Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (54)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 54 )
Specjalista ds. Promocji Marki - Asystent Działu Sprzedaży
Józefów (pow. otwocki)
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dynamicznie rozwijająca się organizacja poszukuje specjalisty do wachlarza aktywności związanych z promocją marki wśród końcowej grupy odbiorców a także asystowania działowi sprzedaży w części obowiązków
Koordynowanie wszelkich czynności organizacyjnych związanych z promocją marki na eventach:
a) Rezerwacja miejsc pod stoisko u organizatorów międzynarodowych eventów (w tym wszelkie niezbędne ustalenia) i terminowa realizacja zadań z tym związanych
b) Dbanie o regularne przekazywanie danych kontaktowych specjalistów zainteresowanych prezentacją produktów marki do dystrybutorów
c) Aktywny udział w pracach koncepcyjnych dotyczących stoisk a także poszukiwanie nowych form promocji
d) Zarządzanie portfolio gadżetowym marki a także koordynowanie realizacji nowego asortymentu z tej grupy
e) Przeprowadzanie procesu rezerwacji miejsc na warsztatach organizowanych przez markę (w kontakcie z dystrybutorami marki)
f) Koordynowanie działań organizacyjnych z personelem wysyłanym przez markę na targi (tj informowanie o terminach, uzgadnianie asortymentu dostarczanego w formie, generowanie odpowiednich formularzy)
g) Praca przy organizacji wyjazdów na targi (rezerwacje transportu, hotelu)
h) Koordynowanie wszelkich ustaleń i działań z podwykonawcami wykonującymi stoisko
i) Kontakt z partnerami organizującymi warsztaty dla marki
j) Koordynowanie organizacyjnych ustaleń wyjazdów personelu marki na lokalne wydarzenia z dystrybutorami
Wsparcie działu sprzedaży:
a) Regularne przeprowadzanie procesu zbierania informacji zwrotnej z rynku
b) Przygotowywanie dokumentów, w tym umów, oraz zarządzanie archiwum dokumentów
c) Dbanie o regularny przepływ odpowiednich informacji do dystrybutorów marki
d) Zarządzanie lokalnym asortymentem produktów demostracyjnych. Przygotowywanie przesyłek tych produktów oraz odpowiadanie za ich odpowiedni stan. Regularna inwentaryzacja tego asortymentu
e) Regularne przeprowadzanie Procesu Oceny Ryzyka dla Marki
f) Dbanie o wewnętrzne dokumentacje zespołu oraz praca nad ich poprawą
g) Dystrybucja odpowiednich materiałów wśród dystrybutorów w oparciu o ustalenia z kierownictwem
h) Przeprowadzanie procesu prześwietlania nowych i istniejących klientów w celu sprawdzenia międzynarodowych rekordów ds. przestępczości gospodarczej
i) Monitorowanie procesów wdrażania nowych klientów,udział w komunikacji z nimi oraz kompletowaniu pełnej dokumentacji z nimi związanej
j) Aktywne wsparcie jednostki zajmującej się marketingiem cyfrowym w przygotowywaniu oraz generowaniu contentu na kanały komunikacji cyfrowej
k) Research danych potrzebnych dla działu sprzedaży w zakresie poszczególnych rynków, sytuacji wśród konkurencji
Specjalista ds. Promocji Marki - Asystent Działu Sprzedaży
Józefów (pow. otwocki)
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dynamicznie rozwijająca się organizacja poszukuje specjalisty do wachlarza aktywności związanych z promocją marki wśród końcowej grupy odbiorców a także asystowania działowi sprzedaży w części obowiązków
Koordynowanie wszelkich czynności organizacyjnych związanych z promocją marki na eventach:
a) Rezerwacja miejsc pod stoisko u organizatorów międzynarodowych eventów (w tym wszelkie niezbędne ustalenia) i terminowa realizacja zadań z tym związanych
b) Dbanie o regularne przekazywanie danych kontaktowych specjalistów zainteresowanych prezentacją produktów marki do dystrybutorów
c) Aktywny udział w pracach koncepcyjnych dotyczących stoisk a także poszukiwanie nowych form promocji
d) Zarządzanie portfolio gadżetowym marki a także koordynowanie realizacji nowego asortymentu z tej grupy
e) Przeprowadzanie procesu rezerwacji miejsc na warsztatach organizowanych przez markę (w kontakcie z dystrybutorami marki)
f) Koordynowanie działań organizacyjnych z personelem wysyłanym przez markę na targi (tj informowanie o terminach, uzgadnianie asortymentu dostarczanego w formie, generowanie odpowiednich formularzy)
g) Praca przy organizacji wyjazdów na targi (rezerwacje transportu, hotelu)
h) Koordynowanie wszelkich ustaleń i działań z podwykonawcami wykonującymi stoisko
i) Kontakt z partnerami organizującymi warsztaty dla marki
j) Koordynowanie organizacyjnych ustaleń wyjazdów personelu marki na lokalne wydarzenia z dystrybutorami
Wsparcie działu sprzedaży:
a) Regularne przeprowadzanie procesu zbierania informacji zwrotnej z rynku
b) Przygotowywanie dokumentów, w tym umów, oraz zarządzanie archiwum dokumentów
c) Dbanie o regularny przepływ odpowiednich informacji do dystrybutorów marki
d) Zarządzanie lokalnym asortymentem produktów demostracyjnych. Przygotowywanie przesyłek tych produktów oraz odpowiadanie za ich odpowiedni stan. Regularna inwentaryzacja tego asortymentu
e) Regularne przeprowadzanie Procesu Oceny Ryzyka dla Marki
f) Dbanie o wewnętrzne dokumentacje zespołu oraz praca nad ich poprawą
g) Dystrybucja odpowiednich materiałów wśród dystrybutorów w oparciu o ustalenia z kierownictwem
h) Przeprowadzanie procesu prześwietlania nowych i istniejących klientów w celu sprawdzenia międzynarodowych rekordów ds. przestępczości gospodarczej
i) Monitorowanie procesów wdrażania nowych klientów,udział w komunikacji z nimi oraz kompletowaniu pełnej dokumentacji z nimi związanej
j) Aktywne wsparcie jednostki zajmującej się marketingiem cyfrowym w przygotowywaniu oraz generowaniu contentu na kanały komunikacji cyfrowej
k) Research danych potrzebnych dla działu sprzedaży w zakresie poszczególnych rynków, sytuacji wśród konkurencji