1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. CENTRUM INKUBACJI I BIZNESU sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CENTRUM INKUBACJI I BIZNESU sp. z o.o.

WROCŁAW, PL. SOLNY 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

Asystent / Asystentka biura

Wrocław
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze, ofertowanie
  • Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych , wspolpraca z biurem rachunkowym
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 10.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
  • Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Zarządzanie zakupami biurowymi
  • Współpraca z dostawcami usług
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Client Support Coordinator - Administracja & Obsługa Klienta Biznesowego

Plac Solny 15, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze, ofertowanie
  • Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 05.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
  • Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Zarządzanie zakupami biurowymi
  • Współpraca z dostawcami usług
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
  • Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Zarządzanie zakupami biurowymi
  • Współpraca z dostawcami usług
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 14.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
  • Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Zarządzanie zakupami biurowymi
  • Współpraca z dostawcami usług
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Plac Solny 15, Wrocław
Wygasła: 03.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Kontakt z klientem w formie telefonicznej, mailowej oraz podczas wizyt w biurze
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, dystrybucja i archiwizacja dokumentów
  • Nadzór nad prawidłową pracą biura - szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Przygotowywanie umów, aneksów, procedur wewnętrznych oraz wsparcie w ich implementacji
  • Koordynowanie biurem (zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługą)
  • Współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, itp
  • Wsparcie Zarządu w bieżących pracach i zadaniach
  • Zarządzanie zakupami biurowymi
  • Współpraca z dostawcami usług
  • Research i analizy tematów ważnych z perspektywy firmy
  • Organizacja/koordynacja spotkań integracyjnych
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

New Business Coordinator

Wrocław
Wygasła: 14.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CENTRUM INKUBACJI I BIZNESU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.