Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Pracownik socjalny
Chełm
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zadania pracownika socjalnego:
Do zadań pracownika socjalnego należy w szczególności:
1. Prowadzenie pracy socjalnej z osobą i/lub rodziną;
2. Prowadzanie postępowań administracyjnych w sprawach przyznania świadczeń pomocy społecznej:
świadczeń pieniężnych: zasiłek celowy specjalny
zasiłek okresowy
zasiłek celowy
świadczeń niepieniężnych: posiłek
składki na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne;
3. Udzielanie informacji
wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej;
4. Udzielanie pomocy w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy;
5. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin
w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa;
6. Prowadzenie postępowań przygotowawczych w sprawach należących do zadań gminy albo innych jednostek organizacyjnych gminy
w szczególności ustalanie uprawnień do:
a) świadczeń zdrowotnych
b) świadczeń opiekuńczych
c) dodatków mieszkaniowych
d) obniżki czynszu za używanie mieszkania pozostającego w mieszkaniowych zasobach gminy
e) świadczeń alimentacyjnych;
f) potwierdzanie sprawowania opieki faktycznej nad osobą uprawnioną do renty socjalnej na podstawie przepisów ustawy o rencie socjalnej;
g) przeprowadzanie wywiadów na rzecz innych ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie;
h) wskazywanie na polecenie sądu opiekuńczego kandydata na opiekuna małoletniego lub ubezwłasnowolnionego całkowicie;
h) wprowadzanie zebranych danych w bazę systemu POMOST;
i) przygotowywanie do archiwizacji prowadzonej dokumentacji
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z WYMAGANYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie (BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ): file:///C:/Users/ahrecz.UPCHELM2003/Downloads/og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20g%C5%82%C3%B3wna%20ksi%C4%99gowa%20P.pdf .
1.Prowadzenie rachunkowości jednostki.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Nadzór nad prawidłową realizacją budżetu Ośrodka.
4. Nadzór i koordynacja wykonywania zadań finansowych przez placówki oraz Zespoły wchodzące w strukturę organizacyjną Ośrodka
sprawowanie nadzoru nad pracą Zespołów wchodzących w skład Wydziału Finansowo-Administreacyjnego tj. Zespół Księgowości
Zespół Administracyjno-Gospodarczy
Zespół Projektów Społecznych.
5.Opracowywanie projektu planu finansowego Ośrodka.
6. Dokonywanie wstępnej kontroli:
a)zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
b)kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
7.Sporządzanie okresowych analiz i zbiorczych sprawozdań z wykonania planu.
8.Dokonywanie kontroli zarządczej w zakresie procedur finansowych
1.Wykonanie czynności zmierzających do :
1.1. Zaspakajania podstawowych potrzeb uczestnika w zakresie:
a) żywienia
b) utrzymania higieny osobistej
c) utrzymanie higieny otoczenia
d) zachowania aktywności fizycznej na miarę potrzeb mieszkańców:
- motywowanie do samodzielności w wykonywaniu czynności samoobsługowych
- dążenie do podtrzymywania aktywności ruchowej podopiecznego.
1.2.Codzienna obserwacja podopiecznego wyglądu i zachowania mieszkańców - w przypadku zauważenia zmian- podejmowanie stosownych działań.
1.3. Zapewnienie kontaktu z otoczeniem:
- dążenie do zmniejszania poczucia izolacji (wychodzenie na spacery)
- motywowanie do podtrzymywania kontaktów rodzinnych
sąsiedzkich
- planowanie i uczestniczenie w organizacji czasu wolnego
3.Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych podopiecznego
zgłaszanie wizyt lekarskich.
4. Terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.
5.Uczestniczenie w różnego rodzaju formach doskonalenia oraz samokształcenia.
6. Skuteczne i rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.
7.Organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań.
8. Zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych
także po ustaniu zatrudnienia.
9.Informowanie bezpośredniego przełożonego o wynikach pracy oraz ewentualnych nieprawidłowościach.
10.Znajomość oraz przestrzeganie postanowień regulaminu pracy
regulaminu organizacyjnego oraz instrukcji obiegu dokumentów.
15.Właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia oraz mienia ogólnego urzędu.
16. Znajomość oraz przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych .
17.Wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie czynności i ogólnych obowiązków
a zleconych przez bezpośredniego przełożonego zgodnie z posiadanym wykształceniem oraz zajmowanym stanowiskiem
które dotyczą pracy i nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę