1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH OŚWIATY W ŁODZI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH OŚWIATY W ŁODZI

Łódź, ul. Mikołaja Kopernika 36

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Robotnik gospodarczy

Kaliska 25/27, Górna, Łódź
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku, przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w zależności od stworzonego harmonogramu pracy przez Kierownika Działu, w tym:
  • Prace porządkowe na terenie posesji i w części podlegającej posesji
  • Omiatanie ulicy
  • Usuwanie śniegu
  • Koszenie trawy
  • Grabienie liści
  • Przygotowywanie kontenerów dla służb MPO
  • Informowanie przełożonych o zaistniałych zagrożeniach powstałych w wyniku intensywnych opadów i uszkodzeń budynku CUWO;
  • Otwieranie budynku CUWO, przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 wyznaczone przez Kierownika działu dni;
  • Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynku;
  • Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora CUWO, obowiązujących przepisów
Pokaż więcej >>
od 4242 do 4242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Robotnik gospodarczy

Łódź
Wygasła: 17.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku
  • przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w zależności od stworzonego harmonogramu pracy przez Kierownika Działu
  • w tym: a) prace porządkowe na terenie posesji i w części podlegającej posesji b) omiatanie ulicy c) usuwanie śniegu d) koszenie trawy e) grabienie liści f) przygotowywanie kontenerów dla służb MPO g) informowanie przełożonych o zaistniałych zagrożeniach powstałych w wyniku intensywnych opadów i uszkodzeń budynku CUWO; 2. Otwieranie budynku CUWO
  • przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w wyznaczone przez Kierownika działu dni; 3. Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynku; 4. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora CUWO
  • obowiązujących przepisów
Pokaż więcej >>
od 4 670 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rzemieślnik w zawodzie elektryk

Łódź
Wygasła: 17.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Obsługa instalacyjna urządzeń elektrycznych w budynkach CUWO 2.Usuwanie awarii urządzeń i instalacji elektrycznych w budynkach CUWO zgodnie z zakresem uprawnień. 3.Wykonywanie napraw konserwacyjnych urządzeń elektrycznych. 4.Wymiana sprzętu oświetleniowego w budynkach CUWO. 5.Systematyczne dokonywanie obchodu budynku po rozpoczęciu i przed zakończeniem dnia pracy i odnotowanie go w rejestrze. 6.Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy. 7.Utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku przy ul. Kopernika lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w tym. 8.Otwieranie lub zamykanie budynku CUWO przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27. 9.Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynków CUWO. 10.Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny referent - Specjalista ds. płac

Kaliska 25/27, Górna, Łódź
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakładanie i prowadzenie imiennych kartotek pracowników w systemie płacowym w ramach umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
  • Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych oraz kart podatkowych dla pracowników;
  • Wprowadzanie danych i dokonywanie zmian w programie płacowym po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, potrąceń, zasiłków płatnych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych;
  • Ustalanie wysokości potrąceń komorniczych i innych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie, a także w zakresie spraw płacowych, m.in. z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
  • Naliczanie i potrącanie składek oraz przekazywanie wpłat do Pracowniczych Planów Kapitałowych;
  • Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej;
  • Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Sprawdzanie list płac pod względem formalno-rachunkowym;
  • Sporządzanie i przekazywanie w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym;
  • Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka), wypłat jednorazowych, nieperiodycznych i innych;
  • Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;
  • Przygotowywanie danych płacowych do sprawozdań statystycznych w zakresie wynagrodzeń;
  • Przygotowywanie danych sprawozdawczych w zakresie wynagrodzeń do SIO;
  • Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej;
  • Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych;
  • Przedkładanie propozycji usprawniania pracy w obrębie wykonywanych czynności oraz w zakresie obsługiwanych programów i aplikacji;
  • Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych;
  • Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy/Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Mikołaja Kopernika 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • 1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, bądź niepełnosprawni;
  • 2) bieżące informowanie dyrektora szkoły o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
  • 3) sporządzanie i przedstawianie dyrektorowi, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników i uczniów oraz poprawę warunków pracy;
  • 4) udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bhp;
  • 5) udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji szkoły albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bhp w tych założeniach i dokumentacji;
  • 6) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy i nauki oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników oraz uczniów;
  • 7) zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bhp w stosowanych lub nowo wprowadzanych procesach dydaktycznych;
  • 8) przedstawianie dyrektorowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy i nauki;
  • 9) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp;
  • 10) opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy i dydaktyki;
  • 11) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
  • 12) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • 13) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków uczniów pozostających pod opieką szkoły (w tym kompletowanie dokumentacji);
  • 14) doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp;
  • 15) udział w szacowaniu ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą;
  • 16) doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
  • 17) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;
  • 18) współpraca z laboratoriami upoważnionymi do badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników i uczniów;
  • 19) współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska;
  • 20) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
  • 21) współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z organizacjami związkowymi przy:
  • a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,
  • b) podejmowanych przez dyrektora szkoły przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy i nauki;
  • 22) uczestniczenie w pra
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Robotnik gospodarczy

Łódź
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku
  • przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w zależności od stworzonego harmonogramu pracy przez Kierownika Działu
  • w tym: prace porządkowe na terenie posesji i w części podlegającej posesji
  • omiatanie ulicy
  • usuwanie śniegu
  • koszenie trawy
  • grabienie liści
  • przygotowywanie kontenerów dla służb MPO
  • informowanie przełożonych o zaistniałych zagrożeniach powstałych w wyniku intensywnych opadów i uszkodzeń budynku CUWO. 2. Otwieranie budynku CUWO
  • przy ul. Kopernika 36 lub przy ul. Kaliskiej 25/27 w wyznaczone przez Kierownika działu dni. 3. Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynku. 4. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora CUWO
  • obowiązujących przepisów
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy - Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Mikołaja Kopernika 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
  • • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
  • • Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
  • • Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
  • • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
  • • Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
  • • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
  • • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
  • • Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • • Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
  • • Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
  • • Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
  • • Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
  • • Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
  • • Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
  • • Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy - Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Mikołaja Kopernika 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
  • • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
  • • Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
  • • Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
  • • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
  • • Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
  • • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
  • • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
  • • Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • • Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
  • • Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
  • • Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
  • • Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
  • • Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
  • • Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
  • • Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Kaliska 25/27, Górna, Łódź
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
  • • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
  • • Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
  • • Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
  • • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
  • • Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
  • • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
  • • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
  • • Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • • Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
  • • Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
  • • Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
  • • Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
  • • Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
  • • Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
  • • Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. ochrony danych osobowych

