1. Pracodawca
  2. Pszczyna
  3. WISDOMIC sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

WISDOMIC sp. z o.o.

PSZCZYNA, UL. STEFANA BATOREGO 26

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Kierownik projektu

Kołobrzeg
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Współpraca z projektantami na etapach koncepcji, projektu technicznego, budowlanego, wykonawczego oraz realizacji prac wraz z uzgodnieniami mediów,
  • Koordynacja działań urzędów w procesie pozyskiwania decyzji administracyjnych na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego,
  • Kontraktacja firm Generalnego Wykonawstwa, ich koordynacja, negocjacje oraz nadzór nad pracami budowlanymi,
  • Bieżąca kontrola harmonogramu oraz jakości wykonywanych prac,
  • Opracowanie, monitorowanie oraz optymalizacja budżetu inwestycji,
  • Utrzymywanie relacji z projektantami, pośrednikami, instytucjami, urzędami, sąsiadami,
  • Przekazanie lokali Nabywcom
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier budowy

Kraków
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy na budowach obiektów mieszkalnych,
  • Organizacja oraz nadzór techniczny nad realizacją robót,
  • Organizacja dostaw materiałów budowlanych,
  • Weryfikacja pracy Podwykonawców,
  • Prowadzenie przedmiarów, ofertowania i wycen nowych projektów,
  • Optymalizacje procesu budowlanego,
  • Kontraktacja robót budowlanych i instalacyjnych
Pokaż więcej >>
od 7000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Koszykarska 29, Podgórze, Kraków
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Poszukujemy od zaraz specjalisty ds. administracji do pomocy w prowadzeniu biura. Do obowiązków należeć będą:
  • - Organizacja pracy biura;
  • - Kontakt telefoniczny z Klientem/Instytucjami/Administracją Publiczną;
  • - Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura;
  • - Redagowanie pism, sporządzanie Umów;
  • - Wsparcie administracyjne Zarządu oraz pozostałych Pracowników biura;
  • - Nadzór nad dokumentacją oraz jej archiwizacja;
  • - Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • - Obsługa elektroniczna poczty firmowej, urządzeń biurowych:
  • - Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji;
  • - Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik projektu

Kraków
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Analiza warunków opłacalności i wykonalności inwestycji mieszkaniowych planowanych do zakupu,
  • Współpraca z projektantami na etapach koncepcji, projektu technicznego, budowlanego, wykonawczego oraz realizacji prac wraz z uzgodnieniami mediów,
  • Koordynacja działań urzędów w procesie pozyskiwania decyzji administracyjnych na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego,
  • Kontraktacja firm podwykonawczych, ich koordynacja, negocjacje oraz nadzór nad pracami budowlanymi,
  • Bieżąca kontrola harmonogramu oraz jakości wykonywanych prac,
  • Opracowanie, monitorowanie oraz optymalizacja budżetu inwestycji,
  • Utrzymywanie relacji z projektantami, pośrednikami, instytucjami, urzędami, sąsiadami,
  • Przekazanie lokali Nabywcom
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Koszykarska 29, Kraków
Wygasła: 30.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Poszukujemy od zaraz asystentki do pomocy w prowadzeniu biura. Do obowiązków należeć będą:
  • - Organizacja pracy biura;
  • - Kontakt telefoniczny z Klientem/Instytucjami/Administracją publiczną;
  • - Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura;
  • - Wsparcie administracyjne Zarządu oraz pozostałych pracowników biura;
  • - Nadzór nad dokumentacją;
  • - Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • - Obsługa elektroniczna poczty firmowej, urządzeń biurowych;
  • - Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji;
  • - Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie WISDOMIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.