Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Inspektor ds. księgowości
Bolesławiec
Wygasła: 12.09.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
2) kontrola dokumentów w sposób zapewniający: -właściwy przebieg operacji gospodarczych
- sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej
3) bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych
4) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami polegającymi na: -wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i innymi będącymi w dyspozycji jednostki
-zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę
-prowadzeniu rejestru otrzymanych rachunków i faktur
-dekretacji zarejestrowanych
sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty dowodów księgowych
-prowadzeniu ksiąg rachunkowych bieżące księgowanie operacji księgowych za pomocą programów finansowych zgodnie z planem kont
klasyfikacją budżetową i przepisami o rachunkowości budżetowej
-wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zleconymi praz Dyrektora PCUW i Dyrektorów jednostek obsługiwanych
-bieżącym analizowaniu sald na kontach rozrachunkowych oraz rozliczaniu dotacji celowych
-ewidencji analitycznej operacji finansowych z zakładowego funduszu socjalnego
-prowadzeniu rozliczeń z pracownikami oraz kontrahentami
-sporządzaniu sprawozdawczości w ustalonych terminach w tym opisowych i informacji półrocznych
-sporządzaniu materiałów źródłowych do potrzeb analizy ekonomicznej
-analizowaniu realizacji wydatków
opracowywanie wniosków o zmniejszenie lub zwiększenie planu finansowego
-prowadzeniu ewidencji kosztów
wydatków
dochodów w rozbiciu na poszczególne placówki z podziałem na klasyfikację budżetową
-współpracy z Urzędem Skarbowym w zakresie naliczania i odprowadzania podatków
realizacja tytułów wykonawczych
-kontroli dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz przygotowaniu dyspozycji pieniężnych poprzez wprowadzanie ich do przekazu elektronicznego lub w kasie
-prowadzeniu rozliczeń wydatków dokonywanych z udzielonych zaliczek
bieżąca analiza konta rozliczenia z pracownikami
-rozliczaniu dowodów z tytułu odpłatności od rodziców
-księgowaniu faktur sprzedaży oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji VAT
sporządzaniu deklaracji cząstkowych i odprowadzanie należnego VAT do Starostwa Powiatowego
1) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
przelewów
potrąceń naliczonych składek ZUS i podatków oraz zestawień list płac
2) sporządzanie zestawień do list płac
list zasiłków ZUS
3) prowadzenie kart wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego
4) kompletowanie dokumentacji potrąceń ustawowych i deklarowanych
5) kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłat wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego dla pracowników PCUW i jednostek obsługiwanych
6) sporządzanie sprawozdawczości GUS i SIO dot. funduszu płac
7) archiwizowanie dokumentacji płacowej
8) przygotowanie ewidencji płacowych pod potrzeby analiz ekonomicznych
9) wydawanie zaświadczeń związanych z wynagrodzeniem pracowników
10) analiza wynagrodzeń placówek obsługiwanych przez PCUW
11) sporządzanie deklaracji podatkowych PIT dla jednostki
pracowników
emerytów i uczniów
12) sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS w systemie Płatnik
13) sporządzanie zaświadczeń RP-7
14) sporządzanie rocznych informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu rencistów i emerytów do ZUS
Wojskowego Biura Emerytalnego
Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
KRUS i innych
15) znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń
wynagrodzeń za czas choroby i zasiłków chorobowych z ubezpieczenia społecznego pracowników
16) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzania list płac
1) naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
przelewów
potrąceń naliczonych składek ZUS i podatków oraz zestawień list płac
2) sporządzanie zestawień do list płac
list zasiłków ZUS
3) prowadzenie kart wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego
4) kompletowanie dokumentacji potrąceń ustawowych i deklarowanych
5) kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłat wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego dla pracowników PCUW i jednostek obsługiwanych
6) sporządzanie sprawozdawczości GUS i SIO dot. funduszu płac
7) archiwizowanie dokumentacji płacowej
8) przygotowanie ewidencji płacowych pod potrzeby analiz ekonomicznych
9) wydawanie zaświadczeń związanych z wynagrodzeniem pracowników
10) analiza wynagrodzeń placówek obsługiwanych przez PCUW
11) sporządzanie deklaracji podatkowych PIT dla jednostki
pracowników
emerytów i uczniów
12) sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS w systemie Płatnik
13) sporządzanie zaświadczeń RP-7
14) sporządzanie rocznych informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu rencistów i emerytów do ZUS
Wojskowego Biura Emerytalnego
Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
KRUS i innych
15) znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń
wynagrodzeń za czas choroby i zasiłków chorobowych z ubezpieczenia społecznego pracowników
16) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzania list płac