1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE

KRAKÓW, UL. GROTA ROWECKIEGO 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka do spraw realizacji zadań w zakresie kadr miękkich

Stefana Grota-Roweckiego 11, Dębniki, Kraków
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wymagania niezbędne kandydata:
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • Wykształcenie min. średnie
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku obsługi komórki kadrowej i sekretariatu
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office i programów kadrowych)
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie i kreatywność
  • Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • Dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy Kodeks pracy, ustawy o ochronie danych osobowych
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw kadr i obsługi sekretariatu

Kraków
Wygasła: 13.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • A. W zakresie obsługi sekretariatu: 1. Koordynuje prace sekretariatu i kompleksową jego obsługa
  • 2. Prowadzi rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej 3. Przedkłada Prezesowi Zarządu i członkom Zarządu korespondencję przychodzącą
  • a następnie rozprowadza ją zgodnie z dekretacją 4. Zapewnia sprawny przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi działami w Spółdzielni
  • 5. Prowadzi kalendarz spotkań
  • 6. Prowadzi odbiór i wysyłkę korespondencji
  • 7. Obsługuje i organizuje spotkania członków Zarządu
  • 8. Przygotowuje pisma
  • 9. Obsługuje centralę telefoniczną Spółdzielni. 10. Nadaje i odbiera pocztę elektroniczną Spółdzielni i odwrotnie doręcza ją adresatom. 11. Otwiera i zamyka siedzibę Spółdzielni wraz z kodowaniem alarmu. 12. Organizuje zaopatrzenie biura w niezbędne materiały biurowe i dba o estetykę sekretariatu i pomieszczeń przynależnych
  • 13. Obsługuje urządzenia biurowe. B. Sprawy organizacyjne: 1. Protokołuje posiedzenia Zarządu Spółdzielni
  • sporządza wypisy decyzji i uchwał Zarządu i przekazuje poszczególnym komórkom organizacyjnym. 2. Załatwia korespondencję dotyczącą spraw organizacyjnych. 3. Prowadzi dokumentację dotyczącą przyjęcia stron przez Zarząd Spółdzielni
  • dokumentację polustracyjną
  • książkę rejestru kontroli w Spółdzielni. C. W zakresie spraw kadrowych 1. Przygotowuje dokumentację związaną z przyjmowaniem oraz zwalnianiem pracowników. 2. Przygotowuje dokumentację związaną ze zmianami kadrowymi dotyczącymi pracowników tj. między innymi z zakresu przeszeregowania
  • awansowania
  • nagradzania
  • wyróżniania i karania pracowników. 3. Opracowuje zakresów obowiązków dla pracowników. 4. Zapewnia prawidłową realizację uprawnień pracowniczych (nagrody jubileuszowe oraz inne nagrody i wyróżnienia). 5. Prowadzi akta osobowe pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Prowadzi ewidencję obecności
  • urlopów
  • zwolnień lekarskich oraz innych przerw w pracy. 7. Prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników oraz rozlicza czasu pracy. 8. Na bieżąco kontroluje terminową realizację badań okresowych pracowników. 9. Prowadzi sprawy emerytalne i rentowe pracowników. Współdziała z działem finansowym w sporządzaniu list płac dla pracowników
Pokaż więcej >>
od 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. opłat mieszkaniowych

Kobierzyńska 11, Dębniki, Kraków
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie bieżących spraw w zakresie obsługi czynszów,
  • uzgadnianie i wyjaśnianie, wpłat, zaległości, innych rozliczeń z lokatorami,
  • analiza zaległości w opłatach od lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • bieżące uzgadnianie naliczeń poszczególnych składników opłaty eksploatacyjnej oraz dodatkowych opłat z poszczególnymi kontami z Działem Księgowości,
  • prowadzenie spraw windykacyjnych poprzez pilotowanie i zbieranie informacji o postępach w pracach ściągania zaległości,
  • prowadzenie na bieżąco ewidencji osób zalegających z zapłatą czynszu wraz z informacjami dodatkowymi o osobach zadłużonych a niezbędnych do podejmowania działań mających na celu wyegzekwowanie zaległości,
  • przygotowywanie wniosków do Kancelarii Prawnych o skierowanie do sądu spraw o zapłatę zaległych należności czynszowych,
  • wykonywanie wszelkich, niezbędnych czynności z zakresu rozliczania mediów (dot. dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania),
  • sporządzenie not, poleceń księgowania z zakresu prowadzonych przez siebie spraw,
  • inne zadania księgowe oraz współpraca z innymi działami Spółdzielni
Pokaż więcej >>
od 5000 do 5200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. opłat mieszkaniowych

Stefana Grota-Roweckiego 11, Dębniki, Kraków
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie bieżących spraw w zakresie obsługi czynszów,
  • uzgadnianie i wyjaśnianie, wpłat, zaległości, innych rozliczeń z lokatorami,
  • analiza zaległości w opłatach od lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • bieżące uzgadnianie naliczeń poszczególnych składników opłaty eksploatacyjnej oraz dodatkowych opłat z poszczególnymi kontami z Działem Księgowości,
  • prowadzenie spraw windykacyjnych poprzez pilotowanie i zbieranie informacji o postępach w pracach ściągania zaległości,
  • prowadzenie na bieżąco ewidencji osób zalegających z zapłatą czynszu wraz z informacjami dodatkowymi o osobach zadłużonych a niezbędnych do podejmowania działań mających na celu wyegzekwowanie zaległości,
  • przygotowywanie wniosków do Kancelarii Prawnych o skierowanie do sądu spraw o zapłatę zaległych należności czynszowych,
  • wykonywanie wszelkich, niezbędnych czynności z zakresu rozliczania mediów (dot. dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania),
  • sporządzenie not, poleceń księgowania z zakresu prowadzonych przez siebie spraw,
  • inne zadania księgowe oraz współpraca z innymi działami Spółdzielni
Pokaż więcej >>
od 5000 do 5200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw rozliczeń finansowych i VAT

Kraków
Wygasła: 12.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Ogólny zakres obowiązków: Prowadzenie i weryfikacja ksiąg rachunkowych Terminowe przygotowywanie danych w zakresie dokumentów niezbędnych do sporządzania deklaracji JPK-VAT Współpraca przy zamknięciu roku księgowego i przygotowaniu sprawozdania finansowego Prowadzenie spraw wieczystego użytkowania i podatku od nieruchomości Sporządzanie wewnętrznych sprawozdań i analiz kwartalnych Sporządzanie sprawozdań do GUS Analiza
  • weryfikacja i uzgadnianie kont funduszy Spółdzielni Dekretowanie i księgowanie dokumentów w oparciu o Zakładowy Plan Kont i przyjętą Politykę Rachunkowości Dbałość o jakość i terminowość wykonywanych zadań
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. opłat i windykacji

Stefana Grota-Roweckiego 11, Dębniki, Kraków
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie i weryfikacja ksiąg rachunkowych
  • Terminowe przygotowywanie danych w zakresie dokumentów niezbędnych do sporządzania deklaracji JPK-VAT
  • Współpraca przy zamknięciu roku księgowego i przygotowaniu sprawozdania finansowego
  • Prowadzenie spraw wieczystego użytkowania i podatku od nieruchomości
  • Sporządzanie wewnętrznych sprawozdań i analiz kwartalnych
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS
  • Analiza, weryfikacja i uzgadnianie kont funduszy Spółdzielni
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów w oparciu o Zakładowy Plan Kont i przyjętą Politykę Rachunkowości
  • Dbałość o jakość i terminowość wykonywanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. analiz kosztów i rozliczeń c.o., c.w.u.

Kraków
Wygasła: 10.01.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Prowadzenie i nadzorowanie w zakresie zużycia i kosztów mediów. Prowadzenie ewidencji urządzeń pomiarowych. Prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów c.o
  • c.w.u
  • zimnej wody
  • gazu do ogrzewania klate w jednym budynku. Sczegółowa analiza kosztów zużycia c.o
  • c.w.u. oraz zimnej wody w powiązaniu z pobieranymi zaliczkami. Godziny pracy: 7:00 - 15:00
Pokaż więcej >>
od 3 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE, podziel się opinią i pomóż innym.