Kaliska 25/27, Górna, Łódź
Wygasła: 02.03.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Informowanie o obowiązkach spoczywających na administratorze i pracownikach w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • 2. Doradzanie w kwestiach związanych z obowiązkami wynikającymi z prawa ochrony danych osobowych
  • 3. Tworzenie dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, w tym procedur i innych dokumentów regulacyjnych oraz praktyczne wdrażanie tej dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, dostosowania organizacji do wymogów RODO, w tym aktualizacja i wprowadzenie zmian do polityk ochrony danych funkcjonujących w ramach organizacji
  • 4. Zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych
  • 5. Konsultacje zagadnień i opracowywanie opinii oraz rekomendacji z zakresu ochrony danych osobowych
  • 6. Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz przeprowadzanie w tym zakresie audytów i sporządzanie sprawozdań dla administratora danych oraz na żądanie
  • 7. Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających zgodność przetwarzania danych osobowych
  • 8. Prowadzenie szkoleń oraz zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami prawa
  • 9. Nadzorowanie procesu upoważniania osób do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • 10. Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych
  • 11. Koordynowanie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do organu nadzoru
  • 12. Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych
  • 13. Analiza ryzyka przetwarzania danych osobowych
  • 14. Obsługa incydentów z zakresu przetwarzania danych osobowych
  • 15. Udzielanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania,
  • 16. Odpowiadanie na korespondencję w obszarze danych osobowych
  • 17. Obsługa zapytań dotyczących danych osobowych od osób fizycznych oraz podmiotów zewnętrznych
  • 18. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotu danych
  • 19. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzoru
  • 20. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Inspektor/Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP na wszystkich stanowiskach pracy, a także kontrolę prawidłowej organizacji stanowisk pracy pod kątem ergonomicznym, a na ich podstawie sporządzanie minimum raz w roku okresowej analizy stanu BHP;
  • • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach oraz propozycje ich eliminacji, a także przedstawianie wniosków dotyczących wymaganych zmian prawnych w zakresie BHP;
  • • Udział w opracowywaniu planów, założeń i dokumentacji modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz nowych inwestycji, a także przedstawienie rozwiązań poprawy stanu BHP, udział w przekazywaniu do użytku nowych lub zmodernizowanych obiektów budowlanych lub ich części, w których przewiduje się miejsca pracy;
  • • Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących BHP oraz w ustalaniu osób kierujących pracownikami w zakresie BHP;
  • • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, w ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków;
  • • Prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej BHP;
  • • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, a także w zakresie organizacji metod bezpiecznej pracy na stanowiskach pracy, na których występują szkodliwe, niebezpieczne lub uciążliwe czynniki oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony (zbiorowej, osobistej);
  • • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, osobami w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy, zapewnienia odpowiedniego szkolenia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu adaptacji na stanowisku pracy;
  • • Współpraca z firmami zewnętrznymi przeprowadzającymi badania na terenie zakładu dotyczące ustalenia czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • • Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności dotyczącą okresowych badań lekarskich;
  • • Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań mających na celu poprawę stanu BHP, przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP, w pracach komisji ds. BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP
  • • Inicjowanie i propagowanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki BHP;
  • • Przeprowadzania kontroli stanu BHP, a także przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  • • Występowania do osób kierujących pracownikami z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń, szkodliwości oraz uchybień w zakresie BHP;
  • • Występowania do pracodawcy o nagradzanie pracowników wyróżniających się w działalności na rzecz poprawy BHP, ale również o zastosowaniu kar porządkowych za zaniedbanie obowiązków wynikających z obowiązków BHP;
  • • Niezwłocznego wstrzymania pracy maszyny lub innego urządzenia technicznego w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla pracownika, niezwłocznego odsunięcia pracownika zatrudnionego przy pracy wzbronionej, a także niezwłocznego odsunięcia pracownika od pracy, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywaniem pracy stwarza zagrożenie dla siebie lub innych pracowników;
  • • Wnioskowanie do pracodawcy o niezwłoczne wstrzymanie pracy w zakładzie pracy lub jego części w wypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. ochrony danych osobowych

Wygasła: 13.01.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Informowanie o obowiązkach spoczywających na administratorze i pracownikach w zakresie przetwarzania danych osobowych
  • 2. Doradzanie w kwestiach związanych z obowiązkami wynikającymi z prawa ochrony danych osobowych
  • 3. Tworzenie dokumentacji związanej z procesami przetwarzania danych osobowych, w tym procedur i innych dokumentów regulacyjnych oraz praktyczne wdrażanie tej dokumentacji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, dostosowania organizacji do wymogów RODO, w tym aktualizacja i wprowadzenie zmian do polityk ochrony danych funkcjonujących w ramach organizacji
  • 4. Zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych
  • 5. Konsultacje zagadnień i opracowywanie opinii oraz rekomendacji z zakresu ochrony danych osobowych
  • 6. Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz przeprowadzanie w tym zakresie audytów i sporządzanie sprawozdań dla administratora danych oraz na żądanie
  • 7. Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających zgodność przetwarzania danych osobowych
  • 8. Prowadzenie szkoleń oraz zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami prawa
  • 9. Nadzorowanie procesu upoważniania osób do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • 10. Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych
  • 11. Koordynowanie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do organu nadzoru
  • 12. Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych
  • 13. Analiza ryzyka przetwarzania danych osobowych
  • 14. Obsługa incydentów z zakresu przetwarzania danych osobowych
  • 15. Udzielanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania,
  • 16. Odpowiadanie na korespondencję w obszarze danych osobowych
  • 17. Obsługa zapytań dotyczących danych osobowych od osób fizycznych oraz podmiotów zewnętrznych
  • 18. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotu danych
  • 19. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzoru
  • 20. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH OŚWIATY W ŁODZI, podziel się opinią i pomóż innym.