1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. ASSIGNITY sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ASSIGNITY sp. z o.o.

Kraków, ul. Wadowicka

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych

Wadowicka 8, Podgórze, Kraków
Wygasła: 20.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
assistant
Obowiązki:
  • Providing administrative support to ensure efficient operation of the office, for example:
  • Carrying out administrative duties such as filing, scanning, archiving, etc
  • Ensuring the operation of equipment by completing preventive maintenance requirements, calling for repairs, maintaining equipment inventories,
  • Maintaining supplies inventory by checking stock to determine inventory level, anticipating needed supplies, and placing and expediting orders for supplies,
  • Scheduling meetings, supporting visitors, and handling correspondence
  • Supporting the finance department in its daily activities
  • Recognizing and communicating development opportunities in processes
  • Willingness to learn and develop
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. fakturowania i administracji

Wadowicka 8A, Podgórze, Kraków
Wygasła: 05.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Issuing sales invoices and corrective invoices to domestic and foreign customers for Polish and French entities
  • Monitoring the collection process and following up with customers
  • Customer correspondence and balance confirmation
  • Preparing monthly reports and AR reconciliations
  • Clearing intercompany settlements
  • Close collaboration with the contracting department
  • Providing administrative support to ensure efficient operation of the office, for example:
  • Carrying out administrative duties such as filing, scanning, archiving, etc
  • Ensuring the operation of equipment by completing preventive maintenance requirements, calling for repairs, maintaining equipment inventories,
  • Maintaining supplies inventory by checking stock to determine inventory level, anticipating needed supplies, and placing and expediting orders for supplies,
  • Scheduling meetings, supporting visitors, and handling correspondence
  • Supporting the finance department in its daily activities
  • Recognizing and communicating development opportunities in processes
  • Willingness to learn and develop
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ASSIGNITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.