1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. KANANI EUROPE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KANANI EUROPE sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. MARSZAŁKOWSKA 111

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (13) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 13 )

Brand Manager

Gdynia
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego
  • odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy
  • realizacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu po produkt finalny), odpowiedzialność za content produktowy
  • zarządzanie cyklem życia produktów
  • kontakty z dostawcami, przygotowywanie kalkulacji, prowadzenie negocjacji, tworzenie harmonogramów prac oraz nadzór nad ich realizacją
  • przygotowywanie materiałów marketingowych, tworzenie prezentacji produktowych i innych (również w języku angielskim)
  • współudział we wdrażaniu strategii komunikacyjnej dla marek
  • wsparcie w działaniach trade marketingowych i eksportowych
  • bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami
  • monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich
  • współpraca z laboratorium, działem sprzedaży, innymi działami firmy oraz podwykonawcami
  • udział w bieżących działaniach firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brand Manager

Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego
  • odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy
  • realizacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu po produkt finalny), odpowiedzialność za content produktowy
  • zarządzanie cyklem życia produktów
  • kontakty z dostawcami, przygotowywanie kalkulacji, prowadzenie negocjacji, tworzenie harmonogramów prac oraz nadzór nad ich realizacją
  • przygotowywanie materiałów marketingowych, tworzenie prezentacji produktowych i innych (również w języku angielskim)
  • współudział we wdrażaniu strategii komunikacyjnej dla marek
  • wsparcie w działaniach trade marketingowych i eksportowych
  • bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami
  • monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich
  • współpraca z laboratorium, działem sprzedaży, innymi działami firmy oraz podwykonawcami
  • udział w bieżących działaniach firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. administracyjno-biurowych

Gdynia
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja dostaw towarów (krajowych i zagranicznych)
  • Współpraca z magazynem
  • Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS
  • Obsługa zamówień klientów biznesowych
  • Wystawianie dokumentów księgowych (faktury sprzedaży, faktury korekty, RW itp.)
  • Obsługa korespondencji firmowej (zarówno elektronicznej jak i papierowej)
  • Obsługa skrzynek kontaktowych firmy
  • Obsługa biura i zadania administracyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. administracyjno-biurowych

Gdynia
Wygasła: 23.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja dostaw towarów (krajowych i zagranicznych)
  • Współpraca z magazynem
  • Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS
  • Obsługa zamówień klientów biznesowych
  • Wystawianie dokumentów księgowych (faktury sprzedaży, faktury korekty, RW itp.)
  • Obsługa korespondencji firmowej (zarówno elektronicznej jak i papierowej)
  • Obsługa skrzynek kontaktowych firmy
  • Obsługa biura i zadania administracyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Finansów

Gdynia
Wygasła: 09.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
  • raportowanie wyników finansowych Spółki
  • analizowanie rentowności klientów i produktów
  • koordynacja współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym
  • przygotowanie budżetu rocznego Spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń
  • kontrola kapitału obrotowego w szczególności należności i zapasów towarów
  • kontrola budżetów marketingowych i bonusów retrospektywnych klientów
  • wspomaganie decyzji sprzedażowych i zakupowych
  • współpraca z audytorem oraz z komórkami komercyjnymi i operacyjnymi Spółki
  • raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu

Gdańsk
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie Brand Managerów w procesie zarządzania cyklem życia produktów, szczególnie na etapie ich wdrażania na rynek,
  • Koordynacja wybranych etapów procesu wdrożenia produktów na rynek, tworzenie harmonogramu wdrożeń oraz czuwanie nad poprawnością jego realizacji
  • Realizacja wdrożeń eksportowych
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych, tworzenie prezentacji produktowych i innych (również w języku angielskim)
  • Wsparcie w działaniach marketingowych, w tym w tworzeniu contentu produktowego oraz działaniach trade marketingowych i eksportowych
  • Odpowiedzialność za dokumentację produktową, certyfikaty itp
  • Udział w bieżących działaniach firmy
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wdrożeń produktów

Gdańsk
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie Brand Managerów w zakresie zarządzania portfolio produktowym
  • Tworzenie harmonogramu wdrożeń oraz czuwanie nad poprawnością jego realizacji
  • Koordynacja wybranych etapów procesu wdrożenia produktów na rynek
  • Odpowiedzialność za dokumentację produktową, certyfikaty itp
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi
  • Realizacja wdrożeń eksportowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. marketingu

Gdańsk
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie Brand Managerów w procesie zarządzania cyklem życia produktów, szczególnie na etapie ich wdrażania na rynek
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych, tworzenie prezentacji produktowych i innych (również w języku angielskim)
  • Wsparcie w tworzeniu szeroko rozumianego contentu produktowego
  • Wsparcie w działaniach trade marketingowych, eksportowych
  • Udział w bieżących działaniach firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brand Manager

Gdańsk
Wygasła: 26.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • opracowywanie i realizację kompleksowych planów rozwoju portfolio produktów na rynek polski i zagraniczny
  • koordynacja procesu wdrożenia produktów oraz całego cyklu ich życia
  • planowanie i współudział we wdrażaniu strategii komunikacyjnej dla marki
  • monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich
  • współpraca z laboratorium, działem sprzedaży, innymi działami firmy oraz podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta

Sopot
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie obsługi klientów
  • obsługa zamówień klientów biznesowych
  • wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur, korekt itp.)
  • prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, dostarczanie danych logistycznych, produktowych itp. w formie wymaganej przez klienta
  • koordynacja dostaw towarów oraz współpraca z magazynem (w tym prowadzenie dokumentacji i praca z systemem magazynowym)
  • obsługa skrzynek firmowych
  • obsługa biura i zadania administracyjne firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Sprzedaży ds. marek dystrybuowanych

Gdańsk
Wygasła: 28.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • tworzenie strategii rozwoju dla marek dystrybuowanych
  • przygotowywanie i bieżącą aktualizację budżetów dla poszczególnych marek w portfelu
  • współtworzenie kampanii sprzedażowych i ich realizację
  • realizację celów budżetowych
  • utrzymywanie relacji i długoterminową współpracę z kluczowymi dostawcami i klientami
  • pozyskiwanie nowych dostawców i klientów
  • analizę rynku i konkurencji
  • planowanie i prowadzenie działań trade-marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Warszawa
Wygasła: 09.06.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu

Warszawa
Wygasła: 11.01.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie KANANI EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.