1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. BD PARTNER sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BD PARTNER sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. GRZYBOWSKA 80/82

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Grzybowska 80/82, Wola, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Stanowisko z dużymi możliwościami rozwoju! (Przeczytaj, ważne!)
  • Poszukujemy Specjalistki / Specjalisty ds. kadr i płac do naszego biura rachunkowego BD Partner w Warszawie
  • Jesteśmy rozwijającym się biurem rachunkowym z dużym doświadczeniem (od 2008 roku), obsługującym jednoosobowe działalności gospodarcze oraz nieduże spółki
  • W naszej firmie panuje miła i przyjazna atmosfera - zarówno w zespole, jak i między nami a klientami. Zatrudniamy tylko takie osoby, które chętnie wpasują się w ten klimat
  • Poszukujemy doświadczonej osoby, która będzie odpowiadać za rozliczanie ZUS przedsiębiorców, ich pracowników, prowadzenie teczek pracowniczych, obliczaniu PIT-4 itp. Jest to w pełni samodzielne stanowisko z dostępną pomocą asystencką
  • Stale się rozwijamy i staramy się automatyzować niektóre czynności, dlatego ograniczamy "wklepywanie" do minimum, korzystając z takich programów jak Płatnik Manager czy panel podatkipodatki.pl. Dbamy też o nasz wizerunek prowadząc profile na social media, tworząc podcast ("Niezbędnik Przedsiębiorcy") i dzieląc się wiedzą z młodymi ludźmi. Dodatkowo, dzięki temu że z miesiąca na miesiąc stajemy się nieco większą firmą, będziesz mieć możliwość budowania w przyszłości swojego zespołu kadrowo-płacowego i zarządzania nim
  • W naszym biurze rachunkowym celujemy wysoko i dbamy o bardzo dobre relacje z klientami. Przede wszystkim staramy się być dla nich partnerem w biznesie. Dlatego wymagamy pro klienckiego podejścia i doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym lub z jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi
  • Preferujemy (szczególnie na początku) pracę stacjonarną w naszym warszawskim biurze, ale dopuszczamy też rozwiązania z pracą zdalną, o ile nadal utrzymujemy pełną dostępność, kontakt i nie wpływa to negatywnie na jakość pracy
  • Do Twoich obowiązków będzie należeć:
  • * Dbanie o ZUS naszych klientów i ich pracowników
  • * Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców
  • * Rozliczanie wynagrodzeń, świadczeń oraz przygotowywanie list płac pracowników i zleceniobiorców
  • * Rozliczanie ZUS jednoosobowych działalności gospodarczych oraz spółek
  • * Zgłaszanie do ZUS przedsiębiorców, ich pracowników, zleceniobiorców oraz umów o dzieło
  • * Prowadzenie kadrowej i płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja
  • * Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON
  • * Bezpośrednia obsługa i kontakt z klientami
  • * Odpowiadanie na pytania w stylu "Skąd taki duży ZUS w tym miesiącu?"
  • * Prace roczne związane z obsługą kadrowo- płacową (m.in. przygotowywanie i wysyłka deklaracji PIT-11 itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka zarządu

Grzybowska 80/82, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.12.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Stanowisko z dużymi możliwościami rozwoju!
  • Poszukujemy asystenta / asystentki zarządu do biura rachunkowego BD Partner w Warszawie
  • Jesteśmy rozwijającym się biurem rachunkowym, obsługującym jednoosobowe działalności gospodarcze oraz nieduże spółki. Dużą część naszych klientów stanowią młodzi przedsiębiorcy - często są to influencerzy, twórcy internetowi, artyści muzyczni i wytwórnie. Staramy się świadczyć nasze usługi na tym poziomie, na jakim sami chcielibyśmy być obsłużeni
  • W naszej firmie panuje miła i przyjazna atmosfera - zarówno w zespole, jak i między nami a klientami. Zatrudniamy tylko takie osoby, które chętnie wpasują się w ten klimat
  • Stanowisko póki co jest asystenckie, ale z możliwością rozwoju w przyszłości na pozycję administratora całego biura. Szukamy osoby, która nie tylko będzie wykonywać polecenia, ale także wykazywać inicjatywę i pomysłowość w pełnieniu swoich obowiązków. Takie zachowania na pewno będą doceniane
  • Do Twoich obowiązków będzie należeć:
  • * obsługa e-mail
  • * wystawianie i wysyłka faktur
  • * przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów
  • * obsługa administracyjna klientów
  • * prowadzenie kalendarza spotkań
  • * przygotowywanie notatek ze spotkań
  • * przypominanie o ważnych terminach i zadaniach
  • * spisywanie instrukcji i procedur
  • * przygotowanie prostych zestawień księgowych dla klientów
  • * wykonywanie przelewów
  • * pilnowanie należności
  • * wykonywanie zamówień online (art. biurowe, kawa, woda itp.)
  • * publikowanie wpisów w social media (dopóki nie dorobimy się działu marketingu)
  • * inne zadania, zlecone przez zarząd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne