1. Pracodawca
  2. Piechowice
  3. MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECHOWICACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECHOWICACH

Piechowice, ul. Kryształowa 49a

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Referent ds. organizacyjno-administracyjnych

Piechowice
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. obsługa kancelarii Ośrodka
  • przyjmowanie
  • rozdział i organizacja obiegu dokumentów zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej oraz przygotowywanie korespondencji wychodzącej
  • 2. obsługa poczty elektronicznej wpływającej na adres kancelarii oraz platformy ePUAP
  • 3. obsługa urządzeń biurowych znajdujących się w kancelarii
  • 4. kierowanie beneficjentów Ośrodka do pracowników odpowiedzialnych merytorycznie za załatwianie konkretnych spraw
  • 5. prowadzenie rejestru wydanych zarządzeń wewnętrznych
  • upoważnień
  • pełnomocnictw oraz rejestru skarg i wniosków
  • 6. przygotowywanie pism należących do kompetencji kancelarii
  • 7. przyjmowanie korespondencji do wysyłki i nadawanie jej w urzędzie pocztowym
  • 8. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Ośrodka w artykuły oraz materiały biurowe
  • 9. prowadzenie w porozumieniu z przełożonym spraw związanych z funkcjonowaniem Ośrodka oraz sprawozdawczości w zakresie tego zagadnienia
  • 10. prowadzenie rejestrów biurowych
  • 11. prowadzenie spraw osobowych pracowników Ośrodka
  • 12. prowadzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników
  • 13. prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne
  • karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych
  • ewidencja czasu pracy)
  • 14. udział w przeprowadzaniu naborów na wolne stanowiska
  • 15. kierowanie pracowników na badania profilaktyczne
  • szkolenia bhp
  • szkolenia merytoryczne
  • przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • 16. ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  • nagrody jubileuszowej
  • dodatku za wysługę lat
  • 17. sporządzanie umów o pracę
  • wypowiedzeń umów o pracę
  • wystawianie świadectw pracy
  • 18. sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło
  • umowy zlecenie) dla zleceniobiorców
  • 19. przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia
  • przyznaniem nagrody
  • dodatku specjalnego
  • 20. sporządzanie planów urlopowych
  • ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
  • 21. ewidencja zwolnień lekarskich
  • 22. prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi
  • 23. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
  • 24. sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS
  • 25. sporządzanie sprawozdań z wykonania funduszu płac i etatów
  • 26. prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentu dla pracowników za używanie własnej odzieży i jej pranie
  • w tym naliczanie i ewidencja
  • 27. udzielanie pracownikom informacji z zakresu Prawa Pracy
  • 28. przekazywanie do archiwum uporządkowanej dokumentacji spraw zakończonych zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną
  • 29. inne zadania zlecone przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piechowicach
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Instruktor ds. kulturalno-oświatowych w Klubie Seniora

Piechowice
Wygasła: 17.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Organizowanie oraz prowadzenie zajęć w Klubie Seniora z uwzględnieniem możliwości oraz potrzeb Seniorów. 2. Prowadzenie zajęć z Seniorami w zakresie zgodnym z posiadanymi uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi
  • organizacja czasu wolnego seniorów. 3. Działania na rzecz zapobiegania dysfunkcji procesów starzenia się organizmu (higiena życia i kultura fizyczna
  • kosmetologia). 4. Organizacja zajęć uaktywniających uczestników Klubu Seniora np. manualnych
  • czytelniczych
  • prowadzenie dyskusji
  • rozmów indywidualnych
  • organizacja wycieczek
  • spotkań okolicznościowych
  • imprez kulturalnych. 5. Realizacja indywidualnych planów wsparcia. 6. Opracowywanie planów zajęć
  • z zachowaniem cykliczności
  • w miesięcznych okresach oraz prowadzenie dziennika zajęć. 7. Wspieranie integracji rówieśniczej i międzypokoleniowej. 8. Podejmowanie działań w zakresie zwiększenia aktywności uczestników
  • wzmacniania poczucia przynależności do społeczności lokalnej. 9. Dokumentowanie działalności Klubu Seniora. 10. Współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami
  • w tym z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piechowicach
  • ochroną zdrowia
  • policją oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz seniorów. 11. Sprawozdawczość w zakresie spraw wymienionych w zakresie czynności
  • 12. Dbałość o powierzone mienie
  • bezpieczeństwo uczestników zgodnie z zaleceniami sanitarnymi i przepisami BHP. 13. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb seniorów
  • ścisła współpraca z Kierownikiem Klubu Seniora
  • 14. Inne zadania zlecone przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piechowicach i Kierownika Klubu Seniora
Pokaż więcej >>
od 1 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIECHOWICACH, podziel się opinią i pomóż innym.