1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. BIZ ON sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BIZ ON sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. GRÓJECKA 40 / 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista ds. rozliczeń projektów UE i grantów badawczo-rozwojowych NCBR

Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Specjalista ds. funduszy UE będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie dotacji oraz rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych, realizowanych przez Klientów HNR. Do głównych obowiązków w tym zakresie należą:
  • W ZAKRESIE POZYSKIWANIA DOTACJI:
  • analiza założeń merytorycznych projektu pod kątem spełniania kryteriów formalnych i merytorycznych wybranego konkursu,
  • analiza założeń finansowych projektu pod kątem pod kątem aktualnej sytuacji finansowej firmy w kontekście spełniania kryteriów formalnych i merytorycznych wybranego konkursu,
  • przygotowanie wniosków o dofinansowanie,
  • przygotowanie merytorycznych załączników do wniosków o dofinansowanie typu biznesplan, studium wykonalności, agenda badawcza, raport z badania czystości patentowej – w zależności od wymogów wybranego konkursu,
  • składanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wymogami wybranego konkursu,
  • dokonywanie uzupełnień na etapie oceny formalnej i merytorycznej,
  • kompleksowe przygotowanie przedstawicieli Wnioskodawców do spotkania z panelem ekspertów
  • W ZAKRESIE ROZLICZANIA DOTACJI:
  • sporządzanie kompletu dokumentów niezbędnych do ustalenia strategii rozliczania projektów,
  • sporządzenie kompletu wzorów dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych w projektach,
  • sporządzenie list i kompletu wzorów dokumentów, niezbędnych do rozliczenia projektów pod kątem finansowo-księgowym (umów, opisów, oświadczeń itp.),
  • sporządzenie kompletów materiałów, niezbędnych do prawidłowej promocji projektów,
  • tworzenie folderów projektów na Dysku „w chmurze”,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do udzielania zamówień publicznych w projekcie i ich weryfikacja (w tym w szczególności zapytań ofertowych, formularzy ofertowych, oświadczeń, protokołów wyboru oferenta, umów z wykonawcami itp.),
  • pełna obsługa Bazy Konkurencyjności w imieniu Beneficjentów,
  • przygotowywanie dokumentów, niezbędnych do rozliczenia projektów pod kątem finansowo-księgowym (umów, opisów, oświadczeń itp.),
  • weryfikacja kwalifikowalności wydatków w ramach projektu (przed ich poniesieniem),
  • sporządzanie wniosków o płatność i kompletowanie załączników do nich,
  • sporządzanie harmonogramów składania wniosków o płatność,
  • monitorowanie przebiegu realizacji projektów (w tym w zakresie harmonogramu, wykonania budżetu oraz osiągnięcia wskaźników),
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisywania aneksów do Umów o dofinansowanie,
  • bieżące kompletowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej na Dysku „w chmurze” oraz pomoc w archiwizacji pełnej dokumentacji projektowej w wersji papierowej,
  • wizyty u Beneficjentów w celu przeprowadzenia audytu wewnętrznego projektu - z częstotliwością ustalaną w zależności od indywidualnych potrzeb Beneficjenta oraz aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19,
  • kontaktowania się z instytucjami przyznającymi dofinansowanie w sprawach dotyczących rozliczania projektów, w zakresie jak powyżej,
  • tworzenie podsumowań z przebiegu realizacji projektów i proponowanie działań, mających na celu jego prawidłowe zakończenie zarówno pod kątem formalnym, jak i merytorycznym,
  • kompletowanie dokumentacji merytorycznej projektów (w tym dotyczącej osiągnięcia wskaźników),
  • przygotowywanie Beneficjentów do kontroli końcowej projektów i czynny udział w nich,
  • sporządzanie dla Beneficjentów zaleceń w zakresie przestrzegania obowiązków w okresie trwałości projektu
Pokaż więcej >>
od 7500 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

Aleje Jerozolimskie 100, Ochota, Warszawa
Wygasła: 02.02.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Akceptujemy oferty i CV wyłącznie od osób posiadających min 4-5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Asystentka/Asystent biura zarządu spółki lub Office Manager
  • Główne obowiązki:
  • dbanie o poprawny obieg faktur i wprowadzanie płatności do systemu bankowego
  • rejestracja, sprawdzanie umów i przygotowywanie draftów dokumentów (pisma, umowy, wnioski)
  • przygotowywanie dokumentacji pracowniczej
  • archiwizacja dokumentów papierowych oraz elektronicznych
  • wysyłanie i koordynacja zakupów/ przesyłek
Pokaż więcej >>
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BIZ ON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.