1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. AJSHJA PANTINA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AJSHJA PANTINA

Warszawa, ul. Widok

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Pracownik biurowy

Turystyczna 17, Wiązowna
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Archiwizowanie dokumentów
  • Prowadzenie ewidencji KPiR ,Ryczałt
  • ;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT);
  • Prowadzenie rejestru środków trwałych;
  • Rozliczanie zaliczek;
  • Rozliczanie delegacji;
  • Tworzenie listy płac
  • Składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego oraz do ZUS;
  • Przygotowywanie i wysyłka do urzędów odpowiednich deklaracji związanych ze zgłaszaniem danych przedsiębiorców, ich pracowników lub zleceniobiorców oraz wszelkich zmian kadrowych i płacowych zachodzących w toku współpracy;
  • Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń wynikających z nawiązania, zmiany lub rozwiązania stosunku pracy;
  • Wystawianie faktur za wykonane usługi dla klientów;
  • Koordynowanie dokumentacją HACCP
  • Współpraca i kontakt z urzędami: Sanepid, Powiatowy Lekarz Weterynarii, US, ZUS itp
  • Koordynowanie zamówień surowca
  • Współpraca z księgowością
  • Analiza i kontrola właściwego poziomu zapasów
  • Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu
  • Organizacja pracy produkcji
  • Zarządzanie dostawami
  • Sprzedaż:
  • Współzarządzanie zespołem handlowym
  • Współtworzenie polityki działu handlowego
  • Organizowanie pracy podległego zespołu
  • Opracowywanie strategii sprzedaży oraz zadań sprzedażowych dla podległych Przedstawicieli Handlowych
  • Bieżący nadzór nad pracą i realizacją planu sprzedażowego podległych Przedstawicieli Handlowych
  • Tworzenie kart logistycznych produktów, cenników oraz zestawień
  • Współpraca z Klientami kluczowymi
  • Logistyka:
  • Wystawianie faktur VAT, faktur korygujących, etc
  • Koordynowanie realizacji zamówień
  • Przetwarzanie zamówień od klientów
  • Sterowanie wysyłką towarów do klienta
  • Optymalizacja kosztów transportowych
  • Analiza i kontrola właściwego poziomu zapasów
  • Organizacja pracy magazynu
  • Realizowanie ustalonej polityki magazynowej
  • Kontakt z firmami kurierskimi
  • Administracja
  • Zarządzanie flotą samochodową: ubezpieczenia komunikacyjne oraz szkody we flocie firmowej, serwis aut, kontrola kosztów
  • Współpraca z działem księgowości
  • Umawianie spotkań handlowych oraz prowadzenie działań zmierzających do pozyskiwania nowych odbiorców
  • Utrzymywanie porządku w dokumentacji, kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, archiwizacja i przechowywanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie umów, pism, raportów, zestawień oraz ofert
  • Windykacja, należności
  • Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej
  • Obsługa strony internetowej oraz portali społecznościowych
  • Zaopatrzenie biura, zakupyopracowywanie i prowadzenie dokumentacji HACCP, BRC: księgi, procedury, rejestry, harmonogramy badań; nadzorowanie dokumentacji dot. żywności, dodatków technologicznych; nadzorowanie i kontrola stanu technicznego i higienicznego zakładu; nadzorowamie i kontrola przebiegu mycia i dezynfekcji zakładu, szkolenie pracowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik biurowy

Turystyczna 17, Wiązowna (pow. otwocki)
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie skutecznych negocjacji z dłużnikami Spółki poprzez kontakt telefoniczny, listowny, bezpośredni, w celu odzyskania należności na etapie polubownym, po uprawomocnieniu się wyroku, jak również na drodze cywilnej i karnej, w trakcie prowadzonego postępowania sądowego
  • Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia oraz zawieranie ugody ratalnej z dłużnikami Spółki
  • Archiwizowanie dokumentów
  • Prowadzenie ewidencji KPiR ,Ryczałt
  • rozliczanie podatku VAT (z deklaracjami VAT-7, VAT-UE);
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT);
  • Prowadzenie rejestru środków trwałych;
  • Rozliczanie zaliczek;
  • Rozliczanie delegacji;
  • Tworzenie listy płac
  • Składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego oraz do ZUS;
  • Przygotowywanie i wysyłka do urzędów odpowiednich deklaracji związanych ze zgłaszaniem danych przedsiębiorców, ich pracowników lub zleceniobiorców oraz wszelkich zmian kadrowych i płacowych zachodzących w toku współpracy;
  • Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń wynikających z nawiązania, zmiany lub rozwiązania stosunku pracy;
  • Wystawianie faktur za wykonane usługi dla klientów;
  • Koordynowanie dokumentacją HACCP
  • Współpraca i kontakt z urzędami: Sanepid, Powiatowy Lekarz Weterynarii, US, ZUS itp
  • Koordynowanie zamówień surowca
  • Współpraca z księgowością
  • Analiza i kontrola właściwego poziomu zapasów
  • Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu
  • Organizacja pracy produkcji
  • Zarządzanie dostawami
  • Sprzedaż:
  • Współzarządzanie zespołem handlowym
  • Współtworzenie polityki działu handlowego
  • Organizowanie pracy podległego zespołu
  • Opracowywanie strategii sprzedaży oraz zadań sprzedażowych dla podległych Przedstawicieli Handlowych
  • Bieżący nadzór nad pracą i realizacją planu sprzedażowego podległych Przedstawicieli Handlowych
  • Tworzenie kart logistycznych produktów, cenników oraz zestawień
  • Współpraca z Klientami kluczowymi
  • Logistyka:
  • Wystawianie faktur VAT, faktur korygujących, etc
  • Koordynowanie realizacji zamówień
  • Przetwarzanie zamówień od klientów
  • Sterowanie wysyłką towarów do klienta
  • Optymalizacja kosztów transportowych
  • Analiza i kontrola właściwego poziomu zapasów
  • Organizacja pracy magazynu
  • Realizowanie ustalonej polityki magazynowej
  • Kontakt z firmami kurierskimi
  • Administracja
  • Zarządzanie flotą samochodową: ubezpieczenia komunikacyjne oraz szkody we flocie firmowej, serwis aut, kontrola kosztów
  • Współpraca z działem księgowości
  • Umawianie spotkań handlowych oraz prowadzenie działań zmierzających do pozyskiwania nowych odbiorców
  • Utrzymywanie porządku w dokumentacji, kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, archiwizacja i przechowywanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie umów, pism, raportów, zestawień oraz ofert
  • Windykacja, należności
  • Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej
  • Obsługa strony internetowej oraz portali społecznościowych
  • Zaopatrzenie biura, zakupy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AJSHJA PANTINA, podziel się opinią i pomóż innym.