1. Pracodawca
  2. Lubin
  3. BRZEZICKI & SIESS S.C.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BRZEZICKI & SIESS S.C.

Składowice, -

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (32) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 32 )

Junior Help Desk

Marii Sklodowskiej - Curie 91G, Lubin
Wygasła: 19.04.2024
część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wspieranie zespołu IT w codziennych czynnościach
  • obsługa prostych zgłoszeń ticketowych
  • pierwsza linia wsparcia technicznego: bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne indywidualnych użytkowników (pracowników firmy) w zakresie systemu operacyjnego, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego
  • przygotowywanie sprzętu dla pracowników (telefony/ laptopy/ PC/ tablety/ drukarki/etc.)
  • instalacja oprogramowania biznesowego, tworzenie kont użytkowników, administrowanie skrzynkami mailowymi (zakładanie kont, haseł, zmiany pojemności skrzynek)
  • obsługa firmowej strony www: wprowadzanie zmian na stronę www (treści, tworzenie podstron i zakładek, tworzenie i dodawanie grafik
  • wspieranie pracowników w obsłudze systemów pracy grupowej stosowanych w firmie (Slack, Asana, Nozbe, MS Teams), udzielanie instruktaży użytkownikom
Pokaż więcej >>
od 30 do 50 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik administracyjny biura - Office manager

Marii Sklodowskiej - Curie 91G, Lubin
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • WSPIERANIE ZARZĄDU W CODZIENNEJ PRACY
  • >> prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań członków zarządu
  • >> organizowanie podróży służbowych, wyjazdów integracyjnych, kompletowanie dokumentacji do ich rozliczenia
  • >> przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów biznesowych na potrzeby zarządu
  • >> organizowanie spotkań wewnętrznych (dla pracowników) i zewnętrznych z partnerami biznesowymi, koordynowanie spotkań, konferencji i wydarzeń firmowych
  • >> profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o wizerunek firmy, przyjmowanie gości i kontrahentów
  • >> prowadzenie działań komunikacji wewnętrznej
  • >> współpraca z biurem rachunkowym, kadrowym, prawnikiem, wewnętrznymi działami firmy i menedżerami i firmami świadczącymi usługi dla biura, firmami kurierskimi, serwisem sprzątającym, inkubatorami przedsiębiorczości w ramach dotacji unijnych oraz innymi instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie prowadzonej przez firmę działalności
  • OBSŁUGA DOKUMENTACJI
  • >> dbanie o obieg dokumentacji, sporządzanie oficjalnych pism (raporty, sprawozdania),
  • >> przygotowywanie umów i pełnomocnictw dla klientów, współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez firmę działalności
  • >> redagowanie oraz archiwizowanie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych (uchwały, zarządzenia, regulaminy, protokoły)
  • >> nadzór nad przepływem korespondencji, archiwizacja dokumentów
  • CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNE
  • >> pilnowanie i administrowanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń i instrukcji
  • >> prowadzenie rejestru pism, telefonów wychodzących i przychodzących
  • >> prowadzenie korespondencji telefonicznej i elektronicznej z partnerami biznesowymi, organizacjami i firmami zewnętrznymi
  • >> planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
  • >> zaopatrzenie w materiały biurowe, artykuły spożywcze, wyposażenie i urządzenia biurowe
  • >> organizowanie stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż. oraz wymaganiami ergonomii ochrony środowiska
Pokaż więcej >>
od 6500 do 11000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Koordynator Sprzedaży

Tadeusza Kościuszki 29, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ W 7 SALONACH SPRZEDAŻY NA PODLEGŁYM TERENIE:
  • >> koordynowanie pracy 5-7-osobowych zespołów sprzedażowych w 7 sklepach stacjonarnych zlokalizowanych w galeriach handlowych - zapewniając realizację celów sprzedażowych, a tym samym premie dla Ciebie i Twoich zespołów
  • >> planowanie i analiza procesu sprzedaży, kontrola i analiza wyników, odpowiedzialność za realizowanie założonych celów, tworzenie i analiza raportów handlowych
  • >> zarządzanie budżetem 7 salonów sprzedaży, prowadzenie rozliczeń sprzedaży, nadzorowanie i rozliczanie działań sprzedażowych na podległym terenie (Wrocław: 3 sklepy, Łódź: 3 sklepy, Konin: 1 sklep)
  • >> regularna analiza budżetu i kosztów danego sklepu w odniesieniu do jego bieżącej kondycji - redukowanie, podnoszenie kosztów - adekwatnie do sytuacji (we współpracy z Analitykiem finansowym)
  • >> aktualizacja planów budżetowych w związku z sezonowością (sezon letni, zimowy, świąteczne wyspy sprzedażowe) oraz zmieniającej się sytuacji rynkowej (we współpracy z Analitykiem finansowym)
  • >> inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży: regularne monitorowanie pracy pracowników, udzielanie feedbacku, coaching i mentoring dla pracowników, zgłaszanie zapotrzebowania na szkolenia sprzedażowe i produktowe
  • >> zbieranie informacji od pracowników sklepów nt. bieżących potrzeb klientów sklepów i przekazywanie ich do Działu Produktu
  • >> wdrażanie i utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klienta
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM KIEROWNIKÓW I SPRZEDAWCÓW:
  • >> wspieranie 37 pracowników salonów sprzedaży (Wrocław: 3 sklepy - 17 osób, Łódź: 3 sklepy - 15 osób, Konin: 1 sklep - 5 osób) w ich codziennych obowiązkach: bycie w stałym kontakcie (osobistym, online, mailowym, telefonicznym), dbanie o dobrostan, motywowanie, docenianie, rozwijanie potencjału – by Twój zespół był zmotywowany i dumny, że pracuje w Five o’clock
  • >> budowanie zgranego zespołu i zaangażowania pracowników, dbanie o relacje w zespole, reagowanie na zgłaszane trudności, rozwiązywanie konfliktów, integrowanie zespołu (spotkania integracyjne, jubileusze, paczki świąteczne)
  • >> udzielanie systematycznego i wspierającego feedbacku, prowadzenie ocen okresowych pracowników
  • >> prowadzenie regularnych spotkań online dla kierowników sklepów oraz zespołów sprzedażowych poruszających bieżące zagadnienia
  • >> zgłaszanie potrzeb szkoleniowych (szkolenia sprzedażowe, produktowe, z kompetencji miękkich) do działu HR
  • >> planowanie zatrudnienia, zgłaszanie potrzeb rekrutacyjnych do działu HR, udział w procesach rekrutacji jako Hiring Manager
  • >> współpraca z Działem HR i Działem Kadr w zakresie: zawierania, wypowiadania i przedłużania umów, ustalania wynagrodzeń i podwyżek, przydzielania premii, systemów motywacyjnych
  • ORGANIZACJA PRACY SALONÓW SPRZEDAŻY:
  • >> organizacja pracy i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepów
  • >> systematyczne odwiedzanie podległych sklepów 1 - 2x/mc
  • monitorowanie jakości pracy i standardu obsługi klienta, standardów Visual Merchandisingu
  • >> analiza poprawności szablonów grafikowych, zatwierdzanie grafików pracy tworzonych przez kierowników sklepów (liczby godzin pracy, urlopów)
  • >> delegowanie pracowników pomiędzy sklepami, organizowanie kadry w sezonie chorobowym, urlopowym, świątecznym
  • >> wspieranie zespołów sprzedażowych podczas wizytacji PIH, PIP, Sanepid, IJHARS
  • >> budowanie nowych zespołów sprzedażowych przy otwarciu nowych sklepów - ustalanie struktury zespołu sprzedażowego nowo otwieranego sklepu, w odniesieniu do profilu miejsca/lokalizacji
  • >> koordynowanie akcji sezonowych i świątecznych zgodnie ze strategią marki
  • >> organizacja pracy wysp sprzedażowych w okresie okołoświątecznym
  • dbanie o przepływ informacji i skuteczną komunikację między Działem Sprzedaży i innych działów (m.in. Dział Techniczny, Dział IT, Dział HR, Dział Logistyki)
  • >> ścisła współpraca z Superwizorem i Visual Merchandiserem, Działem Marketingu - realizacja wszystkich zaleceń dotyczących budowania
Pokaż więcej >>
od 8000 do 14000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia IT

Marii Sklodowskiej - Curie 91G, Lubin
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • pierwsza linia wsparcia technicznego: bezpośrednie, telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne indywidualnych użytkowników (pracowników firmy) w zakresie systemu operacyjnego, oprogramowania, urządzeń mobilnych i sprzętu komputerowego
  • współpraca z firmami zewnętrznymi IT i bezpośredni kontakt w zakresie: instalacji, utrzymania, konfiguracji obsługi i naprawy komputerów, drukarek, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania, aplikacji i systemów, programu Subiekt GT, sklepu e-commerce, obsługi programu partnerskiego, przygotowywanie dokumentacji technicznej i raportów
  • monitorowanie i rozwiązywanie prostych problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, rutynowa konserwacja, wsparcie infrastruktury, diagnoza urządzeń, systemów i oprogramowania przed wezwaniem serwisowym firm zewnętrznych
  • obsługa firmowej strony www: wprowadzanie zmian na stronę www (treści, tworzenie podstron i zakładek, tworzenie i dodawanie grafik)
  • wsparcie IT dla sklepu e-commerce: przyjmowanie, diagnozowanie, rozwiązywanie, przekazywanie oraz monitorowanie zgłoszeń i incydentów, reagowanie na awarie systemowe, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, nadzór nad działaniem systemu do fakturowania, korzystanie z systemu BaseLinker
  • instalacja oprogramowania biznesowego, tworzenie kont użytkowników, administrowanie skrzynkami mailowymi (zakładanie kont, haseł, zmiany pojemności skrzynek)
  • opieka nad ciągłością pracy sklepowych systemów komputerowych i kasowych, programu Subiekt
  • szkolenie pracowników z obsługi systemów pracy grupowej stosowanych w firmie (Slack, Asana, Zoom, poczta e-mail), udzielanie instruktaży użytkownikom
Pokaż więcej >>
od 6400 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik salonu sprzedaży Five o'clock

