1. Pracodawca
  2. Szczecin
  3. COLOPLAST BUSINESS CENTRE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

COLOPLAST BUSINESS CENTRE sp. z o.o.

SZCZECIN, AL. PIASTÓW 30

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (841) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 841 )

Junior Order Administrator with French

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 08.05.2024
full-time
umowa o pracę tymczasową
full office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Daily processing of orders for end-users
  • Preparing reimbursement-related documents and prescriptions
  • Issuing invoices for payors and customers
  • Managing data in a CRM system
  • Participation in various projects pointed out by management
  • Building positive working relationships with internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

​Junior Master Data Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 04.05.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Generate and uphold product data in compliance with Coloplast's procedures within our systems (JD Edwards – E1 and STEP), responding to business requests
  • Guarantee the integrity and accuracy of Product Master Data
  • Engage in both global and local projects
  • Assist the organization with product data-related inquiries, issue resolution, and solution proposals
  • Collaborate closely with stakeholders from Supply Chain, Production, and other departments
  • Compile reports from Coloplast systems to enhance data quality and furnish Core Business with essential Product Master Data insights
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GO Controller - Supply Chain

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 27.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Establish yourself as a trusted partner for key business stakeholders
  • Actively support month- and year-end closing and forecasting processes
  • Support development and maintenance of the department’s performance management reporting requirements
  • Perform variances analysis (incl. commentary), identify trends and recommend actions to Management
  • Ensure follow-up on financial plans in the area of transport governance within Supply Chain
  • Participate in various cross functional projects and contribute to the success of finance projects within Global Operations
  • Being a change facilitator, develop and collaborate with leads, and influence leadership in the transformation to and/or in support of a continuous improvement culture
  • Support internal and external financial audits
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim (back office)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. należności

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Podejmowanie działań w przypadku wszelkich odrzuceń ze strony płatników (np. firm ubezpieczeniowych), przed upływem czasu na odwołanie
  • Wnioskowanie o dokonanie odpowiednich zmian, które mają na celu rozwiązanie kwestii nieuregulowanych sald rachunków
  • Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi poprzez ich strony internetowe lub w formie telefonicznej
  • Wprowadzanie i aktualizowanie szczegółowych adnotacji w systemie
  • Przygotowywanie korekt w sprawach takich jak zwroty, różnice w umowach i odpisy potrzebnych do zatwierdzenia i przeprocesowania płatności
  • Korekta zaksięgowanych płatności i dokonywanie zmian na kontach pacjenta w zakresie opłat za produkty
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Intellectual Property Associate

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 19.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Coloplast’s IP Administration handles all matters relating to the administration of Coloplast’s IP portfolio, including patents, trademarks, designs and domain names. The IP Administration work together with in-house and external patent- and trademark agents and also directly with patent and trademark authorities
  • The tasks include:
  • - Handling of incoming communication and registration of deadlines
  • - Monitoring of deadlines
  • - Portfolio management
  • - Filing and prosecution
  • - Corresponding with international agents in relation to filing and prosecution
  • - Handling IDS
  • - Handling of renewals
  • - Maintaining and checking bibliographic data, i.e., updating databases
  • - Handling of invoices
  • - Power reading
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektowania procesów biznesowych

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Identyfikacja i projektowanie procesów i procedur biznesowych
  • Identyfikacja danych wejściowych i wyjściowych procesów i procedur
  • Projektowanie procedur w zakresie ustalania osób biorących udział w procesie, przepływu procesów między nimi oraz wykonywanych zadań
  • Analizowanie zadań procesu i procedury biznesowej
  • Identyfikowanie przyczyn wykonywania zadań w procesie
  • Współpraca przy opracowywaniu podręczników procedur
  • Współpraca przy znajdowaniu innych rozwiązań, które usprawnią lub zautomatyzują pracę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun klienta biznesowego (zmiana popołudniowa)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Procesowanie zamówień na produkty w systemie
  • Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od kilentów z sektora opieki medycznej
  • Wystawienie autoryzacji do zwrotów
  • Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
  • Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
  • Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
  • Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
  • Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
  • Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
  • Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
  • Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Reporting Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 12.04.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Owning recurring reports and building new reports for individual needs
  • Exporting and importing data into SuccessFactors system
  • Performing regular reporting clean-ups and archive
  • Providing relevant data analysis and people insights for HR Teams and business stakeholders to support decision making
  • Providing HR administrative and process support across Coloplast organization
  • Being accountable for Success Factors data and other HR systems for employees in countries supported from CPBC;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Compensation & Benefits Specialist (Global Rewards)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 04.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • The Global Rewards team is looking for a colleague to help drive and support the Compensation & Benefits agenda through:
  • • Driving the external annual global salary survey data submission for all participating countries (approx. 40 countries)
  • • Creating salary ranges for the countries in collaboration with local HR partners
  • • Supporting on the system side of the annual salary review process
  • - Preparing activities associated with system aspects of the salary regulation process ahead of tool opening as well as hyper care support while the tool is open and after it closes
  • - Educating HRBPs and leaders across countries on the Compensation Module and global salary review process and principles
  • • Supporting the Global Rewards team in job evaluations of select positions using Mercer’s IPE methodology
  • • Assisting local affiliates with the implementation of C&B projects
  • • Seeking knowledge and keeping updated with relevant HR processes and IT standards
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Quality Data Analyst

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 04.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Support the Quality Organization with right reporting solutions
  • Collect stakeholders needs towards new reporting and together with BI Team create data cubes and Power BI dashboards that will serve the requirement
  • Collaborate cross functionally, e.g. Global Quality, Regulatory Affairs, R&D, Marketing, Corporate Procurement and IT’s Business Intelligence according to guidelines
  • Support creation of ad hoc reports, as well ad hoc data queries and explorative data analysis
  • Support creation and maintenance of reporting templates
  • Perform, support and develop standard reporting and dashboards on monthly and quarterly basis according to predefined deadlines
  • Prepare reporting package for management needs basing on analytical data collected
  • Capture, describe and communicate best practice, relevant user guidance and improvement areas
  • Conduct test activities for new capabilities prior to IT deployment
  • Increase data management knowledge from know-how about master data setup and rules, as well assist in detecting and solving data issues, development of data quality rules
  • Co-organize user training sessions at multiple competence levels and focus areas
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

​Tax & Compliance Controller

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 31.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • As our new Tax & Compliance Controller, your main responsibility will be:
  • • Managing corporate income taxes and statutory financial statements for 5-7 Coloplast entities
  • • Mitigating tax risks as well as implementing and continuously updating a tax control framework for the entities under your responsibility
  • Additionally, your key tasks include:
  • • Preparing transfer pricing local files for the entities that you manage
  • • Analyzing, optimizing and quality assuring tax practice processes
  • • Coordinating and facilitating when having tax audits
  • You can expect approx. 10 days of travel per year
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Global Head of AP and Purchase-to-Pay (P2P)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
director
Obowiązki:
  • Execute local and global Purchase-to-Pay projects and transitions
  • Develop the P2P area in line with the company and CPBC strategy and vision of the area
  • Identify opportunities within AP and P2P area (including automation)
  • Accountable and responsible for the preparation and management of external and internal financial reporting, AP accounts reconciliations
  • Recruiting and management of AP leaders
  • Act as an owner of AP processes globally
  • Lead/support development of P2P processes and methods
  • Identify synergies and opportunities between AP and other finance teams
  • Keep close dialogue with business support group, group reporting and controlling, IT, Procurement, Global Tax & Compliance, Treasury, local organizations
  • Manage relationships with key stakeholders during projects
  • Maintain portfolio overview to keep track of resource availability
  • Acts as an active member of CPBC management, department leadership, and CPBC wider leadership team, proactively providing input and feedback on CPBC performance
  • Responsible for executing CPBC strategy for their own area
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim (back office)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior IT Supporter

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 15.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Acting as 1st and 2nd line of technical IT support
  • Providing IT support in English to our employees globally
  • Ensuring all calls and emails are logged accurately within the ticket system
  • Taking ownership and responsibility of each incident and request to ensure the best customer experience
  • Escalating incidents and requests to the relevant 2nd or 3rd line technical teams
  • Delivering high quality support and solutions in compliance with agreed SLA and processes
  • Proactive knowledge sharing with other team members
  • Collaborate with third-party suppliers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w bieżących projektach
  • Dbanie o dobre relacje z naszymi partnerami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

General Ledger Team Leader

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 09.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • People management of the team, team strategic planning
  • Acting as the owner of Coloplast GL processes and the primary contact to Business Support stakeholders
  • Accountable and responsible for internal and external reporting, fixed assets, inventory reconciliation, accruals and provisions bookings, GL accounts reconciliations
  • Ensuring processes alignment and books compliance to both IFRS and local standards
  • Preparation and management of external and internal financial reporting, accounts reconciliations
  • Day to day operations, local reporting and forecasting
  • Leading and supporting the development of the processes within the area
  • Applying new technologies to optimize finance processes, finding effective and efficient working methods within systems and transactions
  • Execute local and global finance projects and transitions
  • Keeping close dialogue with business partners, group reporting and controlling, IT and other stakeholders
  • Acting as an active member of the department leadership, proactively providing input and feedback on team’s performance
  • Managing relationships with key stakeholders during projects
  • Executing finance strategy for their own area
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. dokumentacji

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca z gabinetami lekarskimi oraz klinikami medycznymi w Stanach Zjednoczonych, poprzez telefon, fax, e-mail lub inne dostępne kanały kontaktu
  • Dodawanie dokumentów medycznych do bazy danych oraz późniejsze nimi zarządzanie
  • Upewnianie się, że części składowe dokumentacji są odpowiednie i kompletne, a dokumenty spełniają wymogi kontraktowe i prawne
  • Uzupełnianie zgłoszeń poprzez wyjaśnianie potrzebnych informacji, dokonywanie transakcji, przekazywanie zgłoszeń do innych działów w celu dalszego procesowania
  • Dbanie, by dokumentacja pacjentów była aktualna
  • Znajdowanie rozwiązań, które usprawnią pracę własną oraz działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tax & Compliance Controller

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 25.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • As our new Tax & Compliance Controller, your main responsibility will be:
  • • managing corporate income taxes and statutory financial statements for 5-7 Coloplast entities
  • • mitigating tax risks as well as implementing and continuously updating a tax control framework for the entities under your responsibility
  • Additionally, your key tasks include:
  • • Preparing transfer pricing local files for the entities that you manage
  • • Analyzing, optimizing and quality assuring tax practice processes
  • • Coordinating and facilitating when having tax audits
  • You can expect approx. 10 days of travel per year
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AR Accountant

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 25.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Run dunning processes
  • Customer accounts statements
  • Resolving discrepancies on Customer accounts
  • Issuing manual invoices and credit notes
  • Performing matchings on customer ledger
  • Daily contact with customers and/or business stakeholders
  • Preparing ad hoc reports
  • Month-end closing activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

VAT Team Leader

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 22.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • People management of the team, team strategic planning
  • Leading and supporting the development of the processes within the area
  • Applying new technologies to optimize finance processes, finding effective and efficient working methods within systems and transactions
  • Execute local and global finance projects
  • Keeping close dialogue with business partners, group reporting and controlling, IT and other stakeholders
  • Acting as an active member of the department leadership, proactively providing input and feedback on team’s performance
  • Dealing with tax authorities on indirect tax related matters
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Digital Coordinator

Szczecin
Wygasła: 16.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • As a Junior Digital Coordinator, you will be assisting both global and local marketing teams during websites’ updates, online tools launches, or campaigns execution. Some of your tasks will include:
  • Support website rollouts with timely implementation
  • Coordinating website launches and updates with local markets, in close collaboration with HQ team in Denmark and translation agency
  • Coordinating and carrying out operational tasks inside CMS, like websites, online tools updates in cooperation with external marketing teams
  • Act as first level support for local markets with CMS-related issues, ensuring high quality of communication and expected response time
  • Coordinating the translation process with an external agency
  • Carrying very basic graphic changes
  • Reporting platform issues to digital agency or IT department
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun klienta biznesowego z językiem francuskim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Procesowanie zamówień na produkty w systemie
  • Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej
  • Wystawienie autoryzacji do zwrotów
  • Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
  • Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
  • Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
  • Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
  • Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
  • Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
  • Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
  • Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tax & Compliance Controller

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 21.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • As our new Tax & Compliance Controller, your main responsibility will be:
  • • Managing corporate income taxes and statutory financial statements for 5-7 Coloplast entities
  • • Mitigating tax risks as well as implementing and continuously updating a tax control framework for the entities under your responsibility
  • Additionally, your key tasks include:
  • • Preparing transfer pricing local files for the entities that you manage
  • • Analyzing, optimizing and quality assuring tax practice processes
  • • Coordinating and facilitating when having tax audits
  • You can expect approx. 10 days of travel per year
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów - Zarządzanie danymi w systemie CRM - Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 21.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w bieżących projektach
  • Dbanie o dobre relacje z naszymi partnerami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 20.01.2024
full-time
umowa o pracę tymczasową
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing of journal entries in the General Ledger, Fixed Asset and Leased Assets
  • Payroll processing
  • Inventory reconciliation
  • Accruals analysis
  • Period-end closing activities
  • Financial reporting processes for statutory, group and any other (ad hoc) financial reports within countries
  • Accounts reconciliations (including intercompany reconciliations)
  • Monthly Balance Sheet and P&L analysis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

​Global Accounts Payable Manager

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 12.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Execute local and global finance projects and transitions
  • Develop the AP area in line with the company and CPBC strategy and vision of the area
  • Identify opportunities within AP area (including automation)
  • Accountable and responsible for the preparation and management of external and internal financial reporting, AP accounts reconciliations
  • Recruiting and management of AP leaders
  • Act as an owner of AP processes globally
  • Lead/support development of AP processes and methods
  • Identify synergies and opportunities between AP and other finance teams
  • Keep close dialogue with business support group, group reporting and controlling, IT, Procurement, Global Tax & Compliance, Treasury
  • Manage relationships with key stakeholders during projects
  • Maintain portfolio overview to keep track of resource availability
  • Acts as an active member of CPBC management, department leadership, and i-team, proactively providing input and feedback on CPBC performance
  • Responsible for executing CPBC strategy for their own area
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Administrator (with German)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 12.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparing reimbursement related documents and prescriptions
  • Issuing invoices for payors and customers
  • Managing data in a CRM system
  • Identifying process improvements and efficiencies
  • Building positive working relationships with internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regulatory Affairs Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 07.01.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • You will support the Regulatory Affairs Department in Denmark:
  • Coordinate and compile regulatory files to ensure marked expansion and re-registrations within the allocated registration projects for medical devices
  • Maintain registrations in defined areas to ensure regulatory compliance
  • Surveillance of legislation and regulations for medical devices in defined areas
  • Participate in optimising of registration processes
  • Communicate regulatory requirements and regulations for medical devices effectively in RA HQ within defined areas
  • Data entry within the registration tool, to continuously reflect a full overview of global product registrations
  • Contribute to regulatory compliance for Coloplast product portfolio and business areas
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Team Leader with English and German

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 07.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Manage a team of > 12 people
  • Ensure full Operational readiness ahead of system migration
  • Maintain good working relationships with customers, process owners and internal/external stakeholders
  • Recruit, train and develop team members the team will need to be created from scratch
  • Motivate team to achieve individual and team’s objectives
  • Take active part in local and global projects
  • Create reports for management and internal stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Team Leader (Back Office operations team)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 03.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • The job is located in Szczecin and we expect you to work from the office, with the possibility to work remotely from home, if needed. Your responsibilities are as follows:
  • Lead and manage a team of approx. 15 specialists
  • Recruit, train, and develop team members
  • Monitor and analyze performance metrics to identify areas for improvement
  • Motivate the team to achieve individual and team objectives
  • Develop and maintain strong relationships with internal and external stakeholders
  • Take an active part in local and global projects
  • Create reports for management and internal stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów - Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim (back office)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. dokumentacji

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie dokumentacji medycznej pacjentów
  • Dodawanie dokumentów do bazy danych
  • Sprawdzanie dokumentacji medycznej w celu upewnienia się, czy niczego nie brakuje
  • Współpraca z gabinetami lekarskimi w celu skompletowania brakującej dokumentacji w ustalonym przedziale czasowym
  • Upewnianie się, że części składowe dokumentacji są odpowiednie, a dokumenty spełniają wymogi kontraktowe i prawne
  • Uzupełnianie zgłoszeń poprzez wyjaśnianie potrzebnych informacji, dokonywanie transakcji, przekazywanie zgłoszeń w konkretnych przypadkach
  • Dbanie, by dokumentacja pacjentów była aktualna
  • Znajdowanie rozwiązań, które usprawnią pracę
  • Komunikowanie się w efektywny sposób zarówno ze współpracownikami, jak i pacjentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 09.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • At your job you'll be mostly responsible for:
  • verifying, processing and booking the cost invoices issued by suppliers
  • communication with third parties in case of invoice questions or discrepancies
  • reconciliation of vendor statements
  • month-end closing activities including general ledger reconciliations
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AR Accountant

