1. Pracodawca
  2. Chełm
  3. MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE

Chełm, ul. Kolejowa 8

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Pracownik socjalny

Chełm
Wygasła: 31.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do zadań pracownika socjalnego należy w szczególności: Do zadań pracownika socjalnego w Zespole Pogłębionej Pracy Socjalnej należy w szczególności: 1.Prowadzenie pracy socjalnej z osobą i/lub rodziną w oparciu o przyjęty model oraz z wykorzystaniem narzędzi pracy socjalnej wynikających z przepisów prawa oraz w oparciu o dokumentację wewnętrzną. 2. Udzielanie informacji
  • wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
  • które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej a których nie są w stanie pokonać
  • wykorzystując własne uprawnienia
  • zasoby i możliwości. 3.Udzielanie pomocy w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy. 4. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 5. Prowadzenie monitoringu sytuacji dziecka i rodziny zagrożonej kryzysem lub przeżywającej trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo wychowawczej. 6.Występowanie o przydzielenie asystenta rodziny. 7.Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych. 8.Opiniowanie o sytuacji rodzin/osób do instytucji zewnętrznych. 9.Obsługa organizacyjno-techniczna Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz udział w grupach roboczych w celu rozwiązania problemów związanych z wystąpieniem przemocy w rodzinie w indywidualnych przypadkach. 10.Diagnozowanie problemów występujących w rodzinie i udzielanie wsparcia. 11.Prowadzenie działań prewencyjnych
  • interwencyjnych oraz wspierających we współpracy z innymi pracownikami Ośrodka
  • w szczególności z innymi pracownikami socjalnymi oraz lokalnymi instytucjami i organizacjami m.in. poprzez inicjowanie lokalnych partnerstw
  • budowanie sieci współpracy. 12.Organizowanie oraz kierowanie do korzystania z usług poradnictwa prawnego i psychologicznego. 13.Realizowanie zadań ośrodka pomocy rodzinie z zakresu ustawy o ochronie zdrowia psychicznego. 14.Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych w celu ustalenia sytuacji osobistej
  • rodzinnej i majątkowej osób i rodzin oraz wprowadzanie zebranych danych w bazę systemu POMOST. 15.Organizowanie różnorodnych form pomocy
  • w szczególności z wykorzystaniem projektów socjalnych
  • odpowiadających zmieniającym się potrzebom społecznym. 16.Przygotowywanie do archiwizacji prowadzonej dokumentacji. 17. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 18. Podnosić kwalifikacje zawodowe poprzez udział w szkoleniach i samokształcenie. 19. Terminowo i skutecznie wykonywać powierzone obowiązki służbowe oraz informować bezpośredniego przełożonego o wynikach prac. 20. Prowadzić pełną dokumentację dotyczącą podopiecznych/ korzystających z różnych form pomocy/. 21. Opracowywać materiały
  • informacje
  • sprawozdania
  • analizy i oceny dla potrzeb własnego urzędu. 22. Znać i przestrzegać obowiązujące przepisy
  • instrukcje i zarządzenia dotyczące zakresu pracy oraz przestrzegać postanowień regulaminu pracy
  • regulaminu organizacyjnego oraz instrukcji obiegu dokumentów. 23. Organizować pracę własną w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań. 24. Przestrzeganie obowiązków wynikających ustawy o pracownikach samorządowych. 25. Właściwie użytkować i zabezpieczać powierzone mienie oraz mienie ogólne urzędu. 26.Należycie przechowywać akta sprawy
  • zbirów zarządzeń
  • spisów i rejestrów spraw. 27. Informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac. 28.Współpracować w zakresie objętym zakresem czynności z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi MOPR u w zakresie opracowywania materiałów
  • informacji i opinii. 29.Wykonywać inne prace nie wymienione w zakresie czynności i ogólnym obowiązków
  • a zlecone przez bezpośredniego przełożonego
  • które dotyczą pracy i nie są sprzeczne z przepisami: samorządowymi i prawa pracy
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Chełm
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zadania pracownika socjalnego: Do zadań pracownika socjalnego należy w szczególności: 1. Prowadzenie pracy socjalnej z osobą i/lub rodziną; 2. Prowadzanie postępowań administracyjnych w sprawach przyznania świadczeń pomocy społecznej: świadczeń pieniężnych: zasiłek celowy specjalny
  • zasiłek okresowy
  • zasiłek celowy
  • świadczeń niepieniężnych: posiłek
  • składki na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne; 3. Udzielanie informacji
  • wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
  • które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; 4. Udzielanie pomocy w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy; 5. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania trudności w prawidłowym funkcjonowaniu osób i rodzin
  • w szczególności łagodzenie skutków ubóstwa; 6. Prowadzenie postępowań przygotowawczych w sprawach należących do zadań gminy albo innych jednostek organizacyjnych gminy
  • w szczególności ustalanie uprawnień do: a) świadczeń zdrowotnych
  • b) świadczeń opiekuńczych
  • c) dodatków mieszkaniowych
  • d) obniżki czynszu za używanie mieszkania pozostającego w mieszkaniowych zasobach gminy
  • e) świadczeń alimentacyjnych; f) potwierdzanie sprawowania opieki faktycznej nad osobą uprawnioną do renty socjalnej na podstawie przepisów ustawy o rencie socjalnej; g) przeprowadzanie wywiadów na rzecz innych ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie; h) wskazywanie na polecenie sądu opiekuńczego kandydata na opiekuna małoletniego lub ubezwłasnowolnionego całkowicie; h) wprowadzanie zebranych danych w bazę systemu POMOST; i) przygotowywanie do archiwizacji prowadzonej dokumentacji
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy - kierownik

Chełm
Wygasła: 12.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z WYMAGANYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie (BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ): file:///C:/Users/ahrecz.UPCHELM2003/Downloads/og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20g%C5%82%C3%B3wna%20ksi%C4%99gowa%20P.pdf . 1.Prowadzenie rachunkowości jednostki. 2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 3. Nadzór nad prawidłową realizacją budżetu Ośrodka. 4. Nadzór i koordynacja wykonywania zadań finansowych przez placówki oraz Zespoły wchodzące w strukturę organizacyjną Ośrodka
  • sprawowanie nadzoru nad pracą Zespołów wchodzących w skład Wydziału Finansowo-Administreacyjnego tj. Zespół Księgowości
  • Zespół Administracyjno-Gospodarczy
  • Zespół Projektów Społecznych. 5.Opracowywanie projektu planu finansowego Ośrodka. 6. Dokonywanie wstępnej kontroli: a)zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym b)kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 7.Sporządzanie okresowych analiz i zbiorczych sprawozdań z wykonania planu. 8.Dokonywanie kontroli zarządczej w zakresie procedur finansowych
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun

Chełm
Wygasła: 18.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1.Wykonanie czynności zmierzających do : 1.1. Zaspakajania podstawowych potrzeb uczestnika w zakresie: a) żywienia
  • b) utrzymania higieny osobistej
  • c) utrzymanie higieny otoczenia d) zachowania aktywności fizycznej na miarę potrzeb mieszkańców: - motywowanie do samodzielności w wykonywaniu czynności samoobsługowych
  • - dążenie do podtrzymywania aktywności ruchowej podopiecznego. 1.2.Codzienna obserwacja podopiecznego wyglądu i zachowania mieszkańców - w przypadku zauważenia zmian- podejmowanie stosownych działań. 1.3. Zapewnienie kontaktu z otoczeniem: - dążenie do zmniejszania poczucia izolacji (wychodzenie na spacery) - motywowanie do podtrzymywania kontaktów rodzinnych
  • sąsiedzkich - planowanie i uczestniczenie w organizacji czasu wolnego 3.Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych podopiecznego
  • zgłaszanie wizyt lekarskich. 4. Terminowe i skuteczne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych. 5.Uczestniczenie w różnego rodzaju formach doskonalenia oraz samokształcenia. 6. Skuteczne i rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych. 7.Organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań. 8. Zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych
  • także po ustaniu zatrudnienia. 9.Informowanie bezpośredniego przełożonego o wynikach pracy oraz ewentualnych nieprawidłowościach. 10.Znajomość oraz przestrzeganie postanowień regulaminu pracy
  • regulaminu organizacyjnego oraz instrukcji obiegu dokumentów. 15.Właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia oraz mienia ogólnego urzędu. 16. Znajomość oraz przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych . 17.Wykonywanie innych prac nie wymienionych w zakresie czynności i ogólnych obowiązków
  • a zleconych przez bezpośredniego przełożonego zgodnie z posiadanym wykształceniem oraz zajmowanym stanowiskiem
  • które dotyczą pracy i nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE, podziel się opinią i pomóż innym.