1. Pracodawca
  2. Rumia
  3. URZĄD MIASTA RUMI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIASTA RUMI

Rumia, ul. Sobieskiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Podinspektor/ Inspektor w Referacie gospodarki Nieruchomosciami Wydziału Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Rumi

Rumia
Wygasła: 02.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem gruntów stanowiących własność Gminy
  • w tym w szczególności: przygotowywanie projektów umów dzierżawy
  • aneksów i porozumień w sprawach dotyczących wydzierżawiania gruntów
  • prowadzenie kontroli wykorzystania i zajęcia nieruchomości będących w zasobie gminnym wraz z prowadzeniem postępowań wyjaśniających
  • w zakresie nieruchomości mogących być przedmiotem umów dzierżawy na zasadzie kontynuacji dotychczas obowiązujących umów dzierżawy
  • przygotowywanie wykazów obejmujących nieruchomości przeznaczone do wydzierżawienia
  • prowadzenie rejestru wydzierżawionych przez Gminę gruntów
  • wystawianie miesięcznych faktur VAT
  • dla dzierżawców
  • przygotowywanie miesięcznego zestawienia faktur VAT dla Wydziału Finansowo-Budżetowego
  • przygotowywanie ogłoszeń dotyczących nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia
  • w celu zamieszczenia w prasie lokalnej
  • przygotowywanie dokumentów w sprawach związanych z odraczaniem
  • umarzaniem i rozkładaniem na raty należności z tytułu czynszu dzierżawnego
  • zgodnie z zasadami określonymi uchwałą Rady Miejskiej Rumi. 2) Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem gruntów położonych w pasie dróg powiatowych. 3) Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie działania Referatu. 4) Wykonywanie obowiązków wynikających z merytorycznego zakresu działania Referatu. 5) Przygotowywanie dokumentów
  • z zakresu wykonywanych zadań
  • celem przekazania do archiwum Urzędu Miasta. Przewidywany termin zawarcia umowy sierpień/wrzesień 2022 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiscie w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi
  • 84-230 Rumia
  • ul. Sobieskiego 7
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/ Inspektor / Główny specjalista w Wydziale Inżynierii Miejskiej

Rumia
Wygasła: 02.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności: 1) Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów placówek oświatowych
  • budynków komunalnych oraz inwestycji w zakresie obiektów rekreacyjno-sportowych i terenów publicznych w tym: - występowanie o decyzje ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • - występowanie o wydanie pozwoleń na budowę
  • - zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prowadzonych prac remontowych na obiektach oświatowych
  • budynkach komunalnych oraz obiektach rekreacyjno-sportowych
  • - weryfikacja przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
  • ofertowych po przetargach. 2) Koordynacja i nadzorowanie przebiegu prowadzonych inwestycji
  • remontów obiektów oświatowych
  • komunalnych oraz kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych pod kątem: - zgodności z zaplanowanym zakresem prac
  • - terminowości wykonania prac. 3) Przygotowywanie umów
  • weryfikacją zgodności faktur z kosztorysami
  • przedkładanie ich osobie uprawnionej do podjęcia decyzji o zapłacie. 4) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w realizacji inwestycji i remontów obiektów oświatowych
  • kubaturowych obiektów rekreacyjno-sportowych i budynków komunalnych w ramach posiadanych uprawnień. 5) Uczestniczenie w odbiorach końcowych robót budowlanych
  • przekazywanie zakończonych inwestycji użytkownikom wraz z dokumentacją oraz sporządzanie dokumentacji OT i PT. 6) Udział w przeglądach technicznych w okresie trwania gwarancji. 7) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów umożliwiających udzielanie zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania wydziału
  • w tym współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie ustalonym w Regulaminie postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Rumi
  • uczestniczenie w komisjach przetargowych. 8) Uczestnictwo w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki zewnętrzne
  • rozliczanie zadań
  • współpraca w tym zakresie z Referatem Funduszy Zewnętrznych Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Rumi. 9) Przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu spraw realizowanych na zajmowanym stanowisku. 11) Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek zainteresowanego. 12) Sporządzanie pism na potrzeby Wydziału. 13) Pełnienie zastępstwa inspektora wydziału inżynierii miejskiej w czasie nieobecności. 14) Wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie działania Wydziału. Przewidywany termin zawarcia umowy sierpień/wrzesień 2022 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiscie w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi
  • 84-230 Rumia
  • ul. Sobieskiego 7
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne