1. Pracodawca
  2. Olsztyn
  3. STAROSTWO POWIATOWE W OLSZTYNIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

STAROSTWO POWIATOWE W OLSZTYNIE

Olsztyn, Plac gen. Józefa Bema

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Podinspektor w Wydziale Budżetu i Finansów

Olsztyn
Wygasła: 01.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegóły o naborze: https://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor/85/ogloszenie-id-85-wydzial-budzetu-i-finansow-podinspektor-etatow-1-etat.html Zakres obowiązków: 1. Monitorowanie wykonania budżetu Powiatowej Służby Drogowej
  • Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • a) analiza materiałów planistycznych
  • weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących zmian budżetu pod względem przestrzegania ustalonych zasad planowania i wykonania budżetu i stosowania klasyfikacji dochodów i wydatków oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • b) przyjmowanie i kontrola jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych wraz z informacjami uzupełniającymi oraz wprowadzanie do właściwych programów
  • c) terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń w ramach dotacji lub innych środków zewnętrznych otrzymanych przez powiat oraz nadzór w zakresie realizacji
  • w tym weryfikacja kwot do zwrotu oraz prowadzenie dokumentacji umów i porozumień
  • d) terminowe przekazanie dochodów Budżetowi Państwa zrealizowanych przez JST z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej przez nadzorowane jednostki
  • e) terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń na podstawie zweryfikowanych i zaakceptowanych zapotrzebowań
  • f) sporządzanie okresowych analiz oraz informacji dla potrzeb organów powiatu w zakresie nadzorowanych jednostek
  • 2) weryfikacja poprawności i kompletności przygotowanych zbiorczych sprawozdań budżetowych i łącznych sprawozdań finansowych oraz przygotowanie projektów sprawozdań do podpisania
  • 3) terminowe przekazanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz łącznych sprawozdań finansowych w formie elektronicznej w informatycznym systemie BeSTi@
  • 4) przyjmowanie i kontrola sprawozdań budżetowych jednostkowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (Rb Z
  • Rb-N
  • Rb-UZ
  • Rb-UN) oraz przygotowanie projektu sprawozdań zbiorczych w tym zakresie do podpisania oraz terminowe przekazanie w informatycznym systemie Besti@
  • 5) sporządzanie sprawozdań powiatu z udzielonej pomocy publicznej
  • w tym pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie albo informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji zgodnie z wymaganymi przepisami
  • 6) sporządzenie projektu sprawozdania budżetowego RB-ST powiatu
  • 7) prowadzenie spraw wydziału w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i obowiązującym regulaminem zamówień publicznych
  • w zakresie zadań Inicjatora zamówienia
  • 8) weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego pod względem przestrzegania ustalonych zasad wykonania budżetu oraz przepisów ustawy o finansach publicznych oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • 9) przygotowanie projektu uchwały w sprawie wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego
  • 10) przyjmowanie z jednostek oraz wydziałów Starostwa informacji wynikających z art. 37 ustawy o finansach publicznych i przekazywanie do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu 11) prowadzenie spraw wydziału w zespole do spraw obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w tym terminowe przekazywanie innych materiałów Wydziału do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu
  • 12) uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Powiatu oraz Zarządu Powiatu w zakresie budżetu i jego zmian
  • 13) uczestniczenie w opracowywaniu prognoz finansowych oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 14) uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 15) gromadzenie przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy
  • 16) przygotowywanie po zakończeniu roku obrotowego dowodów księgowych do archiwum
  • 17) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo. Godziny pracy: 7-15
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Wydziale Budżetu i Finansów

Olsztyn
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • szczegóły oferty: https://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor/82/ogloszenie-id-82-wydzial-budzetu-i-finansow-podinspektor-etatow-1-etat.html 1)monitorowanie wykonania budżetu Powiatowej Służby Drogowej
  • Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • a)analiza materiałów planistycznych
  • weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących zmian budżetu pod względem przestrzegania ustalonych zasad planowania i wykonania budżetu i stosowania klasyfikacji dochodów i wydatków oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • b)przyjmowanie i kontrola jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych wraz z informacjami uzupełniającymi oraz wprowadzanie do właściwych programów
  • c)terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń w ramach dotacji lub innych środków zewnętrznych otrzymanych przez powiat oraz nadzór w zakresie realizacji
  • w tym weryfikacja kwot do zwrotu oraz prowadzenie dokumentacji umów i porozumień
  • d)terminowe przekazanie dochodów Budżetowi Państwa zrealizowanych przez JST z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej przez nadzorowane jednostki
  • e)terminowe przekazywanie podległym jednostkom zasileń na podstawie zweryfikowanych i zaakceptowanych zapotrzebowań
  • f)sporządzanie okresowych analiz oraz informacji dla potrzeb organów powiatu w zakresie nadzorowanych jednostek
  • 2)weryfikacja poprawności i kompletności przygotowanych zbiorczych sprawozdań budżetowych i łącznych sprawozdań finansowych oraz przygotowanie projektów sprawozdań do podpisania
  • 3)terminowe przekazanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz łącznych sprawozdań finansowych w formie elektronicznej w informatycznym systemie BeSTi@
  • 4)przyjmowanie i kontrola sprawozdań budżetowych jednostkowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej (Rb Z
  • Rb-N
  • Rb-UZ
  • Rb-UN) oraz przygotowanie projektu sprawozdań zbiorczych w tym zakresie do podpisania oraz terminowe przekazanie w informatycznym systemie Besti@
  • 5)sporządzanie sprawozdań powiatu z udzielonej pomocy publicznej
  • w tym pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie albo informacji o nieudzieleniu takiej pomocy z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji zgodnie z wymaganymi przepisami
  • 6)sporządzenie projektu sprawozdania budżetowego RB-ST powiatu
  • 7)prowadzenie spraw wydziału w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i obowiązującym regulaminem zamówień publicznych
  • w zakresie zadań Inicjatora zamówienia
  • 8)weryfikacja wniosków i innych materiałów dotyczących wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego pod względem przestrzegania ustalonych zasad wykonania budżetu oraz przepisów ustawy o finansach publicznych oraz wskazywanie nieprawidłowości i weryfikacja korekt
  • 9)przygotowanie projektu uchwały w sprawie wydatków
  • które nie wygasają z upływem roku budżetowego
  • 10)przyjmowanie z jednostek oraz wydziałów Starostwa informacji wynikających z art. 37 ustawy o finansach publicznych i przekazywanie do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu 11)prowadzenie spraw wydziału w zespole do spraw obsługi Biuletynu Informacji Publicznej w tym terminowe przekazywanie innych materiałów Wydziału do publikacji na stronach internetowych BIP powiatu
  • 12)uczestniczenie w pracach nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Powiatu oraz Zarządu Powiatu w zakresie budżetu i jego zmian
  • 13)uczestniczenie w opracowywaniu prognoz finansowych oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 14)uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu oraz wieloletniego planu finansowego powiatu
  • 15)gromadzenie przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy
  • 16)przygotowywanie po zakończeniu roku obrotowego dowodów księgowych do archiwum
  • 17)wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo. Godziny pracy: 7-15
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie STAROSTWO POWIATOWE W OLSZTYNIE, podziel się opinią i pomóż innym.