1. Pracodawca
  2. Baniocha
  3. BUSINESS PRACTICE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BUSINESS PRACTICE sp. z o.o.

BANIOCHA, UL. WIEJSKA 18 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Koordynator ds. szkoleń

Warszawa
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Praca w siedzibie klienta, renomowanego europejskiego producenta samochodów segmentu premium
  • Obsługa systemu zarządzania szkoleniami: publikacja szkoleń, analiza zapisów, marketing szkoleń, śledzenie rozwoju pracowników w poszczególnych lokalizacjach dealerskich
  • Zbieranie i przetwarzanie niezbędnych danych (w szczególności informacji o szkoleniach), w tym odpowiedzialność za bezbłędne zbieranie wszystkich wstępnych danych cząstkowych w celu rozliczenia uzasadnienia biznesowego
  • Pozyskiwanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów
  • Przygotowywanie podsumowań i raportów zbiorczych
  • Wprowadzanie danych do systemów IT
  • Kontakt z interesariuszami systemu po stronie centrali firmy jak i sieci dealerskiej
  • Zarządzanie i koordynacja terminów spotkań między centralą a firmami współpracującymi, trenerami, coachami
  • Prowadzenie szkoleń z obsługi systemu dla firm z sieci dealerskiej
  • Raportowanie ustaleń z wymaganych spotkań
  • Prowadzenie działań następczych (follow-up) dla zaplanowanych tematów i planów akcji
  • Przygotowywanie ram czasowych dla planów wdrożeń, planów szkoleń i innych działań organizacyjnych
  • Pierwsza linia wsparcia telefonicznego i mailowego: zbieranie, dokumentowanie i odpowiadanie na pytania dotyczące systemu zarządzania szkoleniami oraz oferty szkoleń
  • Aktualizacja dokumentów dotyczących programu, np. wymagań, planów szkoleń, instrukcji
  • Tłumaczenie dokumentów
  • Wspomaganie w tworzeniu koncepcji szkoleniowych na podstawie dostępnych dokumentów
  • Raportowanie zadanych KPI w ramach struktur firmy jak i do firm współpracujących
  • Aktualizacja i archiwizacja dokumentów w segregatorach i folderach projektowych na dyskach wspólnych
  • Kontaktowanie się z centralnym zespołem zarządzającym systemem administracji szkoleń z poziomu globalnego oraz z globalnym wsparciem IT
  • Inne zadania dotyczące administracji i organizacji szkoleń
  • Uczestnictwo w szkoleniach prowadzonych przez Spółkę
  • Inne zadania zlecane przez Spółkę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka

mazowieckie
Wygasła: 12.12.2022
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
  • prowadzenie kalendarza
  • koordynacja projektów
  • przygotowanie prezentacji
  • drobne tłumaczenia
  • koordynacja pracy konsultantów
  • weryfikacja dokumentacji
  • rozliczenia
  • udział w spotkaniach
  • przygotowanie spotkań w Teams, Webex, raportowanie
  • praca bezpośrednio na rzecz właściciela Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tłumacz / Tłumaczka języka angielskiego

mazowieckie
Wygasła: 12.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych, analiza, raportowanie
  • Koordynacja tłumaczeń, kontrola procesu translacji, współpraca z agencjami tłumaczeń
  • Samodzielne tłumaczenia, kontrolowanie jakości tłumaczeń
  • Organizacja i marketing wewnętrzny szkoleń
  • Kontrola budżetów
  • Wprowadzanie danych do systemu IT, tworzenie raportów, kontakt z siecią dealerską
  • Wspieranie programu zarządzania szkoleniami, prowadzenie szkoleń z jego obsługi
  • Wprowadzanie danych do systemu IT
  • Wsparcie podczas tworzenia koncepcji szkoleń
  • Archiwizacja dokumentów w folderach na dyskach firmy
  • Udział w szkoleniach realizowanych dla klienta Spółki
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator tłumaczeń i szkoleń w branży motoryzacyjnej - segment Premium

Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych, analiza, raportowanie
  • Koordynacja tłumaczeń, kontrola procesu translacji, współpraca z agencjami tłumaczeń
  • Samodzielne tłumaczenia, kontrolowanie jakości tłumaczeń
  • Organizacja i marketing wewnętrzny szkoleń
  • Kontrola budżetów
  • Wprowadzanie danych do systemu IT, tworzenie raportów, kontakt z siecią dealerską
  • Wspieranie programu zarządzania szkoleniami, prowadzenie szkoleń z jego obsługi
  • Wprowadzanie danych do systemu IT
  • Wsparcie podczas tworzenia koncepcji szkoleń
  • Archiwizacja dokumentów w folderach na dyskach firmy
  • Udział w szkoleniach realizowanych dla klienta Spółki
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BUSINESS PRACTICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.