Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TEATR KTO

Kraków, ul. Krowoderska 74

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (17) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 17 )

Realizator Dźwięku

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - Przygotowanie i realizacja nagłośnienia w trakcie prób i spektakli scenicznych oraz plenerowych
  • - Montaż i obsługa techniczna sprzętu technicznego nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego w tym na wysokości powyżej 3 m
  • - Bieżące przeglądy, konserwacja i drobne naprawy urządzeń nagłośnieniowych
  • - Kontrola sprawności technicznej sprzętu
  • - Obsługa konsolety cyfrowej DiGiCo
  • - Możliwa obsługa oświetlenia lub multimediów w podstawowym zakresie w przypadku prostych realizacji
  • - Dbałość o sprzęt teatru, jego odpowiedni transport i magazynowanie, w tym prowadzenie ewidencji magazynowej
  • - Prowadzenie samochodów dostawczych Teatru o DMC do 3,5t
  • - Realizacja zgodnej z BHP eksploatacji urządzeń technologii scenicznej
  • - Inne prace techniczne, w tym montaż drobnej scenografii do spektakli
  • - Dbanie o estetykę sceny podczas prób i przedstawień
  • - Współpraca z pozostałymi pracownikami Teatru KTO, głównie z pracownikami Działu Technicznego
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Realizator Dźwięku

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - Przygotowanie i realizacja nagłośnienia w trakcie prób i spektakli scenicznych oraz plenerowych
  • - Montaż i obsługa techniczna sprzętu technicznego nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego w tym na wysokości powyżej 3 m
  • - Bieżące przeglądy, konserwacja i drobne naprawy urządzeń nagłośnieniowych
  • - Kontrola sprawności technicznej sprzętu
  • - Obsługa konsolety cyfrowej DiGiCo
  • - Możliwa obsługa oświetlenia lub multimediów w podstawowym zakresie w przypadku prostych realizacji
  • - Dbałość o sprzęt teatru, jego odpowiedni transport i magazynowanie, w tym prowadzenie ewidencji magazynowej
  • - Prowadzenie samochodów dostawczych Teatru o DMC do 3,5t
  • - Realizacja zgodnej z BHP eksploatacji urządzeń technologii scenicznej
  • - Inne prace techniczne, w tym montaż drobnej scenografii do spektakli
  • - Dbanie o estetykę sceny podczas prób i przedstawień
  • - Współpraca z pozostałymi pracownikami Teatru KTO, głównie z pracownikami Działu Technicznego
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie sekretariatu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania, a także wsparcie Kierownika Działu w innych obszarach związanych z obsługą kancelaryjna i organizacyjną Teatru,
  • obsługa telefoniczna biura, korespondencji przychodzącej/wychodzącej, poczty elektronicznej, przesyłek,
  • bezpośredni kontakt oraz obsługa gości Dyrekcji,
  • prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji,
  • profesjonalna organizacja spotkań z gośćmi i klientami, wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, hoteli)
  • realizacja i nadzorowanie obiegu dokumentów w instytucji,
  • prowadzenie rejestru umów,
  • prowadzenie rejestrów zarządzeń i innych dokumentów wewnętrznych,
  • przygotowywanie pism, korespondencji, zestawień, baz danych,
  • prowadzenie i archiwizowanie powierzonej dokumentacji firmy,
  • zamawianie zewnętrznych usług np. dostaw materiałów biurowych,
  • nadzór nad stosowaniem przyjętych w Teatrze procedur, wzorów dokumentów i zasad ich stosowania, np. nad realizowaniem przez pracowników obowiązków wynikających z instrukcji kancelaryjnej czy instrukcji zamówień publicznych,
  • administrowanie wybranymi obszarami systemu informatycznego udostępniania i archiwizacji danych w Teatrze tzw. chmurą danych,
  • nadzór nad pieczęciami Teatru,
  • dbałość o estetykę biura,
  • realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 30.11.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administrowanie sprawami pracowniczymi oraz koordynowanie obiegu dokumentów personalnych,
  • Sporządzanie, prowadzenie, aktualizowanie, akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej,
  • Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,
  • Przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy,
  • Przygotowywanie umów cywilno-prawnych,
  • Zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników, członków rodzin, zleceniobiorców i wykonawców,
  • Sporządzanie dokumentacji/sprawozdań/obsługa ZUS, PIT/PDOF, IFT, GUS, PFRON, PPK,
  • Sporządzanie do ZUS dokumentacji zasiłkowej,
  • Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z KZP, ubezpieczeń grupowych,
  • Bieżąca kontrola nad badaniami profilaktycznymi i szkoleniami BHP pracowników,
  • Bieżąca współpraca w zakresie opracowywania wewnętrznych regulaminów, instrukcji i procedur,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych,
  • Sporządzanie list płac dla pracowników oraz osób zatrudnionych w formie umów cywilno-prawnych,
  • Archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązują instrukcją,
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Technicznego

Kraków
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • - Planowanie, koordynacja i wspomaganie pracy pracowników Działu Techniczno-Administracyjnego, w tym tworzenie miesięcznych harmonogramów pracy pracowników działu
  • - Koordynacja przygotowania pod względem technicznym prób i przedstawień w kraju i za granicą
  • - Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Teatru oraz z osobami i firmami zatrudnionymi przez Teatr dla potrzeb technicznej realizacji wydarzeń
  • - Koordynacja budowy dekoracji, zapewnienia wymaganych elementów i urządzeń technicznych oraz dostarczania do siedziby Teatru kostiumów, rekwizytów, sprzętu technicznego i innych niezbędnych elementów inscenizacyjnych potrzebnych do realizacji prób i spektaklu
  • - Stała współpraca z dyrekcją i osobami uczestniczącymi w produkcji spektakli
  • - Nadzór nad magazynowaniem i ewidencją zasobów magazynowych Teatru oraz właściwym zabezpieczeniem mienia przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą
  • - Nadzór nad stanem technicznym i przeprowadzaniem okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i systemów scenotechnicznych oraz koordynacja konserwacji i drobnych napraw
  • - Nadzór nad pracą specjalisty ds. administracji zajmującego się administracją budynkiem oraz sprzętem Teatru
  • - Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa pracy, regulaminu pracy, zarządzeń i instrukcji Dyrektora oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych
  • - Dokonywanie zamówień na dostawy i usługi, sporządzanie kosztorysów
  • - Przygotowanie i realizacja nagłośnienia, oświetlenia lub multimediów w zależności od ustaleń w harmonogramie pracy oraz kompetencji Kierownika
  • - Montaż i obsługa techniczna sprzętu scenotechnicznego, w tym na wysokości powyżej 3 m
  • - Dbanie o estetykę sceny podczas prób i przedstawień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i płac

Kraków
Wygasła: 10.07.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administrowanie sprawami pracowniczymi oraz koordynowanie obiegu dokumentów personalnych,
  • Sporządzanie, prowadzenie, aktualizowanie, akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej,
  • Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,
  • Przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy,
  • Przygotowywanie umów cywilno-prawnych,
  • Zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników, członków rodzin, zleceniobiorców i wykonawców,
  • Sporządzanie dokumentacji/sprawozdań/obsługa ZUS, PIT/PDOF, IFT, GUS, PFRON, PPK,
  • Sporządzanie do ZUS dokumentacji zasiłkowej,
  • Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z KZP, ubezpieczeń grupowych,
  • Bieżąca kontrola nad badaniami profilaktycznymi i szkoleniami BHP pracowników,
  • Bieżąca współpraca w zakresie opracowywania wewnętrznych regulaminów, instrukcji i procedur,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych,
  • Sporządzanie list płac dla pracowników oraz osób zatrudnionych w formie umów cywilno-prawnych,
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • Archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązują instrukcją,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/- y

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.07.2022
część etatu
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wystawianie faktur sprzedaży wraz z prowadzeniem pełnej ewidencja sprzedaży i jej księgowanie,
  • ewidencja i księgowanie raportu kasowego,
  • bieżąca weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych w układzie kosztowym i rodzajowym,
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalnym i rachunkowym wraz z weryfikacją opisu dokumentów,
  • poprawna klasyfikacja sposobu rozliczania VAT we wprowadzanych fakturach zakupu w odniesieniu do zaistniałych zdarzeń gospodarczych,
  • bieżąca kontrola poprawności dokonanych zapisów księgowych na kontach analitycznych,
  • weryfikacja sald należności zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną (potwierdzenia sald należności) oraz polityką rachunkowości (uzgodnienia),
  • przygotowanie danych do okresowych i rocznych planów oraz sprawozdań finansowych,
  • windykacja należności,
  • bieżąca kontrola nad gospodarką materiałową (prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych),
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Realizator dźwięku - specjalista ds. technicznych

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowanie i realizacja nagłośnienia w trakcie prób i spektakli scenicznych oraz plenerowych
  • Montaż i obsługa techniczna sprzętu nagłośnieniowego, w tym na wysokości powyżej 3 m
  • Bieżące przeglądy, konserwacja i drobne naprawy urządzeń nagłośnieniowych
  • Kontrola sprawności technicznej sprzętu nagłośnieniowego
  • Obsługa konsolety cyfrowej DiGiCo
  • Dbałość o sprzęt teatru, jego odpowiedni transport i magazynowanie, w tym prowadzenie ewidencji magazynowej
  • Realizacja zgodnej z BHP eksploatacji urządzeń technologii scenicznej
  • Inne prace techniczne, w tym montaż drobnej scenografii do spektakli
  • Dbanie o estetykę sceny podczas prób i przedstawień
  • Współpraca z pozostałymi pracownikami Teatru KTO, głównie z pracownikami Działu Techniczo-Administracyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Realizator światła - specjalista ds. technicznych

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowanie i realizacja oświetlenia oraz multimediów w trakcie prób i spektakli scenicznych oraz plenerowych
  • Montaż i obsługa techniczna sprzętu oświetleniowego i multimedialnego, w tym na wysokości powyżej 3 m
  • Bieżące przeglądy, konserwacja i drobne naprawy urządzeń oświetleniowych i multimedialnych
  • Kontrola sprawności technicznej sprzętu oświetleniowego i multimedialnego
  • Obsługa konsolety Chamsys MagicQ oraz serwera multimedialnego opartego na programie Resolume Arena
  • Dbałość o sprzęt teatru, jego odpowiedni transport i magazynowanie, w tym prowadzenie ewidencji magazynowej
  • Realizacja zgodnej z BHP eksploatacji urządzeń technologii scenicznej
  • Inne prace techniczne, w tym montaż drobnej scenografii do spektakli
  • Dbanie o estetykę sceny podczas prób i przedstawień
  • Współpraca z pozostałymi pracownikami Teatru KTO, głównie z pracownikami Działu Techniczo-Administracyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Techniczno-Administracyjnego

Kraków
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • Planowanie, koordynacja i wspomaganie pracy pracowników Działu Techniczno-Administracyjnego, w tym tworzenie miesięcznych harmonogramów pracy pracowników działu
  • Koordynacja przygotowania pod względem technicznym prób i przedstawień w kraju i za granicą
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Teatru oraz z osobami i firmami zatrudnionymi przez Teatr dla potrzeb technicznej realizacji wydarzeń
  • Koordynacja budowy dekoracji, zapewnienia wymaganych elementów i urządzeń technicznych oraz dostarczania do siedziby Teatru kostiumów, rekwizytów, sprzętu technicznego i innych niezbędnych elementów inscenizacyjnych potrzebnych do realizacji prób i spektaklu
  • Stała współpraca z dyrekcją i osobami uczestniczącymi w produkcji spektakli
  • Nadzór nad magazynowaniem i ewidencją zasobów magazynowych Teatru oraz właściwym zabezpieczeniem mienia przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą
  • Nadzór nad stanem technicznym i przeprowadzaniem okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i systemów scenotechnicznych oraz koordynacja konserwacji i drobnych napraw
  • Nadzór nad pracą specjalisty ds. administracji zajmującego się administracją budynkiem oraz sprzętem Teatru
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa pracy, regulaminu pracy, zarządzeń i instrukcji Dyrektora oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych
  • Dokonywanie zamówień na dostawy i usługi, sporządzanie kosztorysów
  • Przygotowanie i realizacja nagłośnienia, oświetlenia lub multimediów w zależności od ustaleń w harmonogramie pracy oraz kompetencji Kierownika
  • Montaż i obsługa techniczna sprzętu scenotechnicznego, w tym na wysokości powyżej 3 m
  • Dbanie o estetykę sceny podczas prób i przedstawień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Sprzątający

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • utrzymanie czystości w pomieszczeniach teatralnych tj. m.in. garderoby, sceny,
  • utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych,
  • utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych, gospodarczych i socjalnych,
  • utrzymanie czystości na korytarzach i pozostałych ciągach komunikacyjnych,
  • utrzymanie czystości na zewnątrz budynku, przed wejściem do Teatru,
  • zamiatanie/odkurzanie podłóg, mycie podłóg,
  • codzienne opróżnianie pojemników na śmieci,
  • odkurzanie mebli i urządzeń stanowiących wyposażenie przydzielonej powierzchni,
  • uzupełnianie środków czystości oraz środków dezynfekujących,
  • zgłaszanie przełożonemu zauważonych braków w wyposażeniu pomieszczeń,
  • zgłaszanie przełożonemu zauważonych usterek tj. nie działające spłuczki, krany, zamki, zatkane odpływy, brak żarówek itp
  • zgłaszanie zapotrzebowania na zakup środków czystości,
  • pełnienie dyżurów w miejscu i godzinach wyznaczonych,
  • system pracy równoważny wg harmonogramu, w tym również w niedziele i święta,
  • wykonywanie pozostałych czynności zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik sekretariatu

Jana Zamoyskiego 50, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie prowadzenie sekretariatu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania, a także wsparcie kierownika działu w innych obszarach związanych z obsługą kancelaryjną i organizacyjną Teatru oraz:
  • Obsługa telefoniczna biura, korespondencji przychodzącej/wychodzącej, poczty elektronicznej, przesyłek kurierskich
  • Prowadzenie kalendarza konferencji i spotkań Dyrektora
  • Profesjonalna organizacja spotkań z gośćmi i klientami, wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, hoteli, restauracji)
  • Prowadzenie rejestru umów
  • Prowadzenie rejestrów zarządzeń i innych dokumentów wewnętrznych
  • Przygotowywanie pism, korespondencji, zestawień, baz danych
  • Prowadzenie i archiwizowanie powierzonej dokumentacji
  • Zamawianie zewnętrznych usług np. materiałów biurowych
  • Nadzór nad realizacją i stosowaniem przyjętych w Teatrze procedur, wzorów i zasad np. nad realizowaniem przez pracowników obowiązków wynikających z instrukcji kancelaryjnej, zamówień publicznych itp
  • Nadzór i administrowanie nad systemem informatycznym udostępniania i archiwizacji danych w Teatrze tzw. chmurą danych
  • Dbałość o estetykę biura
  • Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy

Wygasła: 29.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wykonywanie obowiązków wynikających z art. 4 ust. 3 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r.,
  • wykonywanie obowiązków wynikających z art. 54 ust 1 ustawy o finansach publicznych,
  • zarządzanie operacyjne finansami instytucji, zapewnienie płynności finansowej i bezpieczeństwa finansowego jednostki w odniesieniu do budżetu,
  • planowanie wydatkowania środków i przepływów gotówkowych zgodnie z zobowiązaniami finansowymi i prawnymi instytucji,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i terminową realizacją umów,
  • raportowanie stanu finansowego instytucji wg ustalonych procedur i określonych terminów,
  • zapewnienie prawidłowej działalności finansowo-księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wycen majątku zgodnie z przepisami o rachunkowości oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności instytucji kultury,
  • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych instytucji zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o finansach publicznych,
  • przygotowanie projektów/planów/sprawozdań finansowych wymaganych przez organizatora,
  • nadzorowanie pracy działu finansowego, w tym czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu płacowego, finansowo-księgowego, aktualizacja polityki finansowej jednostki,
  • zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów UE,
  • nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji środków trwałych,
  • współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji,
  • współpraca ze wszystkim działami instytucji w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania finansowego poszczególnych przedsięwzięć,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Ds.Kadr i Płac

Kraków
Wygasła: 12.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sp. Ds. Zamówień Publicznych

Kraków
Wygasła: 22.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sp. Ds. Funduszy Unijnych

Kraków
Wygasła: 22.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/y

Kraków
Wygasła: 25.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne