1. Pracodawca
  2. Jasionka
  3. CBM 16 sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CBM 16 sp. z o.o.

JASIONKA, JASIONKA 954E

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista ds. Wsparcia Klienta - Customer Support Specialist

Warszawa
Wygasła: 23.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Będziesz rozwijał internetową firmę tworzącą oprogramowanie oraz platformy e-commerce dla stomatologii i branży medycznej. Nasze produkty docierają już do ponad 3,500 lekarzy, współpracujemy z ponad 20 partnerami w Polsce i na Świecie. Rozwijamy się bardzo szybko i poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać za obszar wsparcia lienta. Chcemy, aby osoba, która dołączy na tę pozycję miała potencjał na szybki awans i zarządzanie własnym zespołem
  • Analiza list zakupowych klientów z branży stomatologicznej
  • Wsparcie klientów sklepu internetowego, dbanie o relacje oraz zapewnienie najwyższego customer experience
  • Przeprowadzanie rozmów z klientami na temat optymalizowania wydatków
  • Proponowanie i sprzedaż rozwiązań IT pozwalających optymalizować wydatki w gabinetach stomatologicznych – zdobywanie nowych klientów
  • Współtworzenie oraz egzekucja strategii rozwoju platformy
  • Współpraca z zespołem oraz zewnętrznymi podwykonawcami
Pokaż więcej >>
od 5500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Wsparcia Klienta - Customer Support Specialist

Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Będziesz rozwijał internetową firmę tworzącą oprogramowanie oraz platformy e-commerce dla stomatologii i branży medycznej. Nasze produkty docierają już do ponad 3,500 lekarzy, współpracujemy z ponad 20 partnerami w Polsce i na Świecie. Rozwijamy się bardzo szybko i poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać za obszar wsparcia lienta. Chcemy, aby osoba, która dołączy na tę pozycję miała potencjał na szybki awans i zarządzanie własnym zespołem
  • Analiza list zakupowych klientów z branży stomatologicznej
  • Wsparcie klientów sklepu internetowego, dbanie o relacje oraz zapewnienie najwyższego customer experience
  • Przeprowadzanie rozmów z klientami na temat optymalizowania wydatków
  • Proponowanie i sprzedaż rozwiązań IT pozwalających optymalizować wydatki w gabinetach stomatologicznych – zdobywanie nowych klientów
  • Współtworzenie oraz egzekucja strategii rozwoju platformy
  • Współpraca z zespołem oraz zewnętrznymi podwykonawcami
Pokaż więcej >>
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne