1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO Wrocław
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO Wrocław

Wrocław, ul. Swobodna 73

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Starszy portier

Wrocław
Wygasła: 28.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1) Otwieranie i zamykanie placówki
  • 2) Dokonywanie obchodu budynku
  • 3) Zgłaszanie awarii
  • 4) Obsługa centrali telefonicznej
  • 5) Wydawanie kluczy osobom upoważnionym
  • 6) Nadzorowanie ruchu pojazdów - obsługa szlabanu
  • 7) Obsługa urządzenia dźwigowego dla osób niepełnosprawnych. 8) Sprzątnie portierni. Praca w godz.: 6:00-14:00
  • 14:00-22:00
  • 22:00-6:00. Zmiana nocna tylko w czasie roku szkolnego. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 67 01 wewn. 110
  • e-mail: kadry@cku.wroc.pl
Pokaż więcej >>
od 3 740 do 3 740 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi sekretariatu słuchaczy

Wrocław
Wygasła: 12.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Obowiązki ogólne : 1) rzetelne i sumienne wykonywanie pracy w obowiązujących terminach
  • 2) przestrzeganie obowiązującego czasu pracy
  • 3) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • ochrony ppoż
  • 4) subordynacja wobec bezpośredniego przełożonego i życzliwość wobec współpracowników
  • 5) lojalność wobec zakładu pracy i przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • 6) należyta dbałość o urządzenia i materiały stanowiące mienie placówki. Obowiązki szczegółowe: Obowiązki szczegółowe dotyczą realizacji zadań związanych z obsługą Liceum Ogólnokształcącego stacjonarnego i zaocznego dla dorosłych
  • Szkoły Podstawowej dla dorosłych oraz Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych. Do zakresu czynności specjalisty ds. obsługi sekretariatu słuchaczy w szczególności należy: 1) obsługa elektronicznej skrzynki pocztowej (przyjmowanie
  • przesyłanie)
  • 2) przyjmowanie i datowanie pism
  • dokumentów przychodzących i wychodzących
  • 3) prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących
  • 4) wysyłanie korespondencji i oraz prowadzenie dziennika korespondencji
  • 5) udzielanie rzetelnej informacji o działalności Centrum słuchaczom oraz kandydatom zainteresowanym podjęciem nauki w CKU
  • 6) udzielanie rzetelnej informacji o działalności kursowej Centrum Kandydatom na kursy organizowane przez CKU
  • 7) prowadzenie rekrutacji do Szkoły Podstawowej oraz Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych
  • 8) wysyłanie wniosków o odpisy arkuszy ocen do innych szkół przy przyjęciach słuchaczy na semestry wyższe
  • prowadzenie rejestru arkuszy
  • 9) aktualizowanie list semestralnych słuchaczy
  • 10) systematyczne prowadzenie księgi słuchaczy i księgi absolwentów
  • 11) prowadzenie i przechowywanie akt szkolnych zgodne z obowiązującymi przepisami (dokumenty słuchaczy
  • księgi
  • protokoły)
  • 12) prowadzenie spraw dotyczących spełnienia obowiązku szkolnego
  • 13) bieżące załatwianie spraw słuchaczy
  • a w szczególności przygotowanie i ewidencjowanie: a) legitymacji szkolnych oraz ich prolongata
  • b) zaświadczeń
  • c) świadectw ukończenia placówki
  • d) wyników egzaminów
  • e) duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych
  • f) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • g) wystawianie zaświadczeń (WKU
  • ZUS
  • MOPS
  • sąd
  • zakład pracy itp.) h) przechowywanie pieczęci urzędowych i nadzór nad ich używaniem
  • i) przygotowywanie danych statystycznych dla organu prowadzącego oraz sprawującego nadzór pedagogiczny
  • j) przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO
  • k) przyjmowanie
  • wysyłanie i załatwianie korespondencji dot. przebiegu nauczania
  • l) przyjmowanie deklaracji słuchaczy przystępujących do egzaminu maturalnego
  • m) wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Centrum. Wymagane dokumenty należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kadry@cku.wroc.pl lub dostarczyć osobiście do sekretariatu Centrum w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalisty ds. obsługi sekretariatu słuchaczy w terminie do 12.08.2022 r
  • do godz. 12.00. Aplikacje
  • które wpłyną do Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru oraz spełniające w najwyższym stopniu wymagania dodatkowe zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu
  • ul. Swobodna 73. Dokumenty aplikacyjne kandydata
  • który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób
  • które brały udział w procesie rekrutacji
  • będą przechowywane w placówce przez okres trzech miesięcy od daty ogłoszenia wyniku naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Praca w godz.: 8:00-16:00
  • 10:00-18:00
  • dyżury w soboty
Pokaż więcej >>
od 5 133 do 5 133 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Wrocław
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Obowiązki ogólne : 1) rzetelne i sumienne wykonywanie pracy w obowiązujących terminach
  • 2) przestrzeganie obowiązującego czasu pracy
  • 3) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • ochrony ppoż
  • 4) subordynacja wobec bezpośredniego przełożonego i życzliwość wobec współpracowników
  • 5) lojalność wobec zakładu pracy i przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • 6) należyta dbałość o urządzenia i materiały stanowiące mienie placówki. Obowiązki szczegółowe: Obowiązki szczegółowe dotyczą realizacji zadań związanych z obsługą Liceum Ogólnokształcącego stacjonarnego i zaocznego dla dorosłych
  • Szkoły Podstawowej dla dorosłych oraz Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych. Do zakresu czynności starszego specjalisty ds. administracyjno- gospodarczych w szczególności należy: 1) obsługa elektronicznej skrzynki pocztowej (przyjmowanie
  • przesyłanie)
  • 2) przyjmowanie i datowanie pism
  • dokumentów przychodzących i wychodzących
  • 3) prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących
  • 4) wysyłanie korespondencji i oraz prowadzenie dziennika korespondencji
  • 5) udzielanie rzetelnej informacji o działalności Centrum słuchaczom oraz kandydatom zainteresowanym podjęciem nauki w CKU
  • 6) udzielanie rzetelnej informacji o działalności kursowej Centrum Kandydatom na kursy organizowane przez CKU
  • 7) prowadzenie rekrutacji do Szkoły Podstawowej oraz Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych
  • 8) wysyłanie wniosków o odpisy arkuszy ocen do innych szkół przy przyjęciach słuchaczy na semestry wyższe
  • prowadzenie rejestru arkuszy
  • 9) aktualizowanie list semestralnych słuchaczy
  • 10) systematyczne prowadzenie księgi słuchaczy i księgi absolwentów
  • 11) prowadzenie i przechowywanie akt szkolnych zgodne z obowiązującymi przepisami (dokumenty słuchaczy
  • księgi
  • protokoły)
  • 12) prowadzenie spraw dotyczących spełnienia obowiązku szkolnego
  • 13) bieżące załatwianie spraw słuchaczy
  • a w szczególności przygotowanie i ewidencjowanie: a) legitymacji szkolnych oraz ich prolongata
  • b) zaświadczeń
  • c) świadectw ukończenia placówki
  • d) wyników egzaminów
  • e) duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych
  • f) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • g) wystawianie zaświadczeń (WKU
  • ZUS
  • MOPS
  • sąd
  • zakład pracy itp.) h) przechowywanie pieczęci urzędowych i nadzór nad ich używaniem
  • i) przygotowywanie danych statystycznych dla organu prowadzącego oraz sprawującego nadzór pedagogiczny
  • j) przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO
  • k) przygotowanie i wprowadzanie danych do SIOEO
  • l) przygotowanie i wprowadzanie danych do SIOPZO
  • m) przyjmowanie
  • wysyłanie i załatwianie korespondencji dot. przebiegu nauczania
  • n) przyjmowanie deklaracji słuchaczy przystępujących do egzaminu maturalnego
  • o) przygotowanie dokumentacji do archiwum
  • p) współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych Centrum i aktualizacja dokumentacji RODO placówki
  • q) wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Centrum. Wymagane dokumenty należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kadry@cku.wroc.pl lub dostarczyć osobiście do sekretariatu Centrum w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. administracyjno gospodarczych w terminie do 31.08.2022 r
  • do godz. 12.00. Aplikacje
  • które wpłyną do Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru oraz spełniające w najwyższym stopniu wymagania dodatkowe zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu
  • ul. Swobodna 73. Dokumenty aplikacyjne kandydata
  • który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób
  • które brały udział w procesie rekrutacji
  • będą przechowywane w placówce przez okres trzech miesięcy od daty ogłoszenia wyniku naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Praca w godz.: 8:00-16:00
  • 10:00-18:00
  • dyżury w soboty
Pokaż więcej >>
od 5 679 do 5 679 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny specjalista ds. płac i księgowości