Wrocław
Wygasła: 15.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPECJALISTÓW DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA:
  • • budowanie zgranego i zaangażowanego zespołu,
  • • docenianie i motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnej,
  • • przestrzeganie standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • • mentoring dla pracowników (dot. rozwoju kompetencji, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta, asortymentu),
  • • monitorowanie przestrzegania obowiązujących procedur i standardów,
  • • planowanie pracy, podział zadań, tworzenie grafików,
  • • dbanie o markę pracodawcy (Employer Branding),
  • • udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska sprzedażowe,
  • • współpraca z Koordynatorem Regionalnym HR, zgłaszanie zapotrzebowania na rekrutacje pracowników,
  • ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ:
  • • aktywna sprzedaż zgodnie z obowiązującymi w Five o’clock technikami sprzedaży, w oparciu o dostępne materiały szkoleniowe,
  • • dbanie o poprawny przepływ informacji oraz dokumentów na linii salon sprzedaży-biuro,
  • • nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
  • • tworzenie raportów sprzedażowych dla przełożonego,
  • • dbałość o odpowiednią gospodarkę magazynową sklepu, monitorowanie stanu zapasów, przeprowadzanie inwentaryzacji,
  • • nadzór nad prawidłową obsługą reklamacji i zwrotów,
  • DBANIE O WIZERUNEK MARKI FOC:
  • • dbanie o wizerunek sklepu i estetyczną ekspozycję produktów,
  • • promowanie asortymentu i oferty sezonowej,
  • • realizację programu lojalnościowego,
  • • systematyczne poszerzanie wiedzy nt. produktów (swojej i podległego zespołu),
  • • reprezentowanie firmy wobec instytucji zewnętrznych dokonujących kontroli,
  • • przeprowadzanie degustacji nowych herbat i kaw,
  • • współpraca z Superwizorem,
Pokaż więcej >>
od 5600 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Katowice
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę,
  • budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki Five o'clock
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Gdańsk
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę,
  • budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki Five o'clock
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Konin
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę,
  • budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki Five o'clock
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalisty ds. sprzedaży

Szczecin
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę,
  • budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki Five o'clock
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Katowice
Wygasła: 23.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • aktywna sprzedaż asortymentu w oparciu o zdobytą wiedzę,
  • budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki Five o'clock
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator HR sklepów Five o`clock

Wrocław
Wygasła: 15.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wsparcie Kierowników w budowaniu zespołów sprzedażowych (rekrutacja, weryfikacja)
  • kontrola w obszarze realizacji planów szkoleniowych
  • grafiki/szablony/budżety – analiza poprawności grafików w oparciu ustalone wskaźniki / lub według ustalonych procedur,
  • rekomendowanie właściwych rozwiązań HR – owych celem osiągnięcia właściwego stopnia motywacji,
  • koordynacja kadrowa w zakresie: zawierania/wypowiadania umów o pracę, umów zlecenia, wynagrodzeń (etat); stawek U/Z, urlopów, rozpoczęcia/zakończenia rekrutacji, delegowania pracowników pomiędzy sklepami,
  • rekomendowanie właściwych rozwiązań dla całych zespołów jak i poszczególnych pracowników celem osiągnięcia wyznaczonych celów sprzedażowych, szkoleniowych, budowania właściwych relacji itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. handlowych

Składowice 1 J, 59-300 Lubin, Polska
Wygasła: 05.03.2020
Pełny etat
Umowa zlecenie
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

wielkopolskie
Wygasła: 14.02.2020
Umowa zlecenie
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 19.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Wrocław
Wygasła: 19.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 22.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Wrocław
Wygasła: 22.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca

Warszawa, Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 11.05.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pasjonat Herbaty - Sprzedawca

Warszawa
Wygasła: 29.11.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pasjonat Herbaty - Sprzedawca

Warszawa
Wygasła: 28.10.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pasjonat Herbaty - Sprzedawca

Bydgoszcz
Wygasła: 14.10.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Katowice
Wygasła: 04.09.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Poznań
Wygasła: 04.10.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Sprzedawca

Katowice
Wygasła: 29.08.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pasjonat Herbaty - Sprzedawca

Kraków
Wygasła: 06.08.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pasjonat Herbaty - Sprzedawca

Warszawa
Wygasła: 30.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pasjonat Herbaty - Sprzedawca

Poznań
Wygasła: 11.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Sprzedawca

Katowice
Wygasła: 02.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Sprzedawca

Poznań
Wygasła: 10.06.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Sprzedawca

Katowice
Wygasła: 18.04.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Sprzedawca

Łódź
Wygasła: 26.03.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Sprzedawca

Kraków
Wygasła: 06.03.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne