1. Pracodawca
  2. Piastów
  3. BENEDOM sp. z o.o. W UPADŁOŚCI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BENEDOM sp. z o.o. W UPADŁOŚCI

PIASTÓW, UL. KUJAWSKA 28

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Pracownik administracyjno-biurowy

Belgijska 11, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie zespołu prawników w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wsparcie komunikacji z uczestnikami postępowania upadłościowego , asysta w zakresie organizacji spotkań w kancelarii, dbanie o dostęp do materiałów biurowych
  • Obsługa poczty przychodzącej: przyjmowanie korespondencji od listonosza (weryfikacja listów - np. po zakończeniu postępowania odmawiamy przyjęcia, listonosz odnotowuje powód odmowy, podpisanie zwrotek, ostemplowanie datą wpływu), skanowanie korespondencji przychodzącej i rozsyłanie jej do odpowiednich osób przy wykorzystaniu narzędzia typu Kanban, przekazywanie wskanowanej korespondencji do osób zewnętrznych, umieszczanie oryginałów pism w prawidłowych segregatorach, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej w excelu lub innym wskazanym programie - wprowadzanie do kalendarza terminów wynikających z przychodzących pism, gromadzenie i wydawanie dokumentów
  • Obsługa pism wychodzących: przyjmowanie do wysyłki pism wychodzących, kompletowanie załączników, wydruk odpisów i kopii, zszywanie wielostronicowych pism, powielanie pism adresowanych do wielu adresatów, wydruk kopert, wprowadzanie do systemu envelo.pl odpowiednich znaczków do zakupu, sporządzanie list nadawczych i potwierdzeń nadania, prowadzenie rejestru poczty wychodzącej, wysyłka korespondencji w Urzędzie Pocztowym, składanie pism w Biurze Podawczym Sądu, składanie obwieszczeń w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, przekazywanie dokumentów do biura rachunkowego, przygotowywanie prostych pism na podstawie wzorów, monitorowanie obwieszczeń w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, wydruk wraz z ogłoszeniami ukazującymi się w prasie i w sieci Internet, przygotowywanie pism przewodnich i składanie ich do sądu za pomocą poczty tradycyjnej lub osobiście w Biurze Podawczym Sądu
  • Asysta w zakresie obsługi interesantów: informowanie uczestników postępowania poprzez email / telefon o terminach planowanych czynności z ich udziałem,, udzielanie podstawowych informacji o etapie postępowania, przekazywanie zawiłych zagadnień do innych współpracowników, uzupełnianie i monitorowanie kalendarza spotkań i zdarzeń wykonywanych poza biurem (rozprawy, akty notarialne), przygotowanie stołu w sali konferencyjnej przed / po spotkaniu
  • Wsparcie spraw organizacyjnych: planowanie i zakupy materiałów biurowych oraz podstawowych artykułów spożywczych i higienicznych, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z serwisami w celu naprawy/uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych
  • Asysta dla innych pozostałych pracowników / współpracowników: wydruki, skany, odszukanie i wydanie dokumentów z segregatorów/akt, weryfikacja pism wychodzących (sprawdzenie pod względem dat, sygnatur, danych osobowych, wyłapanie literówek)
Pokaż więcej >>
od 3500 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BENEDOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W UPADŁOŚCI, podziel się opinią i pomóż innym.