Wrocław
Wygasła: 27.05.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 6.1 Obowiązki ogólne : 1) rzetelne i sumienne wykonywanie pracy w obowiązujących terminach
  • 2) przestrzeganie obowiązującego czasu pracy
  • 3) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • ochrony ppoż
  • 4) subordynacja wobec bezpośredniego przełożonego i przełożonych wyższego stopnia
  • życzliwość wobec współpracowników
  • 5) lojalność wobec zakładu pracy i przestrzegania tajemnicy służbowej
  • 6) należyta dbałość o urządzenia i materiały stanowiące mienie społeczne
  • 7) powiadomienie bezpośredniego przełożonego o wszelkiego rodzaju nadużyciach. 6.2 Obowiązki szczegółowe: Obowiązki szczegółowe dotyczą realizacji zadań związanych z obsługą Liceum Ogólnokształcącego stacjonarnego i zaocznego
  • Szkoły Podstawowej oraz Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych. Do zakresu czynności głównego specjalisty ds. płac i księgowości w szczególności należy: 1) obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych
  • podatkowych oraz ZUS
  • 2) obliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilno-prawnych
  • 3) przygotowanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów wynagrodzeń oraz składników pochodnych od wynagrodzeń
  • 4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników i ich rodzin
  • 5) systematyczne i terminowe przekazywanie informacji ZUS VULCAN zgodnie z posiadaną dokumentacją
  • 6) załatwianie formalności związanych z przechodzeniem pracowników na emerytury i renty
  • 7) systematyczne kontrole dyscypliny pracy
  • 8) opracowywanie
  • analizowanie materiałów dla potrzeb statystycznych
  • 9) nadzór nad przygotowywaniem umów o pracę
  • umów zleceń dla poszczególnych pracowników
  • 10) prowadzenie ewidencji wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych
  • 11) bieżące prowadzenie kart wynagrodzeń oraz dokumentacji pracowników
  • 12) sporządzanie list wynagrodzeń
  • przelewów dla banków
  • analiz
  • rozdzielnika kosztów i innych wydruków z programu kadrowo-płacowego
  • 13) sprawdzanie pod względem merytorycznym listy płac i zasiłków chorobowych
  • 14) prawidłowe rozliczanie wynagrodzeń zgodne z obowiązującymi przepisami skarbowymi oraz ZUS-owskimi
  • 15) ustalenie wysokości potrąceń komorniczych
  • prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych
  • 16) prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb GUS
  • innych jednostek oraz prowadzenie analizy płac
  • 17) kompletowanie dokumentacji do wypłaty zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych
  • macierzyńskich oraz do urlopów wychowawczych
  • 18) sporządzanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń z ZUS programem VULCAN
  • 19) realizacja wniosków egzekucyjnych oraz potrąceń z poborów np. ZFŚS oraz bieżące załatwianie związanej z tym korespondencji
  • 20) rozliczanie pracowników objętych podatkiem dochodowym
  • potrącanie zaliczki na podatek dochodowy oraz sporządzanie PIT-ów dla urzędów skarbowych
  • 21) sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego dla wszystkich pracowników obecnie pracujących oraz byłych pracowników Centrum
  • 22) sporządzanie miesięcznych meldunków wynagrodzeń nauczycieli i sprawozdań z wybranej struktury zatrudnienia nauczycieli
  • 23) dokonywanie korekty wynagrodzeń pracowników Centrum
  • 24) bieżące zapoznanie się z przepisami dotyczącymi płac oraz prawidłowe ich stosowanie
  • 25) wypisywanie zaświadczeń o dochodach na prośbę pracowników
  • 26) udzielanie informacji dotyczących wynagrodzeń zatrudnionym pracownikom
  • 27) bieżące kompletowanie dokumentów płacowych oraz właściwe ich przechowywanie i zabezpieczenie
  • 28) załatwianie korespondencji Działu oraz podpisywanie korespondencji zgodnie z upoważnieniem przekazanym przez Dyrektora
  • 29) przekazywanie do archiwum zgromadzonych dokumentów
  • 30) organizowanie działalności socjalnej w placówce obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 31) naliczanie świadczeń należnych pracownikom oraz emerytom i rencistom placówki
  • z Zakładowego Funduszy Świadczeń Socjalnych
  • 32) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora. Wymagane dokumenty należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kadry@cku.wroc.pl z dopiskiem: Nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. płac i księgowości w terminie do 27.05.2022 r
  • do godz. 12.00. Aplikacje
  • które wpłyną do Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru oraz spełniające w najwyższym stopniu wymagania dodatkowe zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocławiu
  • ul. Swobodna 73. Dokumenty aplikacyjne kandydata
  • który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób
  • które brały udział w procesie rekrutacji
  • będą przechowywane w placówce przez okres trzech miesięcy od daty ogłoszenia wyniku naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Oferta dostępna w sali E
Pokaż więcej >>
od 7 035 do 7 035 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne