Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Szczecinek
Wygasła: 13.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
nabór na stanowisko do 13.02..2024
szczegóły BIP Urzędu Miasta Szczecinek pod linkiem:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/2682/zastepca-kierownika-urzedu-stanu-cywilnego
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pomoc administracyjna
Szczecinek
Wygasła: 30.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Udział we wdrażaniu rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzętu informatycznego i systemów informatycznych w tym instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzętu komputerowego.
Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
-przeprowadzenie analizy ryzyka w zidentyfikowanych obszarach działalności w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
- w oparciu o wyniku analizy
o której mowa w ust. 1. sporządzenie rocznego planu audytu wewnętrznego
- przeprowadzenie audytów wewnętrznych w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
-prowadzenie dokumentacji z przebiegu i wyników audytów wewnętrznych
-sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów i przedkładanie wniosków usprawniających
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Miasta
-prowadzenie obiektywnej i niezależnej działalności
wspierającej Burmistrza oraz Kierowników miejskich jednostek organizacyjnych w realizacji celów i zadań
projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
3. Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzetu informatycznego i systemów informatycznych.
4. Współadministrowanie infrastrukturą teleinformatyczną oraz systemi informatycznymi
5. Ewidencja i dbałość o zabezpieczenie ilościowe i jakościowe materiałów eksploatacyjnych
6. Dbałość o informatyczne zabezpieczenie baz danych Urzędu;1. Planowanie inwentaryzacji Urzędu.
2. Inicjowanie
projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
3. Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzetu informatycznego i systemów informatycznych.
4. Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną oraz systemami informatycznymi.
5. Zarządzanie uprawnieniami dostępu do systemów informatycznych oraz kontami poczty elektronicznej.
6. Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej.
7. Informatyczne zabezpieczenie baz danych Urzędu.
8. Instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzetu komputerowego.
9. Gospodarowanie sprzętem oraz siecią komputerową i koordynacja zaspokajania potzrb Urzędu w tym zakresie.
10. Zarządzanie posiadanymi licencjami.
11. Opracowywanie projektów przepisów/ dokumentów wewnętrznych.
7. Instalacja
konfiguracja
aktyalizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzętukomputerowego;
8. Instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzetu komputerowego.
9. Gospodarowanie sprzętem oraz siecią komputerową i koordynacja zaspokajania potzrb Urzędu w tym zakresie.
10. Zarządzanie posiadanymi licencjami.
11. Opracowywanie projektów przepisów/ dokumentów wewnętrznych
projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę Urzędu.
3. Zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania osprzetu informatycznego i systemów informatycznych.
4. Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną oraz systemami informatycznymi.
5. Zarządzanie uprawnieniami dostępu do systemów informatycznych oraz kontami poczty elektronicznej.
6. Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej.
7. Informatyczne zabezpieczenie baz danych Urzędu.
8. Instalacja
konfiguracja
aktualizacja
nadzór nad pracami serwisowymi oprogramowania i sprzetu komputerowego.
9. Gospodarowanie sprzętem oraz siecią komputerową i koordynacja zaspokajania potzrb Urzędu w tym zakresie.
10. Zarządzanie posiadanymi licencjami.
11. Opracowywanie projektów przepisów/ dokumentów wewnętrznych
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków wnoszonych w sprawie wydania odpisów i zaświadczeń z akt stanu cywilnego.
2. Przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego.
3. Sporządzanie projektów protokołów aktów stanu cywilnego.
4. Tworzenie w systemie rejestru stanu cywilnego zleceń migracji aktów stanu cywilnego.
5. Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
w tym również z aktów stanu cywilnego sporządzonych w języku niemieckim.
6. Realizacja zleceń migracji aktów otrzymanych z innych urzędów.
7. Aktualizowanie danych z zakresu stanu cywilnego w rejestrze PESEL.
8. Wydawanie zaświadczeń o wpisach lub ich braku w rejestrze stanu cywilnego oraz o braku aktu lub księgi stanu cywilnego.
9. Prowadzenie akt zbiorowych.
10. Zamieszczanie wzmianek marginesowych w księgach stanu cywilnego o przeniesieniu aktów do rejestru stanu cywilnego.
11. Zamieszczanie przypisków w aktach stanu cywilnego.
12. Prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podisnpektor w Wydziale Finansowym
Szczecinek
Wygasła: 07.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Obsługa interesantów wynikająca z zakresu pkt.1
3. Windykacja zaległości podatkowych z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4. Zabezpieczanie należności podatkowych poprzez zakładanie hipotek.
5. Przygotowanie i analiza danych z prowadzonej ewidencji księgowej do obowiązującej sprawozdawczości budżetowej.
6. Pełna obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Audytor wewnętrzny -1/2 etatu
Szczecinek
Wygasła: 03.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-przeprowadzenie analizy ryzyka w zidentyfikowanych obszarach działalności w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
- w oparciu o wyniku analizy
o której mowa w ust. 1. sporządzenie rocznego planu audytu wewnętrznego
- przeprowadzenie audytów wewnętrznych w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
-prowadzenie dokumentacji z przebiegu i wyników audytów wewnętrznych
-sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów i przedkładanie wniosków usprawniających
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Miasta
-prowadzenie obiektywnej i niezależnej działalności
wspierającej Burmistrza oraz Kierowników miejskich jednostek organizacyjnych w realizacji celów i zadań
sprawdzanie poprawności i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadamo kumunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości.
2. Weryfikacja i analiza złozonych deklaracji pod względem ich zgodności ze stanem faktycznym (np. analizowania w przypadku zmiany liczby mieszkańców
zgłoszenia prowadzonej na nieruchomości działalności gospodarczej
zbierania odpadów w sposób niezgodny z zadeklarowanym).
3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości
którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
a którzy nie zawarli umów na odbiór odpadów komunalnych.
4. Prowadzenie ewidencji umów na odbieranie odpadów komunalnych zawartych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania przez nich obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
5. Kontrola posiadania umów na śiadczenie odbioru odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości
którzy nie są zobowiązaniu do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Miasta.
6. Kontrola zgodności postanowień umów na odbiór odpadów z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecinek.
7. Kontrla posiadania kompostownika przydomowego przez właścicieli nieruchomości jednorodzinnych korzystających ze zniżki w opłacie za odpady
a także kontrola wypełniania przez właścicieli nieruchomości obowiązku zbierania odpadó komunalnych w sposób selektywny.
8. Sprawy bieżące- przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunlnymi
kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach