1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. BASECAMP REAL ESTATE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BASECAMP REAL ESTATE sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. PLAC IRENEUSZA GUGULSKIEGO 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

Assistant Basecamp Manager

Rajmunda Rembielińskiego 16, Polesie, Łódź
Wygasła: 30.03.2023
full-time
umowa na zastępstwo
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Support the overall operation and day-to-day management of both the student residence and hotel sides of the property
  • Assist the Basecamp Manager with revenue and expense management, rent collection, and other financial and operational matters
  • Oversee and lead the community building and engagement efforts by supporting the activities and expectations of the BaseLife program including welcoming, events, resident support, and other areas
  • Recruit, train, and supervise a smaller team of student employees called Basebuddies
  • Coordinate and manage the moving in and out of residents, and all other related tasks, to maximize occupancy and revenue
  • Ensure the student experience meets the corporate standards and expectations
  • Deliver high-level customer service; be responsive and friendly to resident needs; Respond promptly to student requests and complaints
  • Provide support and help to students' questions and concerns
  • Perform regular inspections and walk-throughs of the property
  • Create marketing and internal communication for residents
  • Provide emergency assistance outside of working hours
  • Continuously learn and develop; participate in meetings and training
  • Other duties as assigned
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

plac Ireneusza Gugulskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Obsługa bankowości elektronicznej – wprowadzanie przelewów
  • Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych
  • Uzgadnianie rejestrów VAT
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
  • Wsparcie w przygotowaniu raportów
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości/Księgowy

plac Ireneusza Gugulskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Obsługa bankowości elektronicznej – wprowadzanie przelewów
  • Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych
  • Rozliczanie płatności kartami kredytowymi
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

plac Ireneusza Gugulskiego 1, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Obsługa bankowości elektronicznej – wprowadzanie przelewów
  • Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych
  • Uzgadnianie rejestrów VAT
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
  • Wsparcie w przygotowaniu raportów
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista - Host

Sienkiewicza 18/22, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • stały kontakt ze Studentami BaseCampu, meldowanie i wymeldowanie Gości;
  • zarządzanie wizerunkiem i porządkiem lobby BaseCampu;
  • zarządzanie bazą pokoi, przygotowywanie dokumentacji pobytu gości i studentów BaseCampu;
  • mailowa obsługa klientów, praca w ekstranecie i channel manager;
  • prowadzenie mediów społecznościowych BaseCampu;
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Base Manager – Hotel General Manager

Sienkiewicza 18/22, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 23.02.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Act as leader, supervisor, and responsible manager for property ensuring overall financial success and resident satisfaction
  • Takes lead to drive occupancy, revenue, and customer service to its highest levels
  • Is responsible for overseeing P&L, cost control, and budgeting
  • Create an exceptional experience through our BaseLife program and build a sense of community with the residents and local team
  • Work with marketing and revenue manager to plan and ensure high occupancy rates
  • Directly supervise Assistant BaseManager and work to hire, train, and develop all local team members
  • Oversee coordination of leasing/rental, move in and out of residents and all other related tasks
  • Provide regular status, occupancy, and financial reports
  • Ensure the property is maintained to the highest level for health, safety, and sustainability; conduct regular walk-throughs and audits
  • Deliver high-level customer service; be responsive and friendly to resident and stakeholder needs
  • Respond to high-level inquiries and information needed from stakeholders (e.g. investors, executive management, etc.)
  • Know and communicates property financial and operational information
  • Manage local supplier contracts and relationships
  • Participate in group corporate meetings and trainings
  • Work with Asset Manager (where applies) to identify priority repair, renovation, and improvement projects
  • Maintain emergency procedures, team training, and responses
  • Provide emergency assistance and response after hours
  • Continuously learn and develop to improve performance and experience
  • Maintain a resident-first approach
  • Communicate with each other about what’s happening in your primary area
  • Understand and perform general administrative procedures
  • Respond to student requests and complaints
  • Ensure property and front desk are adequately covered
  • Provide tours for potential residents and interested organizations as necessary
  • Respond to questions, crises, and emergencies
  • Provide emergency assistance out of working hours
  • Work with Booking and Occupancy Management software
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Analityk Finansowy

Pęcherska, 02-672 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka Zarządu – Sekretarka

Pęcherska, 02-672 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BASECAMP REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.