1. Pracodawca
  2. Bolesławiec
  3. POWIATOWY URZĄD PRACY W BOLESŁAWCU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

POWIATOWY URZĄD PRACY W BOLESŁAWCU

Bolesławiec, ul. Obrońców Helu

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Referent do spraw ewidencji i świadczeń

Bolesławiec
Wygasła: 30.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Sporządzanie decyzji administracyjnych
  • w tym: - decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania prawa do zasiłku
  • - decyzji o utracie /pozbawieniu prawa do zasiłku dla bezrobotnych
  • - decyzji o wstrzymaniu/wznowieniu wypłaty zasiłku dla bezrobotnych
  • - decyzji o przyznaniu/utracie bądź pozbawieniu prawa do stypendium
  • - decyzji o pozbawieniu statusu osoby bezrobotnej
  • - decyzji o pozbawieniu statusu osoby poszukującej pracy. 2. Wydawanie decyzji administracyjnych
  • zaświadczeń oraz generowanie rozliczeń podatkowych (PIT 11). 3. Sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych bezrobotnych oraz członków ich rodzin (ZUA
  • ZZA
  • ZCNA
  • ZWUA
  • ZIUA). 4. Sporządzenie zestawień stażu pracy osób bezrobotnych. 5. Przyjmowanie dodatkowych dowodów i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego. 6. Prowadzenie korespondencji z klientami indywidualnymi oraz instytucjami. 7. Digitalizacja wszystkich przedkładanych dokumentów. 8. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Przygotowywanie w tym zakresie stosownych decyzji administracyjnych. 9. Wprowadzanie informacji podawanych przez klienta do bazy informatycznej PUP oraz sprawdzanie ich prawidłowości. Gromadzenie
  • przechowywanie
  • aktualizowanie i archiwizowanie akt bezrobotnych wyłączonych z ewidencji. 10. Sporządzanie protokołów zdawczych i przekazywanie akt do archiwum. 11. Prowadzenie i zakładanie spraw w programie elektronicznego obiegu dokumentów
Pokaż więcej >>
od 3 650 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pośrednik pracy

Bolesławiec
Wygasła: 14.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie zadań doradcy klienta w oparciu o ustawę o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2. Bezpośrednia obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie pośrednictwa pracy. 3. Przygotowywanie i nadzór nad realizacją indywidualnych planów działania osób bezrobotnych. 4. Obsługa komputerowych baz danych w zakresie pośrednictwa pracy. 5. Realizacja zadań ustawowych powiatowego urzędu pracy w zakresie pośrednictwa pracy
  • w oparciu o obowiązujące przepisy. 6. Promocja usług urzędu. 7. Przygotowanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie przydzielonych kompetencji. 8. Sporządzanie okresowych analiz
  • raportów oraz sprawozdawczości bieżącej. 9. Współpraca z innymi komórkami w zakresie niezbędnym na stanowisku. 1. Praca w siedzibie Urzędu. 2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. 3. Pełny wymiar czasu pracy. 4. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie. 5. Szkodliwe warunki pracy - nie występują
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Archiwista

Bolesławiec
Wygasła: 24.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi działania archiwów zakładowych. 2. Przyjmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu na podstawie spisów zdawczo odbiorczych dokumentacji aktowej stanowiącej materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną. 3. Udostępnianie przechowywanej w archiwum zakładowym dokumentacji osobom upoważnionym. 4. Kwalifikowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania. 5. Aktualizacja danych zawartych w bazie informatycznej Urzędu. 6. Obsługa klientów Urzędu i wystawianie zaświadczeń. 7. Prowadzenie korespondencji z klientami indywidualnymi oraz instytucjami. III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Praca w siedzibie Urzędu. 2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. 3. Pełny wymiar czasu pracy. 4. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie. 5. Praca na wysokości
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne