1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. CASONTILL INVESTMENTS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CASONTILL INVESTMENTS sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. TOWAROWA 28

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Aplication Specialist

Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca z Chirurgami, personelem sal operacyjnych i innymi kluczowymi pracownikami służby zdrowia, zapewniając wsparcie w zakresie stosowania produktów Rayner kluczowym klientom firmy
  • Prowadzenie szkoleń, zgodnie z wymaganiami klientów
  • Identyfikowanie obszarów wzrostu sprzedaży w ramach kluczowych klientów
  • Wspieranie działań związanych z programami edukacyjnymi w regionie
  • Zarządzanie depozytami produktów u kluczowych klientów
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z chirurgami i klinicystami w regionie
  • Odpowiedzialność za odpowiednie planowanie własnego czasów celu maksymalizacji wydajności, uzgadniając plan działań z menedżerami ds. kluczowych klientów i marketingiem (za akceptację planu działań operacyjnych odpowiada KAM)
  • Współpraca z menedżerami ds. kluczowych klientów w poszczególnych szpitalach w regionie
  • Efektywne stosowanie systemu CRM i przestrzeganie procedur administracyjnych w celu dokumentowania skuteczności podejmowanych działań
  • Współpraca z menedżerem ds. kluczowych klientów w celu opracowania lokalnych planów biznesowych zgodnych z planami i strategią pracy z klientami kluczowymi
  • Praca zgodnie z wymaganiami polityki i wskazówek firmy dotyczących BHP
  • Utrzymywanie najwyższego poziomu wiedzy naukowej i produktowej
Pokaż więcej >>
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Kraków
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
  • Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
  • Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
  • Lekarzy i chirurgów
  • Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
  • Działy zakupów i / lub działy farmacji
  • Działy przetargów publicznych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
  • Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
  • Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
  • Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
  • Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
  • Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
  • Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
  • Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
  • Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
  • Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
  • Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
  • Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
  • Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
  • Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
  • Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
  • Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
  • Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
  • Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
  • Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Pokaż więcej >>
od 10000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Lublin
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
  • Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
  • Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
  • Lekarzy i chirurgów
  • Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
  • Działy zakupów i / lub działy farmacji
  • Działy przetargów publicznych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
  • Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
  • Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
  • Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
  • Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
  • Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
  • Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
  • Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
  • Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
  • Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
  • Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
  • Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
  • Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
  • Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
  • Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
  • Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
  • Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
  • Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
  • Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Pokaż więcej >>
od 10000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Łódź
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
  • Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
  • Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
  • Lekarzy i chirurgów
  • Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
  • Działy zakupów i / lub działy farmacji
  • Działy przetargów publicznych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
  • Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
  • Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
  • Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
  • Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
  • Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
  • Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
  • Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
  • Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
  • Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
  • Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
  • Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
  • Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
  • Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
  • Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
  • Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
  • Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
  • Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
  • Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Pokaż więcej >>
od 10000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
  • Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
  • Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
  • Lekarzy i chirurgów
  • Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
  • Działy zakupów i / lub działy farmacji
  • Działy przetargów publicznych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
  • Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
  • Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
  • Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
  • Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
  • Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
  • Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
  • Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
  • Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
  • Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
  • Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
  • Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
  • Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
  • Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
  • Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
  • Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
  • Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
  • Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
  • Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Pokaż więcej >>
od 10000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Manager

Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Jako Marketing Manager w Polsce będziesz otrzymywać od Globalnego Zespołu Marketingu biznes plany, inicjatywy marketingowe i materiały dotyczące istniejących i planowanych produktów. Marketingu. Będziesz musiał opracowywać plany lokalne oraz odpowiadać za realizację tych inicjatyw na miejscu
  • Kluczowe działania
  • Opracowywanie i wdrażanie lokalnych kampanii marketingowych w ścisłej współpracy z Globalnym Zespołem Marketingu
  • Tłumaczenie globalnych materiałów marketingowych na język polski. Dostosowywanie ich wyłącznie do wymogów lokalnego prawa i przepisów
  • Realizacja inicjatyw marketingu globalnego, lokalnie np.:
  • Przygotowywanie wszystkich materiałów marketingowych i dystrybucja do zespołów sprzedaży i klientów
  • Zarządzanie tożsamością marki we wszystkich mediach, materiałach i kanałach sprzedaży w celu zapewnienia całkowitej spójności z kampanią globalną
  • Organizowanie wystaw / budowanie stoisk na spotkania krajowe
  • Ścisła współpraca z zespołem Eye Science, w celu zapewnienia zgodność z klinicznymi inicjatywami marketingowymi
  • Opracowanie i rekomendowanie dostosowanych strategii cenowych dla istniejących i nowych produktów i klientów, we współpracy z menedżerami ds. kluczowych klientów
  • Wspieranie inicjatywy programu Key Opinion Leaders (poprzez PR i zarządzanie praktyką)
  • Współpraca z Country Managerem w Polsce w celu zapewnienia dobrego zarządzania budżetem i jego zgodności z Business Planem
  • Współpraca z Key Account Managerami w Polsce w celu zapewnienia, że materiały marketingowe są dostarczane do zespołu sprzedaży i spełniają jego wymagania
  • Bycie Championem lokalnego rynku. Szczególnie ważne jest wpływanie na Globalny Zespół Marketingu w celu zapewnienia optymalizacji skuteczności kampanii globalnych w danym kraju
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
  • Kluczowe Wskaźniki Efektywności
  • Realizacja wszystkich inicjatyw marketingowych wspierających działania sprzedażowe w celu osiągnięcia celów finansowych określonych w rocznym biznes planie dla danego kraju
  • Wpływanie na Globalny Marketing w celu zapewnienia optymalizacji skuteczności wszystkich działań marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
  • Jako Key Account Manager będziesz współpracować z wieloma klientami w celu promowania i napędzania sprzedaży produktów Rayner, koncentrując się, ale nie ograniczając się do wzrostu sprzedaży soczewek premium zgodnie ze strategią firmy, będąc odpowiedzialnym za:
  • Prywatne i publiczne szpitale i kliniki
  • Lekarzy i chirurgów
  • Kierownictwo placówek medycznych i administrację placówek, w tym:
  • Działy zakupów i / lub działy farmacji
  • Działy przetargów publicznych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
  • Promowanie naszych produktów i budowanie ich reputacji na rynku
  • Osiąganie wyników finansowych w swoim terytorium poprzez rozwój i utrzymanie sprzedaży soczewek (premium i jednoogniskowych) i innych produktów
  • Rozwijanie i wzrost biznesu oraz rozwój relacji z różnymi grupami klientów w terytorium
  • Negocjacje i perswazję w celu identyfikacji możliwości sprzedaży i przekładania możliwości na sprzedaż
  • Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe
  • Wywieranie wpływu na klientów i kontrahentów w celu zmiany decyzji zakupowych
  • Stałe monitorowanie wyników biznesowych dla własnego obszaru i rozwiązywanie wszelkich problemów i wątpliwości
  • Gromadzenie i wykorzystywanie danych rynkowych w celu podejmowania świadomych decyzji dotyczących potencjalnych źródeł sprzedaży
  • Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki
  • Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
  • Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
  • Korzystanie z własnej inicjatywy, aby zrozumieć procesy sprzedaży konkurentów i zapewnić, że firma proaktywnie reaguje na wszelkie potencjalne zagrożenia
  • Rozwijanie własnego obszaru, upewniając Country Manager’a że terytorium jest zarządzane i zbierając wkład od Marketing Manager odnośnie potencjalnych możliwości sprzedażowych
  • Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych
  • Przeglądy zapasów konsygnacyjnych w celu inicjowania wymiany produktów o krótkich terminach ważności
  • Współpraca z kolegami i dzielenie się informacjami o rynku, które mogą mieć wpływ na inne regiony
  • Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region
  • Finanse, sprzedaż, wyniki i rozwój biznesu powierzonego terytorium
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CASONTILL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.