1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. CERANEK KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW s. p.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CERANEK KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW s. p.

POZNAŃ, UL. PRZEMYSŁOWA 41 / 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Aplikant adwokacki - Aplikant radcowski - prawo spółek, sprawy korporacyjne

Ostrów Tumski 14, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przy­go­to­wy­wa­nie, ko­ry­go­wa­nie i opi­nio­wa­nie pro­jek­tów do­ku­men­tów, a tak­że po­dej­mo­wa­nia in­nych czyn­no­ści zwią­za­nych ze świad­cze­niem po­mo­cy praw­nej głów­nie z za­kre­su pra­wa han­dlo­we­go oraz prawa cywilnego (tworzenie, korygowanie i opiniowanie umów)
  • Poszukujemy także aplikantów zajmujących się prawem zamówień publicznych lub prawem autorskim
  • W odpowiedzi na ogłoszenie proszę podać preferowaną specjalizację
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sekretarz / Sekretarka

Ostrów Tumski 14, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • organizacja i kierowanie pracą sekretariatu;
  • obsługa korespondencji (odbieranie, wysyłanie, skanowanie, przekazywania adresatom);
  • obsługa połączeń telefonicznych;
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów;
  • kompletowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizowanie akt i dokumentów;
  • umawianie spotkań, obsługa kalendarzy;
  • obsługa głównych adresów e-mail kancelarii;
  • kontakt z klientami kancelarii, sądami oraz innymi instytucjami;
  • sporządzanie wybranych dokumentów;
  • obsługa systemów wspomagających pracę kancelarii, w tym elektronicznego obiegu dokumentów;
  • przyjmowanie gości kancelarii, obsługa klientów w zakresie płatności, przygotowywanie sali konferencyjnej na spotkania i rozprawy;
  • bieżąca obsługa administracyjna (składanie zamówień na materiały biurowe, spożywcze i inne oraz zamawianie usług u dostawców)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CERANEK KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW SPÓŁKA PARTNERSKA, podziel się opinią i pomóż innym.