1. Pracodawca
  2. Rzeszów
  3. PROMEDICA CENTRUM MEDYCZNE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PROMEDICA CENTRUM MEDYCZNE sp. z o.o.

Rzeszów, pl. Wolności

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 7 )

Pracownik administracyjno-biurowy

Rzeszów
Ważna do: 10.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • przygotowywanie dokumentacji bieżąca praca w systemach komputerowych; współpraca i organizacja w zakresie realizowanych kontraktów; tworzenie i analiza korespondencji i dokumentacji; tworzenie i analiza rozliczeń
  • zestawień
  • raportów współpraca z innymi działami
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ważna do: 10.05.2024

MENADŻER GABINETU STOMATOLOGICZNEGO

Rzeszów
Wygasła: 15.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Rozwój działu stomatologii
  • generowanie i wdrażanie lokalnych inicjatyw mającychna celu pozyskiwanie nowych pacjentów oraz utrzymywanie obecnych Pozyskiwanie nowych lekarzy
  • higienistek i asystentek stomatologicznych w celu rozwoju obecnych poradni Zarządzanie operacyjne poradniami stomatologicznymi
  • w tym koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy dentystów oraz personelu średniego
  • nadzór nad tworzeniem grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów nadzór dokumentacją medyczną Nadzór na sprzętem znajdującym się na wyposażeniu placówki Bieżące konsultowanie działań i potrzeb z dyrektorem ds. medycznych Nadzór nad bieżącym stanem technicznym poradni
  • w tym przyjmowanie
  • koordynacja
  • rozliczenia napraw i serwisu sprzętu Nadzór nad zamówieniami materiałów stomatologicznych i ich realizacją
  • w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia
  • oraz zarządzanie gospodarką materiałową Nadzór nad stanem sanitarno-epidemiologicznym poradni/gabinetów stomatologicznych Odpowiedzialność za prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID) Wsparcie innych działów w zakresie obiegu dokumentów księgowych
  • rozliczeń lekarzy i personelu średniego
  • działań marketingowych
  • kwestii IT oraz RODO Zapewnienie koordynacji i współpracy pomiędzy poradniami
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacji świadczeń

Rzeszów
Wygasła: 11.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • planowanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie rozwoju podległych komórek organizacyjnych realizujących świadczenia medyczne (ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania pacjentów oraz personelu medycznego)
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • współpraca z personelem medycznym
  • bieżąca praca w systemach komputerowych
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Rzeszów
Wygasła: 09.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • przygotowywanie dokumentacji bieżąca praca w systemach komputerowych; współpraca i organizacja w zakresie realizowanych kontraktów; tworzenie i analiza korespondencji i dokumentacji; tworzenie i analiza rozliczeń
  • zestawień
  • raportów współpraca z innymi działami
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

MENADŻER GABINETU STOMATOLOGICZNEGO

Rzeszów
Wygasła: 31.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Rozwój działu stomatologii
  • generowanie i wdrażanie lokalnych inicjatyw mających na celu pozyskiwanie nowych pacjentów oraz utrzymywanie obecnych Pozyskiwanie nowych lekarzy
  • higienistek i asystentek stomatologicznych w celu rozwoju obecnych poradni Zarządzanie operacyjne poradniami stomatologicznymi
  • w tym koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy dentystów oraz personelu średniego
  • nadzór nad tworzeniem grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów nadzór dokumentacją medyczną Nadzór na sprzętem znajdującym się na wyposażeniu placówki Bieżące konsultowanie działań i potrzeb z dyrektorem ds. medycznych Nadzór nad bieżącym stanem technicznym poradni
  • w tym przyjmowanie
  • koordynacja
  • rozliczenia napraw i serwisu sprzętu Nadzór nad zamówieniami materiałów stomatologicznych i ich realizacją
  • w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia
  • oraz zarządzanie gospodarką materiałową Nadzór nad stanem sanitarno-epidemiologicznym poradni/gabinetów stomatologicznych Odpowiedzialność za prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID) Wsparcie innych działów w zakresie obiegu dokumentów księgowych
  • rozliczeń lekarzy i personelu średniego
  • działań marketingowych
  • kwestii IT oraz RODO Zapewnienie koordynacji i współpracy pomiędzy poradniami
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I ROZWOJU PLACÓWKI MEDYCZNEJ

Rzeszów
Wygasła: 31.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Efektywna współpraca z zespołem pracowników medycznych i niemedycznych placówki realizacja planów oddziału oraz ustalonych wskaźników efektywności kontrola i optymalizacja kosztów dbałość o sprawność i poprawność realizowania procesu obsługi Pacjenta
  • w tym planowanie efektywnego podziału zadań nadzór nad świadczeniem usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • zawartymi umowami oraz standardami i procedurami wewnętrznymi dbanie o wizerunek placówki nadzorowanie i weryfikowanie wszelkich wymagań koniecznych do uzyskania kontraktu z NFZ monitoring i analiza Rozporządzeń Ministra Zdrowia
  • Zarządzeń NFZ
  • etc. weryfikacja w placówkach spełnienia powyższych wymogów nadzór nad kompletowaniem i porządkowaniem dokumentacji medycznej Nadzór na sprzętem znajdującym się na wyposażeniu placówki Monitorowanie i raportowanie realizacji zawartych kontraktów
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I ROZWOJU PLACÓWKI MEDYCZNEJ

Rzeszów
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Efektywna współpraca z zespołem pracowników medycznych i niemedycznych placówki realizacja planów oddziału oraz ustalonych wskaźników efektywności kontrola i optymalizacja kosztów dbałość o sprawność i poprawność realizowania procesu obsługi Pacjenta
  • w tym planowanie efektywnego podziału zadań nadzór nad świadczeniem usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • zawartymi umowami oraz standardami i procedurami wewnętrznymi dbanie o wizerunek placówki nadzorowanie i weryfikowanie wszelkich wymagań koniecznych do uzyskania kontraktu z NFZ monitoring i analiza Rozporządzeń Ministra Zdrowia
  • Zarządzeń NFZ
  • etc. weryfikacja w placówkach spełnienia powyższych wymogów nadzór nad kompletowaniem i porządkowaniem dokumentacji medycznej Nadzór na sprzętem znajdującym się na wyposażeniu placówki Monitorowanie i raportowanie realizacji zawartych kontraktów
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SPECJALISTA DS. ROZWOJU STOMATOLOGII I PROTETYKI

Rzeszów
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Rozwój działu stomatologii
  • generowanie i wdrażanie lokalnych inicjatyw mających na celu pozyskiwanie nowych pacjentów oraz utrzymywanie obecnych Pozyskiwanie nowych lekarzy
  • higienistek i asystentek stomatologicznych w celu rozwoju obecnych poradni Zarządzanie operacyjne poradniami stomatologicznymi
  • w tym koordynowanie i nadzór nad pracą lekarzy dentystów oraz personelu średniego
  • nadzór nad tworzeniem grafików pracy oraz nadzorowanie zastępstw i urlopów nadzór dokumentacją medyczną Nadzór na sprzętem znajdującym się na wyposażeniu placówki Bieżące konsultowanie działań i potrzeb z dyrektorem ds. medycznych Nadzór nad bieżącym stanem technicznym poradni
  • w tym przyjmowanie
  • koordynacja
  • rozliczenia napraw i serwisu sprzętu Nadzór nad zamówieniami materiałów stomatologicznych i ich realizacją
  • w tym weryfikacja list zamówień lekarzy i potwierdzenie zasadności zamówienia
  • oraz zarządzanie gospodarką materiałową Nadzór nad stanem sanitarno-epidemiologicznym poradni/gabinetów stomatologicznych Odpowiedzialność za prowadzenie statystyk (np. GUS) oraz nadzór nad dokumentacją administracyjno-operacyjną (np. SANEPID) Wsparcie innych działów w zakresie obiegu dokumentów księgowych
  • rozliczeń lekarzy i personelu średniego
  • działań marketingowych
  • kwestii IT oraz RODO Zapewnienie koordynacji i współpracy pomiędzy poradniami
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PROMEDICA CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.