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 08.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Booking bank statements and allocating incoming payments
  • Resolving discrepancies on cash allocation
  • Bank & petty cash reconciliation
  • Conducting activities related to the closing of the month and preparation of reconciliation report
  • Daily contact with customers and/or business stakeholders
  • Maintain accurate and complete financial records and coordinating internal and external audit processes
  • Month-end closing activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

​Global Sales Coordinator

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 02.12.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Multi-department collaboration to provide timely order delivery to the markets
  • Governance of the end-to-end EM distributors ordering procedure
  • Incorporating new distributors into Coloplast procedures
  • Managing shipping related issues, stock shortage, distributors’ stock levels
  • Collaborate cross-functionally with Global Supply Chain, Finance, Delivery Center, EM HQ, EM regional offices, distributors, embassies, and financial institutions to support EM growth strategy and market demand
  • Issue and manage proforma invoices, follow-up on payment status for distributor markets
  • Drive contract drafting with distributors, monitor contract expiry and initiate renewal of contracts
  • Verify price compliance and maintain approved prices in the ERP system
  • Overall governance of executing the EM global launches, market expansions and discontinuations – coordinating communication connected to new/changing products for the markets
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun klienta biznesowego z językiem francuskim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Procesowanie zamówień na produkty w systemie
  • Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od kilentów z sektora opieki medycznej
  • Wystawienie autoryzacji do zwrotów
  • Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
  • Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
  • Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
  • Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
  • Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
  • Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
  • Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
  • Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Team Leader with English and German

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 02.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Manage a team of > 12 people
  • Ensure full Operational readiness ahead of system migration
  • Maintain good working relationships with customers, process owners and internal/external stakeholders
  • Recruit, train and develop team members the team will need to be created from scratch
  • Motivate team to achieve individual and team’s objectives
  • Take active part in local and global projects
  • Create reports for management and internal stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Team Leader - Finance Team

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 21.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Managing and recruiting AP team located in CPBC
  • Acting as the owner of Coloplast global AP processes and the primary contact to Business Support stakeholders
  • Accountable and responsible for invoice processing, payments, AP accounts reconciliations, Alusta/E1 reconciliations
  • Ensuring AP processes alignment and AP books compliance to both IFRS and local standards
  • AP group reporting and financial year end close of AP books for all served entities
  • Representing AP processes in front of internal review and external audit
  • Execution of global finance strategy, projects and transitions
  • Leading and supporting development of AP processes and methods
  • Driving the transition of Global Accounts Payables into modern and automated area
  • Identifying opportunities within AP area and between other departments
  • Keeping close dialogue with business support group, group reporting and controlling, IT, Global Tax & Compliance, Treasury, Procurement
  • Managing relationships with key stakeholders during projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Support Controller (finance area)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 10.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Support on monthly reporting and rolling forecast for financial statement (BS, P&L)
  • Regular P&L review to ensure accurate and timely financial reports but also internal controls
  • Cost controlling and HR (FTE) data forecasting and reporting
  • Collection of finance and FTE material for entity performance review and presentation in power point slides
  • Review/approval of invoices in Alusta (AP system)
  • Designing, implementing and executing internal controls
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Biosafety Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 09.11.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Toxicological / biological evaluation of medical devices in the framework of the Medical Device Regulation (MDR), ISO 10993-series and other relevant regulatory guidelines/requirements
  • Development of biological evaluation strategies
  • Searching for relevant literature and evaluation of toxicological studies and publications for critical human health effects
  • Preparation of toxicological risk assessments for medical devices, based on the used raw materials, on extractable and leachable chemicals or on biocompatibility studies
  • Overall evaluation of medical device chemical characterization data (e.g. hazard characterization of the leachable substances, identification of exposure levels for leachable substances, evaluation of limitations as applicable)
  • Writing biological evaluation reports
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior IT Test Manager

Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • We expect you have a proven track record with IT Test Management, and you can apply and continuously improve IT Test Management strategy and principles for ongoing projects. Specifically, You will:
  • Be responsible for the IT test strategy and execution, both refinement and end-to-end implementation – including the risk-based test approach and responsibility for the test tools
  • Take responsibility for IT tests in selected programs and projects, including test strategy linked to the test tool set-up and our current processes
  • Facilitate workshops regarding test performance, test and risk-based approach
  • Have the end-to-end test execution ownership of the IT test scope, test processes and other test initiatives aligned with the Coloplast strategy
  • Facilitate IT Test community
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Indirect Procurement Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 26.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cooperating with global provider of promotional materials and coordinating cooperation with Coloplast subsidiaries
  • Leading regular meetings with promotional items global supplier and Coloplast Marketing Department in order to plan & implement programs and other solutions related to global Coloplast approach in the area of promotional materials
  • Being the 1st level of support for supplier’s issue handling
  • Supporting category managers globally and sourcing managers in Business Centre in Szczecin
  • Improving cooperation with existing Coloplast suppliers to implement new corporate requirements, commercial conditions, and contracts
  • Identifying opportunities for cost savings locally and globally
  • Participating or leading the global, regional and local procurement projects
  • Supporting the procurement organization with ad hoc reporting and analysis
  • You can expect approx. 10-20 days of travel per year
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun klienta biznesowego z językiem francuskim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Procesowanie zamówień na produkty w systemie
  • Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej
  • Wystawienie autoryzacji do zwrotów
  • Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
  • Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
  • Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
  • Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
  • Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
  • Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
  • Dbanie o jakość danych, w tym samosprawdzanie pracy własnej
  • Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Service Transition Manager

Inflancka 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Set and lead the drive of the IT Service transition activities in support of Project Managers or Business Units
  • Providing transition support needed, to ensure the quality is at a level where Operations and Support are ready to operate the new IT Service (i.e., Solution)
  • Facilitate and organize Transition Scope meetings providing service transition guidance and reviewing the quality of transition deliverables
  • Ensure that Project Managers are aware of IT Operations and Global Support requirements
  • Review and approve IT Transition documentation
  • Run IT Transition Trainings, ensuring stakeholders are confident with the principles, processes, and deliverables, preparing training packages, user guides and training sessions
  • Ensure that documentation is placed correctly according to the relevant IT procedures in the Documentation management system
  • First point of contact for own team members locally, ensure that team related issues are escalated to the line manager
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun Klienta Biznesowego z językiem francuskim

Szczecin
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Finance Controller

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 07.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Develop and prepare key metrics and status reports with process lead inputs to communicate to key stakeholders
  • Analyze and report of expenditure data, with the purpose of reducing procurement costs, improving efficiency and monitoring performance and compliance
  • Execute quarterly spend reporting to Proc. Management, GO Finance and CFO
  • Support Category managers with spend management reports and analysis from BI & ERP systems
  • Support standardized, clear and timely annual frozen cost update process
  • Support development and maintenance of the department’s performance management reporting requirements
  • Maintain processes of gathering information from multiple sources, reconciling them and presenting to requestors with suggestions for evaluation
  • Being a change facilitator, develop and collaborate with leads, and influence leadership in the transformation to and/or in support of a continuous improvement culture
  • Input to Standardization, Automation and IT strategy to support operational and process improvement (ie. boost process efficiency by implementing Power BI solution)
  • Undertaking ownership and management over Procurement e-systems and processes, including assistance with the development & implementation of policies and procedures within these systems and processes
  • Support the team in managing the incoming RFI & RFP project tasks (assign to colleagues according to resource availability and procurement and / or logistic area)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Support Controller

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 07.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Support on monthly reporting and rolling forecast for financial statement (BS, P&L)
  • Regular P&L review to ensure accurate and timely financial reports but also internal controls
  • Cost controlling and HR (FTE) data forecasting and reporting
  • Collection of finance and FTE material for entity performance review and presentation in power point slides
  • Review/approval of invoices in Alusta (AP system)
  • Designing, implementing and executing internal controls
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z językiem niemieckim (back office)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

VAT Compliance Analyst

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 01.10.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation and submission VAT / Intrastat declarations directly to the tax authorities
  • Preparation of requests for VAT payments
  • Preparation / calculation of other local taxes and statistical declarations
  • Analyzing VAT data
  • Provide internal support for VAT queries from other departments
  • Liaise with Tax authorities for any queries
  • Actively participate in internal and external audits
  • Stay up to date on any changes in VAT legislation and inform the business accordingly
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Order Administrator

Szczecin
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kontaktu z placówkami medycznymi

Szczecin
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Indirect Procurement Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 16.09.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Cooperating with global provider of promotional materials and coordinating cooperation with Coloplast subsidiaries
  • Leading regular meetings with promotional items global supplier and Coloplast Marketing Department in order to plan & implement programs and other solutions related to global Coloplast approach in the area of promotional materials
  • Being the 1st level of support for supplier’s issue handling
  • Supporting category managers globally and sourcing managers in Business Centre in Szczecin
  • Improving cooperation with existing Coloplast suppliers to implement new corporate requirements, commercial conditions, and contracts
  • Identifying opportunities for cost savings locally and globally
  • Participating or leading the global, regional and local procurement projects
  • Supporting the procurement organization with ad hoc reporting and analysis
  • You can expect approx. 10-20 days of travel per year
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Global Accounts Payable Team Leader

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 15.09.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Managing and recruiting AP team located in CPBC
  • Acting as the owner of Coloplast global AP processes and the primary contact to Business Support stakeholders
  • Accountable and responsible for invoice processing, payments, AP accounts reconciliations, Alusta/E1 reconciliations
  • Ensuring AP processes alignment and AP books compliance to both IFRS and local standards
  • AP group reporting and financial year end close of AP books for all served entities
  • Representing AP processes in front of internal review and external audit
  • Execution of global finance strategy, projects and transitions
  • Leading and supporting development of AP processes and methods
  • Driving the transition of Global Accounts Payables into modern and automated area
  • Identifying opportunities within AP area and between other departments
  • Keeping close dialogue with business support group, group reporting and controlling, IT, Global Tax & Compliance, Treasury, Procurement
  • Managing relationships with key stakeholders during projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Application Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 17.06.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We are looking for an Application Specialist in our MDM & Quality Solutions Team, located in our Business Center in Szczecin (PL). In this position your main objective is to design & deliver IT solutions within multiple data domains inside the STEP application to fulfil business requirements of the different stakeholders
  • The assignment also includes active 2nd & 3rd level support activities, continuous improvement tasks (development requests on existing processes) and configuration and development of new processes as part of bigger projects, including the relevant documentation
  • In this role, you will also be working closely with integration specialists to achieve the best possible solution for automated data transfer and processes in a cross functional context
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Szczecin
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Contracts Coordinator

Szczecin
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Finance Controller

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 10.06.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Develop and prepare key metrics and status reports with process lead inputs to communicate to key stakeholders
  • Analyze and report of expenditure data, with the purpose of reducing procurement costs, improving efficiency and monitoring performance and compliance
  • Execute quarterly spend reporting to Proc. Management, GO Finance and CFO
  • Support Category managers with spend management reports and analysis from BI & ERP systems
  • Support standardized, clear and timely annual frozen cost update process
  • Support development and maintenance of the department’s performance management reporting requirements
  • Maintain processes of gathering information from multiple sources, reconciling them and presenting to requestors with suggestions for evaluation
  • Being a change facilitator, develop and collaborate with leads, and influence leadership in the transformation to and/or in support of a continuous improvement culture
  • Input to Standardization, Automation and IT strategy to support operational and process improvement (ie. boost process efficiency by implementing Power BI solution)
  • Undertaking ownership and management over Procurement e-systems and processes, including assistance with the development & implementation of policies and procedures within these systems and processes
  • Support the team in managing the incoming RFI & RFP project tasks (assign to colleagues according to resource availability and procurement and / or logistic area)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego (bez sprzedaży)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Odpowiadanie na e-maile od pacjentów
  • Dotrzymywanie terminów i umów o gwarantowanym poziomie usług
  • Dbanie o jakość obsługi klienta oraz terminowość usług
  • Zarządzanie danymi w systemie Salesforce
  • Branie udziału w różnych projektach wskazywanych przez kadrę zarządzającą
  • Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z parterami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego (bez sprzedaży)

Szczecin
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z j. niemieckim

Szczecin
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z j. niemieckim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Process Improvement Lead (Global Finance)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 20.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Active optimizations search and finding best solutions for finance end-to-end processes (highest quality and lowest costs)
  • Driving innovation in Finance Department (digitalization and automation)
  • Supporting development of department’s KPIs (analyzing, collecting, revision of KPIs)
  • Cooperating closely with IT, Procurement, Legal, PMO, Corporate Finance, to decide best optimization changes
  • Implement KPIs that would measure the progress of improvement implementation and actively follow up on the progress
  • Serve as strong support to the department Director with performance data analysis, presentations and business cases preparation, highlighting improvement focus areas
  • Eliminating bottlenecks, mistakes, delays and wastes in end-to-end processes
  • Stay up to date with the latest trends in innovations, digital finance and best practices in finance
  • Gather and stay up to date with the latest external benchmark KPIs
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. dokumentacji

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie dokumentacji medycznej pacjentów
  • Dodawanie dokumentów do bazy danych
  • Sprawdzanie dokumentacji medycznej w celu upewnienia się, czy niczego nie brakuje
  • Współpraca z gabinetami lekarskimi w celu skompletowania brakującej dokumentacji w ustalonym przedziale czasowym
  • Upewnianie się, że części składowe dokumentacji są odpowiednie, a dokumenty spełniają wymogi kontraktowe i prawne
  • Uzupełnianie zgłoszeń poprzez wyjaśnianie potrzebnych informacji, dokonywanie transakcji, przekazywanie zgłoszeń w konkretnych przypadkach
  • Dbanie, by dokumentacja pacjentów była aktualna
  • Znajdowanie rozwiązań, które usprawnią pracę
  • Komunikowanie się w efektywny sposób zarówno ze współpracownikami, jak i pacjentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. dokumentacji

Szczecin
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

​AR Analyst

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 18.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Performing analysis and overview of receivables accounts
  • Monitoring all aspects of the collection of outstanding debts owed to the company to ensure it is well within control
  • Performing matchings on customer accounts based on own investigation and on LOB request
  • Following up and proactively contacting customers regarding overdue invoices – preparing aging analysis, collection reports and performing actual collections and dunning process
  • Daily contact with customers via e-mail or telephone
  • Develop models/financial reports and prepare key finance indicators related to AR
  • Working on continuous improvements of the processes
  • Be point of contact to resolve customer inquiries regarding billing issues
  • Preparing customer statements
  • Supporting Credit Limit Management activities, ie. releasing orders on hold as per agreed conditions
  • Updating customer master data
  • Updating customer credit card information
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AR Analyst

Szczecin
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Global Operations Controller

Szczecin
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reporting Data Analyst

Szczecin
Wygasła: 15.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. należności

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienne wykonywanie akcji na przypisanych kontach związanych z odwołaniami w sprawie płatności
  • Wnioskowanie o dokonanie odpowiednich zmian, które mają na celu rozwiązanie kwestii nieuregulowanych sald rachunków
  • Sprawdzanie, śledzenie i w niektórych sytuacjach także badanie kwestii zaległych płatności, aby upewnić się, że płatności wpływają na czas, a co za tym idzie, podnoszenie dochodu Comfort Medical i zmniejszanie poziomu należności
  • Kompletowanie wniosków uzupełniających według harmonogramu zamknięcia miesiąca
  • Podejmowanie działań w przypadku wszelkich odrzuceń ze strony płatników (np. firm ubezpieczeniowych), przed upływem czasu na odwołanie
  • Przygotowywanie korekt w sprawach takich jak zwroty, różnice w umowach i odpisy potrzebnych do zatwierdzenia i przeprocesowania płatności
  • Wprowadzanie i aktualizowanie szczegółowych adnotacji w systemie
  • Korekta zaksięgowanych płatności i dokonywanie zmian na kontach pacjenta w zakresie opłat za produkty
  • Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi poprzez ich strony internetowe lub w formie telefonicznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reporting Data Analyst

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 14.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Collecting raw data from about 100 distributors from multiple sources
  • Scrubbing and validating data files – converting into one format, modifying, clearing and analysing data
  • Sending files to other teams, staying on top of progress of the files due to the strict timelines
  • Administering the files in the ERP system with updates the US team provides
  • Processing updates to the data as needed once discrepancies have been validated
  • Running reports after all files have been closed out for the month and sending those to the appropriate teams (AR team, US team)
  • Maintaining monthly reports to distributors regarding the status of requested chargebacks; customize reports to meet stakeholder needs
  • Developing and maintains ongoing partner relationships with distributors and sales leaders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. należności

Szczecin
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

CRM Process Support Team Leader

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 10.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • The job is located in Szczecin and we expect you to work from the office, with the possibility to work remote from home, if needed. Your responsibilities are as follows:
  • Lead and manage a team of CRM Process Support Specialists
  • Develop and maintain strong relationships with internal stakeholders
  • Take active part in local and global projects
  • Monitor and analyze performance metrics to identify areas for improvement
  • Providing ongoing support for Commercial Operations in operational tasks
  • Recruit employees, evaluate their performance and provide feedback
  • Motivate team to achieve individual and team’s objectives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement GO Controller

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 07.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Develop and prepare key metrics and status reports with process lead inputs to communicate to key stakeholders
  • Analyze and report of expenditure data, with the purpose of reducing procurement costs, improving efficiency and monitoring performance and compliance
  • Execute quarterly spend reporting to Proc. Management, GO Finance and CFO
  • Support Category managers with spend management reports and analysis from BI & ERP systems
  • Support standardized, clear and timely annual frozen cost update process
  • Support development and maintenance of the department’s performance management reporting requirements
  • Maintain processes of gathering information from multiple sources, reconciling them and presenting to requestors with suggestions for evaluation
  • Being a change facilitator, develop and collaborate with leads, and influence leadership in the transformation to and/or in support of a continuous improvement culture
  • Input to Standardization, Automation and IT strategy to support operational and process improvement (ie. boost process efficiency by implementing Power BI solution)
  • Undertaking ownership and management over Procurement e-systems and processes, including assistance with the development & implementation of policies and procedures within these systems and processes
  • Support the team in managing the incoming RFI & RFP project tasks (assign to colleagues according to resource availability and procurement and / or logistic area)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IP Associate

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 07.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Handling of incoming communication and registration of deadlines
  • Monitoring of deadlines
  • Portfolio management
  • Filing and prosecution
  • Corresponding with international agents in relation to filing and prosecution
  • Handling IDS
  • Handling of renewals
  • Maintaining and checking bibliographic data, i.e., update databases
  • Handling of invoices
  • Power reading
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reporting Specialist (Customer Analytics Team)

Szczecin
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Consumer Sales Support Manager

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 04.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Developing and implementing CPBC and Global Commercial Support/Direct Services strategies and initiatives aligned with the overall business strategy
  • Managing a team of 3 Team Leaders (approx. 40 people) responsible for supporting the process team achieving their objectives
  • Designing and implementing business plans and strategies to promote the attainment of goals
  • Driving efficiencies and automation agenda together with IT and other parts of the organization
  • Organizing and coordinating operations in ways that ensure maximum productivity
  • Assessing overall department performance against objectives
  • Maintaining excellent business relationships with stakeholders
  • Planning, Developing, analyzing, and updating the department budget
  • Supporting change management processes
  • Representing Consumer Sales Support department internally and externally
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Consumer Sales Support Manager

Szczecin
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Biosafety Specialist

Szczecin
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Commercial Analyst

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 03.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Solve analytical support cases from internal stakeholder in our sales subsidiaries around the world as well as headquarter
  • Explorative analyses of the data available such as CRM, phone, e-mail, digital solutions, web analytics, etc
  • Support various commercial projects with data and analyses to optimize the performance of the solutions
  • Create documentation and perform training in the reporting tools owned by the global Analytics team
  • Build/develop, automate & optimize dashboard solutions (in Power BI) including testing and documentation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior HR Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 30.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Point of contact and administrative assistance to our employees and managers in all their HR matters - labour code, benefits, holidays, contracts etc
  • Payroll data preparation according to schedule and daily cooperation with external provider (data related to monthly payroll calculation, ZUS declarations, maternity/paternity leaves, reports including employee personal information, holidays, tax exemptions etc
  • Preparation of HR reports and accruals
  • Managing benefit packages offered to employees such as: medical care, sports cards, group insurance, Edenred cards, transportation co-financing and PPK
  • Substantive support for foreigners
  • Maintain new hire/termination process including pre-employment/termination paperwork, position creation/termination, meeting and document signing with new employees and addressing all arising questions
  • Providing HR and system support to employees with a focus on delivering excellent employee experience
  • Entering and maintaining correctness of employees’ records in SAP and SuccessFactors – employee’s data, changes in employment conditions, absences, additional information, etc
  • Maintaining personnel files
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Data Analyst

Szczecin
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista junior / mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Consumer Care Consultant with German

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 28.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Attend to inbound and outbound telephone calls in accordance with standard operating procedures
  • Answering the e-mails from the patients
  • Ensuring that deadlines and Service Level Agreements are met
  • Providing a high-quality level of customer care
  • Managing data in Salesforce system
  • Participation in various projects pointed out by management
  • Building positive working relationships with internal and external stakeholders
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Działu księgowości z j. niemieckim

Szczecin
Wygasła: 27.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny z j. niemieckim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Administracyjny z j. niemieckim

Szczecin
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

​Team Leader (AR)

Szczecin
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kierownik/koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior IT Supporter

Szczecin
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative (with French)

Szczecin
Wygasła: 20.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative with French

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 19.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing sales orders in the system
  • Answering incoming phone calls, emails, or faxes from Healthcare B2B customers
  • Issuing return authorizations
  • Entering complaints into a common database on product performance issues
  • Answering questions on products and services
  • Research orders and other actions to resolve problems
  • Forwarding customer leads to the appropriate Territory Manager/Regional Manager
  • Promoting and ensuring customer satisfaction through value-added services, as well as prompt identification and resolution of complaints, problems, and issues
  • Building credibility and trust with customers and business unit leaders
  • Keeping data quality, including self-audit of work
  • Managing and reporting data in the system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Data Analyst

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 16.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Participate in global, regional and local transportation tenders, supporting the business with system / technical / analytical insights, as well as managing the supplier contacts during tenders
  • Perform analysis and maintain of transportation transactional data
  • Develop and prepare key metrics and status reports with process lead inputs to communicate to key stakeholders
  • Analyse and report overall supplier performance, improving efficiency and monitoring performance and compliance
  • Maintain and administer our current Power BI solutions (collect, clean and upload master data and analyse / report outcome as well as prepare and lead training for end-users)
  • Take active part in implementing new Power BI solutions
  • Support Global Procurement digitalization agenda (e.g., support process design activities, formulating the specific solutions to address prioritized requirements)
  • Initiate and drive improvements in assigned area
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik działu księgowości z j. niemieckim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monitorowanie rachunków i przeprowadzanie ich analiz pod kątem zaległych należności
  • Monitorowanie wszystkich aspektów windykacji zaległych długów wobec firmy
  • Dokonywanie rozliczeń transakcji na kontach klientów po własnych weryfikacjach lub na zlecenie jednostki lokalnej
  • Śledzenie i proaktywne kontaktowanie się z klientami poprzez e-mail lub telefon w sprawie zaległych faktur – przygotowywanie analiz wiekowania należności, raportów zaległości oraz przeprowadzanie rzeczywistych procesów monitorowania i pozyskiwania zaległych należności
  • Opracowywanie modeli/raportów finansowych i przygotowywanie kluczowych wskaźników finansowych związanych z AR
  • Bycie punktem kontaktowym w celu rozwiązania zapytań klientów dotyczących problemów z rozliczeniami
  • Udział w kształtowaniu procesu Order to Cash
  • Przygotowywanie sprawozdań
  • Wspieranie działań Credit Limit Management
  • Aktualizacja danych klientów w systemie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Team Leader (AR)

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 08.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • The job is to manage newly established team of approx. 15, within the area of billing, collections and Accounts Receivables (AR) related processes. Your main responsibilities:
  • Managing and reporting on monthly trending of aging
  • Managing denial trends and notifying the business on areas of increased denials for immediate correction
  • Assisting the team with the efficient analysis and resolution of all open balances; monitoring productivity to assure the team can meet production and collection goals established by management
  • Generating monthly AR reports that facilitate workflow metrics and audit processes for the department
  • Reviewing collection issues that impact the team's ability to process work within the department; conducting periodic audits of collection activity for quality assurance purposes and to assure that the team is utilizing the most efficient methods for processing of work
  • Managing all reimbursement transactions & training staff regarding new policies
  • Maintaining knowledge of payer requirements and terms
  • Recruit, train and develop team members
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Specialist

Szczecin
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

(Senior) Performance Marketing Specialist

Szczecin
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 23.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Point of contact and administrative assistance to our employees and managers in all their HR matters - labour code, benefits, holidays, contracts etc
  • Payroll data preparation according to schedule and daily cooperation with external provider (data related to monthly payroll calculation, ZUS declarations, maternity/paternity leaves, reports including employee personal information, holidays, tax exemptions etc
  • Preparation of HR reports and accruals
  • Managing benefit packages offered to employees such as: medical care, sports cards, group insurance, Edenred cards, transportation co-financing and PPK
  • Substantive support for foreigners
  • Maintain new hire/termination process including pre-employment/termination paperwork, position creation/termination, meeting and document signing with new employees and addressing all arising questions
  • Providing HR and system support to employees with a focus on delivering excellent employee experience
  • Entering and maintaining correctness of employees’ records in SAP and SuccessFactors – employee’s data, changes in employment conditions, absences, additional information, etc
  • Maintaining personnel files
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payment Specialist

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Perform collection follow-up on assigned accounts on a regular basis
  • Request correct adjustments to resolve outstanding account balances
  • Review, track, and where necessary, research outstanding payments to ensure timely receipt of payments to increase Comfort Medical's revenue and reduce accounts receivable
  • Complete adjustment requests in compliance with month end schedule
  • Follow up on all denials prior to the payer's appeals deadline
  • Identify denial trends and make recommendations for resolutions
  • Prepare adjustments such as refunds, contractual differences, and write-offs for approval and processing
  • Maintain accurate and detailed chart notes in system
  • Correct posting payments and make charge adjustment to patient account
  • Contact Insurance companies via their portals or phone calls
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płatności z j. angielskim

aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Codzienne wykonywanie akcji na przypisanych kontach związanych z odwołaniami w sprawie płatności
  • Wnioskowanie o dokonanie odpowiednich zmian, które mają na celu rozwiązanie kwestii nieuregulowanych sald rachunków
  • Sprawdzanie, śledzenie i w niektórych sytuacjach także badanie kwestii zaległych płatności, aby upewnić się, że płatności wpływają na czas, a co za tym idzie, podnoszenie dochodu Comfort Medical i zmniejszanie poziomu należności
  • Kompletowanie wniosków uzupełniających według harmonogramu zamknięcia miesiąca
  • Podejmowanie działań w przypadku wszelkich odrzuceń ze strony płatników (np. firm ubezpieczeniowych), przed upływem czasu na odwołanie
  • Przygotowywanie korekt w sprawach takich jak zwroty, różnice w umowach i odpisy potrzebnych do zatwierdzenia i przeprocesowania płatności
  • Wprowadzanie i aktualizowanie szczegółowych adnotacji w systemie
  • Korekta zaksięgowanych płatności i dokonywanie zmian na kontach pacjenta w zakresie opłat za produkty
  • Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi poprzez ich strony internetowe lub w formie telefonicznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne