększenia obłożenia hotelu i maksymalizowanie sprzedaży pokoi
  • Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych
  • Informowanie gości o wszelkich dostępnych usługach w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
  • Dbałość, by jakość usług była zgodna z obowiązującymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym w celu zapewnienie doskonałej obsługi klienta
  • Odpowiedzialność za środki pieniężne zgromadzone podczas zmiany
  • Przygotowywanie rachunków dla gości
  • Współpraca z innymi działami w zakresie przepływu informacji, przygotowania i udostępnienia statystyk i raportów
  • Odpowiedzialność za utrzymywanie wysokich standardów sanitarnych w obrębie obszaru HUB
  • Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi, zapewnianie ich kontynuacji z zespołem działu rezerwacji
  • Zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
  • Kontrola i odpowiedzialność za wygląd zewnętrzny pracowników, higienę osobistą i ubiory służbowe zgodnie z wytycznymi sieci Hilton
  • Monitoring budżetu poprzez kontrolowanie kosztów miesięcznych
  • Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu recepcji niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
  • Codzienna kontrola wszystkich rezerwacji, w celu zapewnienia jej aktualności
  • Nadzorowanie planu obłożenia pokoi
  • Analizowanie wyników rezerwacji
  • Prowadzenie rozliczeń, tj. optymalizacja zysku według obłożenia i średniej ceny pokoi
  • Kontrola rachunków głównych
  • Przygotowywanie raportu kasowego na początku i na końcu zmiany oraz wprowadzenie audytu do systemu komputerowego
  • Dopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale Recepcji
  • Dbałość o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, gastronomii, służb pięter, finansowym i technicznym
  • Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami
  • Uczestnictwo w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
  • Kontrolowanie statusu pokoi oraz zablokowanych pokoi dla grup i turystów indywidualnych FIT
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją związaną z działalnością działu
  • Aktualizowanie raportów dotyczących obrotów, obłożenia, prognoz biznesowych i planowania kadr
  • Weryfikowanie właściwego korzystania i dbałości o sprzęt komputerowy, fax i telefon
  • Zapewnienie poprawnego funkcjonowania płatności i fakturowania gości
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczący, podatków, przepisów hotelarskich i sanitarnych bezpieczeństwa
  • Koordynowanie wraz z działem służb pięter procesu blokowania dostępności pokoi, jeśli wymaga tego sytuacja np. z powodu remontu, napraw, pomiaru energii itp
  • Upewnianie się, ze polityka kredytowa jest utrzymywana w stosunku do gości indywidualnych oraz grup
  • Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel i informowanie klientów o nich
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Restauracji

Swarzędz
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za administrowanie, współdziałanie oraz koordynowanie wszystkich działań obszaru HUB, w tym działalności Restauracji i baru Hotelu a także Centrum Konferencyjnego ze szczególnym uwzględnieniem obsługi kelnerskiej
  • Opracowanie, wprowadzenie, aktualizacja i egzekwowanie procedur gastronomicznych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
  • Kompleksowe przygotowanie wszelkich obszarów gastronomicznych oraz Centrum Konferencyjnego w okresie pre-opening do funkcjonowania
  • Odpowiedzialność za wszelkie zamówienia i zatowarowanie działu gastronomii niezbędne do prawidłowego funkcjonowania restauracji, barów oraz obszarów Centrum Konferencyjnego
  • Bezpośrednia obsługa gości hotelowych i Centrum Konferencyjnego
  • Monitorowanie budżetu poprzez kontrolowanie kosztów, miesięczne finansowe zestawienie (Zysków i Strat)
  • Odpowiedzialność za controlling związany z rozchodem towarów ze wszystkich obszarów gastronomicznych (restauracja, bar, obszary konferencyjne), dbałość o powierzone mienie
  • Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu Gastronomii, niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie comiesięcznych stanów inwentaryzacji magazynów
  • Dbanie o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, Recepcją, Służbą Pięter, Finansowym i Technicznym
