1. Pracodawca
  2. Malbork
  3. CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

Malbork, Plac Słowiański

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Stanowisko do spraw księgowości

Malbork
Wygasła: 04.12.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Do zadań i kompetencji stanowiska ds. księgowości należy: 1) wykonywanie obowiązków z zakresu finansów publ
  • rachunkowości i sprawozdawczości finansowej poprzez kompleksową obsługę fin księgową budżetu
  • rachunku dochodów
  • ZFŚS jednostek wskazanych w stanowiskowej karcie pracy
  • polegającą w szczególności na: a) przyjmowaniu
  • kompletowaniu dokumentów księgowych oraz wpisywaniu do rejestrów księgowych
  • b) dokonywaniu wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji c) dokonywaniu sprawdzenia dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • d) sprawdzaniu czy numer rachunku bankowego wskazany na przedłożonej przez jednostkę obsługiwaną fakturze figuruje na białej liście
  • e) dokonywaniu przelewów bankowych
  • metodą wskazaną przez dyrektora jednostki obsługiwanej (MPP/odstąpienie od MPP)
  • zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
  • f) księgowaniu wszystkich dokumentów księgowych obsługiwanych jednostek w komputerowym programie s Qola Integra QNT
  • g) stwierdzaniu sprawdzenia i zakwalifikowania dowodu do ujęcia w księgach rachunkowych przez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia dowodu w księgach rachunkowych (dekretacja) h) nadawaniu dokumentom księgowym numerów pod którymi zostały zaewidencjonowane
  • i) przedkładaniu dokumentów do podpisu głównemu księgowemu
  • dyrektorowi jednostki obsługiwanej oraz dyrektorowi Centrum
  • j) przygotowywaniu dokumentów do wypłaty kasowej oraz wprowadzenie do systemu bankowości elektronicznej kwoty podlegającej podjęciu przez kasjera
  • k) bieżącym zawiadamianiu jednostek obsługiwanych o powstałym zadłużeniu oraz o konieczności prowadzenia windykacji należności budżetowych
  • z ZFŚS jednostek obsługiwanych
  • l) sporządzaniu
  • drukowaniu i podpisywaniu zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości zestawienia obrotów i sald dla obsługiwanych jednostek
  • zawierającego dane wskazane w ustawie o rachunkowości
  • m) sporządzaniu
  • drukowaniu i podpisywaniu dla obsługiwanych jednostek zestawienia sald wszystkich kont ksiąg pomocniczych oraz na dzień inwentaryzacji - zestawienia sald inwentaryzowanej grupy składników aktywów
  • n) dokonywaniu inwentaryzacji obsługiwanych jednostek metodą potwierdzania sald oraz weryfikacji
  • o) obsłudze finansowo - księgowej funduszu mieszkaniowego w zakresie sporządzania harmonogramów potrąceń
  • sprawdzaniu
  • księgowaniu dowodów księgowych
  • uzgadnianiu stanu zaległości
  • informowaniu jednostki obsługującej na bieżąco o stanie zaległości pożyczkobiorców
  • p) terminowym sporządzaniu sprawozdawczości finansowej
  • budżetowej i okresowych analiz
  • przygotowywanie materiałów do planowania
  • q) prowadzeniu dla obsługiwanych jednostek rejestrów zakupu Vat i sprzedaży Vat
  • r) bieżącym i rzetelnym prowadzeniu rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z określonymi ustawą zasadami rachunkowości
  • polegające na: prowadzeniu na podstawie dowodów księgowych
  • ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym
  • bezpośredniej współpracy z jednostkami obsługiwanymi
  • udzielaniu bieżących informacji dotyczących wysokości planu
  • płatności finansowych
  • sprawdzaniu
  • uzgadnianiu
  • informowaniu na bieżąco jednostek obsługiwanych o spłatach i należnościach
  • 2) współpraca z jednostkami obsługiwanymi przez CUW
  • 3) przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i ich aktualizacji w zakresie wykonywanych zadań
  • 4) bieżąca analiza zmian przepisów prawnych dotyczących wykonywanych zadań
  • 5) prowadzenie z należytą starannością
  • rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną dokumentacji związanej z zakresem obowiązków
  • 6) przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 7) wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach zajmowanego stanowiska pracy. Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony w stanowiskowej karcie pracy po podpisaniu umowy o pracę. Ze szczegółowym zakresem obowiązków można zapoznać się na stronie https://cuwmalbork.bip.gov.pl/ w zakładce praca/oferty pracy
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne