1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. MORGAN PHILIPS HUDSON sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MORGAN PHILIPS HUDSON sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. PLAC TRZECH KRZYŻY 18

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1171) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1171 )

Junior recruiter

Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie zespołu w prowadzonych procesach rekrutacyjnych
  • Kontakt z kandydatami na każdym etapie procesu rekrutacyjnego
  • Aktualizacja baz danych rekrutacyjnych i systemów
  • Współpraca z zespołem w zakresie tworzenia ogłoszeń i strategii rekrutacyjnych
  • Uczestnictwo w działaniach employer brandingowych, takich jak targi pracy, dni otwarte, wydarzenia dla studentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Administration Specialist

Warszawa
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • People Partner: osoba pierwszego kontaktu dla pracowników
  • Koordynacja działań związanych z office managementem, kontakt z dostawcami zaopatrzenie biura
  • Organizacja spotkań integracyjnych i imprez firmowych oraz ewentualnych podróży
  • Opieka nad korespondencją i archiwum firmowych dokumentów
  • Obsługa faktur
  • Wsparcie obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz działań z zakresu Employer Brandingu
  • Przygotowywanie prezentacji, dokumentów, tłumaczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Toruń
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez aktywne działania rynkowe;
  • Uzgadnianie szczegółów technicznych z klientami i producentami maszyn;
  • Przygotowywanie aplikacji dla Klienta;
  • Nadzór i obsługa realizowanych kontraktów;
  • Promowanie oferowanego asortymentu na rynku;
  • Monitorowanie i analiza rynku, rekomendowanie działań sprzedażowych;
  • Reprezentowanie firmy na rynku;
  • Bieżące raportowanie postępów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

DevOps Engineer (Kubernetes Specialist)

Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Co-architect new services, including failure tolerance and self-healing by-design, as well as establishing clear scaling-out paths
  • Translate Product Owner requirements into actionable technical tasks
  • Participate in shared on-call rotation
  • Evaluating and benchmarking new solutions, establishing capacity and growth plans
  • Developing and supporting usable and maintainable tooling for the engineering organization
  • Evangelize the use of the Engineering Platform (Kubernetes, etc.) offering to the broader engineering community
  • Administration of services, whether built in-house or from external vendors
  • Continuous optimization of services on all layers (hardware, software) for high performance
  • Monitoring of all critical services, sharing pager duty, troubleshooting, and addressing problems as they arise (including any needed changes in code, topology, resources, or configuration)
  • Backup/DR implementation, plans, documentation, and exercises
  • Co-own technical relationships with several service providers and vendors
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Content Accountant

Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Performing the end-to-end accounting for content, including the accounting for content assets, liabilities and expenses for all licensed and owned titles on a title by title basis
  • Ensure that financial records are complete, accurate and in compliance with US GAAP and company policies
  • Execute the month end close process, including the review and approval of journal entries and other financial reports
  • Work with team members, operations and finance to troubleshoot and solve accounting issues during month end close
  • Collaborate with cross-functional teams to ensure the timely and accurate resolution of accounting issues and with other members of the Controllership team to review, and resolve any intercompany discrepancies within the group
  • Timely complete or review account reconciliations to ensure balance sheet accuracy and completeness
  • Ensure compliance with SOX requirements, internal control environment
  • Key user of SUN systems content accounting subledger requiring in-depth understanding of software functionality and close interaction with systems support team
  • Perform monthly close of Content activity included validation of data in SUN subledger and reconciliation of activity into the GL
  • Engage with key EMEA controllership stakeholders, including FP&A, GBS, Tax, and country specific business unit teams. Ensure a robust understanding of the streaming business in core operating sectors and provide responsive consultation and information as required in key business decisions
  • Participate and provide input to key system and process integrations in the EMEA
  • Frequently assess current accounting operations, offering recommendations for improvements and implementing approved new processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Content Accounting Manager

Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Manage the month-end close process, including the review and approval of journal entries and financial reports
  • Oversee the end-to-end accounting for content, including the accounting for content assets, liabilities and expenses for all licensed and owned titles on a title by title basis
  • ​Provide guidance to the team and support troubleshooting during month-end close
  • Collaborate with cross-functional teams to ensure timely and accurate resolution of accounting issues
  • Ensure compliance with SOX requirements and maintain internal control environment
  • Act as key user of accounting systems and work closely with the systems support team
  • Engage with key stakeholders across the organization, including FP&A, Tax, and business unit teams
  • Develop staff into trusted business advisors and provide career development and coaching
  • Evaluate workload requirements and recommend changes and process improvements
  • Participate in key system and process integrations, including recent merger and ERP upgrade initiatives
  • Continuously assess accounting operations and recommend improvements to increase efficiency and accuracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

European Accounting Manager

Šenov u Nového Jičína, Moravian-Silesian Region, Czech Republic
Wygasła: 29.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Supervise the accounting teams who perform monthly and annual corporate consolidation process for Czech Republic, Germany and Netherlands entities (“European VLS entities”)
  • Involved in the preparation of various annual financial audit reports for Czech stand alone and Czech consolidated statutory financials, Indian GAAP annual audit files for European entities, and Netherlands GAAP annual stand alone and consolidated audit files
  • Assure leading the General Ledger based on the Czech statutory accounting standards and IFRS or other generally accepted accounting principles
  • Identify and implement opportunities for accounting team improvements in the transactional accounting, reporting and consolidation processes
  • Cooperate with internal and external auditors on performing revisions of accounting agenda and internal procedures
  • Anticipate on improvements in SAP procedures
  • Attend regular meetings
  • Participates in training courses organized by companies to improve the level of service delivery
  • Comply with the stated working hours, working conditions and other internal regulations of the employer
  • Comply with OSH and PO regulations
  • Follows and respects other instructions of his supervisor
  • Responsibility for leading team leaders, department and its results, focusing on meeting customer requirements, legal requirements, in accordance with VPDS processes and procedures
  • Ensuring professional training and staff development
  • Sets the strategy and goals (KPIs) for his/hers department, responsible for their fulfillment and for the fulfillment of personal goals
  • Organising regular meetings with team leaders / team members and providing regular feedback
  • Support and evaluate team members in setting goals. Can works with team leaders in evaluating their subordinates
  • Team capacity planning - recruitment, adaptation and other financial costs. Approves the running costs of its department
  • Responsibility for compliance with internal processes and procedures, for their optimization and streamlining
  • Participates in the creation and updating of company policies and processes
  • Motivation of team members and their evaluation
  • Responsibility for assigning and controlling team tasks and priorities
  • Responsible for regular reporting of results and administration related to the running of the department
  • Cooperation with other departments
  • Supports the process of new offers from a technical point of view
  • Patent department support
  • Performs other activities according to the superior's instructions, which do not contradict with the position's activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager for IT services

Łódź
Wygasła: 23.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • sprzedaż projektowa rozwiązań ICT
  • budowanie długofalowych relacji z klientami
  • aktywne pozyskiwanie nowych szans biznesowych i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami
  • identyfikowanie wymagań klientów i kreowanie nowych projektów
  • zarządzanie wszystkimi aspektami relacji z kluczowymi klientami
  • kreowanie wizerunku firmy podczas spotkań, konferencji i wydarzeń
  • realizacja planów sprzedażowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Specialist

Warszawa
Wygasła: 09.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Recording and pre-closing transactions
  • Providing high quality accounting service in the GL for internal clients around the globe
  • Participate in process transformation, including creating procedures, identifying areas for improvement and implementing improvements and stabilising the migrated process
  • Analyzing and reconciling accounts and resolving issues
  • Closing books and performing post-closing activities
  • Supporting financial reporting
  • Maintaining accounting master data
  • Preparing VAT declarations
  • Perform other duties as required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant

Warszawa
Wygasła: 08.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Independent bookkeeping,
  • Preparing tax returns independently and on time,
  • Preparation of reports to the Central Statistical Office,
  • Assistance in the preparation of annual financial statements,
  • Participating in the optimisation and development of working standards,
  • Preparation of reports and ongoing analysis,
  • Reconciliation of turnover and balances
  • Booking and verification of purchase invoices
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Western European Sales Manager

Warszawa
Wygasła: 07.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director, team manager
Obowiązki:
  • The Candidate chosen for the position will be responsible for developing sales in Western European countries
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Researcher

Warszawa
Wygasła: 26.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Define and implement data quality checks and regularly publish metrics,
  • Ensure high data quality and adherence to policies and maintain Legal Entity Data for all downstream consumers,
  • Provide content set domain knowledge and expertise to assist with data-related queries and client support,
  • Evaluate and recommend data definition standards to be deployed across the Company
  • Establish procedures and policies to ensure data accuracy and coverage levels,
  • Participate in workshops and requirements review sessions within the MDM team
  • Ensure data collection tasks are delivered against agreed deadlines, and regular updates provided to management and programme and project leads
  • Collaborate closely with the MDM Product Owner and Tech Lead on all aspects of Entity data collection and help drive end-to-end management deliverables from inception to implementation
  • Work with stakeholders to ensure delivery of data validation for key data domains across MDM
  • Initiate and drive continuous improvement initiatives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Internal Auditor

Warszawa
Wygasła: 26.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • To execute audits of Company (specifically international locations across Europe) procedures and accounting practices on all levels of corporate activity
  • Reporting to the Senior Manager Internal Audit - International, your main responsibilities will be:
  • Plan and execute all phases of the audit engagement, investigation, or special project for all international entities across Europe with support from the audit team (supervisor and leader/senior manager)
  • Engagement types
  • Perform process review and testing of procedures, accounting records, internal financial and operational controls and assure the quality of the related documentation is in compliance with accounting standards, government regulations, and company policies
  • Execute special projects and other duties as assigned, including investigation of allegations
  • Support SOX 404 compliance program with Management testing or documentation review on key areas
  • Assist Management in internal controls implementation or other specific projects across Europe
  • Risk based approach
  • Assist in the development of the audit scope and design risk-based approach audits
  • Ability to identify risks, controls gaps and common themes
  • Work on root cause analysis to provide adequate and added value recommendations
  • Methodology
  • Complete workpapers in accordance with the Company methodology and Internal Audit standards to ensure that audit procedures and related documentation support conclusions
  • Assure completion of electronic workpapers, report issues to the Manager and comply with Internal Audit Standards
  • Assist in the preparation of audit reports and other communications for submission for review
  • Participate in exit conferences to discuss audit observations and recommendations with Management reviewing root causes of findings
  • Track any follow-up action with Management to ensure that action is taken appropriately and timely on all recommendations
  • Soft skills & technical knowledge
  • Establish and maintain effective working relationships within the Internal Audit Department, with Management and the external auditors
  • Develop and maintain an understanding of the Company’s businesses, regulatory environment and reporting requirements
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Rozwoju Rynku LAN - Data Center

Warszawa
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Współtworzenie oraz implementacja strategii dotyczącej rozwoju obszaru LAN/Data Center oraz kreowanie polityki handlowej w tym zakresie
  • Rozwój sprzedaży w obszarze LAN/Data Center w zakresie pozyskiwania nowych projektów/inwestycji
  • Analiza rynku pod kątem inwestycji LAN i Data Center
  • Współpraca z integratorami, wykonawcami oraz biurami projektowymi LAN/Data Center
  • Prowadzenie, pozyskiwanie i nadzór nad projektami sprzedażowymi
  • Bieżąca obsługa handlowa klientów we współpracy z Działem Obsługi Klienta w procesie realizacji projektów
  • Bliska współpraca z Biurem Projektowym
  • Udział w targach, konferencjach i eventach branżowych
  • Dbałość o rozwój marki oraz o rozwój produktowy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. zarządzania kategorią (Category Manager)

Nowy Dwór Mazowiecki
Wygasła: 18.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie oraz implementowanie efektywnych strategii, planów oraz inicjatyw wzrostowych dla kategorii produktowych oraz kanałów w celu maksymalizowania potencjału
  • Definiowanie obszarów wzrostu dla kategorii
  • Zarządzanie cyklem życia produktów (innowacje, renowacje), dla wszystkich kategorii produktów
  • Analizowanie danych wewnętrznych i rynkowych w celu opracowania strategii rozwoju kategorii i kanałów w tym analiza konkurencji, badania produktowe, pozycjonowanie, opracowywanie „road maps”, opracowywanie briefów i wymagań produktowych, opracowywanie planów wdrożenia na rynek i efektywne wdrożenie
  • Przygotowywanie propozycji nowych produktów wraz z business case (dane dotyczące obrotów i zwrotu z inwestycji)
  • Przygotowywanie wymagań technicznych produktów (brief produktowy), dla działów NPD i technologii
  • Ścisła współpraca z zespołem marketing, NPD, sprzedaż, kontroling, operacje, przy opracowywaniu strategii i wdrażaniu planów
  • Ścisła współpraca z zespołem międzynarodowym (Category Management i Marketing)
  • Analiza efektywności wdrażanych projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain and Projects Coordinator

Warszawa
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Managing all aspects of the company's supply and wholesale contracts, including transportation and warehousing
  • Seeking continuous improvement through optimization of supply flows - striking the best balance between customers’ needs, cost to serve and long term suppliers’ relationships
  • Strive to optimize supply assets (import terminals, primary storage) and inventories, for internal use as well as wholesale activities
  • Responsible for inventory management of import terminals and ensuring no stock outs to end customers whilst balancing cost of supply
  • Negotiate / Participate in negotiation for primary transportation contracts / terms and conditions
  • Liaise with distribution teams to ensure efficient and clear communications on requirements and day to day operations management
  • Liaise with all external parties such as suppliers
  • Define supply team KPIs and report on such metrics to monitor and improve operational efficiency
  • Perform operational analysis on various metrics and draw recommendations to continuously aim at improving the efficiency of the supply team
  • Participate in the month-end process to ensure timely reporting
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Specialist

Warszawa
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ensuring the correctness, timelines, and accuracy of the procurement process including i.e.: PO creation/changes, supporting the shopping cart creation, monitoring deliveries, supporting invoice processing
  • Ensuring best in class end to end process execution and supporting stabilization of new processes, business lines, and activities
  • Contributing to ensure that that all key metrics agreed for the processes are met, misses if any are highlighted to the Team Lead clearing articulating the dependencies on a daily basis
  • Ensuring SOP accuracy by capturing knowledge, and communicating insights accordingly
  • Ensuring process and activities compliance within the agreed control and compliance framework with the Global Standard Policy and Procedures
  • Proactively highlight deviations if any, to the Procurement Team Lead/Manager
  • Proactive participation in initiatives regarding Continuous Improvement and Quality by e.g. identifying the opportunities to improve the processes and activities
  • Building and developing lasting and effective professional relationships with the businesses, and acting as Procurement helpdesk for suppliers/buyers utilizing emails & phone calls used as communication channels
  • Ensuring data accuracy regarding contacts in SAP System by timely uploading/ changing contracts in SAP, and requesting for Master data creation/amendments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager- Immunology

Kuyavia-Pomerania
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
mobile work
team manager
Obowiązki:
  • Responsible for maximizing utilization and patient outcomes of the Company offering (portfolio of pharmaceutical products and services) in designated territories/accounts
  • Drive account stakeholder relationships; develop and monitor long-term relationships between Company, the account and its key stakeholders
  • Responsible for driving and achieving the business objectives within the allocated budget
  • Deliver on agreed objectives and tactics within the key accounts in order to drive Company performance
  • Manage the account plan execution according to agreed timelines and budget
  • Conduct market surveillance and communicate in-field intelligence on customer insights, external stakeholder activities and trends to key internal stakeholder (including commercial, medical, market access, CX)
  • Support and collaborate with In-Field Market Access territory partner to gain product access to local formularies and/or protocols within own accounts
  • Operate in a manner that is always in line with compliance and legal requirements and in line with the marketing and sales strategies
  • Develop long-term relationships between Company and key strategic accounts and their stakeholders
  • Identify key external stakeholders and develop deep understanding of their needs, collaborating on initiatives and co-creating mutually beneficial solutions that will add value to them and the patients
  • Drive the implementation of the innovative offerings with key stakeholders and help differentiate Company from its competitors
  • Lead the core account team meetings and present account plans and progress at relevant local meetings to the management
  • Systematically analyze success of plans (e.g. sales, market developments, competitors) and propose mitigating actions as needed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SAP Financial Specialist

Łódź
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Gather business needs and requirements and translating these business requirements into functional design
  • Develop, test, document, deliver and optimize SAP applications
  • Demonstrate, provide training, and guide testing activities and transfer to community
  • In case of cross application processes, you’ll work together with other Application Specialists to find and create the best solutions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager- Immunology

West Pomeranian
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
mobile work
team manager
Obowiązki:
  • Responsible for maximizing utilization and patient outcomes of the Company offering (portfolio of pharmaceutical products and services) in designated territories/accounts
  • Drive account stakeholder relationships; develop and monitor long-term relationships between Company, the account and its key stakeholders
  • Responsible for driving and achieving the business objectives within the allocated budget
  • Deliver on agreed objectives and tactics within the key accounts in order to drive Company performance
  • Manage the account plan execution according to agreed timelines and budget
  • Conduct market surveillance and communicate in-field intelligence on customer insights, external stakeholder activities and trends to key internal stakeholder (including commercial, medical, market access, CX)
  • Support and collaborate with In-Field Market Access territory partner to gain product access to local formularies and/or protocols within own accounts
  • Operate in a manner that is always in line with compliance and legal requirements and in line with the marketing and sales strategies
  • Develop long-term relationships between Company and key strategic accounts and their stakeholders
  • Identify key external stakeholders and develop deep understanding of their needs, collaborating on initiatives and co-creating mutually beneficial solutions that will add value to them and the patients
  • Drive the implementation of the innovative offerings with key stakeholders and help differentiate Company from its competitors
  • Lead the core account team meetings and present account plans and progress at relevant local meetings to the management
  • Systematically analyze success of plans (e.g. sales, market developments, competitors) and propose mitigating actions as needed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SAP Warehouse Specialist

Łódź
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Collaborate with Business (Process owners, Process experts), other domain consultants, application architects to elaborate on the requirements
  • Build effective and productive key business stakeholder relationships
  • Early involvement in solution design and estimations
  • Understands how the IT solution supports the Business Process E2E. Has process and IT landscape expertise on Business unit level as well as functions
  • Analyze business processes and requirements and translate into IT solutions
  • Responsible to maximize the use and acceptance of standard/catalogue-based solutions to support business needs driving industry best practices processes
  • Define functional design documents
  • Ongoing validation of deliverables against requirements, provide demos and workshops
  • Flexibly respond to shifting business needs and priorities
  • Train business process experts and ensure availability of training and support materials
  • Prior to UAT validates that solution meets business requirements
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Supply Chain - Customer Service Coordinator

Warszawa
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • • Coordinate Customer Service activities to ensure a customer centric delivery to our clients:
  • o Coordinate, review and follow up on a daily basis of all outgoing client orders in the Customer Relationship software;
  • o Ensure invoicing of clients’ orders and deliveries (and related correcting invoices for discounts or returns) in a timely manner and requested quantities and assortment;
  • o Coordination of the handling of complaints, returns, expired products out there after the failure of transmissions or incomplete delivery and ensure that the customer is satisfied with the obtained answer;
  • • Ensure the follow-up and updates of the commercial team of commercial policies and offers in the system;
  • • Act as primary contact for all customers regarding outstanding orders, actions etc., and assure further coordination with the Third-Party Logistics partner and other internal departments, if appropriate;
  • • Ensure a close follow-up of the Third-Party Logistics partner over all their operations;
  • • Ensure KPI’s settlement and their monthly reporting ;
  • • Ensure a correct follow-up of the CS budget
  • • Coordinate Supply chain activities:
  • o Preparation and placement of binding purchase orders for validation;
  • o Interface with HQ for any logistics issue / supply;
  • o Follow the delivery of purchase orders up to their delivery;
  • o Inform concerned persons in case of deviation of the logistics plan (delays, stop marketing,, etc.);
  • o Keep up to date the order book of the subsidiary;
  • o Participate in project groups aiming to continuously improving current business processes;
  • o Ensure a correct follow-up of the Logistics budget
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager- Immunology

Lubusz
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
mobile work
team manager
Obowiązki:
  • Responsible for maximizing utilization and patient outcomes of the Company offering (portfolio of pharmaceutical products and services) in designated territories/accounts
  • Drive account stakeholder relationships; develop and monitor long-term relationships between Company, the account and its key stakeholders
  • Responsible for driving and achieving the business objectives within the allocated budget
  • Deliver on agreed objectives and tactics within the key accounts in order to drive Company performance
  • Manage the account plan execution according to agreed timelines and budget
  • Conduct market surveillance and communicate in-field intelligence on customer insights, external stakeholder activities and trends to key internal stakeholder (including commercial, medical, market access, CX)
  • Support and collaborate with In-Field Market Access territory partner to gain product access to local formularies and/or protocols within own accounts
  • Operate in a manner that is always in line with compliance and legal requirements and in line with the marketing and sales strategies
  • Develop long-term relationships between Company and key strategic accounts and their stakeholders
  • Identify key external stakeholders and develop deep understanding of their needs, collaborating on initiatives and co-creating mutually beneficial solutions that will add value to them and the patients
  • Drive the implementation of the innovative offerings with key stakeholders and help differentiate Company from its competitors
  • Lead the core account team meetings and present account plans and progress at relevant local meetings to the management
  • Systematically analyze success of plans (e.g. sales, market developments, competitors) and propose mitigating actions as needed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Key Account Manager- Immunology

Greater Poland
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
mobile work
team manager
Obowiązki:
  • Responsible for maximizing utilization and patient outcomes of the Company offering (portfolio of pharmaceutical products and services) in designated territories/accounts
  • Drive account stakeholder relationships; develop and monitor long-term relationships between Company, the account and its key stakeholders
  • Responsible for driving and achieving the business objectives within the allocated budget
  • Deliver on agreed objectives and tactics within the key accounts in order to drive Company performance
  • Manage the account plan execution according to agreed timelines and budget
  • Conduct market surveillance and communicate in-field intelligence on customer insights, external stakeholder activities and trends to key internal stakeholder (including commercial, medical, market access, CX)
  • Support and collaborate with In-Field Market Access territory partner to gain product access to local formularies and/or protocols within own accounts
  • Operate in a manner that is always in line with compliance and legal requirements and in line with the marketing and sales strategies
  • Develop long-term relationships between Company and key strategic accounts and their stakeholders
  • Identify key external stakeholders and develop deep understanding of their needs, collaborating on initiatives and co-creating mutually beneficial solutions that will add value to them and the patients
  • Drive the implementation of the innovative offerings with key stakeholders and help differentiate Company from its competitors
  • Lead the core account team meetings and present account plans and progress at relevant local meetings to the management
  • Systematically analyze success of plans (e.g. sales, market developments, competitors) and propose mitigating actions as needed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PLM Application Specialist

Łódź
Wygasła: 16.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Translate functional requirements into technical specifications;
  • Identify, define and model the business requirements for the application and custom components;
  • Create functional or technical specifications;
  • Liaise with software vendors / third party specialists / third party support, technical specialists, application support and business key users;
  • Project management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PLM Application Specialist

Masovian
Wygasła: 16.03.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Translate functional requirements into technical specifications;
  • Identify, define and model the business requirements for the application and custom components;
  • Create functional or technical specifications;
  • Liaise with software vendors / third party specialists / third party support, technical specialists, application support and business key users;
  • Project management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Financial Controller

Nowy Dwór Mazowiecki
Wygasła: 16.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Financial Business Partner for sales, marketing and supply chain managers
  • Analyse sales and margin development trends as well as fixed costs
  • Responsible for the whole commercial P&L
  • Implements and administrates established controlling policies, procedures and practices for the sales divisions
  • Ensures timely and accurate recording and reporting of monthly, quarterly and annual financial/ operating results
  • Ensures results are analysed, commented and reported according to the instructions received from financial management and external authorities
  • Understands intercompany transfer pricing concepts and mechanisms
  • Oversees preparation and coordinates Annual Plan, monthly forecasts processes
  • Prepares Business Case analysis for new investment projects
  • Plays a leading role in development of management reporting in organisation
  • Ensures compliance with general accounting, cost accounting, payroll, payables and receivables, internal procedures and external finance rules and regulations
  • Cooperates with the accounting and other financial departments
  • Plays a crucial role in assessment of various projects from financial perspective
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Warszawa
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie miesięcznych zarządczych rachunków wyników, wraz z wyjaśnieniami
  • Przygotowywanie codziennych raportów i analiz finansowych
  • Wsparcie przy procesie budżetowania
  • Przygotowanie raportów i analiz ad-hoc
  • Analiza odchyleń wykonania do założonych planów
  • Uczestnictwo w projektach mających na celu usprawnienie oraz digitalizacja procesów finansowych
  • Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów wyliczających premie pracowników
  • Wsparcie CFO w realizacji codziennych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager

lubelskie
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwój sprzedaży mieszalników na rynku europejskim
  • Kontakt i pozyskiwanie Klientów poprzez aktywne działania rynkowe
  • Rozwój sprzedaży, współtworzenie strategii
  • Monitorowanie i analiza rynku, rekomendowanie działań sprzedażowych
  • Uzgadnianie szczegółów technicznych i instalacji sprzedawanych urządzeń, współpraca z centralą firmy w zakresie aplikacji dla Klienta
  • Opieka marketingowa nad asortymentem
  • Przygotowywanie aplikacji dla Klienta
  • Nadzór i obsługa realizowanych kontraktów
  • Reprezentowanie firmy na targach
  • Planowanie, realizacja i rozliczenie działań promocyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager

mazowieckie
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwój sprzedaży mieszalników na rynku europejskim
  • Kontakt i pozyskiwanie Klientów poprzez aktywne działania rynkowe
  • Rozwój sprzedaży, współtworzenie strategii
  • Monitorowanie i analiza rynku, rekomendowanie działań sprzedażowych
  • Uzgadnianie szczegółów technicznych i instalacji sprzedawanych urządzeń, współpraca z centralą firmy w zakresie aplikacji dla Klienta
  • Opieka marketingowa nad asortymentem
  • Przygotowywanie aplikacji dla Klienta
  • Nadzór i obsługa realizowanych kontraktów
  • Reprezentowanie firmy na targach
  • Planowanie, realizacja i rozliczenie działań promocyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager

świętokrzyskie
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwój sprzedaży mieszalników na rynku europejskim
  • Kontakt i pozyskiwanie Klientów poprzez aktywne działania rynkowe
  • Rozwój sprzedaży, współtworzenie strategii
  • Monitorowanie i analiza rynku, rekomendowanie działań sprzedażowych
  • Uzgadnianie szczegółów technicznych i instalacji sprzedawanych urządzeń, współpraca z centralą firmy w zakresie aplikacji dla Klienta
  • Opieka marketingowa nad asortymentem
  • Przygotowywanie aplikacji dla Klienta
  • Nadzór i obsługa realizowanych kontraktów
  • Reprezentowanie firmy na targach
  • Planowanie, realizacja i rozliczenie działań promocyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

General Manager- Plant Director

West Pomeranian
Wygasła: 15.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director, team manager
Obowiązki:
  • Representing the company and taking overall responsibility for production operations including quality control, work safety and environmental management
  • Full P&L responsibility for production unit within legal entity and its financial goals
  • Develop and implement optimization systems, methods and procedures
  • Production site development via strategic projects and initiatives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • • zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedaży
  • • sprzedaż rozwiązań do banków
  • • utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami i pozyskiwanie nowych
  • • wspólne z zarządem budowanie strategii w zakresie pricingu, rozwoju produktów, marketingu:
  • - budowanie polityki cenowej zapewniającej bezpieczeństwo skalowania biznesu z maksymalizacją marży długoterminowej,
  • - budowa struktury sprzedaży nowych produktów strategicznych dla rozwoju spółki,
  • - budowa efektywnego systemu motywacyjnego,
  • • sprzedaż bezpośrednia w bankach oraz składanie ofert w przetargach
  • • budowanie relacji z kluczowymi osobami po stronie klienta
  • • szeroko pojęta reprezentacja firmy - w tym na wydarzeniach branżowych
  • W zakresie sprzedaży w firmie funkcjonują równolegle dwa obszary:
  • 1) Współpraca z dużymi klientami - budowa i utrzymywanie relacji, praca nad procesem, dopasowanie i wdrożenie rozwiązań
  • 2) Praca z mniejszymi klientami (deweloperzy, fundusze, inne podmioty z otoczenia rynku nieruchomości)
  • Dodatkowo Dyrektor Sprzedaży powinien prowadzić i motywować zespół KAM oraz wspólnie z zarządem pracować nad strategią sprzedaży, marketingu i pricingu produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Dystrybucji

Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Egzekucja i nadzór nad operacyjna strategią rozwoju i funkcjonowania obszaru Łańcucha Dostaw, ze szczególnym naciskiem na dostawy do klientów
  • Zarządzanie procesami logistycznymi, w szczególności zapewnienie płynnego przepływu towarów oraz terminowej wysyłki zamówień
  • Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących procesy logistyczne oraz podnoszenie ich efektywności, jak również eliminowanie słabych stron w istniejących procesach
  • Planowanie zasobów transportowo – magazynowych w celu realizacji planów sprzedażowych
  • Zarządzanie zespołem pracowników w istniejącej strukturze Oddziałów
  • Współpraca z zewnętrznymi firmami transportowymi pod kątem negocjacji stawek oraz zabezpieczania odpowiedniej ilości ciężarówek
  • Wyznaczanie celów dla podległych zespołów oraz nadzorowanie poziomu ich realizacji (cele premiowe oraz wskaźniki efektywności dla Oddziałów)
  • Planowanie i egzekucja budżetu dystrybucyjnego
  • Stały kontakt z załogą i kierownikami w Oddziałach poprzez regularne wizyty w magazynach i biurach (minimum 3 razy w tygodniu podróże do Oddziałów)
  • Ustalanie optymalnego poziomu zatrudnienia adekwatnego do bieżących potrzeb biznesowych uwzględniając sezonowość
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant/Wdrożeniowiec systemu ERP

Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Analiza działalności klienta w celu określenia potrzeb i oczekiwań w zakresie procesów finansowych lub logistycznych
  • Udział w wsparciu/wdrożeniach systemu klasy ERP w charakterze specjalisty procesów finansowych lub logistycznych, wskazywanie przyczyn problemów, propozycje ich rozwiązań
  • Sporządzanie dokumentacji wykonanych prac oraz dedykowanych instrukcji
  • Współpraca z zespołami po stronie klienta oraz deweloperskim
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta poprzez skuteczną realizację zadań
  • Praca w modułach finansowych w oprogramowaniu ERP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant Systemu Softlab ERP (finanse)

Warszawa
Wygasła: 19.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Analiza działalności klienta w celu określenia potrzeb i oczekiwań w zakresie procesów finansowych
  • Udział w wsparciu/wdrożeniach systemu klasy ERP w charakterze specjalisty procesów finansowych, wskazywanie przyczyn problemów, propozycje ich rozwiązań
  • Sporządzanie dokumentacji wykonanych prac oraz dedykowanych instrukcji
  • Współpraca z zespołami po stronie klienta oraz deweloperskim
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta poprzez skuteczną realizację zadań
  • Praca w modułach finansowych w oprogramowaniu Softlab ERP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant Systemu Softlab ERP (logistyka)

Warszawa
Wygasła: 19.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Analiza działalności klienta w celu określenia potrzeb i oczekiwań w zakresie procesów logistycznych
  • Udział w wsparciu/wdrożeniach systemu klasy ERP w charakterze specjalisty procesów logistycznych, wskazywanie przyczyn problemów, propozycje ich rozwiązań
  • Sporządzanie dokumentacji wykonanych prac oraz dedykowanych instrukcji
  • Współpraca z zespołami po stronie klienta oraz deweloperskim
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta poprzez skuteczną realizację zadań
  • Praca w modułach logistycznych (LS) w oprogramowaniu Softlab ERP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cloud Data Leader

Warszawa
Wygasła: 23.12.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Work with clients’ technical leads, business leaders, and consulting teams to manage and deliver implementations of cloud-based solutions according to customer requirements and company best practices,
  • Delivery as part or leader of the program management covering program planning, delivery assurance and verification, tracking and reporting, risk and mitigation planning,
  • Communicate technical concepts to technical and non-technical audiences
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative with Spanish

Warszawa
Wygasła: 18.12.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Building trust- based, professional relations with customers, assuring smooth communication with accuracy and timeliness
  • Being a key point of contact to customers - getting their feed-back and ensure the right level of customer satisfaction
  • Order processing in SAP system
  • Active cooperation with sales department
  • Assuring customer-related data, and documentation accuracy (documents, orders, etc.)
  • Freight and book the transport in cooperation with logistic partners, warehouses, and production plants (including non-standard or rush delivery requests)
  • Provide the supporting documentation regarding the deliveries
  • Resolving queries, complaints, and managing returns
  • Issuing invoices and cooperating with finance department regarding credit management on customers’ accounts
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Computer Science Teacher

Warszawa
Wygasła: 17.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obowiązki związane z pełnieniem roli nauczyciela przedmiotu Computer Science
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Poznań
Wygasła: 16.12.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing incoming customer requests and orders and/or export shipments
  • Checking the orders against the customer and purchase order agreements
  • Responding to customer product inquiries and satisfaction issues
  • Instructing and liaising with warehouses, plants and forwarders to prepare and arrange the execution of the shipment of goods
  • Creating and monitoring outbound activities to complete the order
  • Invoicing with timeliness and accuracy
  • Handling complaints and return shipments
  • Interfacing with and support the external and internal customers
  • Maintaining, updating and filing customer files, records and internal documents
  • Monitoring credit situation of the customer and liaising with credit department and sales representatives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Warszawa
Wygasła: 15.12.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Building trust- based, professional relations with customers, assuring smooth communication with accuracy and timeliness
  • Being a key point of contact to customers - getting their feed-back and ensure the right level of customer satisfaction
  • Order processing in SAP system
  • Active cooperation with sales department
  • Assuring customer-related data, and documentation accuracy (documents, orders, etc.)
  • Freight and book the transport in cooperation with logistic partners, warehouses, and production plants (including non-standard or rush delivery requests)
  • Provide the supporting documentation regarding the deliveries
  • Resolving queries, complaints, and managing returns
  • Issuing invoices and cooperating with finance department regarding credit management on customers’ accounts
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales & Customer Retention Team Leader

Warszawa
Wygasła: 14.12.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Assisting managers in developing sales strategies
  • Supervising the work of a team, operational management, responsibility for the result
  • Managing the sales of a subordinate team
  • Recruiting, training and coaching the sales team
  • Delegating tasks and setting deadlines
  • Setting sales targets and motivating the sales team
  • Co-creating and supervising the implementation of sales development strategies
  • Handling outbound client calls, selling the company's solutions to current customers
  • Ensuring the appropriate level of customer service
  • Caring for the positive image of the company and building its strong position in the market
  • Coordinating information with other teams in the company
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Sprzedaży

warmińsko-mazurskie
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • Osoba wybrana na to stanowisko, raportująca bezpośrednio do Zarządu organizacji, będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii sprzedaży firmy, w tym m.in. osiąganie celów sprzedażowych oraz nadzór nad kosztami związanymi ze sprzedażą, efektywne kierowanie pracą struktur sprzedaży, rozwój współpracy z obecnym klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami handlowymi organizacji oraz przygotowywanie dla Zarządu odpowiednich analiz i raportów
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Services Risk Manager

Warszawa
Wygasła: 10.12.2022
full-time
umowa o pracę
home office work
team manager
Obowiązki:
  • Team management
  • Working with leading financial services firms to assist them in developing, prioritizing and delivering the their risk and regulatory commitments and shaping their future agendas
  • Designing and leading streams of work whilst playing a role in the Company's growth through successful delivery and developing new business
  • Identifying and analyzing problems and issues that may affect the successful delivery and adoption of proposed solutions into the business
  • Applying proven communication, analytical, and problem-solving skills to ensure that the team’s plans and objectives are achieved
  • Working collaboratively in cross-functional teams to drive continuous business performance improvement
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Channel Development Manager

Warszawa
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Realizacja sprzedaży w zarządzanym kanale dla dedykowanego portfela kluczowych klientów
  • Zdobycie najlepszej ekspozycji u najlepszych klientów, przy założonym poziomie rentowności
  • Opracowanie strategii dla zarządzanego kanału sprzedaży
  • Wdrożenie warunków handlowych w ramach współpracy klientami kluczowymi, zgodnie z zatwierdzoną polityką handlową spółki
  • Realizacja planów sprzedaży w dziale kluczowych klientów
  • Realizacja wynegocjowanych budżetów promocyjnych z kluczowymi klientami w zakresie grupy / kanału
  • Analiza i raportowanie danych o sprzedaży Kluczowych Klientów
  • Monitorowanie działalności konkurencji bezpośrednich partnerów handlowych
  • Odpowiedzialność za całość P&L zarządzanej grupy klientów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie politykami
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, w tym wyznaczanie priorytetów, wsparcie w prowadzeniu biznesu, prowadzenie działań rozwojowych w oparciu o feedback i rozwój kompetencji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny Kierownik Sprzedaży

lubelskie
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Realizację celów sprzedażowych, zgodnie z przyjętym budżetem rocznym;
  • Aktywny udział w opracowaniu i wdrożeniu kompleksowej strategii sprzedaży dla regionu północno-wschodniej Polski;
  • Obsługę Klientów firmy w zakresie: tworzenie ofert, ustalania szczegółowych warunków współpracy, doradztwo;
  • Ścisłą współpracę z innymi działami, w tym z działem technicznym;
  • Opiekę nad przebiegiem procesu realizacji zamówienia;
  • Pozyskiwanie nowych Klientów;
  • Utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami firmy i budowanie długofalowych relacji;
  • Systematyczną analizę rynku i identyfikowanie nowych możliwości rozwoju;
  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych;
  • Bieżące raportowanie zgodnie z wymaganiami firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance and Administration Manager

Lower Silesia
Wygasła: 08.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Leading the company's financial processes, ensuring compliance with laws and regulations as well as internal guidelines,
  • Cooperating with external auditing company, local tax office, banks, insurance and lease companies,
  • Financial and business controlling of the legal entity, leading the budget and forecasting process, monthly closing, transfer pricing documentation and reporting activities (P&L, Balance Sheet, Cash Flow),
  • Managing the company’s administrative agreements, including building maintenance, energy supplies, car fleet, telecommunication, office supplies,
  • Weekly and monthly financial reporting,
  • Supporting the managers with commercial agreements, identifying risks and suggesting improvements,
  • Actively contributing to the development of the company, initiating and introducing improvements to handle present and future business challenges
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Quality Operations Manager (Group Function)

Masovian
Wygasła: 08.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Supporting the local quality departments in the European plants,
  • Making sure that the group quality standards are assured across the organization
  • Analysis of data over lines and plants, set up of trends, follow-up of KPI’s and action plans, in close collaboration with the local Quality teams,
  • Report Quality dashboard to the business on regular base,
  • Set-up, coordination and reporting of product evaluation sessions,
  • Set-up of supplier and raw material quality management (QA/QC),
  • General support on micro analyses,
  • Promote Quality initiatives and achievements,
  • Implementation of quality system, standards & reporting, in line with existing plants, in all new plants,
  • Follow-up of sustainability requests and audits in all existing plants,
  • Hand-over best practices within the company from one site to another
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regional Product Marketing Leader (Eastern Europe)

Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Ensuring the updated product knowledge and its adoption across the organization through continuous cooperation and exchanging feedback with the local teams (especially sales),
  • Monitoring the market trends and the competitors activity, identifying client needs and expectations,
  • As a product category expert leading the Market Tracking Process (MTP), collecting and analyzing relevant market data and translating them into business recommendations,
  • Managing a given product portfolio through the phases of the product life cycle (from development and introduction through growth and maturity stages until decline),
  • Addressing the market needs based on the product/customer/competition knowledge,
  • Creating regional and local pricing and distribution policies,
  • Value proposal development and deployment across the organization (technical support, sales teams etc.),
  • Assuring the end of product life process by informing teams internally & proposing the right solutions,
  • Coordinating the localization of the products (translations, certifications, marketing materials)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Market Manager

Warszawa
Wygasła: 03.11.2022
full-time
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Implements and executes approved marketing plans, including promotion for the
  • specific product range and educational programs for HCPs with support from the
  • Head of Marketing
  • Translates and implements global materials into local launch campaigns to ensure
  • product knowledge is understood and retained by sales organization
  • Prepares and presents materials at national and regional sales events
  • Works with customer groups to gain feedback on product attributes and prototype
  • suggestions for both current and next generation products
  • Supports Head of Marketing in collecting market and competitor intelligence for the
  • specific product/range
  • Works in partnership with the marketing team and Consumer Care team to
  • produce a training program to educate the sales force and consumer care
  • department
  • Works with patient associations and with selected KOLs
  • Supports the Head of Marketing with the objectives for the specific product
  • range/campaigns and evaluate the performance to drive continuous improvement
  • Provides input and market analysis for specific product/range to the Head of
  • Marketing and Management Team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Director

Warszawa
Wygasła: 11.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director
Obowiązki:
  • Effectively drive a culture of collaboration, accountability, and customer focus
  • Engages all levels within the organization in process and service improvements
  • Creating and managing project timelines, plans, and budget
  • Manages, develops, recruits talent
  • Develop strategies to attract and retain a highly skilled and engaged workforce
  • Keeping stakeholders updated on risks, progress and deviations from plan
  • Deliver new and innovative capabilities in Accounts Payable process
  • Planning and implementing process optimization and harmonization
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

AP Accountant

Warszawa
Wygasła: 10.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Invoice posting
  • Verifying and calculating all extensions and totals on invoices
  • Keeping track of all payments and expenditures
  • Vendor queries handling
  • Maintaining master data - material and vendor
  • Reconciliation and reporting of travel & expenses
  • Training junior team members
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Legal and Compliance Specialist

Warszawa
Wygasła: 05.08.2022
full-time
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Preparing and reviewing all the contracts concluded by the company ie.: commercial contracts with distributors and contracts concluded with other service providers cooperating with the company
  • Coordinating cooperation with external advisors, in particular law offices and participation in projects which are commissioned to them
  • Performing duties in the scope of the GDPR and it’s adaptation to local law regulations such us: keeping registers, conducting audits, providing instructions and guidelines, preparing documentation, performing and updating internal procedures, passing recommendations and instructions to other departments of the company, cooperation with external advisors
  • Close cooperation with Global Compliance and Legal Teams and all local departments in the organization to ensure compliance with applicable legal regulations of all processes existing in the company
  • Participation in strategies for compliance with international trade regulations and provide guidance and strategic support for managers and associates that help reduce risk and exposure to regulatory violations
  • Implementation of local corporate policies and procedures in the field of broadly understood Compliance Management ( e.g. conflict of interest, transparency of action, cooperation with HCP)
  • Pursues continuous education on developments in the law relating to company business and conduct
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales & Customer Retention Specialist with Slovak

Warszawa
Wygasła: 04.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Starostlivosť o aktuálnych zákazníkov, kontakt so zákazníkmi cez odchádzajúce rozhovory
  • Vyjednávanie nových cien s aktuálnymi zákazníkmi
  • Proaktyvne činnosť smerujúce k aktivácii zákazníkov a ich udržaniu v našom portfolio
  • Príjem telefonických objednávok
  • Dodržiavanie cieľov orientovaných na predaj
  • Riešenie problémov našich zákazníkov
  • Spolupráca s inými oddeleniami
  • Dodržiavanie procedúr, postupov a smerníc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

C2C Credit Specialist

Warszawa
Wygasła: 27.07.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Managing credit worthiness in accordance with credit policy
  • Evaluating new credit requests and conducting client credit checks
  • Providing information on customer account/ payment & reconciliation history/ risk category and other information as per other departments’ requests
  • Setting up the terms of credit for new clients
  • Coordinating accounts receivable month-end close activities and reporting
  • Reconciling settlements, and customer balances
  • Performing collection activities and identifies disputes for large/ more complex customers
  • Coordinating accuracy and compliance checks
  • Supporting creation of the desktop procedures (DTPs) for the C2C area
  • Maintaining good professional relationships with other team members
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing & Branding Manager CEE

Zielona Góra
Wygasła: 24.07.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Development and implementation of marketing, advertising, promotion and PR activities plans
  • Leading, coordination and monitoring of marketing, advertising, promotion and PR projects addressed to different target groups. KPIs setting and control of their realization
  • Cooperation with marketing, advertising, PR and event agencies, and organization of ATL and BTL activities and campaigns with particular emphasis on digital channels
  • Development and implementation of product campaigns as well as products and solutions implementation and repositioning
  • Marketing budget planning, monitoring and management
  • Management, motivation and development of a subordinate international team of employees located in Poland, Czech Republic, Baltic countries and Hungary
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy/Księgowa

mazowieckie
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym Działem Księgowości
  • Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
  • Obsługa i nadzór nad płatnościami i rachunkami bankowymi
  • Kontrola merytoryczna dokumentów i poprawności księgowań
  • Ścisła współpraca z biegłym rewidentem
  • Nadzór nad prowadzeniem ewidencji podatkowych, wymaganych rejestrów i dokumentów do celów podatkowych
  • Koordynacja i nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów i informacji
  • Ewidencja środków trwałych
  • Bieżąca współpraca z dyrektorem finansowym firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Specialist

Warszawa
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie i aktualizowanie teczek osobowych pracowników, zgodnie z obwiązującym prawem
  • Zbieranie informacji i dokumentów pracowniczych
  • Udzielanie wsparcia i informacji pracownikom w zakresie kadr
  • Zarządzanie programem benefitów oferowanych przez firmę (karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie)
  • Aktualizowanie danych w SAP
  • Współpraca z koordynatorem płac (dostarczanie informacji o nieobecnościach, urlopach, zmianach w wynagrodzeniach itp.)
  • Koordynacja badań lekarskich i szkoleń BHP
  • Koordynacja PPK
  • Współpraca z agencją rekrutacyjną i koordynowanie procesów
  • Prowadzenie programu onboardingowego
  • Współpraca z firmą wykonującą badanie zaangażowania
  • Udział w tworzeniu programów motywacyjnych
  • Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych w organizacji
  • Udział w realizowaniu programów szkoleniowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Warszawa
Wygasła: 25.06.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Processing incoming customer requests and orders and/or export shipments
  • Checking the orders against the customer and purchase order agreements
  • Responding to customer product inquiries and satisfaction issues
  • Instructing and liaising with warehouses, plants and forwarders to prepare and arrange the execution of the shipment of goods
  • Creating and monitoring outbound activities to complete the order
  • Invoicing with timeliness and accuracy
  • Handling complaints and return shipments
  • Interfacing with and support the external and internal customers
  • Maintaining, updating and filing customer files, records and internal documents
  • Monitoring credit situation of the customer and liaising with credit department and sales representatives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Representative

Poznań
Wygasła: 22.05.2022
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • As a Customer Service Representative you will be a trusted partner to the Company’s Clients, and will be responsible for managing end-to-end process of successful orders delivery to (B2B) Clients
  • Processing incoming customer requests and orders and/or export shipments
  • Checking the orders against the customer and purchase order agreements
  • Responding to customer product inquiries and satisfaction issues
  • Instructing and liaising with warehouses, plants and forwarders to prepare and arrange the execution of the shipment of goods
  • Creating and monitoring outbound activities to complete the order
  • Invoicing with timeliness and accuracy
  • Handling complaints and return shipments
  • Interfacing with and support the external and internal customers
  • Maintaining, updating and filing customer files, records and internal documents
  • Monitoring credit situation of the customer and liaising with credit department and sales representatives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Western European Sales Manager

Warszawa
Wygasła: 22.05.2022
full-time
umowa o pracę
team manager
Obowiązki:
  • The Candidate chosen for the position will be responsible for developing sales in Western European countries
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

C2C Credit Specialist

Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Managing credit worthiness in accordance with credit policy
  • Evaluating new credit requests and conducting client credit checks
  • Providing information on customer account/ payment & reconciliation history/ risk category and other information as per other departments’ requests
  • Setting up the terms of credit for new clients
  • Coordinating accounts receivable month-end close activities and reporting
  • Reconciling settlements, and customer balances
  • Performing collection activities and identifies disputes for large/ more complex customers
  • Coordinating accuracy and compliance checks
  • Supporting creation of the desktop procedures (DTPs) for the C2C area
  • Maintaining good professional relationships with other team members
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

C2C Specialist with Hungarian

Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Coordinating accounts receivable month-end close activities and reporting
  • Reconciling settlements, and customer balances
  • Managing credit worthiness in accordance with credit policy
  • Performing cash applications against open items and reconciling accounts
  • Performing collection activities and identifies disputes for large/ more complex customers
  • Providing information on customer account/ payment & reconciliation history/ risk category and other information as per other departments’ requests
  • Coordinating accuracy and compliance checks
  • Taking leadership to ensure the delivery of service
  • Supporting creation of the desktop procedures (DTPs) for the C2C area
  • Providing support and performing trainings for junior team members
  • Maintaining good professional relationships with other team members
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

C2C Specialist

Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Coordinating accounts receivable month-end close activities and reporting
  • Reconciling settlements, and customer balances
  • Managing credit worthiness in accordance with credit policy
  • Performing cash applications against open items and reconciling accounts
  • Performing collection activities and identifies disputes for large/ more complex customers
  • Providing information on customer account/ payment & reconciliation history/ risk category and other information as per other departments’ requests
  • Coordinating accuracy and compliance checks
  • Taking leadership to ensure the delivery of service
  • Supporting creation of the desktop procedures (DTPs) for the C2C area
  • Providing support and performing trainings for junior team members
  • Maintaining good professional relationships with other team members
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Research Consultant

Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla
  • Aktywne poszukiwanie kandydatów przy wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi rekrutacyjnych
  • Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych oraz weryfikację kandydatów
  • Przygotowywanie rekomendacji dla klientów
  • Koordynowanie procesów rekrutacyjnych na każdym etapie
  • Wsparcie Senior Konsultanta we wszystkich prowadzonych działaniach
  • Analiza rynku oraz przygotowywanie raportów
  • Bieżące aktualizowanie danych w wewnętrznej bazie kandydatów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy/Księgowa

mazowieckie
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym Działem Księgowości
  • Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
  • Obsługa i nadzór nad płatnościami i rachunkami bankowymi
  • Kontrola merytoryczna dokumentów i poprawności księgowań
  • Ścisła współpraca z biegłym rewidentem
  • Nadzór nad prowadzeniem ewidencji podatkowych, wymaganych rejestrów i dokumentów do celów podatkowych
  • Koordynacja i nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów i informacji
  • Bieżąca współpraca z dyrektorem finansowym firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Back Office Specialist with Slovak

Warszawa
Wygasła: 21.05.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Support all back office operations,
  • Coordinating the entire flow of documentation and information,
  • Supporting other departments,
  • Management of administrative systems,
  • Processing customer, contract and pricing data entry in the system,
  • Generating and reconciling invoices, updating pricelists,
  • Preparing and correcting discrepancies in customer account balances and reconciles accordingly,
  • Assisting and coordinating information flow with other teams in leveraged and retained organization,
  • Drafting, storing, verifying and archiving documentations,
  • Preparing reports,
  • Supporting sales staff in handling and documenting customer accounts,
  • Taking incoming customer calls, resolving basic customer queries
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Advisor

Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • You will lead all internal and external recruitment activities alongside the HR BP, including advising line managers, issuing the recruitment request making ensure the proper legal documentation is produced, payroll is informed and managing the onboarding process in line with the recruitment process
  • You will be involved in managing employee relations and performance management including disciplinary procedures. As such, will be responsible for anything to do with HR, ensuring policies are consistent and HR queries are dealt with promptly and reliably
  • You will participate in designing the training plan in collaboration with the managers and with the more global HR community
  • You will manage alongside the Region HRD the performance review process starting with annual appraisal process
  • Additionally, you might help the HR BP with labor relations or labor law topics preparing for instance any communication with the work council or the unions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Dostaw Sprzętu Medycznego - Sprzedawca w Sklepie Medycznym

Warszawa
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • obsługa Klientów Sklepu Medycznego,
  • sprzedaż wyrobów medycznych i środków pomocniczych,
  • edukacja i wsparcie w zakresie pielęgnacji oraz doboru sprzętu medycznego,
  • obsługa dokumentacji refundacyjnej,
  • raportowanie wyników sprzedaży,
  • przygotowywanie przesyłek z zaopatrzeniem medycznym dla pacjentów, zgodnie z określonymi w standardami,
  • współpraca z Działem Sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/ka ds. rekrutacji

mazowieckie
Wygasła: 27.03.2022
praca zdalna
Praktykant / Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Dostaw Sprzętu Medycznego - Sprzedawca w Sklepie Medycznym

mazowieckie
Wygasła: 16.03.2022
praca zdalna
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Clinical Consultant

dolnośląskie
Wygasła: 20.02.2022
praca zdalna
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

GL Accountant

łódzkie
Wygasła: 09.02.2022
praca zdalna
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Field Service Engineer

małopolskie
Wygasła: 28.01.2022
praca zdalna
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account & Order Management Professional

wielkopolskie
Wygasła: 28.01.2022
praca zdalna
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recruitment Specialist

dolnośląskie
Wygasła: 26.12.2021
praca zdalna
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Manager

dolnośląskie
Wygasła: 18.12.2021
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

mazowieckie
Wygasła: 18.12.2021
Młodszy specjalista (Junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. Produktów

mazowieckie
Wygasła: 18.12.2021
praca zdalna
Młodszy specjalista (Junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technical (Sales) Support Manager

dolnośląskie
Wygasła: 08.12.2021
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/ka ds. rekrutacji

wielkopolskie
Wygasła: 13.10.2021
Praktykant / Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Group Business Controller

warmińsko-mazurskie
Wygasła: 30.10.2021
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior FP&A Manager

łódzkie
Wygasła: 31.07.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Unit Manager

mazowieckie
Wygasła: 23.07.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Interim Quality Manager

łódzkie
Wygasła: 18.04.2021
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Area Export Manager

śląskie
Wygasła: 20.09.2020
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Area Export Manager

mazowieckie
Wygasła: 20.09.2020
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Area Export Manager

wielkopolskie
Wygasła: 20.09.2020
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner

lubelskie
Wygasła: 19.08.2020
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Operations Manager

łódzkie
Wygasła: 26.07.2020
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Operations Manager

mazowieckie
Wygasła: 26.07.2020
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Operations Manager

świętokrzyskie
Wygasła: 26.07.2020
Pełny etat
praca zdalna
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Manager Logistic

mazowieckie
Wygasła: 24.06.2020
Pełny etat
praca zdalna
Młodszy specjalista (Junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Project Coordinator

łódzkie
Wygasła: 21.06.2020
Pełny etat
praca zdalna
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Project Coordinator

mazowieckie
Wygasła: 21.06.2020
Pełny etat
praca zdalna
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Procurement Project Coordinator

dolnośląskie
Wygasła: 21.06.2020
Pełny etat
praca zdalna
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Transition Manager

łódzkie
Wygasła: 06.07.2020
Pełny etat
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Surowcowego

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 10.05.2020
Pełny etat
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager Poland

mazowieckie
Wygasła: 08.05.2020
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "MORGAN PHILIPS HUDSON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.