  • Pod nieobecność przełożonego pełnienie obowiązków Kierownika Obiektu zgodnie z obowiązującą procedurą MOD
  • Zapewnianie prawidłowości świadczenia usług w swoim dziale
  • Zapewnianie przestrzegania przepisów BHP, zwłaszcza standardów HACCP
  • Zapewnianie przestrzegania przepisów prawa pracy w dziale gastronomii
  • Dbanie o efektywną komunikację z gościem, podwładnymi i przełożonym oraz innymi kierownikami. Komunikowanie się w sposób jasny i klarowny
  • Prowadzenie zebrań z Załogą z punktów gastronomicznych według ustalonego harmonogramu
  • Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami hotelu
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w profesjonalny sposób
  • Prowadzenie zdecydowanej, konsekwentnej, ale otwartej, fair polityki wobec współpracowników
  • Przygotowywanie i poddawanie analizie wszelkich wymaganych raportów
  • Udział w ustalaniu celów i strategii w corocznym planie marketingowym
  • Uczestniczenie w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez Hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku.23. Opracowywanie i implementacja programów motywacyjnych dla swojego Zespołu
  • Współdziałanie z Szefem Kuchni oraz Kierownikiem S&M przy tworzeniu nowych menu, promocji hotelu itp
  • Znajomość i rozumienie opis zakresu obowiązków każdego ze stanowisk w swoim dziale
  • Zapewnianie i przestrzeganie wysokiej jakości produktów i serwisu
  • Zapewnianie dodatkowej pomocy przy obsłudze gościa w każdym z punktów gastronomicznych podczas zwiększonego natężenia ruchu
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczących napoi alkoholowych i bezalkoholowych oraz przepisów bezpieczeństwa i sanitarnych, kontrola napoi alkoholowych
  • Uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych dla podległego działu
  • Zapewnienie prawidłowości menu
  • Posiadanie wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy, przepisów bezpieczeństwa i ochrony, niezbędnych w dziale gastronomii
  • Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel
  • Aktywne uczestnictwo w optymalizowaniu dochodów (obłożenia, cena) dla gastronomicznych punktów sprzedaży oraz udział w tworzeniu polityki cenowej swojego działu
  • Udziału w przygotowywaniu i wprowadzaniu planów szkoleniowych dla swojego działu
  • Inwentaryzacja (obecność) i przygotowanie odpowiednich dokumentów
  • Przygotowanie miesięcznych raportów statystycznych i sprzedaży produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży

Swarzędz
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
  • Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
  • Doskonała znajomość rynku
  • Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
  • Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
  • Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
  • Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
  • Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
  • Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
  • Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
  • Prowadzenie kanałów w Social Media hotelu oraz Centrum Konferencyjnego HUBO
  • Planowanie postów w Meta Business, robienie relacji z bieżącej działalności hotelu oraz Centrum Konferencyjnego HUBO
  • Planowanie działań promocyjnych mających na celu budowanie wizerunku marki oraz pozyskiwanie nowych Klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych dla hotelu zgodnie z wytycznymi marki
  • Tworzenie materiałów promocyjnych dla Centrum Konferencyjnego HUBO
  • Tworzenie i realizacja planu marketingowego Hotelu oraz Centrum Konferencyjnego HUBO
  • Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
  • Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
  • Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
  • Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
  • Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
  • Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
  • Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
  • Uczestnictwo w analizowaniu i uaktualnianiu planu zajętości sal i pokoi w ścisłej współpracy z pracownikami Rezerwacji
  • Stosowanie określonej polityki cenowej hotelu (znajomość cennika hotelowego)
  • Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Obsługa klientów zgodnie z istniejącymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
  • Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
  • Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
  • Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do pozostałych departamentów hotelu
  • Przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ
  • Utrzymywanie porządku w miejscu pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Zmiany Recepcji

Swarzędz
Wygasła: 26.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiada za administrowanie współdziałanie oraz koordynowanie wszystkimi działaniami obszaru recepcji (meldowanie i wymeldowanie gościa), rezerwacji oraz dodatkowych serwisów operacyjnych
  • Kierowanie pracą recepcji na zmianie, tak aby pracownicy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z polityką i procedurami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Odpowiada za osiągnięcie celów finansowych, poprzez maksymalizowanie dochodów i minimalizowanie kosztów
  • Współuczestniczy w opracowaniu, wprowadzeniu, aktualizacji i egzekwowaniu procedur recepcyjnych i rezerwacyjnych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
  • Wita gości zarówno przez telefon jak i przy recepcji i ma za zadanie zapewnienie sprawnej procedury związanej z meldowaniem i wymeldowaniem gości hotelowych
  • Bieżąca obsługa wszystkich Gości Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Odpowiedzialność za organizację i jakość sprzedaży pokoi poprzez optymalne zwiększenia obłożenia hotelu i maksymalizowanie sprzedaży pokoi
  • Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych
  • Informowanie gości o wszelkich dostępnych usługach w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
  • Dbałość, by jakość usług była zgodna z obowiązującymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym w celu zapewnienie doskonałej obsługi klienta
  • Odpowiedzialność za środki pieniężne zgromadzone podczas zmiany
  • Przygotowywanie rachunków dla gości
  • Współpraca z innymi działami w zakresie przepływu informacji, przygotowania i udostępnienia statystyk i raportów
  • Odpowiedzialność za utrzymywanie wysokich standardów sanitarnych w obrębie obszaru HUB
  • Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi, zapewnianie ich kontynuacji z zespołem działu rezerwacji
  • Zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
  • Kontrola i odpowiedzialność za wygląd zewnętrzny pracowników, higienę osobistą i ubiory służbowe zgodnie z wytycznymi sieci Hilton
  • Monitoring budżetu poprzez kontrolowanie kosztów miesięcznych
  • Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu recepcji niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
  • Codzienna kontrola wszystkich rezerwacji, w celu zapewnienia jej aktualności
  • Nadzorowanie planu obłożenia pokoi
  • Analizowanie wyników rezerwacji
  • Prowadzenie rozliczeń, tj. optymalizacja zysku według obłożenia i średniej ceny pokoi
  • Kontrola rachunków głównych
  • Przygotowywanie raportu kasowego na początku i na końcu zmiany oraz wprowadzenie audytu do systemu komputerowego
  • Dopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale Recepcji
  • Dbałość o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, gastronomii, służb pięter, finansowym i technicznym
  • Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami
  • Uczestnictwo w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
  • Kontrolowanie statusu pokoi oraz zablokowanych pokoi dla grup i turystów indywidualnych FIT
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją związaną z działalnością działu
  • Aktualizowanie raportów dotyczących obrotów, obłożenia, prognoz biznesowych i planowania kadr
  • Weryfikowanie właściwego korzystania i dbałości o sprzęt komputerowy, fax i telefon
  • Zapewnienie poprawnego funkcjonowania płatności i fakturowania gości
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczący, podatków, przepisów hotelarskich i sanitarnych bezpieczeństwa
  • Koordynowanie wraz z działem służb pięter procesu blokowania dostępności pokoi, jeśli wymaga tego sytuacja np. z powodu remontu, napraw, pomiaru energii itp
  • Upewnianie się, ze polityka kredytowa jest utrzymywana w stosunku do gości indywidualnych oraz grup
  • Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel i informowanie klientów o nich
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Sprzedaży

Swarzędz
Wygasła: 26.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
  • Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
  • Doskonała znajomość rynku
  • Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
  • Podpisywanie umów o współpracy, kompletowanie dokumentów w zakresie współpracy z Biurami Podróży i firmami
  • Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
  • Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
  • Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
  • Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
  • Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
  • Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
  • Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
  • Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
  • Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
  • Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
  • Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
  • Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
  • Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
  • Uczestnictwo w analizowaniu i uaktualnianiu planu zajętości sal i pokoi w ścisłej współpracy z pracownikami Rezerwacji
  • Stosowanie określonej polityki cenowej hotelu (znajomość cennika hotelowego)
  • Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Sporządzanie umów, formularzy konferencyjnych i bankietowych związanych z prowadzeniem rezerwacji. Dokładne przygotowywanie całej dokumentacji dot. Sprzedaży
  • Obsługa klientów zgodnie z istniejącymi standardami obowiązującymi w Hotelu i Centrum Konferencyjnym
  • Informowanie gości o warunkach związanych z ich pobytem w hotelu
  • Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych
  • Utrzymywanie i promowanie marki hotelu na zewnątrz
  • Optymalizacja zysków poprzez sprzedaż pakietów
  • Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
  • Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
  • Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do p
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Sprzedaży

Swarzędz
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
  • Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
  • Doskonała znajomość rynku
  • Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
  • Podpisywanie umów o współpracy, kompletowanie dokumentów w zakresie współpracy z Biurami Podróży i firmami
  • Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
  • Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
  • Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
  • Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
  • Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
  • Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
  • Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
  • Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
  • Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
  • Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
  • Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
  • Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
  • Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
  • Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Sporządzanie umów, formularzy konferencyjnych i bankietowych związanych z prowadzeniem rezerwacji. Dokładne przygotowywanie całej dokumentacji dot. Sprzedaży
  • Informowanie gości o warunkach związanych z ich pobytem w hotelu
  • Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
  • Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
  • Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do pozostałych departamentów hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Gastronomii/F&B Manager

Swarzędz
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za administrowanie, współdziałanie oraz koordynowanie wszystkich działań obszaru HUB, w tym działalności Restauracji i baru Hotelu a także Centrum Konferencyjnego ze szczególnym uwzględnieniem obsługi kelnerskiej
  • Opracowanie, wprowadzenie, aktualizacja i egzekwowanie procedur gastronomicznych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
  • Kompleksowe przygotowanie wszelkich obszarów gastronomicznych oraz Centrum Konferencyjnego w okresie pre-opening do funkcjonowania
  • Odpowiedzialność za wszelkie zamówienia i zatowarowanie działu gastronomii niezbędne do prawidłowego funkcjonowania restauracji, barów oraz obszarów Centrum Konferencyjnego
  • Bezpośrednia obsługa gości hotelowych i Centrum Konferencyjnego
  • Monitorowanie budżetu poprzez kontrolowanie kosztów, miesięczne finansowe zestawienie (Zysków i Strat)
  • Odpowiedzialność za controlling związany z rozchodem towarów ze wszystkich obszarów gastronomicznych (restauracja, bar, obszary konferencyjne), dbałość o powierzone mienie
  • Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu Gastronomii, niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie comiesięcznych stanów inwentaryzacji magazynów
  • Dbanie o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, Recepcją, Służbą Pięter, Finansowym i Technicznym
  • Pod nieobecność przełożonego pełnienie obowiązków Kierownika Obiektu zgodnie z obowiązującą procedurą MOD
  • Zapewnianie prawidłowości świadczenia usług w swoim dziale
  • Zapewnianie przestrzegania przepisów BHP, zwłaszcza standardów HACCP
  • Zapewnianie przestrzegania przepisów prawa pracy w dziale gastronomii
  • Dbanie o efektywną komunikację z gościem, podwładnymi i przełożonym oraz innymi kierownikami. Komunikowanie się w sposób jasny i klarowny
  • Prowadzenie zebrań z Załogą z punktów gastronomicznych według ustalonego harmonogramu
  • Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami hotelu
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w profesjonalny sposób
  • Prowadzenie zdecydowanej, konsekwentnej, ale otwartej, fair polityki wobec współpracowników
  • Przygotowywanie i poddawanie analizie wszelkich wymaganych raportów
  • Udział w ustalaniu celów i strategii w corocznym planie marketingowym
  • Uczestniczenie w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez Hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
  • Opracowywanie i implementacja programów motywacyjnych dla swojego Zespołu
  • Współdziałanie z Szefem Kuchni oraz Kierownikiem S&M przy tworzeniu nowych menu, promocji hotelu itp
  • Znajomość i rozumienie opis zakresu obowiązków każdego ze stanowisk w swoim dziale
  • Zapewnianie i przestrzeganie wysokiej jakości produktów i serwisu
  • Zapewnianie dodatkowej pomocy przy obsłudze gościa w każdym z punktów gastronomicznych podczas zwiększonego natężenia ruchu
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczących napoi alkoholowych i bezalkoholowych oraz przepisów bezpieczeństwa i sanitarnych, kontrola napoi alkoholowych
  • Uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych dla podległego działu
  • Zapewnienie prawidłowości menu
  • Posiadanie wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy, przepisów bezpieczeństwa i ochrony, niezbędnych w dziale gastronomii
  • Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel
  • Aktywne uczestnictwo w optymalizowaniu dochodów (obłożenia, cena) dla gastronomicznych punktów sprzedaży oraz udział w tworzeniu polityki cenowej swojego działu
  • Udziału w przygotowywaniu i wprowadzaniu planów szkoleniowych dla swojego działu
  • Inwentaryzacja (obecność) i przygotowanie odpowiednich dokumentów
  • Przygotowanie miesięcznych raportów statystycznych i sprzedaży produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Służby Pięter

Swarzędz
Wygasła: 08.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Kontrola stanu pokoi, wyposażenia pokoi i magazynów służbowych,
  • Codzienny nadzór nad procesem sprzątania pokoi i części wspólnych,
  • Przydzielanie pracy paniom/panom pokojowym
  • Nadzór nad wykorzystaniem środków czystości
  • Reagowanie na bieżące potrzeby oraz życzenia gości,
  • Kontrola jakości oraz koordynacja i wspieranie zespołu
  • Dbałość o wysoką jakość świadczonych usługi i utrzymanie standardów marki
  • Dokonywanie inwentaryzacji bieżących i okresowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Sprzedaży / Sales Executive

Swarzędz
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współodpowiedzialność za zwiększanie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego i pozyskiwanie biznesu i nowych Klientów
  • Współodpowiedzialność za zwiększenie zysków Hotelu i Centrum Konferencyjnego poprzez optymalizację liczby rezerwacji pokoi jak i usług konferencyjnych
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu umiejętności i profesjonalizmu aby zapewnić maksymalną zyskowność sprzedaży zarówno miejsc noclegowych jak i usług gastronomicznych w Hotelu oraz w Centrum Konferencyjnym
  • Doskonała znajomość rynku
  • Przyjmowanie rezerwacji na sale konferencyjne
  • Podpisywanie umów o współpracy, kompletowanie dokumentów w zakresie współpracy z Biurami Podróży i firmami
  • Przygotowywanie ofert produktowych i cenowych
  • Przyjmowanie rezerwacji grupowych i indywidualnych
  • Współpraca z pracownikami Rezerwacji, Recepcji oraz z Pionem Restauracyjnym
  • Aktywna sprzedaż (w tym bezpośrednia) – nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie nowych Klientów segmentu CORP oraz MICE
  • Sprzedaż i promocja usług hotelarskich: usług konferencyjnych i gastronomicznych i pokoi klientom indywidualnym i korporacyjnym, touroperatorom, organizatorom konferencji i imprez, systemom rezerwacyjnym, w tym: telemarketing, spotkania w siedzibie firmy lub klienta
  • Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami firmy
  • Wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i środków sprzedaży w celu zadowolenia Klienta. Zapewnienie konkurencyjnego poziomu usług wg potrzeb Klienta
  • Monitoring rynku hotelarskiego ze szczególnym uwzględnieniem konkurencji
  • Tworzenie kalendarza imprez i uaktualnienie o pojawiające się nowe wydarzenia eventowe
  • Tworzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych i założeń polityki cenowej hotelu
  • Dążenie do zwiększenia obłożenia, sprzedaży i obrotów hotelu zgodnie z planami sprzedaży i polityką marketingową
  • Znajomość usług oferowanych przez hotel i udzielanie informacji na ich temat klientom
  • Rozumienie strategii i kultury marki Hilton oraz standardów sieci Hilton
  • Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania i życzenia Klientów Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Prowadzenie korespondencji z zachowaniem terminów zgodnie ze standardami Hotelu i Centrum Konferencyjnego
  • Sporządzanie umów, formularzy konferencyjnych i bankietowych związanych z prowadzeniem rezerwacji. Dokładne przygotowywanie całej dokumentacji dot. Sprzedaży
  • Informowanie gości o warunkach związanych z ich pobytem w hotelu
  • Współtworzenie różnych opcji i pakietów konferencyjno-bankietowych
  • Aktywne uczestnictwo w pracach działu S&M, uczestnictwo we wszystkich ustalonych spotkaniach działu S&M i dedykowanych szkoleniach
  • Zapewnienie prawidłowego przekazywania informacji do pozostałych departamentów hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sous Chef

Swarzędz
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Wsparcie w zarządzaniu nowoczesnym zapleczem kuchennym, organizacja pracy Kuchni oraz podległego personelu
  • Inicjowanie i wdrażanie nowych receptur, pozycji menu oraz rozwiązań organizacyjnych - zgodnie z najnowszymi trendami i sezonowością
  • Nadzór nad estetyką i jakością przygotowywanych potraw
  • Przygotowywanie kalkulacji menu, w tym ofert bankietowych i okolicznościowych
  • Kontrola i dbałość o właściwe wskaźniki gastronomii, w tym poziom food cost
  • Nadzór nad stanem magazynowym surowców i towarów oraz przeprowadzanie inwentaryzacji
  • Organizacja odpowiedniego zaopatrzenia w surowce – współpraca z dostawcami
  • Kontrola i przestrzeganie zasad BHP oraz HACCP
  • Efektywne planowanie kosztów Kuchni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Guest Service Agent

Swarzędz
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa gości hotelowych, meldowanie, wymeldowanie, wystawianie faktur, wprowadzanie rezerwacji
  • Dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości
  • Odbieranie telefonów oraz przyjmowanie rezerwacji hotelu
  • Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel
  • Prowadzenie operacji kasowych, zapewnienie prawidłowych obciążeń gości
  • Szybkie i skuteczne reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
  • Przygotowywanie oraz generowanie raportów, zestawień i informacji niezbędnych do bieżącej pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Szef Kuchni

Swarzędz
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowe zarządzanie nowoczesnym zapleczem kuchennym, organizacja pracy Kuchni oraz podległego personelu
  • Wykreowanie oryginalnego menu restauracji, baru oraz oferty bankietowo-konferencyjnej
  • Nadzór nad estetyką i jakością przygotowywanych potraw
  • Inicjowanie i wdrażanie nowych receptur, pozycji menu oraz rozwiązań organizacyjnych - zgodnie z najnowszymi trendami i sezonowością
  • Przygotowywanie kalkulacji menu, w tym ofert bankietowych i okolicznościowych
  • Kontrola i dbałość o właściwe wskaźniki gastronomii, w tym poziom food cost
  • Nadzór nad stanem magazynowym surowców i towarów oraz przeprowadzanie inwentaryzacji
  • Organizacja odpowiedniego zaopatrzenia w surowce – współpraca z dostawcami
  • Kontrola i przestrzeganie zasad BHP oraz HACCP
  • Efektywne planowanie kosztów Kuchni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Gastronomii/F&B Manager

Swarzędz
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za administrowanie, współdziałanie oraz koordynowanie wszystkich działań obszaru HUB, w tym działalności Restauracji i baru Hotelu a także Centrum Konferencyjnego ze szczególnym uwzględnieniem obsługi kelnerskiej
  • Opracowanie, wprowadzenie, aktualizacja i egzekwowanie procedur gastronomicznych w hotelu w oparciu o standardy marki Hilton
  • Kompleksowe przygotowanie wszelkich obszarów gastronomicznych oraz Centrum Konferencyjnego w okresie pre-opening do funkcjonowania
  • Odpowiedzialność za wszelkie zamówienia i zatowarowanie działu gastronomii niezbędne do prawidłowego funkcjonowania restauracji, barów oraz obszarów Centrum Konferencyjnego
  • Bezpośrednia obsługa gości hotelowych i Centrum Konferencyjnego
  • Monitorowanie budżetu poprzez kontrolowanie kosztów, miesięczne finansowe zestawienie (Zysków i Strat)
  • Odpowiedzialność za controlling związany z rozchodem towarów ze wszystkich obszarów gastronomicznych (restauracja, bar, obszary konferencyjne), dbałość o powierzone mienie
  • Pomoc przy wprowadzaniu celów finansowych i innych celów ustalonych dla działu Gastronomii, niezbędnych dla przygotowania corocznego budżetu operacyjnego
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie comiesięcznych stanów inwentaryzacji magazynów
  • Dbanie o prawidłową komunikację i koordynowanie działań z działem handlowym, Recepcją, Służbą Pięter, Finansowym i Technicznym
  • Pod nieobecność przełożonego pełnienie obowiązków Kierownika Obiektu zgodnie z obowiązującą procedurą MOD
  • Zapewnianie prawidłowości świadczenia usług w swoim dziale
  • Zapewnianie przestrzegania przepisów BHP, zwłaszcza standardów HACCP
  • Zapewnianie przestrzegania przepisów prawa pracy w dziale gastronomii
  • Dbanie o efektywną komunikację z gościem, podwładnymi i przełożonym oraz innymi kierownikami. Komunikowanie się w sposób jasny i klarowny
  • Prowadzenie zebrań z Załogą z punktów gastronomicznych według ustalonego harmonogramu
  • Przygotowywanie grafiku personelu zgodnie z ilością pracy i potrzebami hotelu
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w profesjonalny sposób
  • Prowadzenie zdecydowanej, konsekwentnej, ale otwartej, fair polityki wobec współpracowników
  • Przygotowywanie i poddawanie analizie wszelkich wymaganych raportów
  • Udział w ustalaniu celów i strategii w corocznym planie marketingowym
  • Uczestniczenie w zebraniach i szkoleniach organizowanych przez Hotel a przypisanych zajmowanemu stanowisku
  • Opracowywanie i implementacja programów motywacyjnych dla swojego Zespołu
  • Współdziałanie z Szefem Kuchni oraz Kierownikiem S&M przy tworzeniu nowych menu, promocji hotelu itp
  • Znajomość i rozumienie opis zakresu obowiązków każdego ze stanowisk w swoim dziale
  • Zapewnianie i przestrzeganie wysokiej jakości produktów i serwisu
  • Zapewnianie dodatkowej pomocy przy obsłudze gościa w każdym z punktów gastronomicznych podczas zwiększonego natężenia ruchu
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczących napoi alkoholowych i bezalkoholowych oraz przepisów bezpieczeństwa i sanitarnych, kontrola napoi alkoholowych
  • Uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych dla podległego działu
  • Zapewnienie prawidłowości menu
  • Posiadanie wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy, przepisów bezpieczeństwa i ochrony, niezbędnych w dziale gastronomii
  • Posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez Hotel
  • Aktywne uczestnictwo w optymalizowaniu dochodów (obłożenia, cena) dla gastronomicznych punktów sprzedaży oraz udział w tworzeniu polityki cenowej swojego działu
  • Udziału w przygotowywaniu i wprowadzaniu planów szkoleniowych dla swojego działu
  • Inwentaryzacja (obecność) i przygotowanie odpowiednich dokumentów
  • Przygotowanie miesięcznych raportów statystycznych i sprzedaży produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent

Swarzędz
Wygasła: 19.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • Opracowanie i kontrolowanie zasad prawidłowego obiegu dokumentów
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem całego biura administracji hotelu, dbałość o sprawny i efektywny przepływ dokumentów oraz wykonywanie obowiązków asystenta
  • Czynny udział w opracowaniu, wdrożeniu i egzekwowaniu procedur obowiązujących w dziale Administracji hotelu
  • Zabezpieczenie dokumentów, sortowanie ich, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiającego dostęp do dokumentów archiwum oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów
  • Prowadzenie kalendarza dyrekcji oraz działu administracji poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych i konferencji; kontrola właściwego przebiegu ustalonych planów i założeń
  • Asystowanie w przygotowaniu ofert, raportów, danych i wniosków
  • Uczestniczenie w spotkaniach, zebraniach, szkoleniach w celu sporządzenia protokołów
  • Tworzenie informacji poprzez pisanie, redagowanie, formatowanie i edytowanie tekstów, listów, danych, wykresów dla zarządu, dyrekcji, działów operacyjnych hotelu lub gości
  • Ścisła współpraca z działem Kadr oraz działem Finansowym hotelu
  • Nadzór nad procesem obowiązkowych szkoleń pracowników hotelu
  • Zapewnienie właściwych relacji z pracownikami, współpracownikami a także z partnerami hotelu i gośćmi
  • Zarządzanie procesem rekrutacji i zatrudnienia w celu zapewnienia firmie właściwych kandydatów spełniających oczekiwania pracodawcy
  • Tworzenie, implementacja oraz nadzór programów szkoleniowych w celu odpowiedniego planowania kapitału ludzkiego
  • Współtworzenie i rozwijanie programów uznaniowych i nagród dla pracowników, jako elementu motywacyjnego i lojalnościowego dla pracowników
  • Monitorowanie fluktuacji Kadr, przeprowadzane ankiet pracowników
  • Przygotowywanie listów referencyjnych
  • Analiza rynku wynagrodzeń i konkurencji przynajmniej raz w roku
  • Wspieranie dyrektora hotelu i kierowników poszczególnych działów hotelu w rozwoju kadry pracowniczej przy użyciu dostępnych systemów i narzędzi
  • Kontrola systemu oceny pracy pracowników zatrudnionych w firmie (oceny roczne)
  • Tworzenie i implementacja nowych programów i/lub materiałów w celu rozwoju kadr
  • Przygotowanie ankiet satysfakcji pracowników, ich analiza i przygotowanie raportów
  • Zapewnienie równouprawnienia w środowisku pracy
  • Zapewnienie koniecznego wsparcia merytorycznego i narzędzi a także określenie ram i zakresu działań przy przydzielaniu obowiązków dla poszczególnych pracowników
  • Prowadzenie i aktualizacja baz danych działu Kadr
  • Zapewnienie zgodności wszystkich umów i dokumentów z obowiązującym prawem pracy
  • Wysokie zdolności interpersonalne
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla pracowników hotelu
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy
  • Prowadzenie rejestru faktur przychodzących do hotelu
  • Weryfikacja poprawności otrzymanych dokumentów
  • Weryfikacja opisu faktur i uzgadnianie rejestru faktur przed przekazaniem do Księgowości
  • Rozliczanie faktur gastronomicznych
  • Obsługa programu magazynowego hotelu
  • Wprowadzanie dokumentacji księgowej i faktur do systemu
  • Przestrzeganie wewnętrznej instrukcji obiegu dokumentów
  • Inwentaryzacja (obecność) i przygotowanie odpowiednich dokumentów
  • Przygotowanie miesięcznych raportów statystycznych i sprzedaży produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CLIP HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.